Jump to content

Keyless entry & Go


Recommended Posts

Salutare ! Am un bmw e90 din 2010, de o vreme mi-a dat in gand sa fac un Retrofit pentru keyless go&entry, problema e ca habar am ce am nevoie, și la cine sa apelez. Dacă aveți bunăvoința sa ma îndrumați spre cineva, cât sa mi dați și anumite detalii, rămân recunoscător ! 

Link to comment
Share on other sites

Sunt departe de a fi specialist sau a mă pricepe la așa ceva, dar așteptând cei care se pricep să dea un răspuns, pot să spun că din ce știu eu e mult prea complicat și costisitor să faci așa ceva, cred că e mai ieftin și mai simplu să schimbi mașina cu una care are din fabrică opțiunea.

Link to comment
Share on other sites

Eu te cred și chiar înțeleg cu keyless, întotdeauna mi-a plăcut să nu scot cheia din buzunar niciodată. Dar cum am spus, așteptăm răspunsuri mai avizate decât al meu, cred că au mai fost colegi care au studiat problema.

 

Apropos, uite ultimele posturi de aici:

Aparent @SKW a reușit să facă, dacă înțeleg eu bine.

Am postat eu acolo, în acel topic. Vedem ce spune și @SKW.

 

Link to comment
Share on other sites

Costa enorm si nu merita. Eu la F36 aveam doar keyless go si am incercat sa fac retrofit la comfort access (care e practic acelasi cu keyless entry). Tin minte ca m-ar fi costat vreo 1000 si ceva de eur, bani pe care eram tentat sa-i dau (asta in conditiile in care optiunea din fabrica comfort access e mult mai ieftina), dar intre timp am vandut masina :))

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel explica @neo_anderssonpe aici ca pentru Comfort Acces ai nevoie de vreo 5 emitatoare care sunt puse in toate colturile masinii ( bara fara, spate, etc. cu toate cablajele aferente) si ai nevoie si de cheie care sa aiba optiunea asta ( care BMW nu prea vor sa o emita ca masina nu a avut optiunea asta din fabrica) si multe altele.

Era la pachet topicul cu softclose pe masina. Posibil cine are chef de cautat sa gaseasca in topicurile lui de la sectiunea Masina mea, parca acolo a explicat asta.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

E o diferenta intre retrofit de keyless entry intre seria e si f...la seria e, in toate variantele trebuie antenele, modulul ca, cablaj, coding si mai ramane de rezolvat cu cheia, eu personal nu mi-as face, dar de putut se poate face, as recomanda fara clonat chei...e o tampenie din punctul meu de vedere chiar daca e mai ieftin

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

La Seria E se poate face relativ usor doar ca sunt necesare 2 chei noi asa cum s-a spus mai sus. Procedura de comanda a cheilor dureaza 3-4 saptamani pentru ca mai intai, dupa ce este instalat tot sistemul pe masina (ECU + manerele + antene), trebuie facuta o diagnoza cu ISTA Onine pentru a urca FASTA data pe serverele BMW apoi se face o procedura interna BMW "DOM Database Modification" in care se solicita modificarea configuratiei masinii cu functia CA adaugata. Dureaza aproximativ 2 saptamani pentru ca BMW sa modifice in baza de date configuratia masinii si sa adauge CA, apoi abia se pot comanda cheile versiunea CA la un dealer.

 

La Seria F procedura e similara dar pana acum nu am reusit pentru nici o masina sa comand FEM-ul sau BDC-ul varianta cu CA. La Seria F, CA nu mai are un ECU separat, functia este inglobata in FEM/BDC si acesta necesita inlocuire. Cu toate ca BMW accepta "DOM Database Modification" si adauga CA la masina, cheile se pot comanda varianta CA dar FEM/BDC nu. Am incercat deja de 3 ori pentru 3 masini diferite si am deschis vreo 5 cazuri TSARA la BMW Suport in Germania, de fiecare data raspunsul a fost "nu se poate".

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/1/2022 at 8:22 AM, neo_andersson said:

La Seria E se poate face relativ usor doar ca sunt necesare 2 chei noi asa cum s-a spus mai sus. Procedura de comanda a cheilor dureaza 3-4 saptamani pentru ca mai intai, dupa ce este instalat tot sistemul pe masina (ECU + manerele + antene), trebuie facuta o diagnoza cu ISTA Onine pentru a urca FASTA data pe serverele BMW apoi se face o procedura interna BMW "DOM Database Modification" in care se solicita modificarea configuratiei masinii cu functia CA adaugata. Dureaza aproximativ 2 saptamani pentru ca BMW sa modifice in baza de date configuratia masinii si sa adauge CA, apoi abia se pot comanda cheile versiunea CA la un dealer.

 

La Seria F procedura e similara dar pana acum nu am reusit pentru nici o masina sa comand FEM-ul sau BDC-ul varianta cu CA. La Seria F, CA nu mai are un ECU separat, functia este inglobata in FEM/BDC si acesta necesita inlocuire. Cu toate ca BMW accepta "DOM Database Modification" si adauga CA la masina, cheile se pot comanda varianta CA dar FEM/BDC nu. Am incercat deja de 3 ori pentru 3 masini diferite si am deschis vreo 5 cazuri TSARA la BMW Suport in Germania, de fiecare data raspunsul a fost "nu se poate".

Pana acum, cel mai complet răspuns ca și detalii, mersi frumos ! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Salutare. Ma intereseaza si pe mine sa fac un retrofit la keyless entry, masina are doar keyless go. De asemenea ma mai intereseaza si un update la inchidere automata portbagaj. E vorba de un f10 2014

Daca detineti piesele necesare sau stiti pe cineva v-as ramane dator😁 ( locuiesc langa Timisoara dar ma pot deplasa unde e nevoie) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 8/1/2022 at 6:32 PM, neo_andersson said:

citeste putin mai sus, piesele nu sunt o problema, obtinerea unei chei originale insa e ceva mai complicat.

Am facut mai multe retrofit-uri de Comfort Access CA $322, pentru seriile F problema este doar tipul de FEM pe care il ai pe masina, nu ai nevoie de alte chei, la seriile F cheia nu difera ca la E series, probabil din simplu motiv ca nu au acumulator ci baterie obisnuita cr 2450. 

Pentru retrofit la seriile F ce au FEM trebuie sa ai FEM cu specificatia HIGH_CA sau FEM_MAX, partea proasta este ca de obicei FEM-ul de pe masina nu vine decat cu strict necesar ce este optiune pe masina si nici o rezistenta,condensator, tranzistor in plus, deci daca masina nu are CA(si nici fem max sau fem Ca) poti coda fara probleme $322 comfort access dar desi ai puse de tine antenele si manerele, NU le va gasi iar pe ista vei avea eroare de antene/manere pentru ca lipseste  conectica si componentele de pe placa FEM, rezolvarea este simpla dar costisitoare (cca 2000 ron)si anume FEM  nou (vine intodeauna FEM MAX si ai CA incorporat in el,indiferent daca masina avea optiunea sau nu).

La alte serii F ce au CAS  lucrurile difera si anume atunci cand comanzi CAS conteaza daca ai CA in optiunea trecuta in baza de date BMW, in real oem vei vedea ca poti comanda 2 coduri ce sunt de actualitate si anume cu CA si fara CA(cel cu CA are 3 mufe cel fara are 2)

Pentru ambele variante solutii exista oarecum mai ieftine si anume FEM/CAS din dezmembrari cu functie CA si pus pe masina, aici trebuie sa intervina cineva care are ceva scule si cunostinte mai aprofundate fiind vorba de modificarea isn din ele. Si aici costurile sunt dar sigur sunt mai mici. Membrii forumului ii pot ajuta daca sunt din Constanta, sa imi lase un PM si fac ce pot

  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.