Jump to content

Achizitie BMW G31 530 xd


W.D.W

Recommended Posts

As putea sa vopsesc intreaga capota, dar credema dupa nenumarate intrari in service pentru vopsitorie, de la service-uri ale marcii, pana la cele mai bune serviceuri,sau service-uri noname, vopsitoria este de multe ori o loterie; ( Vorbesc aici de renault ) Am vopsit la el de f.f.f multe ori 80 % din elemente, unele si de 2 ori, de-a lungul celor 14 ani cat l-am avut; De multe ori s-a intamplat sa se cojeasca lacul dupa 1 an de la vopsirea in SERVICE Renault, de multe ori s-a intamplat sa se pastreze impecabil si dupa 7-8 ani de la vopsirea intr-un service noname; dar s-a intamplat si invers,... Intelegi tu.....; Deci prefer retus unde se poate;

Nu, nu poti sa vopsesti chiar asa usor ca in fabrica.

Lacul este foarte dur, acela cu care iese masina din fabrica iar vopsitoriile, nici una nu foloseste acel lac (in mod curent) pentru ca nu este usor de aplicat si este si muult mai scump iar clientii nu vor vrea sa plateasca atat de mult. Nu mai zic de cate straturi de lac se aplica, alt chin.. cumparati o scula de masurat grosime vopselei si atunci o sa fiti oripilati de cat de subtire e lacul dat in vopsitoria voastra preferata..

Asa ca se face mult si de calitate mediocra pentru ca e prea scump altfel.

 

(In lumea detailer-ilor "vopseaua" de BMW, AUDI.. intra in categoria cele mai dure; lacuri)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Se plangea un cunoscut de intarziera cutiei de Touareg 7P 2916 care este tot ZF. ZF cu convertizor nu o sa fie atat de rapida ca un DSG cu ambreaj dublu si trepte preselectate, dar va fi mult mai fiabila. Probabil o fi o protectie contra monstrosului cuplu de 620 Nm ce il ai. Imi pare rau sa aud de atatea minusuri la o masina atat de frumoasa si capabila. Am avut si su Touareg 7L si dormea pe el, trebuia sa imi calculez din timp depasirile cu toate ca era cipat de la 225 la 270 cp.

 

Am luat eu un 7P 2016 recent 3.0 TDI V6. Ca si masina polivalenta, de tras pe ea. Lag la greu pe Normal la cutie. O trec in S cand vreau depasiri.

G31 mi se pare alegera perfecta. SW cu spatiu mare, tinuta de drum, cutia e super tare. Eu as lua un 3.0 xDrive.

 

Ca si probleme, dupa mai multe modele pot sa iti spun ca nu am intampinat ceva la motor + cutie.

Insa greierasi, piele pretentioasa, un compresor AC pe un F25 si cam atat.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am avut Passat B8 BiTDI si l-am dat anul asta pentru un G31 530ix. Imi place foarte mult seria 5 vs Passat, este diferenta mare la confort, simti mult asta la drumurile lungi.

Singurul lucru care nu imi place este senzatia de putere: cu toate ca are 250cp si 320nm, nu ai senzatia din BiTDI...

 

My man! C

Te rog spune-mi care se inscrie mai bine pe curbele stranse la viteza ridicata si unde simnti mai bine ce se intampla sub tine. Cum te descurci cu un portbagaj cu 80L mai mic? Stiu ca 3.0i are 350Nm, dar nu are legatura cu dieselul si cuplu de 500 al VW, care ti-i livreaza de jos iar benzina mult mai sus. Nu m-a convins 2.0 BiTdi pe care il consider dopat si fortat. Doresc 6 line 3.0d pt cuplu, echilibru si fiabilitatea sa... corect intretinut nu ar trebui sa creeze probleme nici dupa 500k.

 

Referitor la Audi, este luxul la el acasa. Mi-am adus din De un A4 sub 2 ani la 120k "full full fara trapa" cum zic samsarii nostri si l-am tinut 5 ani. Cand l-am inlocuit cu Seat Leon ST FR nou, cu mult superior ca dinamica, mi-a lipsit enorm senzatia premium din interior. Cel mai greu m-am obijnuit cu inchiderea portierelor care in A4 dadea senzatia de greutate si volum iar in Seat parca scapi capacul la aragaz sau trantesti poarta la curte.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am luat eu un 7P 2016 recent 3.0 TDI V6. Ca si masina polivalenta, de tras pe ea. Lag la greu pe Normal la cutie. O trec in S cand vreau depasiri.

G31 mi se pare alegera perfecta. SW cu spatiu mare, tinuta de drum, cutia e super tare. Eu as lua un 3.0 xDrive.

 

Ca si probleme, dupa mai multe modele pot sa iti spun ca nu am intampinat ceva la motor + cutie.

Insa greierasi, piele pretentioasa, un compresor AC pe un F25 si cam atat.

 

Am zis de la inceput 530d xdrive, dar doresc un portbagaj mai mare, pe care-l gasesc la X5, Touareg, Kodiaq, Superb si Passat. Nu ma intereseaza japonezele ca au ochii mici. :twitch:

In 7P pe perne desi atingea viteze de turism sport in aliniament sau curbe cu raza mare, cand intram pe viraje stranse, gata cu sportivitatea. Oricum in spate copii parca erau in parcul de distractii iar nevasta se tine de bord. Mi se intampla sa am lag si in depasire, dar am gasit niste probleme la clapetele de admisie. Insa in off rod mediu era la el acasa, dar nu ca Landcruiser, Subaru, Hilux, Pathfinder.....

Compresor iei din dezmembrari cu 600 lei

Edited by W.D.W
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

O da. In 7P daca ai parc de distractii in spate. :)

Clapetele este boala 3.0 TDI la VAG.

Pentru mini off road am luat si eu masina. Plus diverse chestii unde mai am eu treaba.

 

Nu stiu exact, insa SW pe seria 5 nu au perne pe spate? Parca asa stiam...

Anyway, merge si x5-ul. 6 in linie de la BMW, diesel sau petrol, mi se pare cel mai reusit motor ever.

Intretinut corect este fiabil pentru multi km.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

O da. In 7P daca ai parc de distractii in spate. :)

Clapetele este boala 3.0 TDI la VAG.

Pentru mini off road am luat si eu masina. Plus diverse chestii unde mai am eu treaba.

 

Nu stiu exact, insa SW pe seria 5 nu au perne pe spate? Parca asa stiam...

Anyway, merge si x5-ul. 6 in linie de la BMW, diesel sau petrol, mi se pare cel mai reusit motor ever.

Intretinut corect este fiabil pentru multi km.

 

La X5 E70 ce l-am avut avea perne si amortizor pe spate si doar arc cu amortizor electric fata.... extraordinar de dinamic si precis pe curbe. Pernele la E70 sunt jucarii - un cilindru de caucuic.... fata de 7L pe care in off road sau Xload il ridici cat un camion. Problema la E70 este insa compresorul, modul franei de mana si grupul spate. Am cochetat cu ideea de F15, dar ca dinamica nu are legatura cu E70 si depasesc bugetul. Daca l-as gasi la 25k euro pe la 150k km cu ddc nu as mai sta pe ganduri

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Un mare minus pentru A6 ---- forumul romanesc :)));

Acolo e puscarie; Acu sincer, fata de forum BMW, care e animat si unde poti discuta/afla diferite info utile, acolo postarile se sterg nonstop;

 

Despre greierasi, aveam unul in stalpul de pe partea pasagerului, undeva la nivel cu centura;

Cred ca s-a cumintit, desi a venit vremea rece, nu l-am mai auzit de vreo 2 000 km; Nu prea sunt multi greieri;

Macar aici sa am noroc;

 

Despre portbagaj nu pot sa ma plang, de obicei eu tin acolo o agenda, si o plasa pentru cumparaturi; Mai mult nu imi trebuie;

 

Interiorul din piele Valcona ( cred ca este o varianta de piele Nappa ) mi se pare ok ca si aspect/feeling, dar ca si durabilitate/rezistenta, cred ca lasa de dorit; un 50 .000 - 70 000 km, si apar uzuri pe aripiorele de la scaune, etc...

 

Cum spuneam... problema cu pompa vacum/ulei, de la AUDi, se stie, au si un buletin/nota inerna VW unde stiude probleme aparute la ansamblul respectiv, la nici 20 000 km. Piesa am gasit-o pe oemvwshop - 400 euro, si inca ceva pt transport DHL/UPS, dar manopera, sa fie undeva pe la 10 000 ron :( , catastrofa pt o masina de 48 000 km

 

Nu stiu cum este vopseaua la BMW, n-am avut, singurile masini pe care le-am avut, un Megane 2 , de 80 hp, si un Megane 3 coupe al sotiei, pe care il conduce si in prezent;

 

Masina avea pe capota sarita vopseaua in 3 puncte, pana la stratul de baza; M-am uitat si parea destul de groasa ( mai multe straturi) vopseaua + lac;

Nu stiu ce a putut sa faca neamtul (fostul proprietar) de au aparut punctele alea; ( dar le-am gasit un remediu partial, vopsea pe culoare, putin lac, si apoi polish; As putea sa vopsesc intreaga capota, dar credema dupa nenumarate intrari in service pentru vopsitorie, de la service-uri ale marcii, pana la cele mai bune serviceuri,sau service-uri noname, vopsitoria este de multe ori o loterie; ( Vorbesc aici de renault ) Am vopsit la el de f.f.f multe ori 80 % din elemente, unele si de 2 ori, de-a lungul celor 14 ani cat l-am avut; De multe ori s-a intamplat sa se cojeasca lacul dupa 1 an de la vopsirea in SERVICE Renault, de multe ori s-a intamplat sa se pastreze impecabil si dupa 7-8 ani de la vopsirea intr-un service noname; dar s-a intamplat si invers,... Intelegi tu.....; Deci prefer retus unde se poate;

daca comentezi pe vwforum.ro,da ban direct forceturbo,aries13 si inca unu cu masca pe fata

puscarie frate

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

daca comentezi pe vwforum.ro,da ban direct forceturbo,aries13 si inca unu cu masca pe fata

puscarie frate

Deci pe Wvforum e iubire neconditionata; si daca-i curg tablele si-i scartaie plafonul tot cea mai cea masina din univers ramane, ha?

 

Iubirea la mine e pentru M47 si ura e pentru N47.. si mi-am exprimat deschis treaba asta.

Asta ca sa nu mai zici Popescu de mine ca te trimit la st(d)ealer una doua.

Ca aia e.

Baga mana in buzunar de ajunge de nu i se mai vede nici capul. ;)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

My man! C

Te rog spune-mi care se inscrie mai bine pe curbele stranse la viteza ridicata si unde simnti mai bine ce se intampla sub tine. Cum te descurci cu un portbagaj cu 80L mai mic? Stiu ca 3.0i are 350Nm, dar nu are legatura cu dieselul si cuplu de 500 al VW, care ti-i livreaza de jos iar benzina mult mai sus. Nu m-a convins 2.0 BiTdi pe care il consider dopat si fortat. Doresc 6 line 3.0d pt cuplu, echilibru si fiabilitatea sa... corect intretinut nu ar trebui sa creeze probleme nici dupa 500k.

 

Clar BMW-ul câștigĂŁ la curbe stranse cu viteza mare dar trebuie sa dai pe sport...altfel este barcĂŁ. Mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu ea dar acum o simt foarte bine, mai bine decat pe Passat. Este incredibil ce bine se manevreaza o masina atat de masivĂŁ. Copiii cam sufera in spate, la primul drum lung au avut nevoie de pungi, acum pare ca s-au obisnuit :))

 

Portbagajul este oarecum OK, clar este mai mic decat la Passat dar este misto ca se deschide doar geamul si poti sa umpli cu varf pe acolo :) La Passat nu puteai inchide portbagajul daca umpleai prea mult.

Sper sa te ajute in decizie, clar eu as alege seria 5 vs Passat daca mi-as permite.

Link to comment
Share on other sites

Am cateva postari si comentarii pe forum VW, dar nu i-am cunoscut pe gardinii de care ziceti. In fapt unul mi-a lipit, pe buna dreptate, un topic nou creeat la unul similar.

erau criminali, ii ardea pe mulți aiurea fara absolut nici un motiv real, din senin, ca aveai ghinionul sa iti vizualizeze ei profilul.

Sancțiunea trasa la xerox de toti adminii și moderatorii, era celebra :"Este interzis bagarea în seama! Posturi monosilabice in regulament!"

Chiar și pe un moderator de-al lor de pe secțiunea Aircooled( MishuL) , l-a ars aiurea din senin, într-o noapte, ca i s-a părut administratorilor ceva . Comunisti frate, celebra securitate de pe timpul lui Ceaușescu care bagau oameni nevinovați în pușcărie, le ascultau telefoanele și ii filau(urmareau) :))

 

Regulamentul lor foarte aiurea și stufos cu multe SANCTIUNI, scria foarte clar citez:"se respecta intocmai regulamentul sau pleci de pe forum cu ban definitiv!!! "

Edited by Popescu 76
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu pe acolo trec cu 2 copii in drum spre parc. daca tu mergi cu 170 esti un bou iresponsabil si sper sa iti suspende permisul alaturi da ala care te-a scolit sa mergi asa. si daca ai un eveniment sa fii singur implicat.

 

Acolo este un camp, centura, cred ca nu stii la ce loc ma refer.

De mai bine de jumatate de mil de km de cand sunt sofer, o singura data am tras de vreo masina astfel incat sa intre ESP-ul intr-o curba. Deci poti sa fii linistit ca nu voi fi implicat niciodata in nimic deoarece nu am dementa si prostia necesara sa imi incer limitele mele si/sau ale masinii.

 

Sunt si pe forumul Audi. Oamenii aia sunt bolnavi, sufera de un complex de inferioritate amuzant, izvorat cu siguranta din faptul ca fiecare este constient in sinea lui fara sa isi admita nici lor faptul ca ei conduc un brand cotat ca fiind inferior. Mi-au inchis topicul, m-au cenzurat in toate felurile ca indraznesc sa am si nemultumiri.

Nu mi au dat ban probabil pt ca am aproape 14 ani de cand sunt acolo

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt pe siteul lor din 2015, dar nu m-am implicat. Cu toate ca am facut comparatii cu alte masini nu am fost avertizat.

Prin 2010 eram membru in cluburile Audi, unde ma stiam cu multi si ne intalneam in weekend la Casa Poporului sau prin alte parcari.

In on line multi useri isi creeaza o aura si imagine la care tin care poate fi diferita de ce sunt si ce pot, iar atunci cand ii intalnesti live te lamuresti rapid de potentialul fiecaruia

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

pe clubaudi era unul Cristi(Staff Member) moderator, el taia și spanzura, tinea cu comerciantii,

https://www.clubaudi.ro/members/cristi.9589/

 

ca și pe vwforum și clubopel.

 

Da, chiar artzagos pana il cunosti mai bine. Eu si acum il sun cand am vreo nelamurire la Audi, pt ca are un mic service. Propun sa revenim la echipa de aici si la discutia de baza.

Nu aveam impresii cand conduceam X5 si ma depasea Octavia si nici retineri cand merg cu Seatul si depasesc Panamera, TT uri, Seria 5. E chestiune de percptie si cum te simnti indiferent de masina sau unealta pe care o folosesti. De aceea nu am ezitat sa intreb acasa la BMW de Passat vs Seria 5 si bine am facut.

Imi plac armele si fac o analogie: Jeff Cooper, intemietorul scolii tactice americana de folosire arme scurte spunea: faptul ca doar porti pistolul te va face un pistolar celebru, asa cum si doar purtatul unui viori te va face un violonist desavarsit. Adaptat aici: doar conducand un M vei deveni un pilot .....

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@wdw

 

Eu am si un stil mai aprig de a posta si da, acel Cristi de care zice Popescu ma ardea mereu. El mi a si inchis topicul

on topic, părerea mea personala passat b8 motor bi tdi, portbagaj destul de ok. Eu la al meu F10, am o remorca noua Stema cu prelata, inalta, de 750kg ptr carat, o axa fara sistem de frânare . Imi ajunge. O folosesc de 2-3ori pe an. Au fost cazuri când statea nefolosit in acei ani (nu aveam de carat). Ii fac rca pe 1 luna si rovigneta cate zile am nevoie , când car ceva.In rest sta, legata de balustrada de la scara blocului în parcare , nu cere de mâncare.

 

Pentru oras, nu recomand masina mare și lata, e greu de strecurat în aglomeratie în trafic. Plus ca e greu cu parcările pe stradute, mai ales în centru (atenție sa o parchezi sa nu lovești).

Edited by Popescu 76
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

care vrea de carat isi ia microbuz mertzan Sprinter cu motorul de 3,0 v6 diesel cdti :)

https://m.olx.ro/d/oferta/motor-mercedes-sprinter-3-0-cdi-euro-5-e5-tip-motor-642-319-519-IDaFiRw.html

Ai spațiu acolo calumea de carat :))), scuze de offtopic, dar mai sunt care vroia sa isi cumpere autobuze frate.

Exemplu de sprinter 319 cu 3,0 cdti :)

https://m.olx.ro/d/oferta/vand-mercedes-benz-sprinter-319-cdi-automat-euro-5-IDfC7UJ.html

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

masina asta o poti negocia la 58-59.000 lei, de la 64 si ceva mii:)

Omul imi pare ca vrea sa ceara mai mult decât face masina! :(

https://m.olx.ro/d/oferta/vw-passat-b8-2015-bitdi-240-cp-IDfvoRf.html

ar merita verificare și studiere amanuntita. Trebuie negocieri la preț.

 

Vezi poate gasesti si aici un Cristi Audi si te baneaza pt linkuri la alte firme :rolleyes:

Este 10k sub pretul de pe mobile.de weltauto, dar nu mai intereseaza masina la 450k.

Si mie imi trebuie o semireorca sa o agat de masina cand am de carat ceva, mai ales ca am curte unde nu deranjeaza pe nimeni.

Deci te dai cu F10 si recomanzi B8. Si mie mi-a placut E90 520i si E60 525d, dar ma dau cu Seat. Passatul este alegerea corecta pt ce imi trebuie si eventual pt joaca imi iau un Focus.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

focus ai 1,6 ecoboost motorul sau varianta noua 1,5

 

ecoboosturile de 1,0 125cai avea probleme. Vezi ghinionisti pe forumul monomarca clubford

Am vrut sa îmi iau Passat b8 second hand , dar soția mea nu vrea Passat... gusturile nu se discuta.

 

uite cum arata remorca, genul meu cu prelata.

https://unitrailer.ro/product-rum-4232-Remorca-usoara-200-x-106-cu-prelata-albastra-cadru-si-roata-manevra-MMA-750-KG-Garden-Trailer-200-KIPP.html-uniw.googleshopping.html?gclid=Cj0KCQiAqbyNBhC2ARIsALDwAsD5vQubfh2V7oai04MYHD35fXb9FR8QkptrKbTTBJRIelRuvjcDT70aAp_xEALw_wcB

gasesti și la Brico Depot. Eu imi luasem de la Praktiker ĂŽn vara 2014. Foarte utila.

Edited by Popescu 76
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

masina asta o poti negocia la 58-59.000 lei, de la 64 si ceva mii:)

Omul imi pare ca vrea sa ceara mai mult decât face masina! :(

https://m.olx.ro/d/o...cp-IDfvoRf.html

 

 

Dupa parerea mea trebuie sa fii kamikaze sa-ti iei o masina produsa in 2015 cu aproape 450k km. Sau sa ai un service si s-o repari singur (si mai ieftin) cand pica ceva.

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.