Jump to content

G31 520d XDrive Med Blue - Primul meu BMW


phunctionist

Recommended Posts

Mda, se laudau ca au montat sisteme de incalzire cu curatare a raddome-urilor a.i. sa nu mai apara astfel de probleme. Nu stiu daca la G30 au reusit sa le implementeze sau poate pe facelift. La F10-le meu intampin aceeasi problema, dar doar iarna, daca ninge afara si e mazga, noroi pe drum. Se depune mizerie, ingheata aceasta mizerie pe radarul din bara. Sunt mesaje de atentionare a.i. sa nu te bazezi pe el in acele momente din motive de siguranta. BTW. La multi ani!
Link to comment
Share on other sites

Update-ul zilei - folie mata pe displayul central. Antizgariat, antiamprente, antireflex - recomand tuturor.

IMG-E1144.jpg

IMG-E1145.jpg

Am pus-o la 24gsm.ro (tot acolo am pus si la skoda si la mai multe telefoane inainte). Sper sa nu fie considerata reclama, n-am nici o treaba cu omu dar sunt multumit ca face treaba buna. 80 lei folia, 10 lei aplicatu.

Extra info: Am intrebat si pentru "ceasuri" - strict teoretic e posibil insa trebuie sa ia masuri si ar dura fff mult "toata ziua" - timp pe care eu nu l-am avut si a ramas ca poate altadata.

Edited by phunctionist
extra info
  • Like 2
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@Romulus multumesc!

Mos Craciun asta cu masini a fost un pic mai grabit, ca masina eu am cumparat-o prin octombrie doar ca abia in decembrie am gasit timpul si “curajul” sa scriu despre ea.

Insa, avand in vedere ca am fost de 2 ori dupa ea (unii o sa rada sau o sa spuna ca sunt nebun, dar a meritat) am zis ca merita sa fac un astfel de topic.

 

Intre timp am mai mers un pic cu masina si consumul exterior, in conditiile actuale (iarna dar nu prea, dpdv temperaturi cauciucuri de iarna) e undeva pe la 7.2-7.5, incluzand aici si mers pe autostrada cu limita legala+10km/h. Tind sa cred ca e un consum ok, tinand cont de conditii. Voua cum vi se pare?
Cand am adus-o in tara am scos pe 1600km vreo 6.1, cu cauciucurile de vara si temperaturi de pana in 10 grade.

In oras ma misc destul de putin cu ea - nu prea conduc, incerc sa evit cat pot de mult si oricum, nu e masina de oras - altfel luam altceva. Asa ca momentan nici nu m-am uitat si nici nu cred ca e prea relevant consumul din oras (banuiesc ca trebuie sa fie in jur de 12-14).

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, phunctionist said:

[...] in conditiile actuale (iarna dar nu prea, dpdv temperaturi cauciucuri de iarna) e undeva pe la 7.2-7.5, incluzand aici si mers pe autostrada cu limita legala+10km/h. Tind sa cred ca e un consum ok, tinand cont de conditii. Voua cum vi se pare?

[...]

Normal, fara nici un dubiu. Pneurile de iarna oricum consuma o idee mai multisor decat cele de vara. Eu 7 la suta de km am reusit doar daca ma abtin de la multe, probabil am talpa putin mai grea.

Link to comment
Share on other sites

Misto culoarea si dotarile. Nu stiu daca ai mentionat motorizarea, sau am ratat eu. 

In alta ordine de idei, folie pe display nu as pune, eu sunt anti folii si la telefoane, nu-mi place ideea, plus ca se vede la margine. Plus ca displayul de la masina nu e asa des folosit incat sa necesite protectie extra.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

@Claudiu F 2.0 diesel, am uitat sa trec in titlu.

Plus ca displayul de la masina nu e asa des folosit incat sa necesite protectie extra”

De acord cu partea de folosire, ma impac mult mai bine cu rotita si butoanele de la iDrive. De altfel, sunt un mare fan al ideii de butoane fizice, apasabile iar faptul ca BMW inca mai au (desi cam incep sa dispara si de la ei) a cantarit mult in alegerea masinii. Am facut test drive cu Passat nou cu mizeria aia de climatizare cu touch, butoane pe volan touch…nu reprezinta altceva decat un cost cutting rusinos dar deh, vorbim de VW.

Insa motivul principal la folie a fost reflexia luminii (nu am mai pus de data asta folie pe geamurile fata) plus zgarieturile care pot aparea prin spalatorii.

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to G31 520d XDrive Med Blue - Primul meu BMW
46 minutes ago, phunctionist said:

@Claudiu F 2.0 diesel, am uitat sa trec in titlu.

Plus ca displayul de la masina nu e asa des folosit incat sa necesite protectie extra”

De acord cu partea de folosire, ma impac mult mai bine cu rotita si butoanele de la iDrive. De altfel, sunt un mare fan al ideii de butoane fizice, apasabile iar faptul ca BMW inca mai au (desi cam incep sa dispara si de la ei) a cantarit mult in alegerea masinii. Am facut test drive cu Passat nou cu mizeria aia de climatizare cu touch, butoane pe volan touch…nu reprezinta altceva decat un cost cutting rusinos dar deh, vorbim de VW.

Insa motivul principal la folie a fost reflexia luminii (nu am mai pus de data asta folie pe geamurile fata) plus zgarieturile care pot aparea prin spalatorii.

Da, climatizarea de pe touch e o prostie. Daca nu ma insel, si G20 are asa.

Cum trage motorul pe caroseria asta? Chiar sunt curios.

Link to comment
Share on other sites

On 1/14/2022 at 2:14 PM, Romulus said:

@phunctionist am adaugat eu in titlu si un tag

Multumesc 🙂

On 1/14/2022 at 2:53 PM, Claudiu F said:

Cum trage motorul pe caroseria asta? Chiar sunt curios.

In primul rand sa precizez ca masina are 1923 kg, conform RAR. Ca tot am vazut prin alta parte pe forum discutii despre masa G3x-urilor. Si asta in conditiile in care nu am trapa panoramica (de altfel am si cautat fara).

Dpmdv, care nu sunt cine stie ce racer - cateodata merg si tare dar imi place sa merg constant, fara variatii mari - motorul trage ok. Fara discutii, 3.0 e motorul cel mai bun pt o astfel de caroserie dar eu cautam ceva linistit. Impreuna cu antifonarea, cu suspensia, rotile, etc masina este foarte relaxata si confortabila. Insa ajunge si destul de repede si pe nesimtitelea la viteze ilegale iar venind de pe manuala, mi se pare ca in sport cutia schimba exact cand trebuie. Pe autostrada o tin in drive normal dar pe restul drumurilor, inclusiv oras, mi se pare ca modul sport e ce trebuie.


Strict din punct de vedere al cifrelor (cai putere si cuplu raportate la mase), BMWul e acum aproximativ la acelasi nivel cu Octavia la care am facut chiptuning (1.6 manuala, 4x2). Feelingul e mult diferit, evident.
Momentan o tin asa, vreau sa o conduc pe la noi macar un an prin cat mai multe locuri si anotimpuri, pe diferite feluri de drumuri si abia pe urma o sa ma gandesc daca ii fac si ei un stage 1.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, phunctionist said:

Multumesc 🙂

In primul rand sa precizez ca masina are 1923 kg, conform RAR. Ca tot am vazut prin alta parte pe forum discutii despre masa G3x-urilor. Si asta in conditiile in care nu am trapa panoramica (de altfel am si cautat fara).

Dpmdv, care nu sunt cine stie ce racer - cateodata merg si tare dar imi place sa merg constant, fara variatii mari - motorul trage ok. Fara discutii, 3.0 e motorul cel mai bun pt o astfel de caroserie dar eu cautam ceva linistit. Impreuna cu antifonarea, cu suspensia, rotile, etc masina este foarte relaxata si confortabila. Insa ajunge si destul de repede si pe nesimtitelea la viteze ilegale iar venind de pe manuala, mi se pare ca in sport cutia schimba exact cand trebuie. Pe autostrada o tin in drive normal dar pe restul drumurilor, inclusiv oras, mi se pare ca modul sport e ce trebuie.


Strict din punct de vedere al cifrelor (cai putere si cuplu raportate la mase), BMWul e acum aproximativ la acelasi nivel cu Octavia la care am facut chiptuning (1.6 manuala, 4x2). Feelingul e mult diferit, evident.
Momentan o tin asa, vreau sa o conduc pe la noi macar un an prin cat mai multe locuri si anotimpuri, pe diferite feluri de drumuri si abia pe urma o sa ma gandesc daca ii fac si ei un stage 1.

1923kg? Pe siteurile de specialitate, a ta are "curb weight" de 1810kg. Nu inteleg diferenta de 120kg. Ai ceva optional care atarna greu, in afara de xdrive? 

Link to comment
Share on other sites

RWD, nu?

AWD ar fi fost 1810kg. Tinand cont ca au aparut 2 generatii de atunci, mult mai voluminoase, mai tehnologizate(doar mild hibrid are 30-40kg), destul de usir ajungi cu g30 xdrive, 4 cilindri, cu mild hibrid la 1.9 tone...insa nu te poti pune cu baietii.

 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Azi am mai taiat o chestie de pe lista - contur grila radiator neagru. Am ales varianta de infoliere pentru cost si, mai ales, daca va fi s-o vand, poate urmatorul proprietar o va vrea originala. Asta va fi, cel mai probabil, singura modificare de ordin optic

Cam asa a iesit - not bad, as spune; am pus tot lucios, ca sa fie in armonie cu restul elementelor shadowline. Daca le-as fi facut de la zero, as fi pus mat, imi place mai mult decat lucios. Dpmdv, chiar daca nu e model M Sport, grilele astea ar fi trebuit sa fie negre din fabrica, la optiunea shadowline.

versus.jpg

detaliu.jpg

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

In alta ordine de idei, pentru lamurirea definitiva a chestiunii masei, am reusit sa gasesc brosura nemteasca din septembrie 2018.

Am atasat doar pagina 64, ca fisierul are aprox 10 MB.

Pagina asta ne lamureste: masa de pornire la 520d touring e 1760kg, xDrive adauga 65kg; iar pana la 1923 mai sunt vreo 100 de kile, plauzibil a fi adaugate de toate optionalele, raportandu-ne la varianta Basic.

Pag 64 - Mase catalog germana sept 2018.pdf

  • Like 1
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.