Jump to content

Problema motor M47 2005


Recommended Posts

Salutare grup. Sunt nou pe aici si am nevoie de niste pareri si putin ajutor. Nici nu stiu de unde sa incep 😆

Anul asta am investit mult in masina mea. o am de 3 ani...spun asta ca sa va dati seama ca imi este greu sa o vand sau sa o dezmembrez.

In dimineatra de 25 decembrie venind spre casa masina a inceput sa se comporte destul de ciudat. cand lasam acceleratia ramanea turata si tremura pentru 1-2 secunde dupa care incepea sa coboare turatiile. cand am vrut sa ii dau a-2 a si sa intru pe strada pe care locuiesc masina a inceput sa se tureze singura pana in red. am dat repede a-3a si am oprit motorul...nu am vazut sa scoata nici un fum...poate doar putin de la roti cum a derapat....mentionez ca atunci cand am incercat sa o opresc de la buton nu a mers. a stat turata maxim 5-6 secunde.

Tin sa mentionez ca motorul nu era foarte cald...am parcurs cu el o distanta de cam 10 km maxim de unde am pornit si pana acasa.

 

Am dus masina cu platforma la un mecanic autorizat (nu ceva geniu dar nici ghita din coltul blocului) a inceput sa desfaca motorul si mi-a aratat ca 3 din 4 injectoare nu mai aveau cap...asa ca a zis ca e de la injectoare...m-am dus si am cuparat 4 injectoare cu garantie si testate pe banc ( o suma destul de frumusica) am mai dat 1000 lei manopera cu tot cu un schimb de ulei iar azi trebuia sa ma duc dupa masina...ma sunat azi si mi-a zis ca...surpriza.....pe pistonul 1 compresie 8 pe 2 compresie 22 pe 3 compresie 0 iar pe 4 nu mai stiu cat dar oricum compresie diferita...deci trebuie alt motor

In masina in decurs de 3 ani am bagar 3000 e deci ma doare sufletul sa o dezmembrez sau sa o las asa

Acuma...ce sa fac? repar motorul? cumpar altul? un pret aproximativ? manopera mi-a cerut inca 2500 lei.... puls motor... a spus sa il cumpar chel ca le ia de pe al meu si le pune e ala nou...niste sfaturi? niste preturi? cum ar fii mai bine? de la ce sa se fi dus?

Multumesc anticipat pentru ajutor si va rog sa imi scuzati greselile de ortografie

Edited by Adisoruuuu
mici detalii
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Adisoruuuu said:

 😆....3 din 4 injectoare nu mai aveau cap...asa ca a zis ca e de la injectoare...

oricum compresie diferita...deci trebuie alt motor...

 

Astea-s povesti de termoficare.

Cum adica 3 injectoare nu mai aveau cap ?

Un motor cu compresie scazuta se poate repara (verificat inchidere supape / segmenti / eventual honuire)

Link to comment
Share on other sites

Alt motor chel, luat de pe o masina functionala, cauti si tu ceva cu mai putini km. Sa refaci motorul tau cu siguranta dureaza mai mult. Am tot vazut pe net o firma care se ocupa de reconditionari motoare la modul profi: https://www.recotech.ro/motoare/reconditionare_motoare/  sper sa nu se considere reclama, nu am nicio legatura cu ei.

Poti sa ii suni sa ii intrebi un pret sau poti sa te apuci sa cauti un motor sh. Daca ai investit bani in masina si stii ce reparatii i-ai facut, probabil nu merita sa renunti la ea, mai ales daca nu dispui de o suma mai mare sa iti iei ceva mai nou.

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.