Jump to content

G31 520d XDrive Med Blue - Primul meu BMW


phunctionist

Recommended Posts

On 12/26/2021 at 11:04 PM, claudiu1892 said:

Am mutat masina pe cont de Germania si urmeaza sa il cumpar din CD store maine :)

Cum stiu pe ce tara e contul meu? 

On 12/25/2021 at 7:51 PM, phunctionist said:

cumparat roti de iarna model 618 pe 17 inch cu cauciucuri SH Dunlop 225/55/R17 non run-flat;

sunt curios de unde le-ai luat.

Link to comment
Share on other sites

Cred că am înțeles cumva cum trebuie făcut:

Intri  în browser pe BMW.de  Ce folosești de Google translator dacă nu cunoști nu germană să navighez prin pagină. Te loghezi cu contul tău. 

Adaugi acolo vinul mașini. 
introduci codul de siguranța de la mașină și cam asta ar trebui să fie. 
Dacă ai cumva, adăugat BMW .ro ștergi de acolo întâi. 
Faptul că nu ai încă mașina și nu ai activat-o cred că ajută. 
rămâne să încerc și eu dar mai caut până atunci informații. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Boon, inca un pic si se fac 2 ani de cand am masina. Se apropie si momentul cand tre sa ii fac service, pe schimbul asta se nimereste si lichidul de frana.

In tot acest timp, desi merg foarte putin in Bucuresti cu ea si incerc sa fiu foarte atent, am reusit sa ciupesc 3 din 4 jante. Mor de ciuda, pentru ca erau intacte cand am luat masina dar...Bucuresti. Zgarieturile nu sunt foarte adanci si vreau sa va intreb pe voi daca v-ati bate capul cu reconditionarea si daca da, ceva recomandari de locuri unde fac treaba buna. N-am mai reconditionat niciodata jante dar astea parca ar fi pacat sa stea asa. Ca idee, sunt model Style 634.

Separat, m-ar bate un gand sa le vopsesc negru pe cele de iarna (style 618), pentru a intregi look-ul albastru+negru. Ceva frumos, mai degraba spre mat decat lucios. Recomandari de locuri unde fac vopsire in camp electrostatic?

IMG-5583.jpg

IMG-5584.jpg

IMG-5585.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pentru atâta lucru nu cred ca are rost sa te stresezi, se văd doar dacă te uiți atent și de aproape când masina sta parcata, eu zic sa mai aștepți eventual ca nu sunt chiar atat de rele încât sa le reconditionezi.

Pe negru orice zgârietură se vede mai rău, mai ales dacă iei mult din material. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Beam We said:

Pot să te întreb ce vină are Bucureștiul pentru frecarea jantelor de borduri? Inițial credeam că le-ai "accidentat" în ceva "obstacole" de pe drum,dar la tine pare altceva.

Bucurestiul este o metropola foarte bine dezvoltata, durabil si inteligent, cu multe locuri de parcare care respecta toate normele, inclusiv dimensiuni generoase, cu trafic relaxat si, mai ales, cu soferi experti, calmi si ingaduitori. Niciunul nu claxoneaza imediat cum s-a facut verde, niciunul nu te streseaza/forteaza cand trebuie sa parchezi (lateral) si, in niciun caz, niciodata nu trebuie sa parchezi pe trotuar (pentru ca sunt suficiente locuri de parcare si sunt si foarte mari). Aceiasi soferi bucuresteni nu merg niciodata cu maxim 20 la ora cand da prima ploicica, de parca strazile s-ar transforma in patinoar.

Iar intre toti acesti soferi profesionisti sunt eu, dobitocul masochist care isi freaca jantele de borduri mai ceva decat freaca fotbalistii romani banca de rezerve pe la echipele din strainatate.

  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

Nu iti bate capul pt atata lucru. Si daca le vopsesti crezi ca dupa nu le mai atingi?

Eu o singura data am vopsit jantele la top wheel auto si mi le au stricat, a trebuit sa cumpar alte jante, nu stiu exact ce le au facut.  Erau perfect drepte  si echilibrate si masina vibra cu ele, anvelope noi, degeaba am luat alt set la fel de jante si s a rezolvat problema. Sunt atat de idioti dau cu vopseau pe la butuc si dupa dau cu polizorul sa curate vopseau si cred ca au luat putin din stratul de aluminiu marind butucul cu ff putin, asta cred eu. Deci eu nu recomand vopsirea.

Sa nu mai zic ca se vedea vopseau ca o coaja de portocala  foarte , foarte rau.

  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Salutare.

Nu foarte multe update-uri p-aici, am schimbat pana la urma placutele pe spate.

Ce ma intriga e urmatorul lucru: aveau cam 50.000 km vechime, mers 95% numai in afara orasului si s-a aprins martorul. Le-am schimbat cand mai ramasesera de parcurs aprox 200 km. Cand le-am inspectat - partea buna e ca erau uzate uniform, atat fiecare placuta cat si intre ele.

Insa la fiecare mai ramasesera cam 10mm: suportul metalic ~6mm, material de franare ~4mm. Franele nu sunt M-Sport. Nu imi dau seama daca a ramas "prea mult" material. Aveti idee daca e specificat pe undeva prin vreo documentatie care e grosimea minima?

Link to comment
Share on other sites

Nu imi dau seama. Oricum, au mers destul.

Am reusit si eu la g30 47500km cu cele spate.

La A6 am ridicat anticipatul si frana de motor la grad de arta incat placutele fata le am schimbat la 55.500 fara sa se aprinda senzorul. Scartaiau totusi.

Acum am 61.000k si placutele spate sunt cele originale. O sa schimb rotile peste 500km, sapt viit si voi inspecta.

Mai am alti 6000km pana la revizie si poate le schimb atunci, deoarece in august fac peste 4500km si ar fi culmeq sa raman fara frane tocmai atunci

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, phunctionist said:

Salutare.

Nu foarte multe update-uri p-aici, am schimbat pana la urma placutele pe spate.

Ce ma intriga e urmatorul lucru: aveau cam 50.000 km vechime, mers 95% numai in afara orasului si s-a aprins martorul. Le-am schimbat cand mai ramasesera de parcurs aprox 200 km. Cand le-am inspectat - partea buna e ca erau uzate uniform, atat fiecare placuta cat si intre ele.

Insa la fiecare mai ramasesera cam 10mm: suportul metalic ~6mm, material de franare ~4mm. Franele nu sunt M-Sport. Nu imi dau seama daca a ramas "prea mult" material. Aveti idee daca e specificat pe undeva prin vreo documentatie care e grosimea minima?

 Grosimea minima este 3mm, insa le poți folosi până la 0,5 mm, nu zice nimeni sa le schimbi mai repede, de noi au 10 mm, deci gândește te cat mai mergeai cu acele plăcuțe..

La reprezentante când au 4 mm te întreabă dacă vrei sa le schimbi.

Eu nu întreb pe nimeni decât dacă au 3 mm. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ar putea ca senzorul sa poata fi plasat manual in diverse pozitii raportand la placuta?

Imi aduc aminte ca am cerut  placutele uzate candva la G30 si erau consumate in totalitate. Si sunt 99.9% sigur ca era un set original cu care a venit masina cand era noua.

Mi se pare curios ca in cazul de fata placutele mai aveau viata vizibil.

Link to comment
Share on other sites

Bun deci cu placutele ma mai documentez, mai testez in timp....vedem. Multumesc colegilor care au raspuns.

Intre timp, am mai taiat un pitic de pe lista: am reusit sa gasesc pe cineva care mi-a infoliat (mare parte dintre) elementele interioare din plastic negru lucios (pe care multi il confunda cu piano black - nu e!) conform cu traznaile din capul meu, adica fara demontat elemente.

In conditiile astea, rezultatul final mi se pare foarte ok. Pentru grila din zona de unitate multimedia & climatizare, singura solutie era cu demontare si momentan am lasat-o asa. Folia aplicata este negru mat, am facut initial o comparatie si cu transparent mat dar nu ar fi aratat grozav, s-ar fi vazut ciudat dedesubt asa ca am mers pe asta. 500 de lei toata distractia. Acu sa vad cum se comporta in timp...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Edited by phunctionist
adaugat 2 poze
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La Iulian Lazar - vad ca are si pagina de farcebook: https://www.farcebook.com/p/Colantari-Autorizate-RAR-100051156172393/

Nu stiam de el, e un pic de mers pana acolo dar mi l-a recomandat cineva care a fost multumit de o lucrare a lui. Numarul de telefon e cel de pe pagina de mai sus.

Edited by phunctionist
typo
Link to comment
Share on other sites

Eu am dat un polish pe piano black din consola si am dat cu folie PPF, sincer efectul lucios e mult mai fain, si se si regenereaza la mici zgarieturi, dar fiecare cu placerile lui. 

As fi pus poate carbon, dar nu se regenereaza 🙂

Link to comment
Share on other sites

@CosminEU ai piano black veritabil, adica lemn? Intr-adevar ala mi se pare ca arata in mare fel, ala nu l-as acoperi nici eu.

Insa ce multa lume nu stie (sau nu vrea sa recunoasca) e ca acel “piano black” pe care il au ei e de fapt doar un plastic ieftin lucios. Asa e si in cazul meu, tot plastic e, iar cel veritabil e doar pe echipari Individual.

Dpmdv, de cand imitatia de piano black e peste tot, inclusiv la masini de baza ieftine, atunci a inceput sa mi se para cheap rau de tot. Nu mai e o dotare de lux, exclusivista cand e si pe Logan si Duster (nu am o problema cu acele masini, mi se par f misto, mai ales Dusteru).

In afara de asta, eu chiar am vrut sa scap de amprente si reflexii, lucru pe care sper sa il fi reusit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De acord cu plasticul nu avem ce face, dar lemn nu as pune niciodata pe masina, mie personal mi se pare foarte urat. Poarte ca prefer plastic 🙂 .  Cand zic piano black ma refer la culoare nu la material.

 

Link to comment
Share on other sites

Phunctionist se referea la faptul ca exista trim de lemn colorat piano black.

 

Eu am trim urile un maro închis (bamboo wood), am făcut ceva a trebuit să dau o gaură intr un trim și era efectiv lemn, de abia l am găurit, nu plastic.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.