Jump to content

Ce spuneti de un e46 - 316i - detalii mai jos


crisjohn

Recommended Posts

Are motorul de 1.9 si 105 CP si e din 2000. Aveti idee cam care au fost problemele cu masinile din repsectiva perioada (daca au fost ceva probleme...:) ). In rest nu prea stiu ce sa va mai zic. Cum vi se pare? Eu iubesc mai mult la BMW stilul si masina in sine decat performantele super sport asa incat mi se pare OK motorul desi cred ca e cel mai mic ca putere de la BMW. Chiar, se poate face un upgrade ceva la motor? Am inteles ca este limitat. In ce conditii se face upgradeul si ce consecinte va avea?

La ce probleme sa ma astept in general la masina si la ce sa ma uit cand o iau? Ce trebuie verificat? Multumesc in avans binevoitorilor...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu iubesc mai  mult la BMW stilul si masina in sine decat performantele super sport asa incat mi se pare OK motorul
Daca gandesti asa in mod real si fara sa-ti impui acest punct de vedere din cauza altor constrangeri (de ordin financiar, gen: "e cel mai ieftin BMW model recent pe care mi-l pot permite" sau "nu pot suporta costurile de intretinere pentru un BMW mai puternic"), atunci cred ca vei fi multumit de masina respectiva. Pentru ca asta iti va oferi: stil, si facturi modeste pentru combustibili si intretinere.

 

Chiar, se poate face un upgrade ceva la motor?
Dar, daca inca mai ai undeva intr-un colt al creierului o pornire (innabusita, acum) catre performante si putere, vei fi dezamagit de acest model de BMW. Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

Dar, daca inca mai ai undeva intr-un colt al creierului o pornire (innabusita, acum) catre performante si putere, vei fi dezamagit de acest model de BMW.

27106[/snapback]

1. Masina nu e chiar cea mai sportiva de pe drum, dar daca te dai la ea - se infinge binisor (oricum, in zona 2.000-3.000 rpm - unde se merge in mod mai "linistit" prin oras, raspunde excelent - cuplu maxim la 2.500rpm);

2. daca vrei sa faci upgrade la motor : iti recomand 2.500cmc, 192 CP .. upgrad-area motorului M43TU (de pe 316i) la o putere consistenta te va costa mai mult decit sa iei un motor mai mare .. altfel, poti sa mai cistigi vre-o 10 CP cu un kit de admisie directa si un cip klumea (500 E maxim ambele ..)

Link to comment
Share on other sites

OK... cand iti iei masina mereu poate iti doresti mai mult dar acum trebuie sa fac compromis inre accesorizare si motor... Pot lua un motor mai mare dar nu cu ce are masina asta pe ea sau un motor mai mic (cazul meu) si sa am aproape totul pe ea... Am preferat a doua situatie ptr ca eu calatoresc 90% in oras si cand ies afara am drumuri foarte lungi (Italia, Germania, etc) unde conteaza o viteza de croaziera buna si un confort interior bun mai mult decat niste "reprize" foarte bune... Desigur, diavolul din mine ma face sa ma gandesc la un motor mai "rau" si de aici ideea cu chip tunningul si alte chestii dar asta nu ma omoara... La mine o masina tare nu inseamna neaparat 200 CP sub capota cat stil, eleganta, confort... Sincer, ma gandeam ca mai degraba imi bag un subwoofer si un amplif in ea decat sa mai adaug 10 CP la motor...

Revenind la intrebarea mea initiala doream sa stiu cam care sunt problemele cele mai des intalnite ca macar sa evit asta initial... Mai tarziu asta e... O s va povestesc si voua dupa ce o iau cum sta treaba...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Dintre cele mai obisnuite probleme :

(valabile cind cumperi orice fel de masina din Ro) :

probleme cu actele : verifica RAR, Pol, vezi sa corespunda seriile, etc ..

masina nu are km declarati : intre o masina de 100kkm si una de 250kkm e o diferenta mare ..

masina a fost lovita : daca lovitura nu a fost foarte dura (sasiu, etc..) - cred ca e preferabil sa o iei asa, decit una cu km de naveta spatiala (km ii simti in toate articulatiile ..)

probleme grave : aici e mai complicat sa definesti ce e si ce nu foarte grav : unii zic ca poate sa aiba orice, numai motorul sa fie bun, altii invers .. astea se cam vad (in special daca ai un ochi format)

boli specifice ale modelului : nu cred ca e cazul ..

Edited by Kali
Link to comment
Share on other sites

multzam...:blink: am inteles ideea si o sa merg pe ceea ce ati spus voi... avand in vedere ca e de la un amic si abia e venita in tara nu prea mi-e teama de lovituri si chestii deastea ci mai mult de problemele generale ale modelului... oricum o sa verific la politie situatia si ce se mai poate verifica... apropos, daca sunt probleme cu masina (din punct de vedere legal) nu ar trebui sa ma opreasca de la inmatricularea ei?

Kilometrii declarati sunt OK si oricum se poate verifica parte la service la Bavaria...

Link to comment
Share on other sites

apropos, daca sunt probleme cu masina (din punct de vedere legal) nu ar trebui sa ma opreasca de la inmatricularea ei?

28297[/snapback]

Nu neaparat. Discutia pe tema asta e ceva mai lunga (este si un topic parca).

 

Service recalls gasesti pe www.alldata.com. Din pacate vad ca E46/316i/2000 nu e in lista.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
crisjohn, sa-l stapinesti sanatos si sa nu ai probleme!!!! Spune-mi, te rog, masina asta care ai cumparat-o tu, nu cumva este albastra, are pe fata spoiler de M si ti-a vindut-o un tip Geo ?

31178[/snapback]

nu...:blink: am luat-o de la un amic si e neagra... e rulata foarte putin in Romania ptr. ca e inmatriculata cam acum 1 luna...

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur dar se pare ca am o usoara problema... la relanti variaza putin foarte putin... in mod normal sta pe la 780-800 dar joaca putin in sus si jos (ceva de genul 810-770) dar nu permanent ci asa din cand in cand... debitmetrul e nou schimbat de mine la cumparare... altceva ce ar putea fi? o fi filtrul de aer?... de tras in sarcina trage destul de bine (cat poate un motor de 105 cp) si nu are intreruperi... o sa trec pe la un amic si poate o mai bag pe tester odata... in rest no problem yet...:blink:

 

m-am uitat inca o data dar se pare ca e OK si nu variaza... o fi de la aerul prea cald ptr ca acum e ceva mai rece afara?... oricum variatia e infima... o sa mai fiu atent la asta..

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

o sa te lamureasca alexandru_83 ca a avut si el pb.. :)

32169[/snapback]

aseara chiar m-am dus la masina si era super OK si azi la fel... uneori mi se parea dar cred ca era si de la rahatul de benzina de la shell...:blink: numai bag de la ei... cum termin rezervorul asta gata!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.