Jump to content

530E pareri


Cristi0809

Recommended Posts

(...)

"1200 de km cu un plin de 40 litrii"

(...)

 

Referitor la consum, desi rareori am mers prin bucuresti fara pic de curent, cred ca sta undeva la 12% iar la drum nu stiu daca am scos mai mult de 6.5% (dar merg ft incet de fel)

 

Mi se pare imposibil sa faci 1200km cu un plin de 40 litri; poate 60 litri.

Eu fac eu cu 2 litri, 750-780km vara cu un plin de 50. Dar tu cu 3..; ce are bateria aia? Ingerasi energetici?

 

Care este viteza medie de deplasare cand faci 1200km?

 

Si nu sare la mine aproape niciodata de 6.5l/100km

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai dupa cum am spus mai sus, drumurile mele sunt intre 20-40km, ceea ce primavara/toamna se cam traduc in 24-28km doar pe electric, restu pe benzina. Acum sper ca e mai clar :) Iarna/vara fac cam 600-700km

 

Si vorbim despre un plug in hybrid, nu stiu daca e clar pt toata lumea

Edited by quze
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai dupa cum am spus mai sus, drumurile mele sunt intre 20-40km, ceea ce primavara/toamna se cam traduc in 24-28km doar pe electric, restu pe benzina. Acum sper ca e mai clar :) Iarna/vara fac cam 600-700km

 

Si vorbim despre un plug in hybrid, nu stiu daca e clar pt toata lumea

Nu prea ai fost clar dar am aflat ce vroiam sa stiu din alte surse.

 

De fapt poti sa conduci DOAR electric pana pe la 100km/h cu 120hp pana cand se descarca bateria. Apoi porneste motorul clasic care te duce la un total de km acolo, zisi deja.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am mers eu astazi putin cu a mea. Se pare ca si atunci cand bateria este descarcata total masina pleaca de pe loc exclusiv electric. Deci isi pastreaza o resursa de energie special pentru plecarile de pe loc. Si intradevar are mod de incarcare in timpul mersului. Problema la mine este ca transportatorul mi-a furat cablurile de incarcare. Acum tre sa vad cat ma costa sa cumpar. Stie cineva daca pot gasi pe undeva in afara de Bavaria?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

mgi, sa fim (un pic) seriosi un hybrid pe bune se incarca de la mama lui sursa de electricitate, priza electrica.

Franarea regenerativa e cam frectie la picior de lemn ... altfel s-ar fi declarat creearea mult doritului "perpetuum mobile" Adica sa bagi cat ai scos dintr-un lucru mecanic..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Asa cum a zis @cavaliere, iti adauga cca 2-3-4% in plus la consum cand o pui in modul de incarcat in mers.

 

Deasemenea, masina va retine pe cat de mult posibil un 15% in bateria electrica, deci nu va consuma pana la 0. Eu nu stiu daca am reusit pana acum sa nu simt deloc motorul electric, poate o data, nu sunt sigur.

 

G30 530e are si bateria aproape dubla fata de f30. Am un vecin care are fix acest model si in zilele bune, o duce si in 50km full electric

Link to comment
Share on other sites

Ia explica mastre cate mii de km trebuie sa faci sa se reincarce bateria fara priza?

 

Bateria nu se incarca niciodata la plin in mod normal. Dar nu din motivele pe care le crezi tu :)

 

 

Se incarca in mers, dar nu ca un hibrid clasic. Se incarca, cu pretul unui consum marit de benzina.

Eu zic sa studiezi problema inainte sa postezi.

 

Aha. Eu merg de 2 ani cu unul, dar te rog, explica-mi tu cum merge, ca poate te pricepi mai bine.

 

Deci cum merge hibridul ala clasic, si cum merge unul de-asta plug-in? Ca sunt curios. Care sunt diferentele tehnice, care sunt diferentele in principiul de functionare? Care se incarca, care nu se incarca, si asa mai departe.

 

 

 

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bateria nu se incarca niciodata la plin in mod normal. Dar nu din motivele pe care le crezi tu :)

.

Aha. Eu merg de 2 ani cu unul, dar te rog, explica-mi tu cum merge, ca poate te pricepi mai bine.

 

Deci cum merge hibridul ala clasic, si cum merge unul de-asta plug-in? Ca sunt curios. Care sunt diferentele tehnice, care sunt diferentele in principiul de functionare? Care se incarca, care nu se incarca, si asa mai departe.

 

 

Eu nu inteleg de ce insisti si ce vrei, in conditiile in care sunt destule teste si filme facute din care reiese clar ca in modul incarcare baterie, masina consuma 3 4 5 litri in plus.

Adica afirmatia cum ca daca nu o incarci deloc oricum ai consum de 520d e o aberatie ridicola.

Deci ori conduci masina si vii si pui niste poze cu consumuri si ai fi singurul de pe mapamond ce ar avea un 530e care sa consume atat de putin in conditii de incarcare zero la priza, ori nu conduci aceasta masina si iti place sa te contrazici din plictiseala.

Vezi ca a pus cineva mai sus video cu consum facut la aceeasi viteza in mod incarcare si in mod hibrid. Macar uita-te la el inainte sa dai reply.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu vad ca tu insisti, de fapt, fara sa fi vazut vreodata in realitate un model de genul asta.

 

Tot ii dai inainte cu modul de incarcare, dar esti singurul care vorbeste despre el de fapt, pentru ca nu intelegi cum functioneaza masina.

 

Ca sa iti fac un pic de lumina, masina incarca bateria si in modul hibrid, doar ca nu la fel ca in modul de incarcare. Mai departe e tema pentru acasa, mai uita-te la niste filmulete, incearca chiar sa vezi in realitate o masina de-astea, si mai schimbam impresii dupa.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu vad ca tu insisti, de fapt, fara sa fi vazut vreodata in realitate un model de genul asta.

 

Tot ii dai inainte cu modul de incarcare, dar esti singurul care vorbeste despre el de fapt, pentru ca nu intelegi cum functioneaza masina.

 

Ca sa iti fac un pic de lumina, masina incarca bateria si in modul hibrid, doar ca nu la fel ca in modul de incarcare. Mai departe e tema pentru acasa, mai uita-te la niste filmulete, incearca chiar sa vezi in realitate o masina de-astea, si mai schimbam impresii dupa.

Tu singur ai zis cateva posturi in urma ca si daca nu o incarca deloc la priza tot e mai eficienta decat una pe benzina, ba chiar la consum de 520d.

Ceea ce e fals, o aberatie si o minciuna.

 

Persisti cu minciunile sau nu mai stii sa citesti ce tu singur ai scris?

Pune poza cu consumul ala care contrazice tot ce spun ceilalti si ne convingi. Altminteri poti sa mai scrii 200 posturi irelevante si sa te faci de ras in continuare.

Masina se justifica doar pentru cine are posibilitate si o incarca des/zilnic la priza, altfel nu, e balast bateria si consumul e mai mare decat la una similara pe benzina. Asta e valabil cam pt orice phev.

Ps: in modul hibrid incarca irelevant bateria, tocmai pt ca difera modul de functionare fata de un hibrid clasic genul Toyota.

Edited by cavaliere
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare absolut halucinant cum unul a carui singura experienta cu o masina de-asta e ca a trecut pe langa ea in trafic ma acuza ca mint, in mod repetat, pentru ca el stie mai bine ca nu e asa.

 

Te pricepi si la vaccinuri, cumva? Ca poate mai are cineva nevoie de expertiza pe forum..

 

Pot sa-ti pun o poza cu consumul de acum, dar singurul rezultat o sa fie sa devii si mai disperat. Pentru ca eu o mai si incarc, deci in momentul asta consumul e mai mic decat al unui diesel. Iar tu n-ai de unde sa stii de cate ori am incarcat pe durata respectiva. Daca totusi vrei, spune si fac o poza just for fun.

 

Pe partea cealalta, daca tot esti expert din filme, te-am intrebat cum difera modurile de functionare de la hibride. Tot insisti ca unul merge intr-un fel si altul in alt fel, ce-ar fi sa vii si cu niste detalii tehnice?

Edited by mgi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hai sa va explic si eu. Azi dimineata spre birou am dat masina sa-mi incarce bateria. La un drum se 18 km mi-a incarcat jumatate din ea. Intradevar consumul de combustibil a fost mare. Undeva la 10-11% in conditiile incare eu vin spre birou pe la 5:30 dimineata si orasul e super liber. Si am mers foarte calm cu ea. Deci una peste alta o poti incarca in mers foarte usor dar cu consum mare de carburant. Dar dupa ce o incarc 100% merg combinat si scade enorm consumul. Oricum e doarte misto senzatia si foarte silentioasa. Sincer nu m-as mai intoarce la diesel niciodata. Am descoperit prima problema la masina, nu functioneaza butonul computerlui de bord, cel de pe maneta de semnalizare. Apas pe el si nu face nimic. Aveti idee daca poate fii ceva din soft sau sigurante? Ca totusi cand apas pe buton face acel click normal, adica maneta are o stare buna, nu se vede lovita sau ceva de genul.

Multumesc!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.