Jump to content

A luat-o pe ulei.


Recommended Posts

salutare si la multi ani colegii.

 

 

Am si eu o problema la un seria 1 e87 din 2004. motor m47 163cp.

Am plecat cu masina de pe loc si masina s-a supraturat singura ajungand turometrul peste zona rosie. Am crezut ca este turbina de vina, si nu am stat foarte mult pe ganduri oprind-o fortat bagand in treapta a 6-a. toata distractia a durat aproximativ 10 secunde, timp in care nu a apucat sa scoata deloc fum pe esapament(nu stiu cat de important este detaliul dar adaug aici).

La prima vedere, a improscat ulei pe la buson si pe la turbina. tractez masina, o vede un mecanic, turbina in stare buna chiar, n-are jocuri de niciun fel.

Ca si intretinere, uleiul il schimb intre 5 si 8 mii km BMW 5-30. filtru epurator febi bilstain schimbat de maxim 10mii. admisie, egr curatat tot de 10mii.

Alt detaliu, am pus turbina inapoi pe masina, am lasat o sa mearga o ora, nu scoate fum absolut deloc nici pe esapament si nici pe la elicea aceea de la turbina unde intra tubulatura spre debitmetru(am vazut altele ca scot). Pe INPA are doar niste erori "clasice" pompa auxiliara apa, incalzitor motorina..

Va astept si pe dvs. cu niste pareri, chiar nu stiu ce are. ma uit la ea si nimeni n are idee ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

Schimba turbina cu alta, definitiv.

Altfel risti ca asta sa faca exact ca acum. Cauza este turbina, actuatorul.. geometria..

nu trebuie sa cumpere turbina noua OE din service reprezentanta. Costa foarte scump acolo.

De câte ori ai cumpãrat din service reprezentanta tu?

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa cumpere turbina noua OE din service reprezentanta. Costa foarte scump acolo.

De câte ori ai cumpãrat din service reprezentanta tu?

Unde ai vazut tu ca am scris turbina noua? Sau ca l-am trimis la reprezentanta!?

(Am cumparat direct de la ei de cate ori am crezut ca merita. Si a meritat, in caz ca vrei sa afli.. dar sa NU intram in dezbateri pe tema asta)

OP, nu recomand AM pentru ca probabil calitativ s-ar putea sa nu ai noroc si sa fie si mai scump chiar daca ai o garantie.

Recomand un centru serios care face totul ca la carte turbinei Mitsubishi, si da garantie foarte buna.

Poate nu ai retinut dar faptul ca o ia pe ulei NU este un lucru bun. De aici ar trebui sa tragi concluzii nu de la intrebarea "e a mea chiar rebut..?". Nici nu inteleg intrebarea sincer.

 

Sau poate ca sa fiu in asentiment sa zic, las-o asa ca merge s-asa..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am aceași problema la același motor , doar că nu a apucat să facă autoaprindere. Mi-a dat ulei pe la bușon și pe la filtru epurator si a băgat ulei in admisie. Am schimbat turbina cu una noua, (recondiționată) a făcut la fel . Uleiul care vine in admisie nu provine de la turbo,  și de la filtru epurator. Am schimbat și filtru epurator , a mers super ok forța fara gram de fum furtune curate , fara ulei pe nicăieri. Și ieri după nici 100 km parcurși a făcut la fel , ulei din nou în admisie, pe la bușon și pe la filtru epurator. Nu mai înțeleg nimic . Practic am cheltuit 3000 lei și mașina e la fel.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gym mob said:

Nu mai înțeleg nimic . Practic am cheltuit 3000 lei și mașina e la fel.

Test de compresie ai facut, asa macar sa iti faci o idee. Pe unele siteuri dedicate zic de segmenti. Acum daca-s aia de ungere.. aia nu influienteaza compresia.. dar poate meseriasul la care ajungi stie mai multe.. despre bmw. 

Acum, cine din "clasa" nu stie ca masina personala cam devine groapa de bani, mai ales daca nu o folosesti la lucru!!!

 

Dupa cum si ce zice batranul nu e de ignorat ca daca este prea mult ulei unde nu trebuie sa fie s-ar putea tot sa vrea sa iasa.. cine stie.. numai ca, ca sa scoti intercoolerul la curatat trebuie dat scutul si protectia barii jos. 

 

Apoi gurile targului zic ca filtru din epurator, daca pui inapoi cu pasla, filtreaza mai mult uleiul.. decat cel turbionar. Turbionar fiind ultimul model, cel cu pasla fiind cel anterior. Cel cu pasla trebuie schimbat la cateca zeci de mii de km.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gym mob said:

Am aceași problema la același motor , doar că nu a apucat să facă autoaprindere. Mi-a dat ulei pe la bușon și pe la filtru epurator si a băgat ulei in admisie. Am schimbat turbina cu una noua, (recondiționată) a făcut la fel . Uleiul care vine in admisie nu provine de la turbo,  și de la filtru epurator. Am schimbat și filtru epurator , a mers super ok forța fara gram de fum furtune curate , fara ulei pe nicăieri. Și ieri după nici 100 km parcurși a făcut la fel , ulei din nou în admisie, pe la bușon și pe la filtru epurator. Nu mai înțeleg nimic . Practic am cheltuit 3000 lei și mașina e la fel.

Frate, dar nu ai topicul tau?

Acun de ce scrii pe alte topice.

NU ESTE DELOC ACEIASI PROBLEMA. 

Problema din topic are ca cauza turbina. La tine se poate sa fie segmentii de ungere. Scapa atat ulei cat sa nu se intample nimic.

Nu s-a remarcat pe nicaieri simptom de fum albastru si apoi la un timp bang, turbina pe ulei..

 

Crezi ca daca scrii pe alt topic gasesti rezolvarea?

Tot cei care intra si au avut experienta sau stiu ceva vor scrie iar asta tine doar de noroc.

Dar ti-am dat eu niste optiuni mai sus.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Romulus said:

@bimmer90f30 Înțeleg problema ta și sunt de acord parțial cu ea, dar textul de aici nu se justifică. Hai să păstram un ton calm și să ajutăm pe cei din jur, chiar dacă doar să înțeleagă că greșesc.

S-a inteles.

Doar ca am realizat cam tarziu ca de fapt in acest topic alt raspuns mult mai valid fusese dat, iar eu raspunsesem la alta problema oarecum asemanatoare  dar nu aceiasi.

Sunt de acord sa se stearga tot ce se merita.

(Oricum, am raspuns mai bine pe topicul deschis chiar de el)

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.