Jump to content

acceleratie e36 , 24v , 110kw


Recommended Posts

Salutare

Am mare nevoie de ajutor si orice idee e binevenita.Problema e cam asa:

cand accelerez merge de parca e infundata circa 2-3 secunde , dupa care-si da drumul si trage bine pana pe la 4500 rpm , ii vine in nas iar si trebuie sa-i schimb treapta.Are momente cand merge bine dar astea sunt cam rare.

An fost cu ea la tester la Constanta , pe varianta la Ovidiu la Bosch si problema era ceva de genul " low air mass flow" + sonda lambda care raspundea greu , deci:

- debitmetru nou ;

- sonda lambda noua ;

- curatat clapeta acceleratie ;

- senzor temperatura aer la relanti ( sau asa ceva) nou;

Astea toate le-am facut acum in iunie dupa tester.

Anul trecut i-am schimbat bujiile , pompa de benzina ( second dar la fel face cu ambele) , curatat si verificat injectoare.I-am verificat si compresia ( 14:1 pe 5 cilindri si 12:1 pe al saselea).

Acum 1 saptamana am fost la un service sa-mi verifice bobinele.Niste tarani astia in Tulcea.Le-au verificat romaneste adica scoteau fisa cu motorul pornit.Cu toate astea parca mergeau si dup-aia a avut masina o zi doua cand se ducea blana pana la 6500rpm(de nerecunoscut) , sau a fost o coincidenta.

Am citit ceva de o resoftare cand schimbi debitmetrul?

Orice idee e binevenita. Altfel o sa ajung sa cred ca singura soplutie sunt vreo 2 litri de benzina si o bricheta. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai Misu -- topicuri gasesti cu problema ta, cu sonda lambda e de rau, sintomele sant asemanatoare nefunctionalitatii, adica trage greu (mai deloc ) si probabil in acelasi timp si consuma mult, din ce am citit si eu pe aici sa poti face combinatie sa o schimbi trebie una la fel (aceeasi firma) si tre sa mergi ceva cu ea pt a fii inregistrata de masina, cu debitmetrul la fel, acela este defect in momentul in care nu iti sta la relanti, poti incerca cu altul dar la fel trebuie sa mearga masina cel putin 15 20 min astfel incta sa poate fii "adoptat" de catre calculatorul masinii. Poti incerca in felul urmator pana ajungi la schibat sonde si debitmetre: pune cel putin 20l benzina de calitate (fx sau carrera100) sa nu mai ai alte prostii de benzina in rezervor, verifica filtrul de benzina sa nu fie de culoare mai inchisa, vezi sa ai suficienta presiune din partea pompei de benzina sa nu ai traseul de furtun strangulat, sa fii sigur ca alimentarea este OK. ai spus ca in momentul in care s-a umblat la bobine a mers mai bine, vezi clemele care vin in capatul bujiilor sa fie ok, adica sa depui un pic de efort in momentul in care la scoti de pe bujii, incearca sa iei de la cineva un set de bujii noi (6 la numar, nu incerca cu 3,4, 5), iar dupa aceea incepi cu debitmetru (senzorul de aer) si sonda lambda. Incearca pe rand tot ce am spus mai sus astfel incat sa iti poti da seama singur de probleme fara ajutorul celor de la service.

Bafta multa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.