Jump to content

Masina se opreste in mers, relantiu,porneste la al 3lea automat


Cristiwr07

Recommended Posts

Salutare tuturor,detin un f10 530d 258cp din 09/2011,totul a inceput ca,la vreo 10/15km h s-a oprit motorul dupa care a trebuit sa opresc contactul sa porneasca, dupa care peste 2 ore am pornit masina si la cateva secunde s-a oprit motorul dupa care l-am pornit a mers nici o problema,odata s-a oprit in mers mi-a dat DriveTrain am repornit de atunci nu a mai dat DriveTrain, a doua zi la fel prima pornire la 5 secunde s-a oprit dupa care a mers fara probleme toata ziua, ce am observat zilele urmatoare ca aveam incarcare 15,4 am verificat bateria era undeva la 30% bateria originala cu care a venit masina, am schimbat bateria am codat-o,incarcarea este pe 14,3 acum,pe ista nu aparea decat o eroare cu tensiune slaba,egr in parametrii,dpf in parametrii,clapetele functioneaza in parametrii,masina porneste cateodata la a3a cheie dupa care merge toata ziua,nu sunt probleme de putere sau sa tremure motorul sau orice altceva infara de ce vi-am descris,daca ati patit sau stiti vreo rezolvare ce sa verific as fi recunoscator .multumesc,respect

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Cristiwr07 said:

Salutare tuturor,detin un f10 530d 258cp din 09/2011,totul a inceput ca,la vreo 10/15km h s-a oprit motorul dupa care a trebuit sa opresc contactul sa porneasca, dupa care peste 2 ore am pornit masina si la cateva secunde s-a oprit motorul dupa care l-am pornit a mers nici o problema,odata s-a oprit in mers mi-a dat DriveTrain am repornit de atunci nu a mai dat DriveTrain, a doua zi la fel prima pornire la 5 secunde s-a oprit dupa care a mers fara probleme toata ziua, ce am observat zilele urmatoare 

Ce am observat e ca nu te-ai gandit nici un moment sa cauti un tester dedicat BMW si sa faci scanare dupa erori. Adica drive-train la masina automata ca si cum nu conteaza..

Probleme cu drive train si inca nu am pus tester.

Si mai ales probleme cu pornirea motorului.

Tester, obligatoriu si daca apare aletoriu drive train..

Mergi la un mecanic cu tester dedicat cum am zis mai sus.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Ce am observat e ca nu te-ai gandit nici un moment sa cauti un tester dedicat BMW si sa faci scanare dupa erori. Adica drive-train la masina automata ca si cum nu conteaza..

Probleme cu drive train si inca nu am pus tester.

Si mai ales probleme cu pornirea motorului.

Tester, obligatoriu si daca apare aletoriu drive train..

Mergi la un mecanic cu tester dedicat cum am zis mai sus.

Boss am scris ca s-a pus ista pt codarea bateriei si erori si doar eroarea mentionata mai sus era 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Cristiwr07 said:

Boss am scris ca s-a pus ista pt codarea bateriei si erori si doar eroarea mentionata mai sus era 

 

Recunosc, m-am repezit. Acu am citit si inteles mai bine.

Poate e cazul sa schimbi iar bateria. Ai pus tot AGM? 

De ce a trebuit codata? (Sau doar ai inregistrat-o?) Ai pus aceiasi capacitate sau/si alt tip de baterie?

De inteles ar fi ca doar la prima cheie nu porneste si apoi aleatoriu a aparut drive train?

 

(Cum de reusesti sa scrii fara litera mare la inceput. Nu se intelege mare lucru camd scrii, fara litera mare la inceout de propozitie intelesul a ce spui dispare)

Edited by bimmer90f30
Completarea ideii
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Daca continua tot in stilul asta cu eroare de Drive Train si fara eroare in ISTA, poate ar fi cazul sa (re)consideri scrierea DDEului cu un soft mai recent.

Masina a avut parte de ceva soft-upgrade, cai putere in plus?

Este cand o zi intreaga nu face,nu am probleme

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Cristiwr07 said:

Este cand o zi intreaga nu face,nu am probleme

Cum am zis, pentru ceva, un simptom serios ca eroare de Drive Train nu o poti vedea pe o diagnoza oficiala, m-as gandi la o re-softare cu ceva mai nou, desigur recomandabil produs de fabricant.

Astfel se reface sistemul de alarma si control al tractiunii.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, bimmer90f30 said:

Cum am zis, pentru ceva, un simptom serios ca eroare de Drive Train nu o poti vedea pe o diagnoza oficiala, m-as gandi la o re-softare cu ceva mai nou, desigur recomandabil produs de fabricant.

Astfel se reface sistemul de alarma si control al tractiunii.

Inteleg, multumesc de sfat am sa o iau in considerare

Link to comment
Share on other sites

Mi-au aparut 3 erori 

249300 rail pressure monitoring on engine start -rail pressure to low during engine starting

cd945a message:status stabilization dsc 0x335 missing,receiver dme-dde transmiter ekp

26cf00 fuel presupply presure control fuel pre-supply pressure too-low positive control deviation

Toate sunt pe intermitent , masina a pornit iar..

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca pe ISTA poti  vedea daca amandoua erori au dat in acelasi timp (aceeasi km inregistrati). Daca senzorul e dus, masina nu sta la relanti deloc stabil.

La cum apare acolo, pompa nu reuseste sa faca presiunea necesara pentru pornire, automat senzorul de presiune detecteaza presiune scazuta. In momentul in care dai de multe ori la automat, se formeaza o oarecare presiune indeajuns cat sa reuseasca sa o porneasca. E clar ca pompa aia e pe duca de tot, nereusine sa mai duca debitul necesar de motorina catre pompa de inalte. In momentul injectiei ai 1000 de bari la varful injectorului, daca senzorul din rampa nu vede presiunea necesara sa poata face injectia, de asta ai si low pressure pe el. 

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, HitmaNLive said:

Vezi ca pe ISTA poti  vedea daca amandoua erori au dat in acelasi timp (aceeasi km inregistrati). Daca senzorul e dus, masina nu sta la relanti deloc stabil.

La cum apare acolo, pompa nu reuseste sa faca presiunea necesara pentru pornire, automat senzorul de presiune detecteaza presiune scazuta. In momentul in care dai de multe ori la automat, se formeaza o oarecare presiune indeajuns cat sa reuseasca sa o porneasca. E clar ca pompa aia e pe duca de tot, nereusine sa mai duca debitul necesar de motorina catre pompa de inalte. In momentul injectiei ai 1000 de bari la varful injectorului, daca senzorul din rampa nu vede presiunea necesara sa poata face injectia, de asta ai si low pressure pe el. 

Multumesc frumos pentru raspuns si timp, am mai vorbit cu cineva a zis ca pote fi modulul ekps din moment ce este ca masina merge bine 1 zi intreaga fara probleme de putere sau etc 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.