Jump to content

traducere


nedelcuts

Recommended Posts

eu am 0226 SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG

 

este clar mai joasa si clar putin mai rigida. un amic din Hamburg mi-a tradus aceasta dotare, citez : "cum se comporta masina in rulare adicä in mers" si dupa aia a completat "tuning sport la suspensii"

 

eu din asta am inteles ca am suspensie sport de fabrica.

 

acu draq stie realitatea :blink:

Link to comment
Share on other sites

am cautat acum pe net ... cica la SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG masina este coborata cu circa 10-15mm

fata de M-FAHRWEK care coboara masina cu circa 30 mm

 

l.e. traducerea americanilor : sporty suspension calibration.

 

so... din pacate se pare ca este doar o calibrare sport a suspensiilor, nicidecum suspensie sport sau si mai mult sasiu sport

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

sasiu nu inseamna suspensie. sasiu inseamna rama de care sunt prinse osiile prin elementele de suspensie si pe care sta caroseria.

ca prin sasiu sport se intelege un sasiu cu suspensie sport este altceva. insa sasiu NU ESTE suspensie.

 

definitia din DEX

ÂŞASĂU, Âşasiuri, s.n. 1. Cadru rigid de rezistenÞã care se monteazĂŁ pe osiile unui vehicul cu tracĂžiune mecanicĂŁ Âşi care susĂžine caroseria.

 

offtopic : ba da chiar te mananca... gustere :blink:

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

mdea... nu ma intereseaza cum numeste SAAB-ul suspensia sa. poa sa o numeasca si roata. treaba lor.

sasiul NU este suspensie

http://en.wikipedia.org/wiki/Chassis

 

e si o poza cu un sasiu+suspensie+evacuare.

 

l.e. o sa caut si o sa iti pun poze cu diferentele intre un sasiu normal si unul sport. dupa ce o fac accepti sa iti pui la semnatura GUSTER?

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

din linkul pomenit de tine :

 

"compared with the M5, the M6's wheelbase is shorter and the car comes with a lower center of gravity for extra agility on the road"

 

"A multi-dimensional aluminum frame gives the front axle subframe maximum crosswise strength and stability, offering the advantage of particularly precise response to the steering."

 

so... eu zic ca este destul de clar ca un SASIU normal difera de unul SPORT prin dimensiuni, materialele din care este facut. si repet SASIUL NU ESTE SUSPENSIE.

 

am incheiat discutia aici. nu vrei sa intelegi problema ta. oricum am dat-o rau in OFFTOPIC.

Link to comment
Share on other sites

din linkul pomenit de tine :

 

"compared with the M5, the M6's wheelbase is shorter and the car comes with a lower center of gravity for extra agility on the road"

 

"A multi-dimensional aluminum frame gives the front axle subframe maximum crosswise strength and stability, offering the advantage of particularly precise response to the steering."

 

so... eu zic ca este destul de clar ca un SASIU normal difera de unul SPORT prin dimensiuni, materialele din care este facut. si repet SASIUL NU ESTE SUSPENSIE.

 

am incheiat discutia aici. nu vrei sa intelegi problema ta. oricum am dat-o rau in OFFTOPIC.

260340[/snapback]

 

Tot de acolo, daca sti engleza: soferul poate opta pt 3 categorii de sasiu in timpul mersului: comfort, normal sau sport in functie de ajustarea suspensiei

Link to comment
Share on other sites

citatul la care te referi este probabil:

"The driver then has the option to pre-select the Comfort or Sports programs, varying damper characteristics accordingly. In the Sports mode the chassis and suspension respond to bumps on the road and uneven surfaces by building up higher damper forces to reduce body motion and give the M6 a much firmer grip on the road. In the Comfort mode, by contrast, EDC reduces damper forces in the interest of a higher level of motoring comfort. In bends, when applying the brakes and when accelerating, higher damper forces enhance driving safety in all modes, improving body sway and dive behavior of the M6 accordingly."

 

daca citesti atent si daca ai stii la fel de putin ca si mine engleza(dupa cum singur afirmi) ai intelege ca setarea se refera la suspensii. se modifica stiffnesul(rigiditatea) suspensiilor si NU sasiul. :)

 

cum ai vrea sa se modifice un schelet metalic :blink:

 

L.E. eu nu am afirmat ca stiu exact ce inseamna Sportliche Fahrwerksabs. am citat un amic neamt care mi-a tradus. discutia in contradictoriu cu tine a fost alta. SASIU nu este SUSPENSIE. nu are legatura cu nici o traducere.

 

da hai sa ne OPRIM. ca ne luam suspend :)

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

citatul la care te referi este probabil:

"The driver then has the option to pre-select the Comfort or Sports programs, varying damper characteristics accordingly. In the Sports mode the chassis and suspension respond to bumps on the road and uneven surfaces by building up higher damper forces to reduce body motion and give the M6 a much firmer grip on the road. In the Comfort mode, by contrast, EDC reduces damper forces in the interest of a higher level of motoring comfort. In bends, when applying the brakes and when accelerating, higher damper forces enhance driving safety in all modes, improving body sway and dive behavior of the M6 accordingly."

 

daca citesti atent si daca ai stii la fel de putin ca si mine engleza(dupa cum singur afirmi) ai intelege ca setarea se refera la suspensii. se modifica stiffnesul(rigiditatea) suspensiilor si NU sasiul.  :)

 

cum ai vrea sa se modifice un schelet metalic :blink:

260342[/snapback]

 

Ti-am demostrat destul de clar, dar se pare ca habar nu ai, si daca te-ai chinui sa traduci putin ce inseamna "Sportliche Fahrwerksabs" ai sa vezi ca inseamna sasiu sport.

Link to comment
Share on other sites

da man... ai suspensia calibrata sport. este mai coborata cu 15mm fata de un e46 normal. si mai rigida.

260640[/snapback]

ok, mersi mult de raspuns.ideea e ca daca voi face o reglare directie asa cum fac la toate masinile pe care le achizitionez chiar daca stau perfect si la 220la ora sa stiu sa le spun k nu are suspensie sport la cei de la bmw ci e doar calibrata sport.

Link to comment
Share on other sites

este posibil sa fie alte amortizoare decat cele standard. habar nu am.

Brandex ti-a spus ca in traducere inseamna "sasiu sport"

amicu meu din germania a spus ca este "tinuta de drum sport"

americanii spun ca inseamna "calibrare sport a suspensiei"

 

habar nu am daca este doar o setare sau este alta suspensie decat cea normala. cert este ca e mai rigida si e coborata masina cu 15mm.

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.