Jump to content

F10 vs G30


edyy3k

Recommended Posts

II plang pe cei care cumpara BMW de la la 200k km in sus, nu mai zic de cei dati inapoi a nu stiu cata oara la 200k km...dar daca nici acum nu s-au prins de ce in la noi sunt mai ieftine masinile decat in germania sau ca cel mai mic pret de pe internet pentru o masina sh nu e reprezentativ pentru modelul respectiv...

  • Like 2
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am zis cazul meu, si nu masinile nu au fost ieftine, ideea ar fi ca BMW-urile in nici un caz nu sunt masini fiablie si sunt sanse maricele ca sa mai bagi ceva bani chiar daca le iei sub 200k, cel putin asta a fost cazul meu si motivul pentru care nu voi mai lua BMW decat poate masina noua.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Da Alex.. asa este din pacate. Daca ai ghinion poți sa bagi la fel de mulți bani si intr un Bmw cu 100k de km, contează mult istoricul masinii. 
Dar daca o iei aproape de 200k ai șanse sigure sa bagi mulți bani. 
 

Vorbesc de mașini întreținute si reparate cum apare o problema, ci nu de  “ Lasa ca merge si asa” , masina te duce si 2 ani cu 100 de probleme si după o vinzi.. dar daca vrei sa fie impecabila cum se defectează ceva, costa de te iau dracii. 

Link to comment
Share on other sites

Pai treaba e ca nimeni nu face intretinere pana la 100k , E46-ele nu facuse nimeni si au inceput sa pice la mine una dupa alta, X1 la fel avusese ceva interventii pe garantie . Adica cine le ia de noi nu baga mai nimic in ele dupa 3-4 ani le face vant cu 100-200k cat o fi .Or fi si exceptii nu zic, in cazul meu sa zicem ca am avut ghinion 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg oarecum nedumerirea legata de masinile cu rulaj in jur de 120.000 km: eu de exemplu, cumpar masini noi, nu marci de lux gen bmw audi mercedes ci marci normale, le fac reviziile conform planului de service/indicator interval schimb ulei, daca e vreo problema, ma adresez vanzatorului sa o rezolve pe garantie, cand se apropie sfarsitul garantiei/are o oarecare vechime/inca mai are o valoare de piata, o vand si gata, luam alta......doar nu o sa cheltuiesc bani pe masini noi sa stau sa le bibilesc ca stiu eu ce se va intampla cu ele cand nu vor mai fi la mine, nu stau sa imi pierd vremea sa le duc nu stiu unde sa ma uit daca nu transpira ulei pe la nu stiu ce simering sa il schimb, sau sa pun diagnoze sa vad daca totul e in parametrii.

Eu nu as cumpara masina cu 100.00 km, da sa iau una cu 200.000 km....ce sa fac, sa repar la ele non-stop? Compactul din semnatura are vreo 220.000 km, si desi face 1500-2000 km/an, in mod frecvent reclama diverse reparatii, ba o incuietoare, ba o garnitura, .....

Ne place sau nu, inchirierea masinilor pe termen lung, leasing-ul operational in care nici macar stergatoarele nu le schimbi reprezinta viitorul (ceea ce se intampla frecvent in tarile vestice se va implementa si la noi)

 

  • Thanks 1
  • De acord! 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Eugen, viitor sau nu, chiar si asa cred ca diferenta dintre o masina cumpărată de noua si una luată SH, este un mare din punct de vedere al costurilor. Adică nu vei ajunge niciodată sau aproape niciodată cu masina aia SH la prețul acelei mașini daca ai fi cumpărat o de noua.

Doar ca de diferenta aia de bani, ai bătaie de cap cu reparațiile, care nu se mai termina in funcție de an ul si km pe care i faci.

 

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@EugenB & @WIN60

Cred ca amandoi aveti dreptate. Este adevarat ca a cumpara o masina noua este cea mai buna abordare pentru a nu avea griji. La fel de adevarat este ca a cumpara o masina noua (nu neaparat in acest moment, ci in conditii normale de piata) implica suportarea devalorizarii initiale, care este un cost semnificativ.

Pentru masinile second hand moderne, punctul de echilibru cost / risc ma tem ca se gaseste la o limita de max. 20.000 Km parcursi, max. 2 ani de la fabricatie si max. 1 proprietar anterior. Imi dau seama ca suna exagerat, dar, daca analizati in detaliu, cam pe aici este realitatea. La aproximativ acea limita masina inca este ca si noua, iar cea mai mare parte a devalorizarii initiale a fost suportata de catre primul proprietar.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, WIN60 said:

Eugen, viitor sau nu, chiar si asa cred ca diferenta dintre o masina cumpărată de noua si una luată SH, este un mare din punct de vedere al costurilor. Adică nu vei ajunge niciodată sau aproape niciodată cu masina aia SH la prețul acelei mașini daca ai fi cumpărat o de noua.

Doar ca de diferenta aia de bani, ai bătaie de cap cu reparațiile, care nu se mai termina in funcție de an ul si km pe care i faci.

Romania este inca o tara atipica, in care reparatiile se efectueaza de multe ori nefiscalizat, cu piese cu provenienta si garantie indoielnica, taxi este ieftin, inchirieri auto idem, dar gandeste-te daca locul tau de munca este la 100 km, ce inseamna defectiuni dese, si timp/nervi pierduti.

Eu cred ca e mai simplu ca fiecare sa incerce sa isi cumpere masina noua de care are nevoie/pe care si-o permite, in detrimentul unei sh, si per total este mai linistit si multumit.Sunt total constient ca sunt persoane care nu isi permit o masina noua/nu doresc, deoarece au alte prioritati, insa trebuie sa isi asume un buget de reparatii, si disconfortul de a tot repara/timp pierdut.....

Link to comment
Share on other sites

Ce mai conteaza un impozit de sa zicem 1000 de euro pe an pt. un 3l cand o astfel de masina poate manca mii de euro anual pt. intretinere ? Serios, parca nu se leaga ideea de impozit mic cu o masina premium mare care poate inghiti lejer cateva mii de euro anual.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Eugen B said:

Romania este inca o tara atipica, in care reparatiile se efectueaza de multe ori nefiscalizat, cu piese cu provenienta si garantie indoielnica, taxi este ieftin, inchirieri auto idem, dar gandeste-te daca locul tau de munca este la 100 km, ce inseamna defectiuni dese, si timp/nervi pierduti.

Eu cred ca e mai simplu ca fiecare sa incerce sa isi cumpere masina noua de care are nevoie/pe care si-o permite, in detrimentul unei sh, si per total este mai linistit si multumit.Sunt total constient ca sunt persoane care nu isi permit o masina noua/nu doresc, deoarece au alte prioritati, insa trebuie sa isi asume un buget de reparatii, si disconfortul de a tot repara/timp pierdut.....

Am avut mașină noua ce zici tu Fiesta 1.4tdci dar din păcate aia era și sub urs, da mai fiabila mai economica dar vroiam și eu sa mă bucur de mașină așa ca am vândut-o și am luat compactul iar apoi X1 ,oarecum mi-am asumat unele lucruri dar repet din păcate fiabilitatea BMW lasă de dorit. Acum am ursul deci nu mai mă interesează cred ca pot sa iau ca mașină de zi cu zi ceva cazan nou Kia,Hyundai, Suzuki.. 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, edit said:

Cum sa nu isi permita masina noua?!

Cu 25.000 euro pt g30 sh si 200.000km, iei octavia noua.

Dar romanul e fudul, musca din parizer si conduce seria 7

Romanu' isi ia seria 7, X5, le schimba uleiu' la nea Vasile din colt, merge cu discurile si placutele pana crapa, iar cand pica ceva, face el o "combinatie" la dezmembrari. Suntem vai %@#! noastra.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, vlad0402 said:

Da, astea sunt preturile, daca se vrea unul mai intinerit si machiat, se cumpara de la noi din Romania ca sunt preturi mai bune 😇

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.