Jump to content

BMW G30 540i X-Drive de la diesel la benzina 😁


Benilika

Recommended Posts

Multi km fara incidente cum se zice.

Pe de alta parte, avand numere de CS nu ma pot abtine sa nu spun. Asadar, sper ca nu faci parte din multitudidnea conationalilor cu nr de CS, "mega" precauti si care merg pe E70 cu 60 la ora... Dar nici din cealalta extrema, al kamikazilor pe de alta parte, desi mai putini decat prima categorie.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, RaYn3 said:

Multi km fara incidente cum se zice.

Pe de alta parte, avand numere de CS nu ma pot abtine sa nu spun. Asadar, sper ca nu faci parte din multitudidnea conationalilor cu nr de CS, "mega" precauti si care merg pe E70 cu 60 la ora... Dar nici din cealalta extrema, al kamikazilor pe de alta parte, desi mai putini decat prima categorie.

:))))

Nu imi luam 3.0 benzina daca nu imi placea viteza.

Din pacate merg putin mai tare ... consumul mediu imi sta undeva intre 12 si 14. Exceptiile sunt cand am ambele fetite cu mine in masina. Datorita faptului ca cea mica are doar 4 luni atunci merg usurel.

Din cauza problemei care am explicat-o pe , aria tehnica tot urmaream consumul deoarece nu era normal la mers 100 - 120 pe nationale sa am consum de 15 ( mers normal )

Cand mergeam mai tare sarea de 17 18 consumul ...

Acum ca am rezolvat problemele eram curios cat ia la mers 90 - 110 cat ia la mers 140 - 170 reprize de autostrada.

Mers normal pe nationale consumul sta undeva la 7.5 si pe autostrada sta undeva la 10.

Destul de misto motorul asta pe, benzina.

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Alexandru' said:

Incearca un retrofit la stopurile de LCI. Arata criminal fata de cele de pe nlci.

am tot vazut pe forum ca se vorbeste de stopurile noi ... este o varianta ...

Momentan urmaresc niste jante de la Zed dar inca caut cel mai bun fitment pt G30 , ceva la evacuare pt ca inca nu imi dau seama daca este electrica sau este pe, benzina πŸ™‚Β , si inca ma gandesc daca sa o mai las putin jos sau nu. Ulterior poate si stopuri dar nu sunt prioritare deocamdata πŸ™‚

Link to comment
Share on other sites

la benzina nu ai AdBlue, insa ai (O)GPF(gasoline particle filter) echivalentul DPF, fiind Euro6+. Nu e obligatoriu, Audi a recurs la alta solutie pe unele motoare ca sa nu aiba GPF, nu stiu sigur cum e la motorul tau, dar retin ca si M3 are parca GPF.

Care a fost faza cu consumul mare?

Edited by mik15
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mik15 said:

la benzina nu ai AdBlue, insa ai (O)GPF(gasoline particle filter) echivalentul DPF, fiind Euro6+. Nu e obligatoriu, Audi a recurs la alta solutie pe unele motoare ca sa nu aiba GPF, nu stiu sigur cum e la motorul tau, dar retin ca si M3 are parca GPF.

Care a fost faza cu consumul mare?

Legat de OPF sau cunoscutul DPF habar nu am daca are. Ce este cert e ca daca pleaca toate bateriile la o tesla sigur suna mai tare decat 540`u meu πŸ™‚Β 

Pe langa asta ma enerveaza ca iarna ies aburi doar pe o evacuare 🀨 si tare urat arata dar ma rog norme de poluare 

Legat de consum eu cand am luat masina sau mai bine zis cand am testat-o inainte sa o cumpar nu am sesizat dar cand o tineam constant din acceleratie masina sacada.

Ulterior mi-am dat seama dupa indelungi investigatii ( in timpul asta am schimbat de la bujii , am schimbat bobine , am schimbat ulei in cutie , am indreptat toate jantele am schimbat cauciucurile crucea cardanica , pe scurt am facut tot ce am vazut pe forumuri ca ar putea cauza aceste sacadari ) ca era un actuator de pe admisie de la vanos.

In tot acest timp masina a trecut prin 10 mecanici cel putin care nu vedeau nici un fel de eroare la masina in urma scanarilor.

Dupa ceva timp am dat de un baiat care mi-a zis de acest actuator. Este mentionat tot procedeul in aria tehnica de la seria 5.

Oricum consumul este foarte foarte bun in urma rezolvarii.

Bun pt mine inseamna mers normal la serviciu si inapoi consum de 11 in oras ( mic orasul ce este drept ) si undeva la 8 - 8.5 in afara la mers normal.

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, rDa said:

Are sigur opf daca masina este dupa 05/18, masina are clapeta pe evacuare si daia ies aburi doar pe partea dreapta...

aceiasi problema am si eu... legat de evacuare se aude un fsss fssssΒ πŸ˜…

ma tot uitam daca nu se poate deschide clapeta aia cumva din soft sa o vad ca ies aburi pe ambele tevi πŸ™‚

M-ar linisti putin daca as vedea aburi din amandoua partile πŸ™‚Β 

Link to comment
Share on other sites

Marfa masina! S-o stapenesti sanatos!

De unde ai achizitionat-o, si cati km avea?Β 

Ciao

2 hours ago, Benilika said:

ma tot uitam daca nu se poate deschide clapeta aia cumva din soft sa o vad ca ies aburi pe ambele tevi πŸ™‚

M-ar linisti putin daca as vedea aburi din amandoua partile πŸ™‚Β 

Am tot cautat si eu, din ce am inteles nu e nicio solutie permanenta din soft. Singura solutie ar fi extirparea efectiva a clapetelor sau blocarea lor.

22 hours ago, Alexandru' said:

Incearca un retrofit la stopurile de LCI. Arata criminal fata de cele de pe nlci.

Arata misto stopurile LCI, da. Insa ar fi un retrofit incomplet sa schimbi doar stopurile. LCI include si farurile, care sunt laser si au un nou design (care, personal, nu ma incanta, dar asta e partea a 2-a)

Edited by claudiu1892
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, claudiu1892 said:

Marfa masina! S-o stapenesti sanatos!

De unde ai achizitionat-o, si cati km avea?Β 

Ms mult.

Anul trecut cand am cumparat masina erau inca toate restrictiile ridicate si era f greu sa pleci in alta tara dupa masina.

Eu avem in cap urmatoarele optini fara de care nu as fii cumparat masina : LED, scaune ventilate si incalzite, display full digital, Harman minim, M-Pachet, motorul de 3.0 benzina,camere 360, head up display si trapa.

Acum optiunile astea le gaseam pe 2 masini din romania si pe una din germania. Optiunea din germania a picat imediat vanzatorul fiind persoana fizica si nu puteam merge sa vad masina.

Una dintre masini era in bucuresti si avea 185 000 km si avea pretul de 35k euro de unde nu lasa nici un cent.

A doua ( in cauza ) era in oradea si avea la momentul achizitiei 138 000 km si pretul era de 34k euro usor de tot negociabil.

Am luat masina cu 33k euro ( eu tot am feelingul ca masina a fost pusa la vanzare din cauza ca sacada eu ne-simtind treaba asta la momentul achizitiei )

Quote
25 minutes ago, claudiu1892 said:

Am tot cautat si eu, din ce am inteles nu e nicio solutie permanenta din soft. Singura solutie ar fi extirparea efectiva a clapetelor sau blocarea lor.

Probabil ca voi opta pentru ceva modificari la evacuare sau poate voi gasi o evacuare in viitorul apropiat si o voi schimba cu alta care sa nu aiba atatea catalizatoare si clapete πŸ™‚

Quote
27 minutes ago, claudiu1892 said:

Arata misto stopurile LCI, da. Insa ar fi un retrofit incomplet sa faci doar stopurile. LCI include si farurile, care sunt laser si au un nou design (care, personal, nu ma incanta, dar asta e partea a 2-a)

Nu contest ca arata misto dar am vazut niste preturi pe net care pentru mine cel putin nu se justifica.Β 

Sa dai atatia bani pentru niste stopuri ( aici nici nu intra in discutie farurile ) mii se pare aberant.

Β 

Momentan urmaresc niste jante dar tot investighez ce ET si ce J sa aiba ( cele stock de pe masina se baga mult sub aripi si arata rau ) cauciucuri si poate ceva arcuri sa o cobor 2 3 cm

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Benilika said:

Ms mult.

Anul trecut cand am cumparat masina erau inca toate restrictiile ridicate si era f greu sa pleci in alta tara dupa masina.

Eu avem in cap urmatoarele optini fara de care nu as fii cumparat masina : LED, scaune ventilate si incalzite, display full digital, Harman minim, M-Pachet, motorul de 3.0 benzina,camere 360, head up display si trapa.

Acum optiunile astea le gaseam pe 2 masini din romania si pe una din germania. Optiunea din germania a picat imediat vanzatorul fiind persoana fizica si nu puteam merge sa vad masina.

Una dintre masini era in bucuresti si avea 185 000 km si avea pretul de 35k euro de unde nu lasa nici un cent.

A doua ( in cauza ) era in oradea si avea la momentul achizitiei 138 000 km si pretul era de 34k euro usor de tot negociabil.

Am luat masina cu 33k euro ( eu tot am feelingul ca masina a fost pusa la vanzare din cauza ca sacada eu ne-simtind treaba asta la momentul achizitiei )

Probabil ca voi opta pentru ceva modificari la evacuare sau poate voi gasi o evacuare in viitorul apropiat si o voi schimba cu alta care sa nu aiba atatea catalizatoare si clapete πŸ™‚

Nu contest ca arata misto dar am vazut niste preturi pe net care pentru mine cel putin nu se justifica.Β 

Sa dai atatia bani pentru niste stopuri ( aici nici nu intra in discutie farurile ) mii se pare aberant.

Β 

Momentan urmaresc niste jante dar tot investighez ce ET si ce J sa aiba ( cele stock de pe masina se baga mult sub aripi si arata rau ) cauciucuri si poate ceva arcuri sa o cobor 2 3 cm

Fix aceeasi masina am si eu (aceeasi culoare si proximativ aceleasi dotari +-), acelasi an, insa 530i. Cred ca ai platit un pret ok. Bine ca ai rezolvat cu sacadarea.

Eu am cautat 540i, si la cerintele mele (voiam sub 80k km si cu garantie) nu am gasit nimic sub 43k Eur. Pana la urma m-am multumit cu 530i, intrasem si in criza de timp pentru ca vandusem fosta masina, dar per total sunt ok cu decizia. Momentan ma multumeste din toate punctele de vedere.

Azi am schimbat grilele cu unele negre, si urmatorul pas e sa vad cum anulez clapetele alea. Cu bimmercode am reusit sa le setez pe deschis, insa dupa ce opresc motorul, se reseteaza si trebuia iar setat. E enervant.

Edited by claudiu1892
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare!

Saptamana aceasta au ajuns si noile jante.

Avand in vedere ca Z-Performance cere mai mult pe jantele sale decat cer cei de la BBS am preferat sa imbogatesc firma BBS cu o suma frumusica de bani πŸ™‚

IMG_4158.thumb.jpg.4fe5f36e08e7ddd7b64257b63d6bc1e9.jpg

Cand au ajuns jantele mi-am dat seama ca nu avem senzori de presiune roti πŸ™‚

Codul pt OEM este : 36106887147 si merg pe 433MHz ( si daca luati alta marca AF cautati sa fie pe 433MHz )

Eu am optat pt Schrader ( firma care produce senzorii presiune pt BMW si Mercedes ) si au costat la jumatate din cei originali.

IMG_4154.thumb.jpg.288b6cf37687880bfd65cc1f608d4975.jpgIMG_4153.thumb.jpg.2957780ec8b4b6c3c3e98c1a3bbf2a1c.jpg

Β 

Eee si odata ce s-au intalnit acesti senzori + jantele noi + cauciucurile asta a rezultat πŸ™‚

IMG_4175.jpg.30ad41c63a4f49dcd987f7c803d78da9.jpgIMG_4173.jpg.5f45b9abbe84895d921d21ff27a5ccfc.jpg

In viitorul apropiat vor urma probabil niste distantieri pe spate de 1.5cm si inca nu sunt sigur daca urmeaza si arcuri Eibach negre.

Inca cochetez cu ideea de arcuri.

Β 

Β 

Edited by Benilika
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.