Jump to content

kit reparatie alternator F11/525xd/2015


Ali

Recommended Posts

Salut,

doresc sa schimb rulmentii si eventual fulia plus periile la un alternator de 230A cu seria: 12318579420, e cineva pe forum care a facut operatiunea si are ceva cod pentru kit sau separat pentru componente?   Face un zgomot ca de greiere la pornire dupa cateva ore de pauza si miscand cu mana de fulie zgomotul vine din spate de la rulment sau perii, nu sunt sigur.

Multumesc.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca gasesti, caută pe unii care fac chestia asta, sigur se găsesc piese si se pot schimba. Eu le am schimbat la E60 n47, l am refăcut total ca am crezut ca am un zgomot de la el si nu era. 

exista riscul când schimbi releul sa îți de a o eroare pe diagnoza deoarece îl vede ca nu e OE, la mine nu a apărut. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, zeronoo said:

Releul de incarcare care contine si periile este nou original bmw la 385 lei(banuiesc ca ai Valeo de 230A), rulmenti...doar dupa ce desfaci si vezi serii si model

Salut, 

Da, nu am alta solutie, il voi desface si voi lua seriile de pe ei, apoi vad si in ce stare sunt regulatorul si fulia cu ambreiaj, daca e necesara si schimbarea lor ori ba.

Merci de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat perii, rulmenti si perii colectoare la alternator. 

Iti trebuie cheie dedicata sa dai fulia cu click.. Apoi iti trebuie un ciocan de lipit cositor de mare putere. 250-300W nu mai stiu ce am folosit.

Rulmenti, comandati dupa codul/marimea alternatorului, nu mai stiu exact cum i-am gasit.

Cel mai greu e de scos cel din fata, de la fulie pentru ca e in carcasa din magneziu.. care are gauri de ventilare deci prea putin metal.

Dar nici cel din spate nu e distrativ pentru ca trebuie extras cu scula de extras rulmenti, dar e mai usor ca e acolo langa mana ta..

 

Ca si avertizare, sa stii ca rulmentul din fata si daca nu ma insel si cel din spate.. cel putin cel din fata foarte probabil sa fie PRINS IN CARCASA LUI. O sa iti dai seama ca e aproape inutil ce a facut Valeo. Doar ca au impins lucrurile la limita riscului de a sparge carcasa in incercarea de a impinge axul rotorului din rulment.

A, si obligatoriu (cel putin) o masa cu menghina cu falci suficient de largi sa poata sprijini carcasa alternatorului.

O sa iti dai seama cand o sa ai alternatorul in maini despre ce e vorba.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.