Jump to content

G30 530i full vs 540i mai slab dotat


claudiu1892

Recommended Posts

Salut,

 

sunt pe punctul de a schimba masina din semnatura, vreau sa trec la una mai mare (nu sunt fan SUV-uri, asa ca raman la sedan), iar G30 este cea mai potrivita pentru mine.

Am buget cam 36.000EUR, si, desi initial eram chitit pe 540i, faptul ca sunt mai putine disponibile in acest buget, ma face sa ma uit si catre 530i, ceva mai bine dotat.

 

Voi ce credeti? Sa raman pe 540i, chiar daca ar fi mai slab dotat (nu mai tin neaparat sa aiba M pack, as fi ok si cu luxury line/sport line), sau sa iau in calcul si 530i?

A mers cineva cu ambele? Exista diferente f mari la condus? Stiu ca 530i e in 4 cilindri, deci clar e o diferenta enorma, nu mai spun de diferenta de putere, insa intreb pentru mai multe detalii.

 

Cerinte minime:

An fabricatie 2018 minim

Maxim 80.000km

Faruri led adaptive cu HBA

Cutie automata sport

Scaune piele sport

Camera 360

Navi Pro

Incalzire scaune fata/spate

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

si cateva observatii despre dotari: scaunele se schimba destul de usor, cam 2000-2500e un set sport/comfort dakota/nappa; cutia se codeaza usor in sport, nu sunt diferente mecanice; navi pro si camera 360 se pot face retrofit, dar costa ceva si se folosesc coduri "rusesti", asa ca mai bine sa ai dotarile astea din start.
Link to comment
Share on other sites

E jale cu piata SH de masini acum. Caut de o saptamana, prin intermediul unei firme care aduce masini la comanda, si tot ei le si verifica inainte.

90% din ce am gasit pe mobile.de au fost lovite rau in US, reparate si reimportate in Germania. M-am uitat si la reprezentanta, insa pretul sare bine de 40-45K.

 

Am gasit una in Romania care pare foarte ok. Doar ca are cam multi km, adica sare de limita mea.

 

https://www.autobigconsult.ro/stoc-auto/bmw-540-i-xdrive-limousine-luxury-line-163#

 

Ce parere aveti?

 

Merci

 

Si eu as alege 540 chiar daca ar avea anumite dotari in minus.

Intre cutia automata sport si non-sport care e diferenta ? Stiu ca cea sport venea cu padele, dar altceva ?

540 fara scaune sport cred ca e destul de rar.

Cea sport vine cu padele, si o forma a schimbatorului usor diferita. Si are launch control.

Link to comment
Share on other sites

110k km sunt destul de putini pentru motorul B58; pana in 200k km nu cred sa ai mare lucru de schimbat la ea in afara de consumabile si discuri/placute

depinde cat tii masina si cat faci anual, in asa fel incat sa nu sari de 200k km la revanzare

Link to comment
Share on other sites

cumpara din România.

NeapĂŁrat raportul carvertical ĂŽnainte sa te duci sa vezi masina, dupĂŁ care mers direct ĂŽn service reprezentanta si verificare din scoarța in scoarta pe mecanica si pusa masina pe tester pentru a putea verifica erorile memorate.

Se verifica și pe site-ul rarom.ro kilometri reali de la fiecare itp și ce daune a avut masina (accidente)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tot pe siteul bmw.de - Gebrachtwagen cautam si eu, dar una cu dotarile pe care le vreau eu ajunge lejer la 45K, plus costul de transport. Am si alte prioritati, nu as da mai mult de 37/38K.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

a zis 99vehicles si altul de la atelierul de detailing, ca mașinile ĂŽn Germania costa mai mult decât la noi. Au seriale pe YouTube ĂŽn fiecare sĂŁptĂŁmânĂŁ. Trebuie cautate episoadele pe YouTube, nu sunt vechi.

Mai poti lua de la firme care ia mașini la buyback sau le aduc din alte pĂŁrți.

Le repara ei, le face revizia și iti da 6 luni garanție și factura la cumpĂŁrare.

Ceva gen welt auto sau brady skoda, ca exemplu. Sunt multe firme ĂŽn tara, trebuie cĂŁutare pe internet.

Este cineva masina potrivita pe YouTube, care merge el și vede mașini pentru tine contracost, le evalueazĂŁ, negociaza preț și iti trimite raportul și te sfĂŁtuie.

Omul e și mecanic, verifica și pe carvertical masina, verifica și stratul de grosime vopsea și vede dacĂŁ a fost revopsit, incarcat cu kit, are un aparat. Altii folosesc magnetul pe tabla, cum se da de chit nu sta magnetul.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

a zis 99vehicles si altul de la atelierul de detailing, ca mașinile ĂŽn Germania costa mai mult decât la noi. Au seriale pe YouTube ĂŽn fiecare sĂŁptĂŁmânĂŁ. Trebuie cautate episoadele pe YouTube, nu sunt vechi.

Mai poti lua de la firme care ia mașini la buyback sau le aduc din alte pĂŁrți.

Le repara ei, le face revizia și iti da 6 luni garanție și factura la cumpĂŁrare.

Ceva gen welt auto sau brady skoda, ca exemplu. Sunt multe firme ĂŽn tara, trebuie cĂŁutare pe internet.

Este cineva masina potrivita pe YouTube, care merge el și vede mașini pentru tine contracost, le evalueazĂŁ, negociaza preț și iti trimite raportul și te sfĂŁtuie.

Omul e și mecanic, verifica și pe carvertical masina, verifica și stratul de grosime vopsea și vede dacĂŁ a fost revopsit, incarcat cu kit, are un aparat. Altii folosesc magnetul pe tabla, cum se da de chit nu sta magnetul.

Masina potrivita e o porcarie. Poti si singur sa verifici o masina, istoric service, etc.

Cat despre revopsiri, sa fim seriosi ca nu inseamna mare lucru. O bara revopsita sau o usa nu inseamna ca a avut cine stie ce dauna.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

110k km sunt destul de putini pentru motorul B58; pana in 200k km nu cred sa ai mare lucru de schimbat la ea in afara de consumabile si discuri/placute

depinde cat tii masina si cat faci anual, in asa fel incat sa nu sari de 200k km la revanzare

Fac in jur de 16/17k pe an. Planuiesc sa o tin minim 5/6 ani, deci e cam la limita treaba...

Link to comment
Share on other sites

E criza si pe piata SH, iar preturile au sarit ingrozitor de mult.

Asadar, a trebuit sa iau o decizie aparent ciudata.

M-am hotarat la un G20 330i din 2019, full option (M Pack, faruri laser cu HBA, LiveCockpit, camera 360, tapiserie piele, scaune electrice etc) cu 40k km la bord, la pretul de 35.000Eur.

Am optat pentru o clasa inferioara, dar o masina mai noua dpdv al tehnologiei, un an mai bun si multe dotari. La 35.000, din pacate m-as fi incadrat la un 540i din 2017 cu peste 120k km

 

Revin cu poze dupa ce o iau.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

O alegere inspirata, per total o masina mai adaptata la nevoile de trafic si cu costuri mai mici de intretinere decat 540i.

 

sa o stapanesti sanatos!

Multumesc!

 

Stai asa, ca abia maine urmeaza sa facem tranzactia :)). Daca pica varianta asta, e cam nasol, piata e destul de saraca in momentul asta...

Link to comment
Share on other sites

S-a schimbat schimbarea :)

 

Nu am mai luat 330i-ul respectiv, pentru ca tipul care o vindea, pur si simplu s-a dat la fund. Probabil s-a razgandit. Am vazut ca a scos si anuntul.

Intre timp, am gasit o oferta mai buna: un G30 530i xdrive, care are si garantie 2 ani, de la dealer BMW.

 

Intr-adevar, G20 330i sunt foarte putine. Cred ca sunt doar 4 la vanzare in acest moment in Romania, dintre care una e importata din US cu daune, si vreo 3 mai slab dotate vandute de niste firme la supra pret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.