Jump to content

Trepidatie relanti F10 535xDrive fab. 11.2013 km 130 k


Adi535xDF10

Recommended Posts

Depinde de la caz la caz dar daca tot sunt vibratii inseamna ca e un dezechilibru in motor, iar cum motoarele in 6 cilindrii nu au arbori balansieri.... inseamna ca un cilindru sau mai multi fac probleme. Se incepe cu verificari de injectoare, compresie, chiulasa si se ajunge la desfacerea motorului si inspectarea cuzinetilor, arbore (se stramba de obicei si poate da uzura la cuzineti si vibratii / bataie), cuzineti, segmenti, tolerante, etc.

Diagnosticarea nu se face pe forum la astfel de probleme si oricum service-urile mari nu fac asa ceva, schimba direct motorul daca vad ceva.

Pasul 1: Verifica daca ai span in ulei si cat... dai jos filtrul de ulei si te uiti in el!

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, matose said:

Depinde de la caz la caz dar daca tot sunt vibratii inseamna ca e un dezechilibru in motor, iar cum motoarele in 6 cilindrii nu au arbori balansieri.... inseamna ca un cilindru sau mai multi fac probleme. Se incepe cu verificari de injectoare, compresie, chiulasa si se ajunge la desfacerea motorului si inspectarea cuzinetilor, arbore (se stramba de obicei si poate da uzura la cuzineti si vibratii / bataie), cuzineti, segmenti, tolerante, etc.

Diagnosticarea nu se face pe forum la astfel de probleme si oricum service-urile mari nu fac asa ceva, schimba direct motorul daca vad ceva.

Pasul 1: Verifica daca ai span in ulei si cat... dai jos filtrul de ulei si te uiti in el!

Salut. Am dat baia jos pentru ca avea pierderi de ulei si nu era span deloc in baie. Am schimbat garnitura de la baia de ulei. Si eu zic ca nu prea ar avea voie sa vibreze asa, plus ca din puntul meu de vedere masina nu facea asa, si din Noiembrie anul trecut a aparut vibratia asta care se simte in volan si in scaun. Verificarea injectoarelor, turbine, egr, dpf si ce se mai poate verifica pe ISTA este facuta in doua unitati de service din Bucuresti si masina nu are nici o eroare pe nimic. Ambele service-uri mi-au spus ca mai rar masina ca asta fara absolut nici o eroare. De curand am schimbat si galeria de admisie ca era sparta. 

17 hours ago, WIN60 said:

Ohoo cam mult te ai dus :)) , depinde de Vibrație, se simte daca e problema de motor

Vibratia se simte doar la relanti indiferent daca este motorul cald sau rece, poate la rece putin mai accentuat si se simte in volan si in scaun. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, six in line said:

https://www.farcebook.com/andreeas.mihai.73/videos/365134978820719 

Poate ai si tu bucsa de la diferentialul spate dusa......Aia se rezolva repede si usor.

Este schimbata anul trecut pe original si flansa de la cardan. Si sunt verificate daca sunt crapate sau ceva de genul. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tot nu am rezolvat nimic. Am mai fost la inca un service si tot nimic. 

Ma gandesc sa o duc la reprezentanta la BMW in Bucuresti sa vad daca ei rezolva ceva. Dar mai mult ca sigur o sa o ia prin eliminare si pot schimba piese care nu au legatura cu aceasta problema. 

Probabil cea mai buna varianta ar fi sa o las asa avand in vedere ca in afara de asta masina nu are nici un fel de problema, numai aceasta vibratie sa nu imi strice altceva la masina ... 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, branevl said:

Dar cand face, oricand, la relantii in parking , sau doar in mers?

Doar le relanti, indiferent ca este in P, N, D, R ... imediat ce trece turatia de 900-1000 zici ca este alta masina. In mers bineinteles ca nu se simte nimic, ca are peste 1000 turatii mereu. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, branevl said:

Deci e legat stric de motor problema daca face in p, n d,r la relanti, nu ai treaba cu cutia de transfer... sau altele.  Ciudata problema, trebuie verificat bine motorul.

Verificat cum ? Desfacut ? Sau la ce te referi ? 

Nu stiu daca ai citit si mai sus, dar nu imi da eroare pe absolut nimic ... 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, branevl said:

Injectoare, dpf, egr... Sunt atatea... O avea si motorul in sine ceva... Ne dam si noi cu presupusul.

Da, multumesc pentru orice parere sau sfat... 

Injectoare, dpf, egr, turbine, bujii, etc ... tot ce se poate verifica pe diagnoza nu au nici o problema de valori sau ceva de genul. 

9 hours ago, adi v said:

Motorina?

Am card la Omv-Petrom si am bagat numai de la cele 2 peco si motorina normal si aditivata ... 

Link to comment
Share on other sites

Am avut acelasi motor ca al tau doar ca varianta cu o singura turbina. Vibratiile de care spui le-am simtit si eu... cam aceeasi situatie... fara nicio eroare pe ISTA, verificat parametrii... totul ok. Cand a venit vara si au venit caldurile mari, s-a dus motorul. Cum spunea si Matose in cateva posturi mai devreme, este posibil sa fie ceva intern... biela putin stramba... ceva pe la cuzineti. Nu vreau sa te alarmez, doar iti spun ce am patit. 

Intreband multi mecanici ce lucreaza doar cu BMW, toti mi-au zis ca in general vara, cand sunt temperaturi ridicate, apar problemele cu N57. Iarna nici unul nu mi-a zis ca a schimbat/reparat vreun N57.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, DJ Allexinno said:

Am avut acelasi motor ca al tau doar ca varianta cu o singura turbina. Vibratiile de care spui le-am simtit si eu... cam aceeasi situatie... fara nicio eroare pe ISTA, verificat parametrii... totul ok. Cand a venit vara si au venit caldurile mari, s-a dus motorul. Cum spunea si Matose in cateva posturi mai devreme, este posibil sa fie ceva intern... biela putin stramba... ceva pe la cuzineti. Nu vreau sa te alarmez, doar iti spun ce am patit. 

Intreband multi mecanici ce lucreaza doar cu BMW, toti mi-au zis ca in general vara, cand sunt temperaturi ridicate, apar problemele cu N57. Iarna nici unul nu mi-a zis ca a schimbat/reparat vreun N57.

Multumesc frumos. Ideea este ca aceasta vibratie mi-a aparut daca nu ma insel undeva cand a inceput frigul, gen Noiembrie anul trecut. Eu am masina din februarie 2021 si am luat-o la 105K si acum are 135k km. 

Sincer mi s-ar parea ciudatenie mare sa se duca motorul doar la km astia, mai ales ca masina a fost super intretinuta numai cu service la BMW si schimburile la 10-12k km si tot asa ... 

Link to comment
Share on other sites

Nu are legătura, poate sa se ducă si la 50k, nu înseamnă ca e normal sau anormal, exista posibilitatea sa fie motorul, nu sunt km putini ca si observatie când știu ce probleme au 535d urile cu motoarele. 
 

ideea este ca totuși este foarte ciudat sa mearga perfect motorul la peste 1000 rpm si sub 1000 rpm sa trepideze. Daca ar fi cea mai mica problema la biele/cuzineți ar trebui sa se amplifice problema la turații mari,  pentru ca eu am avut probleme la cuzineti/biele la motorul trecut pe E60 si in turatie făcea groaznic, la relanti mai era cum era, adică mai bine. 
 

intr adevăr o problema la motor apare sau este amplificată când motorul se încălzește..

 

Oricum nu prea ai ce sa faci in cazul de fata, doar nu cred ca spune nimeni ca sa desfaci motorul bucăți ca poate e de acolo. 

Nu vreau nici sa ti recomand sa o vinzi asa ca poate crapa la altul si l ai omorât, însă mergi cu mașina si sa ai in vedere faptul ca poate sa fie de la motor si in viitorul apropiat sa pice, adică sa știi ce înseamnă asta financiar. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, WIN60 said:

Nu are legătura, poate sa se ducă si la 50k, nu înseamnă ca e normal sau anormal, exista posibilitatea sa fie motorul, nu sunt km putini ca si observatie când știu ce probleme au 535d urile cu motoarele. 
 

ideea este ca totuși este foarte ciudat sa mearga perfect motorul la peste 1000 rpm si sub 1000 rpm sa trepideze. Daca ar fi cea mai mica problema la biele/cuzineți ar trebui sa se amplifice problema la turații mari,  pentru ca eu am avut probleme la cuzineti/biele la motorul trecut pe E60 si in turatie făcea groaznic, la relanti mai era cum era, adică mai bine. 
 

intr adevăr o problema la motor apare sau este amplificată când motorul se încălzește..

 

Oricum nu prea ai ce sa faci in cazul de fata, doar nu cred ca spune nimeni ca sa desfaci motorul bucăți ca poate e de acolo. 

Nu vreau nici sa ti recomand sa o vinzi asa ca poate crapa la altul si l ai omorât, însă mergi cu mașina si sa ai in vedere faptul ca poate sa fie de la motor si in viitorul apropiat sa pice, adică sa știi ce înseamnă asta financiar. 

Multumesc frumos. Aceasta trepidatie cum am zis in mai multe randuri este doar la relanti indiferent daca motorul este rece sau cald, SA ZIC CA SE SIMTE MAI PUTIN DUPA CE VIN DE LA UN DRUM DE MINIM 100KM AFARA DIN BUCURESTI.  Daca pun masina in N sau P si accelerez usor pana la 1000 rotatii nu se mai simte nici o vibratie nimic. Masina merge foarte bine in rest, nici o vibratie nimic nici la 70-100 nici la 220 , nimic. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Adi535xDF10 said:

Multumesc frumos. Aceasta trepidatie cum am zis in mai multe randuri este doar la relanti indiferent daca motorul este rece sau cald, SA ZIC CA SE SIMTE MAI PUTIN DUPA CE VIN DE LA UN DRUM DE MINIM 100KM AFARA DIN BUCURESTI.  Daca pun masina in N sau P si accelerez usor pana la 1000 rotatii nu se mai simte nici o vibratie nimic. Masina merge foarte bine in rest, nici o vibratie nimic nici la 70-100 nici la 220 , nimic. 

Sa fie de la dpf daca tu zici ca vibreaza mai putin dupa ce mergi in afara? Verifica cat de incarcat e. Ciudat oricum cum o masina din 2012 diesel sa aiba doar 130 de mi.. poate a fost mearsa numai in oras...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, branevl said:

Sa fie de la dpf daca tu zici ca vibreaza mai putin dupa ce mergi in afara? Verifica cat de incarcat e. Ciudat oricum cum o masina din 2012 diesel sa aiba doar 130 de mi.. poate a fost mearsa numai in oras...

Masina este fabricatie 11.2013 , inmatriculata 2014. Are tot istoricul pe cheie. Este verificat si DPF si mi-au zis ca este ok.... 😞 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.