Jump to content

Achizitie BMW G31 530 xd


W.D.W

Recommended Posts

Jeff Cooper, intemietorul scolii tactice americana de folosire arme scurte spunea: faptul ca doar porti pistolul te va face un pistolar celebru, asa cum si doar purtatul unui viori te va face un violonist desavarsit. Adaptat aici: doar conducand un M vei deveni un pilot .....

..Imi scapa ceva sau e o farsa sau tu nu ai inteles bine ce a zis ala?

 

Cum adica, doar portul unei arme TA FACE pistolar celebru?

Zau?

 

De maine imi iau si eu o arma sau un panamera... (sa fiu si eu celebru de secol 21.. doar)

 

Hai sa fim seriosi.

Pe strazi publice putem deveni piloti???

Nenea, nu mai suntem pe vremea intemeierii pistolaritului..

 

(..Stii ce sunt acei soferi de linie dreapta? Tre sa vezi cu ochii tai ce soferi "rup" masini in curbe ca sa crezi ca un panamera sau M se baga acolo..)

 

Esti unul dintre aceia cu care m-as intalni... sau poate nu..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

masini de acest gen , passatul de mai sus , pentru asta sunt achizitionate , in vest , la prima mana - drumuri lungi , km multi . astea sunt masini care merg nonstop ( are optiunea Driver Alert System - avertizare sofer obosit , v-ati gandi pentru consum personal sa luati optiunea asta ? ) , curierat european , uber , filiale , etc . au putere , sunt 4motion , au costat o caruta de bani si nu sunt luate pentru carat sacosa si dus copii la scoala . cine crede ca o asa masina are 100000-150000 are probleme cu perceptia realitatii .... parerea mea .

dar de ce vorbim de VAG pe forum BMW ? :rolleyes:

Edited by marius420d
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

un prieten bun care s-a mutat in Munchen anul trecut a avut dilema asta in primavara - passat break sau F11? a ales passat, si acum ii pare rau; a zis ca abia asteapta sa vanda passat sa isi ia G31; face drum munchen - bucuresti - retur la fiecare 3 luni, si i se pare obsositor cu passat; a avut ocazia sa mearga cu F11 (care este indiscutabil sub G31) in vara vreo cateva sute de km, si a zis ca e cel putin 2 clase peste passat din orice punct de vedere (comfort, dinamica, spatiu interior, insonorizare, etc); passat sta mai bine doar dpdv cheltuieli de intretinere.

sa nu uitam, passat este in clasa cu seria 3, care deasemenea este peste passat (macar dpdv cost achizitie http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

focus ai 1,6 ecoboost motorul sau varianta noua 1,5

 

ecoboosturile de 1,0 125cai avea probleme. Vezi ghinionisti pe forumul monomarca clubford

Am vrut sa ĂŽmi iau Passat b8 second hand , dar soția mea nu vrea Passat... gusturile nu se discuta.

 

uite cum arata remorca, genul meu cu prelata.

https://unitrailer.ro/product-rum-4232-Remorca-usoara-200-x-106-cu-prelata-albastra-cadru-si-roata-manevra-MMA-750-KG-Garden-Trailer-200-KIPP.html-uniw.googleshopping.html?gclid=Cj0KCQiAqbyNBhC2ARIsALDwAsD5vQubfh2V7oai04MYHD35fXb9FR8QkptrKbTTBJRIelRuvjcDT70aAp_xEALw_wcB

gasesti și la Brico Depot. Eu imi luasem de la Praktiker ĂŽn vara 2014. Foarte utila.

 

Si tie iti place Focusul. Supertare remorca si pretul.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

..Imi scapa ceva sau e o farsa sau tu nu ai inteles bine ce a zis ala?

 

Cum adica, doar portul unei arme TA FACE pistolar celebru?

Zau?

 

De maine imi iau si eu o arma sau un panamera... (sa fiu si eu celebru de secol 21.. doar)

 

Hai sa fim seriosi.

Pe strazi publice putem deveni piloti???

Nenea, nu mai suntem pe vremea intemeierii pistolaritului..

 

(..Stii ce sunt acei soferi de linie dreapta? Tre sa vezi cu ochii tai ce soferi "rup" masini in curbe ca sa crezi ca un panamera sau M se baga acolo..)

 

Esti unul dintre aceia cu care m-as intalni... sau poate nu..

 

Fiecare intelege ce poate sau vrea din acea metafora, dar tu ai inteles sau exprimat aici opusul.

Explicatie: nu poti fi in varf fara munca, perseverenta, incercari, caderi si urcari, atitudine, noroc si mai mult de atat. Echipamemtul te ajuta doar cateva procente, restul sunt aptitudini, gresile altora si mai mult de atat.

Aplicatie practica a explicatiei: sunt pline drumurile de conducatori auto incompetenti care nu stiu asta (alti o stiu dar nu le pasa) si care conduc masini super sport, mult peste mediocritatea nivelului si din nefericire se autoaccidenteaza sau mai rau pun in pericol nevinovati. Exista si piloti experimentati care conduc defensiv sau proactiv iar in trafic se comporta mult mult sub abilitatile lor sau a masinii conduse.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@wdw

 

Eu am si un stil mai aprig de a posta si da, acel Cristi de care zice Popescu ma ardea mereu. El mi a si inchis topicul

 

Am deținut mai multe mĂŁrci auto/dețin, am cont pe diverse forumuri, ĂŽnsĂŁ un forum mai inutil decât wvforum pur și simplu nu existĂŁ; chiar mi-ar plĂŁcea sĂŁ vĂŁd ce spune un psiholog despre habotnicia și caracterul pueril ce dominĂŁ acolo: anul acesta mi-am luat o mașinĂŁ din grupul vag, și fiind ceva model nou, zic, hai sĂŁ ĂŽmi fac și eu cont, sĂŁ prezint mașina, dupĂŁ care ulterior, postĂŁrile mele, cu impresiile mele despre respectivĂŁ mașinĂŁ mi-au fost șterse sistematic, orice criticĂŁ, nemulțumire este cenzuratĂŁ. Asta ĂŽn timp ce porcarii de genul :"dacĂŁ azi a fost frumos, am scos-o la o plimbĂŁricĂŁ", "era murdar, așa cĂŁ am fost la o bĂŁițĂŁ" dominĂŁ , ba primesc aplauze, și bineĂŽnțeles veșnicele preocupĂŁri de copii de 18 ani cu retrofituri care mai de care. Bonus, pentru cĂŁ nu trĂŁiesc ĂŽn România, deci nu am luat mașina din România, când un utilizator și-a luat aproximativ aceeași configurație, i-am trimis PM, sĂŁ ĂŽl ĂŽntreb de curiozitate dacĂŁ lui ĂŽi apare un bug la sistemul de infotainment, și l-am ĂŽntrebat aproximativ, cât a plĂŁtit pe mașĂŽnĂŁ, mi-a rĂŁspuns "nu iți pot spune".

 

Este pierdere de timp, aia trebuie lĂŁsĂŁți ĂŽn lumea lor paralelĂŁ....scuze de off topic.

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

O idee excelenta, mai ales daca este si constructiva si ii putem schimba in bine pe acei dictatori - gate keepers!

 

Revenind la masinile noastre, aveti idee:

1. Unde pot testa un G30/31 530 i/d Xdrive in zona Bucuresti/Ilfov?

2. De ce 525d 231 Cp nu are optiune Xdrive?

3. Cum se comporta 520d Xdrive de 190 Cp cipat la 225 Cp (dinamica, fiabilitate, consum)?

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Bavaria sau Filaret, sunt vecini serviceurile.

 

Alt service auto care repara bmw, foarte ok pe str Cuțitul de Argint, aproape de celebra strungarie.

 

Mai e alt service in spate la aeroportul Băneasa, in curtea cu strungaria Sten Back(http://www.strungarieauto.ro/) de pe strada Biharia 67-77(unde își duce coastaDeEst chiulase la refăcut și vibrochen) ,si serviceul de reparatie cutii de viteze.

 

Te mai poți duce la CoastaDeEst, 2 mecanici cei mai tari Vali Miron si tânărul Dragoș aproape nou, are câteva luni de zile, dar mănâncă pe pâine BMW, Mazda si VAG-urile. Vedeti clipurile de pe YouTube.

Pacat ca a plecat Ion, era peste Vali Miron, nu mai era mulțumit de salariu zicea într-un clip șeful lor patronul Bogdan Zdrafcovici!

Edited by Popescu 76
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bavaria sau Filaret, sunt vecini serviceurile.

 

Alt service auto care repara bmw, foarte ok pe str Cuțitul de Argint, aproape de celebra strungarie.

 

Mai e alt service in spate la aeroportul BĂŁneasa, in curtea cu strungaria Sten Back(http://www.strungarieauto.ro/) de pe strada Biharia 67-77(unde ĂŽși duce coastaDeEst chiulase la refĂŁcut și vibrochen) ,si serviceul de reparatie cutii de viteze.

 

Te mai poți duce la CoastaDeEst, 2 mecanici cei mai tari Vali Miron si tânĂŁrul Dragoș aproape nou, are câteva luni de zile, dar mĂŁnâncĂŁ pe pâine BMW, Mazda si VAG-urile. Vedeti clipurile de pe YouTube.

Pacat ca a plecat Ion, era peste Vali Miron, nu mai era mulțumit de salariu zicea ĂŽntr-un clip șeful lor patronul Bogdan Zdrafcovici!

 

Popescu, informatiile sunt de calitate si detaliate dar nu inteleg ce sa fac cu ele. Sa merg sa ii intreb pe acei mecanici de resoftare si comportament sau sa testez auto acolo. Acum 5 ani am vrut sa cumpar un F31 320d sh din reprezentanta Splai Indep. M-am dus la ei, mi-au facut oferta si interogatoriu ca in filme dupa care am cerut driving test. I-am sunat apoi de cateva ori si au tot mermelit-o, asa ca am luat Seat nou in aceiasi bani 22k. Mai degraba am facut test drive la un Mercedes SLR de 5.0 acum cativa ani.... in fine m-au pus conditie sa suport 50k in caz de accident.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

E ok si bascalia, dar nu e cazul. Ai inteles altceva, inca nu sunt la momentul sa testez viitoarea achizite in service. Vreau doar o recomandare unde pot face test drive fara zeci de telefoane si asteptari nesfarsite. Astept pareri despre resoftare 2.0d 190 Cp.

Profesorul care se joaca cu minusurile poate cere clarificari

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

scuza-ma ptr postul precedent,eram obosit,am citit in diagonala pe tel.

Pentru test drive,masini ok welt auto militari (intre Praktiker si Metro Militari -pe bd Iuliu Maniu , am fost vecin cu ei 8 ani,in curtea comuna de vile.

A avut parintii mei vila cu teren acolo, vecinii cam aiurea-imi blocau accesul in curte cu rahaturile lor de masini.Era un anestezist pe la vreo 50 ani avea in 2013, de la spitalul militar central, desi avea 2500mp curte, isi pusese casa lor aproape de gardul de la propietatea parintilor, facusera o alee destul de ingusta ca sa isi bage masinile,da ce sa vezi, masinile lor le parcau in sir indian in fata la mine, era sa ne luam la bataie era magar nu vroia sa isi mute masinile sa iesim cu masina din curte sau sa bagam masina in curte. Au o piscina mare si foisor,in fata spre strada.

Noi abia aveam 800mp utili curtea...

 

Welt Auto aduce masini multe pe trailer,le face revizii si reparatii peste drum la Brady Auto si iti da 6 luni garantie.

Te lasa sa vada masina si mecanicu,te lasa sa pui diagnoza pe masina. Sunt flexibili la negocieri de pret.

Oamenii pareau ok, rar mai vorbeam cu ei fiind vecini. Face si buy back.

Au si ei un mic service cu rampa,sa ridice masina sa se uite mecanicul pe sub ea si sa vada jocuri la roti...

Te lasa sa conduci masina,au numere rosii pe masini.Merita vazut parcul lor,aduceau marfa proaspata mereu.

Edited by X X L
  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Passat ul B5 al lui taikmiu este mai comfortabil ca E60 meu. ĂnsĂŁ Passat roti pe 15, Bmw 17-18, iar suspensia nu am modificat nimic la ea, nu este nici mĂŁcar sport ĂŽnsĂŁ este destul de tare.

Cu B5 ul ala peste gropi se leagĂŁnĂŁ puțin, la Bmw efectiv bate :)) si nu pentru ca ar avea ceva la suspensie sau direcție.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu dacĂŁ ești la curent , dar dealerii bmw iți pot aduce, la comandĂŁ, și contra unui comision, o mașinĂŁ aflatĂŁ ĂŽn rețeaua lor de dealeri europeni, beneficiezi și de garanție, etc.

Eu iți sugerez sĂŁ mergi la o reprezentanțĂŁ, sĂŁ le spui ce buget ai, cam ce cauți, și sĂŁ vezi cam ce ți-ar putea propune, stiu cĂŁ au mai fost colegi pe forum care au apleat la metoda asta.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu dacĂŁ ești la curent , dar dealerii bmw iți pot aduce, la comandĂŁ, și contra unui comision, o mașinĂŁ aflatĂŁ ĂŽn rețeaua lor de dealeri europeni, beneficiezi și de garanție, etc.

Eu iți sugerez sĂŁ mergi la o reprezentanțĂŁ, sĂŁ le spui ce buget ai, cam ce cauți, și sĂŁ vezi cam ce ți-ar putea propune, stiu cĂŁ au mai fost colegi pe forum care au apleat la metoda asta.

 

Verific constant Mobile.de pt G31 Xdrive sub 150k km: 530d +30kE si 520d +22kE. Probabil reprezentanta de aici isi mai pune spre 20% fata de ce am gasi. Abandonez 530 pt ca depaseste bugetul si ramane 520 si Passat BiTdi - in aceiasi bani.

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ador motorul asta de 6 in linie la cat de echilibrat si fiabil este, dar trebuie respectat bugetul.

A resoftat cineva 320 sau 520d sau pus gearbox si imi spune cum se simte fata de cand avea 190 Cp.

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Am ales o solutie total diferita fata de prmia postare.

 

Saptamna asat am probat cateva F10 negasind inca un G31 si ieri am probat un 520d 184Cp 380 Nm Eficient Dinamic, 2013, 150k mile cu istoric, manual, propulsie, maroniu ext si piele maro int, foarte bine intretinut si dotat, cu Mot si asigurare valabile. Mi-au placut: spatiul interior, confortul, portbagaj ok, comportamentul pe drum si calitatea materialelor... mult peste ce am avut in E60. Probleme: senzorul de la capota pt impact pietoni aprins, un far crapat si navigatia nu stie toate locatiile. Azi l-am cumparat la un pret bun si dupa ce am mers cu el cam 100 km prin Bucuresti si Ilfov, nu mi-a venit sa cred ca scos doar 6.5% in confort (masina plina, clima pornita). Astfel putem pastra Seatul pt facilitatile unui kombi cu portbagaj de 600 l si F10 pt eleganta. Ca sportivitate este sub Seatul nostru (tot 184 manual), dar are mai mult cu 150k, 300 kg si 4 ani.

 

Intrebari:

1. Recomandari pt conversie volan pe partea stanga (probleme ulterioare legate de securitate deplasare, zdranganeli si costuri)? 2. Trebuie facuta doar intr-u service autorizat la preturi pe masura pt a prezenta la RAR modificarea sau la orice specialist cu istoric, gen Targoviste sau Craiova?

3. Stiti un cost estimativ pt vama si TVA?

4. Se simnt ceva cei 35 Cp si 80 Nm obtinuti in urma unei eventuale resoftari?

5. Se merita sa fact toate astea pt inmatriculare sau mai bine doar sa ma bucur de el o perioada, dupa care sa-l vand ca piese?

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Simplu: masina excelenta cu o investitie minima fara a mai fi nevoie sa vand masina actuala, 12k si adaug cateva mii pt G31. Ma intersez de preturi/probleme conversie, taxe vama/tva si resoftare pt a cantari daca dupa ce expira asigurarea UK si apoi numerele provizorii o mai tin sau nu. Una similara acesteia din De este de la 9k.
Link to comment
Share on other sites

Deci ai plecat de la o masina 'cinstita' de sub 150k km, si ai ajuns sa-ti iei o coaja de 6k euro si 240k km, cu un motor din generatia cu probleme si probabil Euro 5, la care trebuie dupa aia sa mai pierzi timp cu reparatii, cu vama, cu gasit un service care sa nu faca o tiganie din conversie, si dupa care sa te rogi sa n-ai probleme electrice? Sunt de acord ca fiecare face ce vrea cu banii lui, dar totusi ce legatura are una cu alta?
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.