Jump to content

Schimbare intinzator hidraulic superior Bmw e90 318d n47 2008


no_onne

Recommended Posts

Buna seara la toata lumea! De 2 luni am inceput sa aud lantul de distributie si la cald dar si la rece. Intrebarea este se poate schimba intinzatorul superior hidraulic cu reperul nou  11318490219 ? Nu as vrea sa schimb inca distributia complet fiindca masina are doar 140.000km . Un tutorial sau o modalitate de a ajunge la intinzator fara prea multe lucuri desfacute. Ce ziceti ar avea rost sa incerc? Afecteaza cu ceva reperul nou distributia? A mai incercat cineva treaba asta, da rezultate?

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VG11-EUR-02-2008-E90-BMW-318d&diagId=11_4089

distri.png

Edited by no_onne
Link to comment
Share on other sites

Te amăgești singur. 

Sunt doua lanțuri și doua întinzătoare care pot genera acest zgomot. 

Ce te faci dacă în cazul tau uzura este la lanțul inferior, la care nu ai acces fără sa desfaci motorul? 

Am întâlnit destule cazuri în care lanțul superior era destul de ok iar lanțul inferior era praf, cu întinzătorul aferent gata sa cedeze. 

Singura soluție corecta este înlocuirea completa a kit-ului de distribuție. 

Nu mai bine stai liniștit decât sa mergi stresat la fiecare drum pe care îl faci cu mașina? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

un lant care zornaie...e intins, e mai lung decat trebuie. (desi intinazatorul sa zicem ca e bun, inca e bun)

tu, mecanicul, oricine desface orice intinzator....ce se intampla cu acel lant , deja mai lung decat trebuie ?! se detensioneaza de tot !

cand incepi insurubarea noului intinzator, fii sigur ca acel lant sare 1-2 zimti din pinion/pinioane...adica distributie....si de aici alte probleme....

spor.

ps.

daca ar fi fost asa simplu, toti faceam lucru asta ! (1 intinzator e 100-200-300-400 lei pe acolo, nu stiu exact, dar nu costa 3000-4000 lei , cat costa o schimbare totala de distributie).

poti sa incerci, dar sa ai pregatita si o platforma si o programare la un service ...( si evident, partea financiara sa fie pregatita)

 

Edited by wind-3er
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat intinzatorul la N57 F10. Daca ai sculele necesare, dureaza maxim jumatate de ora. Cel nou este putin mai lung si are arcul din interior ceva mai ferm decat cel vechi care era montat pe masina, acela fiind mai moale. Intradevar, nu se mai auzea lantul deloc si nici nu l-a intins. Dupa vreo 9 luni am avut probleme la motor cu cuzinetii iar cand am desfacut motorul, nu erau probleme la distributie, deci nu afectase noul intinzator in vreun fel.

Daca il schimbi sau nu, e alegerea ta. Eu l-am schimbat si nu au fost probleme.

 

 

Link to comment
Share on other sites

wind-3er - nu sare nimic de la punct. Sunt foarte multi care au facut treaba asta. Dureaza max 30min. Inclusiv aici pe forum sunt persoane care au schimbat intinzatorul superior. Unul dintre ei este chiar userul C_o_s_m_i_n, care stim cu totii cat era de tipicar.

Inclusiv la reprezentanta se da acel intinzator jos pentru a monta dispozitivul de masurat elongatia lantului.

Schimba-l linistit, n-ai ce sa strici.

 

 

Edited by Alexandru'
Link to comment
Share on other sites

Buna asta cu "masina are doar 140k km" =)))

La masina mea, cu motor din aceeasi generatie, am schimbat distributia prima oara pe la 35k km. Pe garantie, la reprezentanta. Dupa care am mai schimbat-o o data pe la 65k. Tot la reprezentanta, tot pe garantie.

In fine, banii tai, motorul tau, faci cum crezi ca e mai bine..

Link to comment
Share on other sites

Salut, eu l-am schimbat pe al meu la 190k, am dat degeaba 370 ron pe el, cel inlocuit era la fel de lung dar poate putin mai moale la apasare. Problema era lantul care era in stare perfecta dar foarte intins. In momentul in care am insurubat intinzatorul nou acesta a intrat pana la capat insurubat cu mana fara ca lantul sa opuna rezistenta. Rezultatul a fost schimbarea distributiei si acum au disparut zgomotele de la pornire.

 

Succes.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, no_onne said:

Buna seara la toata lumea! De 2 luni am inceput sa aud lantul de distributie si la cald dar si la rece. Intrebarea este se poate schimba intinzatorul superior hidraulic cu reperul nou  11318490219 ? Nu as vrea sa schimb inca distributia complet fiindca masina are doar 140.000km . Un tutorial sau o modalitate de a ajunge la intinzator fara prea multe lucuri desfacute. Ce ziceti ar avea rost sa incerc? Afecteaza cu ceva reperul nou distributia? A mai incercat cineva treaba asta, da rezultate?

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VG11-EUR-02-2008-E90-BMW-318d&diagId=11_4089

distri.png

Pune vin-ul aici si iti pun detaliile tehnice de considerat.

Link to comment
Share on other sites

On 2/10/2022 at 4:07 PM, Ali said:

Salut, eu l-am schimbat pe al meu la 190k, am dat degeaba 370 ron pe el, cel inlocuit era la fel de lung dar poate putin mai moale la apasare. Problema era lantul care era in stare perfecta dar foarte intins. In momentul in care am insurubat intinzatorul nou acesta a intrat pana la capat insurubat cu mana fara ca lantul sa opuna rezistenta. Rezultatul a fost schimbarea distributiei si acum au disparut zgomotele de la pornire.

 

Succes.

Salut! distributia mea se aude si din masina cand conduc.

18 hours ago, bimmer90f30 said:

Pune vin-ul aici si iti pun detaliile tehnice de considerat.

Uite vinul WBAVG11010A290794

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, no_onne said:

Salut! distributia mea se aude si din masina cand conduc.

Uite vinul WBAVG11010A290794

Din pacate nu am gasit in vreun manual tehnic al lor o procedura de schimbare doar a intinzatorului.

Asdar cum nu obisnuiesc sub nici o forma sa dau sfaturi in lucruri pe care eu insumi nu le-am facut si fara sprijin tehnic de vreun fel, ti-as recomanda sa mergi la un meserias care a mai facut asa ceva.

Primul lucru la care ma gandesc cand e vorba de schimbat vreun intinzator al distributiei, AUTOMAT ma gandesc ca in primul rand trebui ca motorul sa fie cel putin pus la punct.. adica pistonul 1 in punctul sau cel mai inalt din cilindru. Asta vorbind la modul cel mai simplist.. 

Dupa ce dai jos injectorul 1 stabilesti pozitia pistonului in punctul lui cel mai inalt si apoi poate poti sa umbli la intinzator mai linistit.. asta daca crei sa o faci tu insuti..

..Acolo teoretic nu ar trebui sa fie ceva tensiuni mecanice care sa forteze ulterior distributia spre un moment decalat.. DAR, NUMAI PRACTICA NE OMOARA..

Iti recomand foarte mult sa mergi la cineva care a mai facuta asta.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.