Jump to content

Bloc motor N47D20A vs D20C


Recommended Posts

Salut,

 

1. Problema - presiune in instalatia de racire (nu am ulei in antigel, nici apa in ulei)... si in caz ca se adevereste temerea mea cu fisura la blocul motor intre cilindrii 2 si 3, trebuie sa vad ce bloc pot sa pun

 

Merge de pe orice N47 143/177 pana in 2010?.. al meu fiind N47D20A de 177hp productie 03.2008

 

 

2. Totul a inceput intr-o seara cand am pornit masina si mi-a dat martor nivel minim de lichid de racire. Deschid capota, fusese dat afara tot lichidul fara furtune sparte si etc. Okay, completez si am mai mers pana mi-a dat iarasi in maximum 1 zi, doar ca acum era fisurat si vasul de expansiune... M-am dus in service, si am cumparat unul nou OE, am pus alt antigel si da-i bataie. Pe langa asta a inceput si cutia sa schimbe ciudat intre 2-3...

 

Nu am mai mers prin Bucuresti, si pe urma am pornit la drum intins, dupa vreo 90km... iar imi da in bord nivel mimim de antigel. M-a enervat maximum... am zis sa completez ca mai aveam 500ml de amestec mai mult apa decat antigel, ca pare ca problema nu o voi rezolva (ca temp atunci nu coborau sub 5-6 grade). Am oprit in primul peco si am luat apa distilata ca ma astepta un drum cu opriri cam din 100 in 100 km sa completez... Am zis ca ori termostatul s-a dus (schimbat pe OE acum 1 an) ori presiune in instalatia de racire si acolo sunt alte probleme

 

La intoarcere cam tot la fel a facut, (cutia tot cu socuri schimba intre treptele 2-3) am observat ca mergeam mai mult daca aveam climatizarea pe rece si nu pe cald...

 

in fine, am dus-o direct in service, am zis sa incepem sa investigam, schimba termostatul si senzorul de temp antigel (pt orice eventualiatate)... si am descoperit ca socul din cutie a fost ca baia de la CVA era fisurata si ramanea incetul cu incetul fara ulei si nu prea mai avea presiune (acum ~75000km i-am facut revizia)... i-am facut revizie si ma bucur ca nu s-a stricat nimic si schimba ca noua.

 

Dupa ce am schimbat termostatul, la fel face (am mers pana la Ploiesti sa o testez)... si acum ramane doar partea cu presiunea in instalatia de racire (_chiulasa_, Garnitura de _chiulasa_ sau Blocul motor fisurat intre cilindrii 2-3, dar inclin spre ultima). Vad zilele viitoare ce problema e mai exact

Link to comment
Share on other sites

Legat de pierderea antigelului, si eu am schimbat termostatul in prima instanta dar fara nici un rezultat. Dupa o inspectie amanuntita, am realizt ca pierde pe la pompa de apa. Am schimbat pompa de apa si de mai bine de 3 ani nu am mai intampinat probleme.

 

 

La asta ma gandeam si eu, dar cand accelerez pe loc se intaresc furtunele (merge pompa de apa) si mie oricum imi da afara pe la vasul de expansiune care e nou (are o gaura la gura acolo) + furtunul care vine din motor la Radiator devine cam tare...

Link to comment
Share on other sites

Update

 

S-a dat jos motorul, una din camasile la un cilindru e fisurata si a coborat mai jos... de aici si simptomele

 

Avand in vedere ca gasesc cam greu Bloc motor (cu pistoane si etc), si ca majoritatea sunt blocuri goale (si cat va costa manopera sa muti de pe una pe alta, mai schimbi segmentii si etc)... ma gandesc la un alt motor gol fara anexe la km mai putini.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.