Jump to content

F10 vs G30


edyy3k

Recommended Posts

apropo cand il iei de nou costa mai mult sa iti pui acel plastic negru in bord. am vazut ca sunt modele cu un negru mai deschis si modele cu un negru mai inchis . ador acel negru inchis. cred ca daca as vedea un model de vanzare cu anumite dotari destul de multe, si un alt model cu acel negru inchis as opta pe acel negru inchis la plastic

  • Confused 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, edyy3k said:

apropo cand il iei de nou costa mai mult sa iti pui acel plastic negru in bord. am vazut ca sunt modele cu un negru mai deschis si modele cu un negru mai inchis . ador acel negru inchis. cred ca daca as vedea un model de vanzare cu anumite dotari destul de multe, si un alt model cu acel negru inchis as opta pe acel negru inchis la plastic

Nici eu nu inteleg la ce te referi, poate la trimurile interioare ?

Vizavi de intrebarea initiala e de preferat evident sa iei mereu modelul cat mai nou, plus deasta termenul de "chel" nu se prea se pupa cu G30, care are destule dotari standard, numai e ca prin anii 90 cand primeai o bucata de plastic in bord, un volan, niste pedale si scaune pe care sa te asezi.

Edited by raduron10
Link to comment
Share on other sites

sss.thumb.jpg.be50c21ed703356844fa0e6ca1c5e06a.jpg

am vazut si modele unde tapiteria este neagra, dar acel bord nu este asa negru ca in poza a doua 

chiar si volanul am observat ca difera la unele este negru inchis iar la altele un negru mai deschis

NU ma refer la trim.. ci pur si simplu la bord! acolo unde am scris Deschis (in prima poza)

Edited by edyy3k
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, edyy3k said:

sss.thumb.jpg.be50c21ed703356844fa0e6ca1c5e06a.jpg

am vazut si modele unde tapiteria este neagra, dar acel bord nu este asa negru ca in poza a doua 

chiar si volanul am observat ca difera la unele este negru inchis iar la altele un negru mai deschis

NU ma refer la trim.. ci pur si simplu la bord! acolo unde am scris Deschis (in prima poza)

Asta este E90 iar bordul este la fel, dintr-un plastic, difera cum bate lumina. 

La G30 ai 3 tipuri de bord, cel din plastic, sensatec sau piele.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Claudiu F said:

G30, evident. Model mai nou, tehnologie noua etc. 

trebuie sa astept putin sa mai scada. daca vor mai scadea. parca au cam crescut in ultima perioada 🙂 

dupa ce dotari imi recomanzi sa ma uit?

difera mult la pret intre bordul digital si cel analog? merita aceea diferenta?

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, edyy3k said:

trebuie sa astept putin sa mai scada. daca vor mai scadea. parca au cam crescut in ultima perioada 🙂 

dupa ce dotari imi recomanzi sa ma uit?

difera mult la pret intre bordul digital si cel analog? merita aceea diferenta?

Au crescut preturile la toate masinile, nu doar la BMW. Asta din cauza pandemiei si crizei microcipurilor. Se zvoneste ca pe la sfarsitul anului vor mai scadea putin, dar nu e nimic sigur.

G30 are destul de multe dotari standard misto (cum ar fi scaune electrice incalzite, bord digital - cel analog din ce stiu eu nu exista pe G30). Personal m-as uita in primul rand dupa M pack (ii ofera un plus de sportivitate) si faruri led adaptive. Dar acum fiecare are preferintele sale.

Cred ca in primul rand trebuie sa te hotarasti la motorizare, si apoi te uiti dupa dotari.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Claudiu F said:

Au crescut preturile la toate masinile, nu doar la BMW. Asta din cauza pandemiei si crizei microcipurilor. Se zvoneste ca pe la sfarsitul anului vor mai scadea putin, dar nu e nimic sigur.

G30 are destul de multe dotari standard (cum ar fi scaune electrice, bord digital - cel analog din ce stiu eu nu exista pe G30). Personal m-as uita in primul rand dupa M pack (ii ofera un plus de sportivitate) si faruri led adaptive. Dar acum fiecare are preferintele sale.

Cred ca in primul rand trebuie sa te hotarasti la motorizare, si apoi te uiti dupa dotari.

asa este. ma uitam dupa un 2.0 maxim ..  au crescut impozitele destul de mult la peste 2.0 .. si cica vor mai creste

o sa astept sa scada putin. desii cred ca tot acolo ajung. eu am de vanzare un E90 2011 184CP . si cred ca iau mai mult pe el acuma. daca astept sa scada G30 va scadea si a mea. si tot asa..  oricum mai astept pana prin vara. nu as alerga acuma dupa masina

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, edyy3k said:

asa este. ma uitam dupa un 2.0 maxim ..  au crescut impozitele destul de mult la peste 2.0 .. si cica vor mai creste

o sa astept sa scada putin. desii cred ca tot acolo ajung. eu am de vanzare un E90 2011 184CP . si cred ca iau mai mult pe el acuma. daca astept sa scada G30 va scadea si a mea. si tot asa..  oricum mai astept pana prin vara. nu as alerga acuma dupa masina

Daca vrei neaparat 2.0, ia-ti 530i cum am eu. Motor de 2.0, 252cp, e destul de rapid pentru caroseria asta.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca "Masina buna" e un termen extrem de vag ,pentru mine de exemplu, o masina buna inseamna in primul rand km putini (nu de la 200k in sus) dupa care optiuni si abia apoi generatie (si aici vorbesc de generatii succesive), dar e clar, fiecare are scara lui de valori.

  • Like 1
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, edyy3k said:

voi ce ati alege intre un F10 cu multe dotari sau un G30 mai "chel" ?!

pe ce varianta ati merge si de ce?

 

eu as alege masina cea mai noua si cu km cat mai putini pe care o poti lua in bugetul tau, pt ca, teoretic,  masina respectiva va avea costuri mai mici de intretinere in viitor, asta pe langa un motor de generatie mai noua cu un consum mai bun..si automat si ceva doatari in standard in plus

un alt argument in privinta asta, ar fi, de ce sa dai masina ta, care are o anumita vechime / nr de km, dar stii ce reparatii ai facut la ea..si sa iei un F10, poate cu acelasi nr de km, despre care nu stii ce intretinere a avut, doar pt ceva optionale??

Link to comment
Share on other sites

Hmm , in compact parca am scăpat ieftin un senzor ax cu came și pompe de apa în neștire, mă rog PCV , pompa servo,radiator,piesa cu țepi, motoraș ștergător hayon  masina luată la 60-70k dată după 10 ani la 150k luată cu 11k parca și data cu 1.5k euro. X1 luat la 95k până la 130k distribuția și fulie arbore cotit. Nu am mai pus la compact piese suspensie și ambreiaj iar la X1 nu am pus brațe suspensie. La urs deja nu contează am schimbat cam tot.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.