Jump to content

Vas de expansiune/suport vas 320d 150cp


Gigi.Radu1

Recommended Posts

Salut tuturor,

Am observat ca mi-a crapat vasul de expansiune,original(nu cred ca a fost schimbat vreodata)si am si niste scurgeri de antigel pe la flansa  de sub admisie si pe la termostatul de la egr.

Vasul a crapat in lateral,spre pompa auxiliara de apa.

Vreau sa schimb vasul  de expansiune,flansa si garnitura de la termostat.

Trebuie sa comand  si suportul vasului de expansiune?

Care ar fi preturile la manopera?

 

 

Mulțumesc  mult de ajutor

Link to comment
Share on other sites

ai presiune pe instalatie de a crapat vasul?

si mie mi-a crapat vasul cum 8 zile , am luat altul nou, si acum fasaie pe la furtune, tot scapa , ca e presiune. furtune noi.

nu stiu ce sa-i mai fac...tot pierde antigel...si in mers fasaie ca naiba pe la furtune. abia am iesit din service cu ea

Edited by Dragnea22
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

@Dragnea22Dragnea22ai schimbat si busonul de la vas cu unul original?

 

eu nu am presiune

Dar am vazut ca am buson de 2 bari pe diesel,maine ma duc sa verific toata treaba.

Baga caldura,nu am antigelul murdar,apa se ridica repede,nu depaseste jumate pe indicator, nu scoate fum.

ciudat e faptul ca dupa ce ca am.pierdut ieri ceva apa,cand s-a racit si am verificat nivelul,este la maxim,ma gandesc sa nu am am aer pe instalatie.

Sper sa fie busonul sau vasul imbatranit

Cand ai luat vasul ai luat si suportul?

Cat te-a ajuns manopera?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Dragnea22 said:

ai presiune pe instalatie de a crapat vasul?

si mie mi-a crapat vasul cum 8 zile , am luat altul nou, si acum fasaie pe la furtune, tot scapa , ca e presiune. furtune noi.

nu stiu ce sa-i mai fac...tot pierde antigel...si in mers fasaie ca naiba pe la furtune. abia am iesit din service cu ea

Ai facut aerisire?

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Gigi.Radu1 said:

ciudat e faptul ca dupa ce ca am.pierdut ieri ceva apa,cand s-a racit si am verificat nivelul,este la maxim,ma gandesc sa nu am am aer pe instalatie.

Ca se masoara nivelul la rece nu ai citit pe capac? Cel putin la diesel.. 

Fabricantul nu zice nimic despre verificat nivelul in timpul mersului. 

Presiune se face desigur in instalatie. Cand e prea mare e din cauza ca un gol de aer e pe circuit iar caldura excesiva data de frecarile din motor da  si lichidul de racire afara... Sau poate fi ceva circuit infundat si tot asa se formeaza gol.. fierbe .. din neglijenta fostului propietar, din neschimbarea antigelului..

Daca nu va pricepeti mergeti la mecanic.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, bimmer90f30 said:

Ca se masoara nivelul la rece nu ai citit pe capac? Cel putin la diesel.. 

Fabricantul nu zice nimic despre verificat nivelul in timpul mersului. 

Presiune se face desigur in instalatie. Cand e prea mare e din cauza ca un gol de aer e pe circuit iar caldura excesiva data de frecarile din motor da  si lichidul de racire afara... Sau poate fi ceva circuit infundat si tot asa se formeaza gol.. fierbe .. din neglijenta fostului propietar, din neschimbarea antigelului..

Daca nu va pricepeti mergeti la mecanic.

Nu am verificat la cald nimic,am spus ca la rece.

Prin topic am vrut sa aflu pareri si opinii legate de aceasta problema.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gigi.Radu1 said:

Nu am verificat la cald nimic,am spus ca la rece.

Prin topic am vrut sa aflu pareri si opinii legate de aceasta 

Multe vase de expansiune au crapat la E46 pentru ca nu au fost proiectate cum trebuie.

...Sau tu ai fi putut afla citind pe aici pe forum? 👍

Prin topice citind pe forum afli si mai multe.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mie mi-a luat un mecanic si vas si tot. am dat 250ron totul, doar ca fiind mecanic praf, acum imi scapa antigel pe la tevi, face presiune si fasaie aer pe sub masina.

am mai dat 250ron acum 2 luni, cand imi scapa antigel si mi-a lasat termostatul pe blocat, si nu urca apa .

acum apa urca la 90, doar ca pierde antigel foarte usor pe la tevi. 500ron aruncati degeaba.

macar acum termostatul isi face treaba, doar ca acum scapa pe la tevi. e jale

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Dragnea22 said:

mie mi-a luat un mecanic si vas si tot. am dat 250ron totul, doar ca fiind mecanic praf, acum imi scapa antigel pe la tevi, face presiune si fasaie aer pe sub masina.

Dragnea  pot sa te intreb ceva?

Tu, de ce crezi ca specialistii care ne vorbesc despre masini, le compara si le si clasifica ne tot spun ca BMW este o masina categoria lux???

Iti spun tot eu, daca nu ai aflat. Pentru ca este scumpa la intretinut dintr-un buget de salariat si e si scumpa la achizitie! Ca e comfortabila sau nu parerile sunt impartite.

Daca tu te bucuri ca mecanicul tau ti-a luat cele mai ieftine piese ASTA NU INSEAMNA ca sunt si cele mai bune calitativ. Sa nu uiti asta niciodata. Un vas de expansiune pe net, nou vad ca costa intre 135 si 160 ron.. daca mecanicul tau ti-a luat si altceva pana in 250 si munca lui inseamna ca fie esti norocos fie nu este cel mai bun. Asta probabil fiind primul mecanic gasit..

Apoi, daca accepti sa cumperi piese ieftine si mecanicul umbla o data iar piesa se strica din nou si mai platesti inca o data, cum se numeste treaba asta daca nu risipa de bani..

Apoi, daca nu stiai, orice masina este o groapa de ingropat bani daca nu o folosesti sa castigi bani. Si cu atat mai mult daca e de lux (masina) si nu prea gasesti oameni buni sa iti faca treaba buna pana la capat... 

Eu cred ca daca asta e prima ta masina, nu prea ai facut alegerea cea mai potrivita. Mai ales ca ai ales un model cat de cat fiabil, de prin 2005..

Link to comment
Share on other sites

eu am 316i FL, e46

am bagat-o acum intr-un service bun, o repara acolo  cum trebuie.

am erori si pe senzor ax came( camshaft postion sensor intake). am schimbat senzorii mai demult, dar tot degeaba.

de la distributie nu cred ca este, ca masina trage bine.

referitor la antigel, pierde pe la furtune, ala de mi-a montat noul vas de expansiune, nu i-a mai pasat ca pierde pe la furtune.

inainte nu pierdea pe la furtune, ca aveam termostatul blocat pe deschis si nu se inchidea.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.