Jump to content

BMW i4 vs Tesla Model 3


Romulus

Recommended Posts

Well, situatia e mai "spectaculoasa"  decat as fi crezut - cerut drive test de la AB ma suna evident nu avem masina, zic ok m-ar fi interesat un 35e - pai termen de livrare 24 luni( 2 ani ) , ok  dat mesaj la Proleasing ma suna aici ceva mai optimist 18 luni, deci cam asta a fost si cu BMW as zice ca si-au singuri in cap 🙂  .

  • Haha 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Socant e alt lucru - pe mobile.de dacă pun filtru i4  sunt cam 600 bucăți mașini noi https://www.mobile.de/ro/automobil/bmw-i4/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_330_,frn:2023,pwx:223

nu imi e clar cine ce cum dar cineva isi bate joc de clienți în Romania.Chiar I-am zis celui de la Proleasing sunt sute de mașini în Germania, a zis ceva de cota România bla bla și am încheiat discuția , ca și concluzie, dacă va fi electrică cel mai probabil va fi Tesla. Dar da cum ziceți și voi pare ca vor sa scape de termicele de pe stoc și apoi sa treacă la electrice, sau cine știe poate cererea de i4 în România este foarte mare..

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Bmw nu vrea sa vândă electrice, pentru ca banii vin de la termice. Acolo sunt comune, acolo e profit fără bătaie mare de cap, fără r&d și investiții majore. 

Asta se cuplează cu durerea în cot a celor de la noi, pe care ii doare la banană dacă vând unor flote și își fac cota. 

Poate platforma aia din 2025 sa schimbe ceva.. 

Link to comment
Share on other sites

Daca citesti tot acolo pe mobile scrie ca unele sunt disponibile imediat dar doar pentru piata germana si altele sunt disponibile peste cateva luni.Tu nu poti cumpara masina noua 0km din Germania ca cetatean roman.

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca nu e voie.Masinile noi cu 0Km care nu au carte de identitate scoasa sau ma rog au dar nu au trecut nici un proprietar nu se pot vinde decat in tara pentru care au fost facute.E un fel de intelegere intre reprezentante.Crezi ca daca romanii ar putea sa cumpere masini cu 0km din Germania sau alta tara europeana sa zicem nu ar face-o?Caz concret,am fost in Germania in octombrie anu trecut si unul dintre noi vroia un range rover sport modelul 2023 care se afla intr-un showroom cu 0km.Cand am intrebat de el si au vazut ca nu suntem nemti au zis ca nu se poate si ca trebuie sa ne adresam reprezentantei din tara noastra.E un mod de a proteja dealerii in cazu nostru pe cei din Romania.Masini din showroom le iei daca au fost cel putin odata inmatriculate in tara respectiva si ele sa fie considerate second hand.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma rog oricum nu m-as fi "complicat" deoarece evident nu puteam aplica rabla plus .Dar una peste alte mi se pare o strategie proasta a :

-BMW Germania

-BMW Romania

Oricare din cele  2  entitati de mai sus tot o tampenie mi se pare. Apoi ai vezi ca o sa se mire de ce nu mai vand .

Cum ziceam Toyota a "mirosit" pericolul si a facut "oferta" pt  BZ4X cu livrare din stoc " Alege Toyota bZ4X Full Electric de la 33.660 Euro, tva inclus"  , ma rog ca modelul in sine pare ca e nereusit e alta discutie. Nissan la fel 

PREȚ DE LA 23.550€* TVA INCLUS
RATĂ DE LEASING DE LA 350€/LUNĂ** TVA INCLUS

**3 ani fără griji: revizii incluse, asistență rutieră cu vehicul înlocuire şi dobândă fixă

Later edit: pare ca ideea mea de a nu ma "apropia" de BMW-uri noi a fost buna pana la urma , daca ei nu vor eu de ce as vrea 🤣

Edit 2: na Pana si Renault pare sa aiba masini la oferta din stoc cu discount de  pana la 5k eur

Pana la urma pare ca Tesla i-a cam pus pe jar pe mai toti, evident mai putin BMW ca na e premium :)))

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alex230ro said:

Ma rog oricum nu m-as fi "complicat" deoarece evident nu puteam aplica rabla plus .Dar una peste alte mi se pare o strategie proasta a :

-BMW Germania

-BMW Romania

Oricare din cele  2  entitati de mai sus tot o tampenie mi se pare. Apoi ai vezi ca o sa se mire de ce nu mai vand .

 

Exact de asta se comporta BMW (de altfel si majoritatea OEM-ilor) asa, pentru ca vand. Si vand asa de bine, incat la unele modele ofera 0% discount si oamenii le comanda oricum. In acest moment dealerii BMW din Romania nu isi bat capul cu absolut nimic, pentru ca au zeci de comenzi care asteapta sa fie livrate si lunar mai iau altele. Isi joaca "power position"-ul acum. SPeranta mea este ca lumea sa nu uite si cand se va usca fantana sa tina minte de comportamentul OEM-ilor de acum.

1 minute ago, Bala said:

La fel cum nu poti cumpara Polestar in Ro. Orice ai face, nu merge 😞

Aici este problema monopolului dealerului roman, sunt singurii pe piata locala. De asta si piesele de schimb si service-ul este mai scump ca la Daimler/BMW/ Audi. Daca ai Volvo in Romania este ca si cum ai avea Porsche 🙂

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Kragod said:

Exact de asta se comporta BMW (de altfel si majoritatea OEM-ilor) asa, pentru ca vand. Si vand asa de bine, incat la unele modele ofera 0% discount si oamenii le comanda oricum. In acest moment dealerii BMW din Romania nu isi bat capul cu absolut nimic, pentru ca au zeci de comenzi care asteapta sa fie livrate si lunar mai iau altele. Isi joaca "power position"-ul acum. SPeranta mea este ca lumea sa nu uite si cand se va usca fantana sa tina minte de comportamentul OEM-ilor de acum.

Aici este problema monopolului dealerului roman, sunt singurii pe piata locala. De asta si piesele de schimb si service-ul este mai scump ca la Daimler/BMW/ Audi. Daca ai Volvo in Romania este ca si cum ai avea Porsche 🙂

Ce dracu sa vanda ? Electrice? in nici un caz citez" Este de așteptat ca această strategie de preț să impulsioneze vânzările lui BMW i4. BMW Group România raportează că în țara noastră au fost înmatriculate 41 de modele i4 în primele 9 luni ale anului 2022, în condițiile în care livrările au început în luna martie" 

Deci... https://plug-and-drive.ro/stiri/pret-bmw-i4-modelul-de-baza-cu-286-cp-e-disponibil-de-la-50-159-de-euro-cu-tva

 

41 masini in cat 6-7 luni? cam 6 masini pe luna? 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, tzucul said:

Pentru ca nu e voie.Masinile noi cu 0Km care nu au carte de identitate scoasa sau ma rog au dar nu au trecut nici un proprietar nu se pot vinde decat in tara pentru care au fost facute.E un fel de intelegere intre reprezentante.Crezi ca daca romanii ar putea sa cumpere masini cu 0km din Germania sau alta tara europeana sa zicem nu ar face-o?Caz concret,am fost in Germania in octombrie anu trecut si unul dintre noi vroia un range rover sport modelul 2023 care se afla intr-un showroom cu 0km.Cand am intrebat de el si au vazut ca nu suntem nemti au zis ca nu se poate si ca trebuie sa ne adresam reprezentantei din tara noastra.E un mod de a proteja dealerii in cazu nostru pe cei din Romania.Masini din showroom le iei daca au fost cel putin odata inmatriculate in tara respectiva si ele sa fie considerate second hand.

Absolut fals, si nici nu cred ca e legal. Suntem toti in EU si asta e un pricipiu de baza, libera circulatie a marfurilor.

dar acum multi ani stiu in cetatean italian care a venit in ro si si-a cumparat nu stiu ce Fiat care era mai iefin in ro decat in it, mult mai ieftin , imi aduc aminte ca, cu tot cu drum avioane etc ramanea cu vreo1.5k in buzunar.

si totusi de ce si-ar cumpara romanii masini de germania si nu din ro? Daca o dai cu masini pentru europa de est …e clar

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Viper05 said:

Absolut fals, si nici nu cred ca e legal. Suntem toti in EU si asta e un pricipiu de baza, libera circulatie a marfurilor.

dar acum multi ani stiu in cetatean italian care a venit in ro si si-a cumparat nu stiu ce Fiat care era mai iefin in ro decat in it, mult mai ieftin , imi aduc aminte ca, cu tot cu drum avioane etc ramanea cu vreo1.5k in buzunar.

si totusi de ce si-ar cumpara romanii masini de germania si nu din ro? Daca o dai cu masini pentru europa de est …e clar

KEIN EXPORT // NO EXPORT
Lieferung und Zulassung nur auf Endverbraucher innerhalb Deutschlands möglich.
Irrtum und Zwischenverkauf unter Vorbehalt.

 

Doar pentru masinile cu reducere de pret,gen 48k.Si oricum astepti 3 luni si pentru asta.

Poti sa cumperi din showroom ca roman,dar nu la preturile astea.Pretul de pornire ar fi undeva la 60k eur.

Despre masina asta este vorba: https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-i4-eDrive35-Gran-Coupé-GEWERBE-SPEZIAL/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_330_,frn:2023,pwx:223/pg:vipcar/360950973.html

Dar se pot face romanisme,daca ai pe cineva rezident in germania.

Link to comment
Share on other sites

On 5/19/2023 at 4:41 PM, Alex3245 said:

Wow ce putin au vandut fata de tesla. Incep sa vad din ce in ce mai multe tesla pe strada.

le vezi la cei care inca nu le-au avut si vor sa le incerce , chiar azi imi spunea un fost posesor ca a vandut tesla dupa ce  a constatat ca nu se putea baza absolut deloc pe autonomie in afara orasului pt o simpla aroganta de a merge cu 140  ramanea f repede fara baterie , ultima oara intrand cu 1% in Bucuresti , daca ajungi sa ai 2 masini una pt oras si una extra chiar nu vad ce mare economie faci intr-un final 

Link to comment
Share on other sites

Drive test înainte, posibil sa fac rost de ceva Tesla model 3 long range și testez București Ploiești și retur. Am mai găsit și ceva oferta la vw ID3 pare că și ei au mașina disponibila la drive test și pe stoc. Așa că și concluzie pare că  Tesla a cam agitat piața ID3 are și el ceva reducere 5k. Mă rog cum am zis BMW fix zero nu au mașina de drive test livrare 18-24 luni.

Link to comment
Share on other sites

Săracul, a nimerit fix în orașul ala din România înconjurat doar de autostrăzi, și are de mers mereu peste 250km la viteza aia, de nu-i ajunge un plin sa ajungă la destinație. Și nu știe nici s-o încarce în alta parte decât acasă? 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Myx said:

le vezi la cei care inca nu le-au avut si vor sa le incerce , chiar azi imi spunea un fost posesor ca a vandut tesla dupa ce  a constatat ca nu se putea baza absolut deloc pe autonomie in afara orasului pt o simpla aroganta de a merge cu 140  ramanea f repede fara baterie , ultima oara intrand cu 1% in Bucuresti , daca ajungi sa ai 2 masini una pt oras si una extra chiar nu vad ce mare economie faci intr-un final 

Am găsit video-ul asta:

Pare ca faci vreo 300km cu 140km/h.

Link to comment
Share on other sites

 asta e cea mai mare problema ca si la termice , minciuna consumului , in realitate  nu face consumul declarat , poate in anume conditii si momentan vorbim de baterii in stare buna , peste cativa ani  daca nu se repara relativ ieftin si e nevoie de schimbare nu merita nici macar economia la consum si atunci care e scopul ?

VAd multe aduse din finlanda prin parcari , probabil cand le schimba ei le luam noi 😄

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Alex3245 said:

Am găsit video-ul asta:

Pare ca faci vreo 300km cu 140km/h.

Testul nu este concludent sau relevant. Pare să fie făcut în întregime pe autostradă (viteză mare constantă), acolo unde electricele consumă cel mai mult. În România asta nu este problematic (încă) având în vedere lipsa de autostrăzi. Autonomia reală/mixtă a unui Model 3 LR este de 400-450km, în funcție de modul de condus, încărcare, mediu, etc. Eu personal nu fac mult mai mult cu un plin de benzină 🙂 

Ca să fiu on-topic: nu prea există comparație între aceste două modele. Chiar dacă sunt teoretic în aceeași clasă, există o diferență destul de substanțială de preț între ele.

Link to comment
Share on other sites

On 5/19/2023 at 10:08 PM, Viper05 said:

Absolut fals, si nici nu cred ca e legal. Suntem toti in EU si asta e un pricipiu de baza, libera circulatie a marfurilor.

dar acum multi ani stiu in cetatean italian care a venit in ro si si-a cumparat nu stiu ce Fiat care era mai iefin in ro decat in it, mult mai ieftin , imi aduc aminte ca, cu tot cu drum avioane etc ramanea cu vreo1.5k in buzunar.

si totusi de ce si-ar cumpara romanii masini de germania si nu din ro? Daca o dai cu masini pentru europa de est …e clar

Ia incearca sa iei un automobil sau vreun utilaj nou (fara proprietar) de afara.Iti spun sigur ca nu ti-l vand.Eu vand utilaje agricole si producatorul (german) nu imi da voie sa vand in afara tarii sau in afara ariei care imi este desemnata vreun utilaj nou.Cu secondul e altceva.Imagineaza-ti ce ar insemna ca toti sa cumpere masini noi de afara iar dealerii sau reprezentantele de aici sa le faca doar garantiile si mentenanta care la multe e gratuita.....ce inseamna asta....faliment.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.