Jump to content

G31 520d XDrive Med Blue - Primul meu BMW


phunctionist

Recommended Posts

Foarte frumoasa sa o stapanesti sanatos

 

Legat de rezerva eu unul nu mi-as bate capul, nici eu nu am loc de rezerva si nu as umbla cu roata dupa mine in portbagaj, depinde insa si pe unde mergi si cat de departe esti de casa, etc.

Cred ca e mai bine sa ai cauciucuri RFT si sa uiti de rezerva. Vad ca ai roti de 18 in poze iar de iarna ai scris ca ai luat de 17, doar nu vrei sa cumperi 2 rezerve una pentru iarna si una pentru vara.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor!

 

.... si nu as umbla cu roata dupa mine in portbagaj, depinde insa si pe unde mergi si cat de departe esti de casa, etc.

Cred ca e mai bine sa ai cauciucuri RFT si sa uiti de rezerva. Vad ca ai roti de 18 in poze iar de iarna ai scris ca ai luat de 17, doar nu vrei sa cumperi 2 rezerve una pentru iarna si una pentru vara.

 

Roata de rezerva pe care am luat-o e pe 18, deci in cel mai rau caz voi fi iarna cu 17+rezerva de 18 iar vara pe 18 cu toate. Era singura dimensiune trecuta pe stalp, ca asa rezerve pe 17 gasisem multe.

Si da, uneori merg departe de casa si ma mai aventurez si prin mijlocul lui nicaieri asa ca dpmdv roata de rezerva era un minim necesar. Am avut anul asta o pana la Octavia - vedeti pozele atasate. Si chiar eram in mijlocul lui nicaieri. Ce faceam cu runflat?

Plus ca nu imi plac de fel cauciucurile runflat, fac masina prea rigida si vreau sa fie cat de confortabila posibil. Prin urmare, le voi tine pe astea si cand va trebui sa le schimb, iau non-runflat.

 

Spune-mi si mie, te rog: cum ai activat Carplay? Oficial, sau pe la "baieti"? :)

 

La un baiat din Sibiu, chiar pe drumul de intoarcere din Germania.

 

Nu ma intelegeti gresit, nu as fi avut o problema sa platesc banii daca chiar erau justificati. Dar tehnica asta de marketing, pe care pana si BMW au abandonat-o de nerezonabila ce era, nu, asta nu o sa suport din banii mei. Pana si la un amarat de Hyundai e in baza dar nu, BMW o face pe bani? Si chiar si cand dai banii, e doar pt Apple...

In fine, nu vreau sa isc o polemica, la mine functioneaza si daca vrea cineva numarul tipului, va scriu in privat.

post-34898-0-16113700-1640599304_thumb.jpg

post-34898-0-59702600-1640599308_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor!

 

 

 

Roata de rezerva pe care am luat-o e pe 18, deci in cel mai rau caz voi fi iarna cu 17+rezerva de 18 iar vara pe 18 cu toate. Era singura dimensiune trecuta pe stalp, ca asa rezerve pe 17 gasisem multe.

Si da, uneori merg departe de casa si ma mai aventurez si prin mijlocul lui nicaieri asa ca dpmdv roata de rezerva era un minim necesar. Am avut anul asta o pana la Octavia - vedeti pozele atasate. Si chiar eram in mijlocul lui nicaieri. Ce faceam cu runflat?

Plus ca nu imi plac de fel cauciucurile runflat, fac masina prea rigida si vreau sa fie cat de confortabila posibil. Prin urmare, le voi tine pe astea si cand va trebui sa le schimb, iau non-runflat.

 

 

 

La un baiat din Sibiu, chiar pe drumul de intoarcere din Germania.

 

Nu ma intelegeti gresit, nu as fi avut o problema sa platesc banii daca chiar erau justificati. Dar tehnica asta de marketing, pe care pana si BMW au abandonat-o de nerezonabila ce era, nu, asta nu o sa suport din banii mei. Pana si la un amarat de Hyundai e in baza dar nu, BMW o face pe bani? Si chiar si cand dai banii, e doar pt Apple...

In fine, nu vreau sa isc o polemica, la mine functioneaza si daca vrea cineva numarul tipului, va scriu in privat.

 

Merci, din pacate la mine e valabila doar varianta oficiala, asa ca am platit 300eur ca sa nu afecteze garantia.

Dar, da, altfel nu as fi dat atatia bani, mi se pare nesimtire.

Link to comment
Share on other sites

phunctionist@ La o anvelopa runflat nu stiu daca se facea gaura aia in peretele lateral, eu cel putin nu am patit niciodata de cand merg cu RFT, nu am facut pene in viata mea. Cu anvelope normale am tot patit sa fac pana.

 

RFT sunt intr-adevar ceva mai rigide dar si masina e mai stabila la viteze mari, lucru care conteaza mult pentru mine, cel putin la o masina extrem de "moale" cum e G30 care e suficient de comfortabil.

Eu am RFT pe 18 pentru iarna si 19 pentru vara, sincer nu simt absolut nici o diferenta de comfort, poate cu jante de 20 sa simti masina mai rigida.

 

Pe 17-18 nici nu iti dai seama ca mergi cu RFT sau anvelope normale.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor!

 

 

 

Roata de rezerva pe care am luat-o e pe 18, deci in cel mai rau caz voi fi iarna cu 17+rezerva de 18 iar vara pe 18 cu toate. Era singura dimensiune trecuta pe stalp, ca asa rezerve pe 17 gasisem multe.

Si da, uneori merg departe de casa si ma mai aventurez si prin mijlocul lui nicaieri asa ca dpmdv roata de rezerva era un minim necesar. Am avut anul asta o pana la Octavia - vedeti pozele atasate. Si chiar eram in mijlocul lui nicaieri. Ce faceam cu runflat?

Plus ca nu imi plac de fel cauciucurile runflat, fac masina prea rigida si vreau sa fie cat de confortabila posibil. Prin urmare, le voi tine pe astea si cand va trebui sa le schimb, iau non-runflat.

 

Daca aveai run flat, nu pateai asa ceva. RFT, daca sunt o marca buna (e.g. Michelin, Conti, Goodyear etc) sunt aproape indestructibile.

Eu cand am luat fosta masina (F36), eram impotriva RFT, asa ca am renuntat la ele si am pus normale, si vara si iarna. Mare greseala. Nu vrei sa stii ce cosmar am trait intr-o iarna, cand am ramas la dracu cu carti dupa ce am luat o groapa care mi-a spart anvelopa. Chiar daca aveam rezerva nu rezolvam nimic. Erau -11 grade si drum in rampa cu multe denivelari.

A trebuit sa chem platforma, noroc ca aveam inclusa in asigurarea Casco. Sunt si multe alte povesti horror pe aici descrise de alti colegi care regreta ca nu aveau RFT.

In plus, anvelopele normale (fie ele si XL) schimba comportamentul masinii in rau, mai ales la un seria 5 care e destul de grea. O face mai moale, ii da un balans mai ales la viteza mare, practic ii strica tinuta de drum pe care BMW a consacrat-o.

Tehnologia run flat a evoluat foarte mult, nu se mai compara cu aia de acum 10-15 ani. La anvelopele mai noi, aproape ca nici nu simti diferenta, mai ales daca ai jante pe 17-18 (poate de la 19 in sus se simte ceva) insa comportamentul unui BMW echipat cu RFT, garantez ca nu se compara cu cel al unuia fara RFT. Cu RFT e pur si simplu lipita de asfalt, e senzatia aia misto, parca mergi pe sina.

Edited by Claudiu F
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am mutat masina pe cont de Germania si urmeaza sa il cumpar din CD store maine :)

 

Care e procedura, ca as vrea sa fac si eu acelasi lucru?

 

 

In plus, anvelopele normale (fie ele si XL) schimba comportamentul masinii in rau, mai ales la un seria 5 care e destul de grea. O face mai moale, ii da un balans mai ales la viteza mare, practic ii strica tinuta de drum pe care BMW a consacrat-o.

 

 

Si la F30, cand am luat-o si avea cauciucuri normale, mi s-a parut o barca cu directia super-usoara. Dupa ce am pus runflat, s-a schimbat cu totul (in bine) tinuta de drum..

Link to comment
Share on other sites

Care e procedura, ca as vrea sa fac si eu acelasi lucru?

 

Intri pe www.bmw.de, iti faci cont acolo, apoi adaugi masina (cu VIN). Pentru a confirma adaugarea masinii, iti trimit un cod in masina, il gasesti in meniul Connected Drive - Messages.

Dupa ce ai adaugat masina, poti cumpara chestii. O sa iti ceara si o adresa de resedinta din Germania. Eu am adaugat una fictiva, gasita pe net.

Ce cumperi de acolo e valabil in toata Europa, cu exceptia unor functii disponibile doar in anumite tari.

Eu am folosit google translate sa inteleg pasii, dar stiu ca Chrome iti poate traduce automat pagina.

Edited by Claudiu F
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Cu privire la poveștile horror, de când am carnet nu am fĂŁcut vreo pana, am roata de rezerva in portbagaj nefolosita.

 

ConteazĂŁ daca mergi cu mașina in concedii mult si pe la mama naiba, daca mergi cu mașina preponderent pe oras nu recomand rft pentru ca sunt mult mai tari si simți totul mult mai tare, mai ales pe drumurile noastre.

 

Mai confortabil este cu rft pentru ca nu stai sa schimbi roata, sa pĂŁțești sa nu ti se desfacĂŁ, etc, mai apes daca nu știi sa schimbi o roata, mai ales daca e frig afara si urat si ai si bagaje in spate.

 

Deci rft nu e mai bun, e mai bun doar in anumite condiții pe care le am explicat mai sus. Pentru fiecare e mai buna cealalta opțiune in funcție de cum e folositĂŁ mașina.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Intri pe www.bmw.de, iti faci cont acolo, apoi adaugi masina (cu VIN). Pentru a confirma adaugarea masinii, iti trimit un cod in masina, il gasesti in meniul Connected Drive - Messages.

Dupa ce ai adaugat masina, poti cumpara chestii. O sa iti ceara si o adresa de resedinta din Germania. Eu am adaugat una fictiva, gasita pe net.

Ce cumperi de acolo e valabil in toata Europa, cu exceptia unor functii disponibile doar in anumite tari.

Eu am folosit google translate sa inteleg pasii, dar stiu ca Chrome iti poate traduce automat pagina.

 

Am inteles, merci. Eu cand intru pe bmw.de, imi spune ca am deja un cont in alta tara, si imi face automat redirect la ro. Masina e deja inscrisa in contul de ro. Asa era si la tine?

Link to comment
Share on other sites

Suni la BMW si iti muta ei masina pe tara care vrei, asa am facut eu, aveam contul pe Germania si ei l-au mutat pe Elvetia.

 

Daca masina nu mai este in granatie si vrei sa iti modifici ceva setari la ea trebuie neaparat sa iti iei bimmercode.

Edited by TKD29
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, merci. Eu cand intru pe bmw.de, imi spune ca am deja un cont in alta tara, si imi face automat redirect la ro. Masina e deja inscrisa in contul de ro. Asa era si la tine?

Trebuie sa faci alt cont cu o alta adresa de email. Altfel, daca vrei sa folosesti aceeasi adresa, trebuie sa dai mail sa o mute ei.

Daca faci alt cont, ti-o muta automat

Link to comment
Share on other sites

Sa o luam pe puncte.

 

1. Inteleg de la voi din discutia de mai sus (si din altele de pe alte topicuri) ca nu se mai poate muta masina pe alta zona/limba? Mie in contul de BMW imi apare ca in imaginea de mai jos. Nu stiu daca inainte aparea cu "Editare" si la tara/limba.

Singurul motiv pt care as schimba e ca in aplicatia de mobil imi arata range-ul in mile si as vrea in kilometri.

 

bmwidsettings.jpg

 

2. Chiar asa de sensibile sunt masinile astea la murdarie? Am facut cateva drumuri in ultima perioada si s-a murdarit destul de mult masina (mai ales in zona radarului fata si celor laterale; dar si camera din parbriz, insa pe asta am putut sa o curat repede cu stergatoarele) si imi tot apar erori de genul "Driver assistance permanently restricted" precum cele de mai jos. Cateodata e insotit de erori pe mai multe sisteme, alteori doar "Front end collision".

 

IMG-1084.jpg

 

IMG-1085.jpg

 

3. Las o poza cu un decor usor atipic pt un BMW.

 

IMG-1114.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.