Jump to content

BMW 320GT xDrive 2015


BMS921

Recommended Posts

Adica pe bune acum, mai ales daca esti putin pasionat, este musai sa ai diagnoza ta 🙂 , eu cu putin ajutor de la un coleg de pe aici de pe forum, am reusit si am si codat vreo 2 chestii pe masina, dupa vreo 2-3 ore de studiat pe net.  

  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi se pare normala miscarea/vibratia asta a motorului? Este la relanti masina. Nu am erori (in afara de aia cu DPF-ul de care am mentionat cateva postari mai in spate), mie mi se pare ca motorul merge rotund (in nepriceperea mea :D), trage normal..etc. Dar pur si simplu parca se misca prea tare la relanti ( in video a intervenit stabilizarea optica a telefonului, in realitate miscarea nu este asa "leganata/lenta" ci mult mai rapida ) 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut,

Ca orice om gospodar care vara isi face sanie iar iarna car, dat fiind faptul ca nu am decat rotile de vara, pe 19, pentru masina, incep sa caut incet dar sigur, roti de iarna. In prima faza voi cumpara doar jantele (cel mai probabil SH daca le gasesc in stare buna). Gumele mai tarziu si fara discutii, noi.

Dar am o mica nelamurire si vreau sa fiu sigur ca inteleg corect. Fostul proprietar a schimbat discurile la masina cu varianta de retrofit M (ca cel din poza). 

Uitandu-ma si studiind cu atentie realoem, am observat ca aceste discuri sunt mai mari decat cele obisnuite (cele de pe fata au 370 fata de 340 standard). Cele de pe spate sunt la fel, au 345 si cele standard si cele M. 

Problema mea era ca eu ma gandeam la jante pe 17 pentru iarna dar studiind tot realoem in sectiunea de winter tires, daca inteleg eu bine, pare ca din cauza discurilor nu pot pune decat pe 18, nu pe 17 (acele parti unde scrie "not suitable for"). Doar ca acolo zice de brakes, nu de discs.

Si iata-ma putin confuzat 🙂

Intrebarea finala este: Pot pune roti pe 17 cu discurile astea? (la discuri nu renunt, au 10k rulaj, sunt ca noi 😄

Multam fain!

Discuri.PNG

iarna.PNG

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Caracal said:

Salut,

Pe bavauto scrie asa:

Sistemul de franare sport BMW M Performance este aprobat doar impreuna cu cel putin roti din aluminiu de 18" (chiar si iarna).

 

34112450468 - Sistem frane BMW M Performance 18" - BMW Seria 1, 2, 3, 4 - Red | Original BMW (bavauto.ro)

Multam, deci ce credeam ca inteleg, este corect. Asta e, reconfigurare cautari, ma uit dupa jante pe 18...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A aparut si prima problemuta la masina...

"Pedaland" eu linistit catre Bucuresti cu un drum de inca 3 ore ramase pana acasa, bineinteles insotit de sotie, bebe si motan, masina a decis ca ne este prea frig si nu a vrut sa mai bage rece. Efectiv s-a oprit din senin, fara erori in bord, fara nimic. Am incercat sa cresc manual puterea ventilatiei...nimic in afara de zgomot (se auzea zgomot puternic de ventilatie insa in habitaclu nu ajungea nicio briza, nici calda, nici rece). Am oprit AC si am pornit ventilatia. De afara...ce naiba sa bage, tot canicula dar macar ne ventila putin (mi-am amintit de drumurile la mare cu Dacia 1300..ce vremuri 😄 ). Si asa ne-au trecut aproximativ inca 2 ore din drum, fierti vai mama noastra si cu motanul mieunand, credem noi, de caldura...Macar bebe a dormit ca boss-u'. Am gasit un service pe drum si am intrat la o verificare rapida. Totul parea in regula, nu scurgeri, nu nimic... Tester nu aveau, m-am oprit si eu unde am gasit. M-am urcat in masina si am pornit din nou AC. Surpriza, a pornit si functiona la fel ca inainte de a decide sa-si ia concediu vreme de 2 ore. Am ajuns acasa si hai la testare. Urcat pe elevator, testare mecanica, nimic vizibil care sa indice o eventuala problema. Diagnoza ISTA....0 erori. Peste 2 saptamani ma asteapta iar un drum foarte lung si n-as vrea sa pun ceva legume pe langa mine si sa cobor ciorba din masina. 

Aveti idee ce naiba ar fi putut declansa problema si ce anume a facut-o sa se "revergoreze" singura? In mintea mea, eu cred ca daca s-a manifestat odata, undeva sigur e o problema si mai mult ca sigur o sa se repete...

Multam si scuze pt postarea lunga dar am zis sa fiu cat se poate de clar in descrierea problemei si asupra a ceea ce am verificat.

Link to comment
Share on other sites

boala lor, nu au fost capabili in 30 de ani sa fac ceva fiabil, la urs crapau rezistentele de la butoul de aeroterma si puteai folosi doar una din cele 3/4 viteze , la E46 pica "piesa cu tepi"  si ventilatia mergea exact cum zici tu cand vroia ea . As zice ca si la tine e ceva asemanator 🙂 desi ceva nu se leaga . De remarcat - piesa la urs a crapat dupa 25-30 ani, la E46 dupa aprox 14 ani la tine daca e acelasi lucru 7 ani .

Am incercat sa cresc manual puterea ventilatiei...nimic in afara de zgomot (se auzea zgomot puternic de ventilatie insa in habitaclu nu ajungea nicio briza, nici calda, nici rece" aici daca nu baga nimic = "piesa cu tepi, rezistenta controlerul sau cum naiba ai mai zice piesei aleia"

Am oprit AC si am pornit ventilatia. De afara...ce naiba sa bage, tot canicula dar macar ne ventila putin - in cazul asta nu e piesa , ideea e ca cele 2 afirmatii se "bat cap in cap " 

Google ce zice ?

 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, alex230ro said:

boala lor, nu au fost capabili in 30 de ani sa fac ceva fiabil, la urs crapau rezistentele de la butoul de aeroterma si puteai folosi doar una din cele 3/4 viteze , la E46 pica "piesa cu tepi"  si ventilatia mergea exact cum zici tu cand vroia ea . As zice ca si la tine e ceva asemanator 🙂 desi ceva nu se leaga . De remarcat - piesa la urs a crapat dupa 25-30 ani, la E46 dupa aprox 14 ani la tine daca e acelasi lucru 7 ani .

Am incercat sa cresc manual puterea ventilatiei...nimic in afara de zgomot (se auzea zgomot puternic de ventilatie insa in habitaclu nu ajungea nicio briza, nici calda, nici rece" aici daca nu baga nimic = "piesa cu tepi, rezistenta controlerul sau cum naiba ai mai zice piesei aleia"

Am oprit AC si am pornit ventilatia. De afara...ce naiba sa bage, tot canicula dar macar ne ventila putin - in cazul asta nu e piesa , ideea e ca cele 2 afirmatii se "bat cap in cap " 

Google ce zice ?

 

Tot ce am gasit pe google, a fost o postare pe bimmerpost si erau cativa care spuneau ca au avut aceeasi problema insa "boala" lor ar fi radiatorul de clima care, cica, e slab si are scurgeri. Dar la mine nu curge nimic... D'asta am si ales sa postez aici, poate cineva a mai intalnit situatia asta....

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, wolf20 said:

Mai au și ele nevoie de o verificare, nu merg 100 de ani ca tancu sovietic.

Util comentariu 🙂

Ai folosit globul de cristal ca sa vezi intretinerea masinii mele? 
Te rog sa nu-mi spamezi thread-ul daca nu ai ceva util de spus.
Zi frumoasa iti doresc si numai bine!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, wolf20 said:

Ok,asteapta aici un “coleg” de suferinta.

Ti se pare ca astept ceva? Daca citeai postarea in care am descris situatia, ar fi trebuit sa intelegi ca am verificat-o deja pe toate partile ( si nu la coltul blocului ) si totul pare in regula. Dar cum urmeaza sa am un drum lung, poate cineva a intampinat o astfel de situatie si ma poate sfatui cu ceva util (spre deosebire de tine) deoarece nu vreau sa raman fara AC la un drum de 700km. Atata tot 🙂 Daca te framanta atat de tare intretinerea masinii, iti dau VIN sa vezi ce si unde este facuta mentenanta.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bogdanmihaisavu said:

Ti se pare ca astept ceva? Daca citeai postarea in care am descris situatia, ar fi trebuit sa intelegi ca am verificat-o deja pe toate partile ( si nu la coltul blocului ) si totul pare in regula. Dar cum urmeaza sa am un drum lung, poate cineva a intampinat o astfel de situatie si ma poate sfatui cu ceva util (spre deosebire de tine) deoarece nu vreau sa raman fara AC la un drum de 700km. Atata tot 🙂 Daca te framanta atat de tare intretinerea masinii, iti dau VIN sa vezi ce si unde este facuta mentenanta.

Banuiesc ca sistemul AC e in parametri adica , cantitatea de freon e corecta  ? Daca da atunci din pacate nu ai ce face decat sa mergi si sa vezi daca / cand se mai intampla .

1 hour ago, wolf20 said:

Mai au și ele nevoie de o verificare, nu merg 100 de ani ca tancu sovietic.

La AC in afara de verificat eventual completat la 2 ani plus schimbat fitrul habitaclu anual nu stiu daca ai ce mare lucru de verificat .

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, wolf20 said:

Nop,nu ma intereseaza

Perfect, atunci te rog sa postezi cand ai ceva interesant de spus.

3 hours ago, alex230ro said:

Banuiesc ca sistemul AC e in parametri adica , cantitatea de freon e corecta  ? Daca da atunci din pacate nu ai ce face decat sa mergi si sa vezi daca / cand se mai intampla.

Da, totul este in parametrii. Merg la o plimbare de macar 100km pe autostrada ca sa testez daca se mai manifesta si apoi...ramane de vazut.

Merci fain pt implicare.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Romulus said:
Ma apuc sa impart sanctiuni sau va linistiti?

 

Sunt extrem de linistit, doar deranjat cand cineva face spam aiurea, fara sa aiba macar ceva interesant de spus sau pe subiectul topicului. Si din cate vad, cam asta face in mare majoritate a postarilor sale...

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, bogdanmihaisavu said:

Sunt extrem de linistit, doar deranjat cand cineva face spam aiurea, fara sa aiba macar ceva interesant de spus sau pe subiectul topicului. Si din cate vad, cam asta face in mare majoritate a postarilor sale...

Nu știu, dacă mă apuc să citesc nu scapă nimeni de sancțiuni, dar totuși rostul acestui post după ce am spus să vă opriți, care este?!?

Link to comment
Share on other sites

Incerc eu sa raspund in topic, intreband pe OP daca a inteles exact ce a vrut sa zica alex230ro. Eu am inteles exact dar lui poate i-a scapat in polemica cu altii.

Adica, a fost dat jos din bord ventilatorul de habitaclu si verificate periile (cel putin..) curatat, ca poate piesa aia cu tepi de care alex aduce aminte pe buna dreptate practic u  radiator al carei raciri se face prin aerul care este antrenat de ventilator insasi.. adica altfel spus, daca ventilatorul ala se strica (perii prea scurte.. piesa cu tepi nu prea e racita, eventual se remarca o incalzire prea mare a sa, asta poate fi un semn de inceput al sfasitului stabilizatorului de turatie, careia i se spune si piesa cu tepi, e radiatorul unui controlor al vitezei motorului in treptele stabilite din bord..

Apoi, eu daca e sa fac un drum de sute de km si cu familia si daca sistemului AC nu i sa facut revizia de 2 ani, bine amintiti tot de alex, dar eu o pun in ALT context, aproape obligatoriu as face revizia la un robot sa ii puna tot ce ii trebuie sistemului; freon nou si ulei la fel de nou... Desigur asta nu poate sa fie cauza opririi bruste, dar poti sa fii sigur ca, cel putin compresorul lucreaza cel putin cu un ulei de calitate proaspata.. Aici ma pun pe mine nu pe tine in ecuatie.. prin care sper sa se rezolve cu success drumul lung care il asteapta masina..

..Nu stiu, dar sa ies pe autostrada si sa merg cam 100 de km, pentru mine e ca datul in bobi; acum poate iese bine, dar daca NU am certitudinea ca am verificat posibilele cauze.. s-ar putea ca bobii sa dea/iasa prost in viitor.

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, bimmer90f30 said:

Incerc eu sa raspund in topic, intreband pe OP daca a inteles exact ce a vrut sa zica alex230ro. Eu am inteles exact dar lui poate i-a scapat in polemica cu altii.

Adica, a fost dat jos din bord ventilatorul de habitaclu si verificate periile (cel putin..) curatat, ca poate piesa aia cu tepi de care alex aduce aminte pe buna dreptate practic u  radiator al carei raciri se face prin aerul care este antrenat de ventilator insasi.. adica altfel spus, daca ventilatorul ala se strica (perii prea scurte.. piesa cu tepi nu prea e racita, eventual se remarca o incalzire prea mare a sa, asta poate fi un semn de inceput al sfasitului stabilizatorului de turatie, careia i se spune si piesa cu tepi, e radiatorul unui controlor al vitezei motorului in treptele stabilite din bord..

Apoi, eu daca e sa fac un drum de sute de km si cu familia si daca sistemului AC nu i sa facut revizia de 2 ani, bine amintiti tot de alex, dar eu o pun in ALT context, aproape obligatoriu as face revizia la un robot sa ii puna tot ce ii trebuie sistemului; freon nou si ulei la fel de nou... Desigur asta nu poate sa fie cauza opririi bruste, dar poti sa fii sigur ca, cel putin compresorul lucreaza cel putin cu un ulei de calitate proaspata.. Aici ma pun pe mine nu pe tine in ecuatie.. prin care sper sa se rezolve cu success drumul lung care il asteapta masina..

..Nu stiu, dar sa ies pe autostrada si sa merg cam 100 de km, pentru mine e ca datul in bobi; acum poate iese bine, dar daca NU am certitudinea ca am verificat posibilele cauze.. s-ar putea ca bobii sa dea/iasa prost in viitor.

 

Multumesc mult de tot, ma ajuta extrem de mult ceea ce mi-ai scris aici si este cat se poate de clar ca aceste verificari nu s-au facut in ordinea a ceea ce ai scris aici deoarece nu am vazut sa scoata nimic din bord. Eu nu-s cel mai tehnic om si asta e motivul pentru care merg la service, platesc si astept/sper sa faca ceea ce trebuie. Acum mi-e clar ca de data asta nu a fost cazul. Voi merge din nou cu lectia invatata si le voi cere sa faca exact aceste verificari. 

Probabil ca ar fi o idee buna sa merg la un service care are ca specialitate sistemele AC?

Mentenanta masinii o fac la un service dedicat BMW iar update urile la reprezentanta de pe Splai.

P.S Am iesit aseara si nu a mai facut nimic dar, asa cum ziceam in postarea initiala, sigur problema exista, e doar o problema de timp pana cand o sa faca din nou.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca te ajuta, insa eu am avut o problema cu un F25 X3 2.0 2015 cu ...compresorul de AC.

A incetat sa functioneaze. Chiar inainte de a pleca in Grecia. Lucky me.

Masina era in garantie, drept urmare am dus-o la reprezentanta.

4 compresoare de AC au schimbat pana i-au dat de cap. 

Problema a fost: compresor AC.

Le puneau pe masina, noi, cedau. Nu stiu de ce, zona crepusculara.

Acum, ca te ajuta sau nu, du-o la un robot sa iti faca test, insa intamplarea a fost o enigma pentru mine.

Edited by silent_power
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.