Jump to content

BMW i4 vs Tesla Model 3


Romulus

Recommended Posts

Si de cutie nu zici nimic? De performanta motorului?

In afara de interior, care e mai calitativ pe anumite parti, eu nu vad niciun bonus, dar nu sunt aici sa critic.

O spune unul care are de la companie un Audi 2022 si cand vad cutia aia Stronic de se balbaie uneori, ma apuca toti nervii. 

Specific aici ca eu vin de pe G30 cu ZFG 8HP50.

Edited by Ciprian01
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ciprian01 said:

Si de cutie nu zici nimic? De performanta motorului?

In afara de interior, care e mai calitativ pe anumite parti, eu nu vad niciun bonus, dar nu sunt aici sa critic.

O spune unul care are de la companie un Audi 2022 si cand vad cutia aia DSG de se balbaie uneori, ma apuca toti nervii. 

Eu nu stiu ce balbaiat ai patit dar a mea pana acum nu a balbaiat, bine, am masina doar de un an, un A6 55 TFSI e.

Mie chiar imi place cum schimba cutia.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Cutia mi se pare geniala pe Audi etfsi, nu simti absolut nimic, niciun soc, nici up, nici la down si cred ca am ceva memorie destul de buna cand vine vorba despre ZF fiind fost proprietar de 2 f10 si un G30 cu aceasta cutie la care...sincer simteam un mic soc si am avut numai masini foarte bine intretinute, exemplar as zice si cu putini km  🙂 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ciprian01 said:

Si de cutie nu zici nimic? De performanta motorului?

In afara de interior, care e mai calitativ pe anumite parti, eu nu vad niciun bonus, dar nu sunt aici sa critic.

O spune unul care are de la companie un Audi 2022 si cand vad cutia aia Stronic de se balbaie uneori, ma apuca toti nervii. 

Specific aici ca eu vin de pe G30 cu ZFG 8HP50.

da, sunt unele modele cu probleme mari dpdv lag cutie, balbe, timpi morti, indecizie, kkt si clienti care nu mai suporta sa indure asta.

toate A6 din generatia C8 produse de la lansarea din 2018 pana in 2020 inclusiv, indiferent ca au cutie zf8 sau dublu ambreiaj. eu la limita am scapat...a mea e produsa in februarie 2021 si rupe in 2 cutia. vorbesc de masini cu motor exclusiv termic.

si nu numai A6, ci si peste acest model si sub.

pt unele dintre ele cred ca aceasta problema mai persista si in 2023.

 

la ce masina si motorizare faci referire, Cipriene?

Edited by edit
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, edit said:

da, sunt unele modele cu probleme mari dpdv lag cutie, balbe, timpi morti, indecizie, kkt si clienti care nu mai suporta sa indure asta.

toate A6 din generatia C8 produse de la lansarea din 2018 pana in 2020 inclusiv, indiferent ca au cutie zf8 sau dublu ambreiaj. eu la limita am scapat...a mea e produsa in februarie 2021 si rupe in 2 cutia. vorbesc de masini cu motor exclusiv termic.

si nu numai A6, ci si peste acest model si sub.

pt unele dintre ele cred ca aceasta problema mai persista si in 2023.

 

la ce masina si motorizare faci referire, Cipriene?

E un A6 45 TFSI cu Stronic, 2022.

Pare ca nu e in lista ta, dar eu pur si simplu sesizez diferentele vs ZF8 sau 9G Tronic. 

Dintre toate, Audi mi se pare ca nu e "acolo" privind setarea perfecta dintre cutie si motor. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, arnx said:

a iesit si ID7, cu asa pret la ce ofera o sa tot vanda tesla si chinezii

 

2 hours ago, Alex3245 said:

Cred ca nu este in aceeasi gama cu model 3, ci undeva intre model 3 si model s.

 

1 hour ago, mgi said:

Id7 ar trebui sa fie cam cât un Passat 

Este în segmentul E - ordine de mărime 5er, E Klasse, A6, S90, Model S, etc. VW nu cred că a mai avut model în această categorie.

Dar este adevărat că în logica VW, ar trebui să înlocuiască Passat sedan (chiar dacă este mai mare). Passat-ul nou va avea doar versiune Variant (break).

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ciprian01 said:

E un A6 45 TFSI cu Stronic, 2022.

Pare ca nu e in lista ta, dar eu pur si simplu sesizez diferentele vs ZF8 sau 9G Tronic. 

Dintre toate, Audi mi se pare ca nu e "acolo" privind setarea perfecta dintre cutie si motor. 

Fix asta am si eu, doar ca e 2021 si e quattro. Nu ai mentionat daca e quattro acel A6.

Fara probleme quantific cel putin egala cutia pe care o am pe masina cu cea zf8 de pe 520d-ul pe care l-am avut. 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, edit said:

Fix asta am si eu, doar ca e 2021 si e quattro. Nu ai mentionat daca e quattro acel A6.

Fara probleme quantific cel putin egala cutia pe care o am pe masina cu cea zf8 de pe 520d-ul pe care l-am avut. 

si eu tot quattro am, nu simt nimic cand schimba, parca nu as avea cutie care sa schimbe vitezele, la cele 3 bmw-uri pe care le-am avut mereu simteam asa cate un mic soc din 1-2, dar aici nimic, zici ca masina este full electrica si ma refer  strict la modul de condus pe termic, nu hybrid sau EV....

Edited by coco1382
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pare ca tesla o sa mature pe jos cu competitia, din review-ul urmator inteleg ca masina este destul de echilibrata acuma:

 

Modelul long range este 51.000 euro, apoi daca pui tichetul eco ajunge la un pret de 41.000 euro. La pretul asta nu cred ca are vreun competitor, pana si la A6 ele meu care e o clasa superioara geamurile duble erau optiune si ghici ce sunt doar pe fata. 

Eu cred ca noul model 3 o sa faca ravagii pe piata EV-urilor, cred ca si pe piata motoarelor termice, nu iti mai iei nimic frumos si dotat de la producatorii premium fara 50-60k.
 

Tind sa cred ca cumparatori mid-range o sa se orienteze spre acest model.

Edited by Alex3245
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cine cumpara Tesla, nu e pasionat de masini, ci de gadget-uri! Nu e nimic rau in asta, dar cutia asta de conserve, n are nici sare nici piper si interiorul tot o masuta de cafea cu un TV Sport in ea.

tot aud asta ca Tesla o sa rupa, dar pana acu, n a rupt decat din preturi, ca cei mai ordinari vanzatori de aspiratoare, care nu stiu sa vanda decat prin discount.

https://fortune.com/2023/10/19/tesla-earnings-third-quarter-poor-elon-musk-car-manufacturer-not-tech-firm/amp/

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Cati oameni sunt pasionati de masini ? Eu cred ca procentul ar fi intre 3-5% din toti care isi cumpara masini.

Modelul vechi a avut multe probleme spre exemplu eu nu l-as fi cumparat, modelul nou are cateva puncte in plus care o mai atraga o parte din clienti. 

Daca am lua un simplu cumparator si ii pui 2 masini in fata: una de 41k euro si una de 61k euro dotari similare doar ca una are un feeling mai premium si poate cateva dotari care sunt mai bune. Eu cred ca mare majoritatea ar alege pretul ca factor major.

Eu vad ca au vandut binisor pe Q3 435,059 : https://www.cnbc.com/2023/10/02/tesla-tsla-q3-2023-vehicle-delivery-and-production-numbers.html

 

BMW spre exemplu pe Q3 a vandut 621,699, care include mini si rolls royce. Pe cand bmw are ICE si BEV care ambele categorii au mai multe modele decat tesla.

https://www.just-auto.com/news/bevs-led-bmw-sales-growth-in-q3/

E greu sa ai stabilitate la bursa cand il ai pe Elon ca big boss, care anunta ca cyber truck no sa fie viabil, care spune ca valoare unei actiuni ar trebui sa fie mai mica. 

Edited by Alex3245
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

51 vs 61 daca vrei sa faci o comparatie corecta, ca nu discutam doar de Romania. Plus ca nea Caisa de la minister, vrea sa taie din subventie. 
In plus, sunt inca multi, care nu vor electrica de principiu, deci ii mai scazi si pe aia. In general, unu care se uita la Skoda Octavia 2 litri diesel, nu o sa ia Tesla, nici daca e la acelasi pret

eu cand ma uit la cifre, prefer sa ma uit la EBIT si EPS, nu la volume.

Tesla vinde si vinde bine, nu neg, dar parca tot aud ca o sa rupa tot de vreo 3-4 ani si pare ca nu se intampla.

just my 2 cents

 

Link to comment
Share on other sites

Tu esti hater pe Tesla clar, fiindca mi-ai mai raspuns si intr-un alt topic la fel.

Ideea e simpla, in banii astia, pentru electrice, nu ai ce sa gasesti cu aceleasi specificatii si dotari in banii astia. Simplu!

Plus ca, am inteles vor iar sa reduca preturile.

Zice unul care la anul vrea in familie o electrica, daca nimeresc rabla plus, daca o baga mujicii, la 41k e un epiltor dotat cu range adecvat.

Daca vreau sa imi iau I4, astept 1 an dupa ea, si e 60-70k, asa ca aia 30k diferenta ii bag in altceva sa ruleze.

Claro?

Link to comment
Share on other sites

Nici n am zis ca ai.

cred ca Tesla are cel mai eficient BMS si daca ar fi si superchargere pe la noi ar fi tzut.Aici cred ca @Bala poate spune mai multe fiind printre early adopters pe EV de pe forum

cu ce nu sunt de acord este afirmatia ca Tesla o sa rupa tot. Tot rup de ani de zile si acu taie din pret ca nebunii

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.