Jump to content

F30 330i M Sport 2018


rDa

Recommended Posts

6 hours ago, toffefe said:

eu am filtrul la locul lui, un detaliu neimportant, dar ma rog, daca vorbim de poluare mai exista si un alt tip de poluare...sa vedem daca te prinzi singur.

hai cu teava goala cap-coada si pops&bangs! altfel nu ai facut nimic 😉

Bravo, nu stiu care este problema ta pe acest topic, teava goala/teava plina este fix problema mea ce vreau sa fac.

  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

E doar problema ta ce vrei să faci atâta timp cât modificările nu îi afectează pe cei din jur. În situația de față, sper că realizezi că nu ai dreptate,și sincer,nu prea cred că vei găsi "sprijin" pe aici în direcția unor astfel de modificări, ilegale de altfel.

  • De acord! 5
Link to comment
Share on other sites

Mda…ca sa îți dau un exemplu extrem: lângă casa ta, unul își face o ferma de animale. După tine, e fix problema lui ca și-a făcut ferma de animale între casele oamenilor, dar mirosul e și problema ta. Cam așa și cu modificările de genul…”ca sa sune”. Dar dacă nu înțelegi, nu înțelegi, asta e. Probabil așteptai numai laude 🙂

  • De acord! 5
Link to comment
Share on other sites

Am inteles unde vreti sa bateti, atunci sa mergem sa Ii certam pe toti cu masini 200k+ care au dawnpipe si evacuare, de cei cu egr off si downpipe pe 1.9 tdi ce mai este de zis? Motociclete ce sa mai zicem... In fine... nu asteptam nici o lauda... am facut acest topic pentru un istoric al masini.. nu am vrut initial dar asta este. Numai bine 🫡

  • De acord! 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Well...downpipe e doar un termen asa mai fancy pentru catalizator si/sau dpf scos. Si da, ar trebui certati mai ales aia, daca ma intrebi pe mine. Una e sa ai o masina modesta care scoate fum sau are toba sparta, alta e sa ai bani si sa-i folosesti ca sa ciopartesti masina. Cei cu EGR scos & downpipe & eventual teava goala cap/coada sunt oricum o specie aparte de indivizi cu pitici pe creier. Uneori ai impresia ca locuiesti intr-un circuit de curse, nu intr-un oras, cam la asta ma refeream cand vorbeam de calitatea vietii. Cu asta am incheiat poluarea topicului, chiar daca de la poluare a pornit discutia 🙂

  • Love BMW 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, raduron10 said:

Parca evacuarile "de firma" contineau si filtru de particule sau ma insel?

In orice caz pentru 10% imbunatatirea sunetului nici nu prea merita sa iti bati capul cu asemenea modificari, lasand la o parte latura ecologica a problemei.

Nu contin nici unele, ai 2 variante la ori pui downpipe normal (teava goala) ori downpipe 200 cell, 400... la cele cu celule ai avantajul ca sunt mai permisive fata de OE si nu ai nici miros de benzina (dezavantajul este pretul de achizitie ridicat). 
@toffefe mda....

Link to comment
Share on other sites

Depinde, sunt cele omolgate care clar au filtre si sunt cele neomologate - exista downpipe cu cat si fara cat . Ma rog avand in vedere ca vorbim de un motor pe benzina posibil ca absenta cat-ului sa nu rezulte in noxe excesive.  La mine de ex desi E30ul e non eur la capitoul noxe am avut : "noxe E3 " - evacuare stock si debitmetru de fabrica, noxe E2 debitmetru "China"  . Revin cand fac ITP cu evacuarea Supersprint care practic a anulat toba intermediara , ma rog la mine masina are cat de fabrica dar dupa +30 ani habar u am ce eficienta mai poate avea .

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2023 at 10:25 PM, Viper05 said:

Poti sa conduci ce vrei atata timp cat nu ai emblema M , chiar daca vine din fabrica

Si rDa area sau n'are embleme sau titulatura de M pe stock?

Din nou, astept adevarul..

On 4/10/2023 at 12:15 PM, rDa said:
On 4/10/2023 at 9:31 AM, toffefe said:

si o scadere cu 10% a calitatii vietii celor din oras...aia e

De ce nu ai electrica si mergi cu tractor ? Daca esti asa de afectat de poloarea care o emit eu ?

Una e sa ai tractor si sa le aiba pe toate cele NECESARE FILTRARII AERULUI (stii, cum a iesit din burta fabricii) si ALTA E SA ITI BATI JOC MODIFICAND evacuarea... sonor... olfactiv, atacand plamanii celor ce se intampla sa locuiasca in oras..

Nu are NICI O TREABA CA AI ELECTRICA SAU DIESEL. Are treaba cu faptul ca masina trebuie, TREBUIE sa respecte normele de poluare cu, care a iesit pe poarta fabricii. Punct.

  • De acord! 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

On 4/11/2023 at 6:16 AM, rDa said:

. am facut acest topic pentru un istoric al masini

Nimic nu te opreste sa continui sa tii jurnalul masinii aici.

Dar asta nu inseamna ca daca iti prezinti o idee aceasta nu va fi supusa judecatii si (eventual, stii ce zic, EVENTUAL pretentiei care am putea sa o avem de la noi pe viitor..).

Adica, sa zicem ca nu cred in poluarea mediului si distrugerea naturii (chiar daca fara doar si poate asta e reala..) dar cred ca merita facut ceva sa nu ne mai intocicam unii pe altii.

De altfel, sa stii ca poti sa spui de unde ar trebui sa incepem?

Eu zic ca de la noi insine, fara sa ne uitam la altii prea mult, ca nu merita!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, bimmer90f30 said:

Una e sa ai tractor si sa le aiba pe toate cele NECESARE FILTRARII AERULUI (stii, cum a iesit din burta fabricii) si ALTA E SA ITI BATI JOC MODIFICAND evacuarea... sonor... olfactiv, atacand plamanii celor ce se intampla sa locuiasca in oras..

Nu are NICI O TREABA CA AI ELECTRICA SAU DIESEL. Are treaba cu faptul ca masina trebuie, TREBUIE sa respecte normele de poluare cu, care a iesit pe poarta fabricii. Punct.

Pentru linistea voastra, a toti Activisti de Mediu de pe acest forum o sa montez la loc acest gpf.... ca sa puteti respira un aer cat mai curat.

On 4/11/2023 at 10:33 AM, mgi said:

Cat e una si gpf e alta. Si catalizatorul se poate schimba si el, daca nu mai performeaza 😉

Cum a zis si @mgi un post mai sus, CATALIZATORUL este pe masina, asta ca sa intelegeti ca gpf-ul este ceva, catalizatorul altceva, in loc de intermediara incepand cu 05/ 2018 majoritatea masinilor pe benzina vin cu acest gpf, pana la norma aceasta impusa de UE, trebuie sa Ii obligam pe toti sa monteze gpf?

7 hours ago, bimmer90f30 said:

Nu are NICI O TREABA CA AI ELECTRICA SAU DIESEL. Are treaba cu faptul ca masina trebuie, TREBUIE sa respecte normele de poluare cu, care a iesit pe poarta fabricii. Punct.

Asa voi face nu imi voi permite pe viitor sa modific ceva la masina, ulterior am sa cer pareri aici daca am voie sa fac ceva sau nu. 🤒

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, rDa said:

Asa voi face nu imi voi permite pe viitor sa modific ceva la masina, ulterior am sa cer pareri aici daca am voie sa fac ceva sau nu.

Doamne fereste, ar fi chiar culmea.. sa intrebi daca ai voie sau iti permiti sa iti modifici masina. Fa-o racheta, daca iti doresti.

Era virba de acceptare in spatiul public sau nu; norme.... Cam atat.

Apropo, de ce ti-ai luat BMW motorul asta!?

Presupun un raspuns - ca sa arati si altora ce modificari pot fi facute unei masini!? (..Legale, sunt cam scumpe, cu cat masina se vinde mai scump.. ; Ilegale, cerul e.limita!)

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, bimmer90f30 said:

Doamne fereste, ar fi chiar culmea.. sa intrebi daca ai voie sau iti permiti sa iti modifici masina. Fa-o racheta, daca iti doresti.

Era virba de acceptare in spatiul public sau nu; norme.... Cam atat.

Apropo, de ce ti-ai luat BMW motorul asta!?

Presupun un raspuns - ca sa arati si altora ce modificari pot fi facute unei masini!? (..Legale, sunt cam scumpe, cu cat masina se vinde mai scump.. ; Ilegale, cerul e.limita!)

 

Tu esti altceva, cel putin asa te vezi, legat de modificari nu prea am ce impartasi cu tine legat de acest subiect....A fost ultimul post la care ti am raspuns. Bafta !!!

  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, rDa said:

cel putin asa te vezi, legat de modificari nu prea am ce impartasi cu tine

Ca veni vorba de modificari, am si eu parerea mea, care desigur o pot impartasi.

Ca sa faci o modificare si sa fii tu insuti multimit de ea, aceasta in primul rand, trebuie sa fie pe placul tau, adica tie sa iti placa, apoi sa intelegi (ADICA CHIAR SA INTELEGI) ce a incercat sa faca cel dinainte cu produsul respectiv (adica fabricantul, proiectantul in cazul de fata) si mai apoi mergi mai departe modificand ce ai tu chef sa modifici. Nu trebui sa intrebi pe nimeni; daca altora le place bine, daca nu, nu conteaza - tu sa fii multumit... (si legal daca e cazul, fara sa deranjezi, jenezi..). Ce urmeaza sa spun e oarecum offtopic:

Dau exemplu ce am modificat eu intr-un E90 (si nu a fost usor si NU e perfect, dar nici inapoi nu ma intorc!). Am scos toate difuzoarele si HU (inlocuit cu un DAB/CD Player/USB Input/AUX Input.. single DIN) si instalat un MATRIX surround sound "ales" de mine inca de cand aveam 25 ani (DIY).. si care stiu ca era excelent pentru orice gen de muzica in masina! Si chiar asa e. Dar sa modifici, adaugi inclusiv cabluri pentru difuzoare, Un amp clasa D in bordul unui E90 (pentru doua canale), un amplificator clasa A, 4 canale complet independente, 2 filtre High Pass si Mid Range (in bord) pentru tweeterele de pe usi nu e floare la ureche. Apoi sa te trezesti ca ai parte de niste interferente oribile din instalatia electrica a masinii, NU e un lucru cel mai usor de "strunit". A fost nevoe de adaugat o sursa de tensiune complet "isolanta" pentru a scapa de interferente!

Reusita? 8+2 difuzoare instalate in masina, dar care in practica pot controla 8 difuzoare si 2 difuzoare separat, Balance.., in functie de numarul de ocupanti in masina. 4 moduri de MATRIX surround inclusiv (Cinema, Music, nomal stereo si Monaural pentru Oldies). Desigur presetari audio cat China.. din noua unitate adaugata Helix 6 Channel DSP MK2 cu telecomanda Director bagata in lantul audio.. 

Mi-a dorit asta pentru ca am vrut ca orice masina as avea sa pot sa mut sistemul de pe o masina pe orice masina asa avea.

Ca tot vorbim de modificari asumate. 😉

Pentru cei curiosi cum arata (schematic) un bun MATRIX SURROUND mai jos e un link:

UPC1891A datasheet(5/28 Pages) NEC | MATRIX SURROUND-SOUND PROCESSOR (alldatasheet.com)

 

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Legat de intretinere am facut o revizie mica anul trecut in mai... urmand ca anul acesta sa o fac pe cea mare si m am gandit sa schimb uleiul in cutie + convertizor vreo 11 litri.. am mers pe zf ca producator, sa crapat o conducta de retur a antigelului...cu ocazia asta am shimbat si antigelu.

 

47EA244D-D5B3-4DE9-9D04-AB36454D2B96.jpeg

C8C107A5-C051-4927-9AFB-85A2D2117103.jpeg

BF638284-52D6-48F1-A49D-8D4EA314751F.jpeg

CAE9D886-2BEB-48C6-9BB7-7FCCCB3A443A.jpeg

EE513E28-F0E9-495D-8E49-FE85E8B550F5.jpeg

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vara trecuta am achizitionat un downpipe vrsf, deoarece doream un sunet mai gros pt evacuarea masini si odata cu acesta modificare a trebuit sa fac si un soft, am mers pe o varianta safe si anume bm3. 
Am schimbat si uleiul la grup... pentru linistea mea.

10F4290C-0D5E-45EF-8F21-1517E2409221.jpeg

DC401B8C-87FD-4C19-9608-82B5F090A799.png

2882FDA0-C3A0-4370-BCF1-77D3C9F9737C.jpeg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, WIN60 said:

Niște cifre de putere înainte/după? Sau fără dyno? 

Pai masina avand inainte 252.... cu soft undeva pe la 300 +/-, am facut un dragy cu un prieten intr o seara si am scos un 0-100 5.3s - 100-200 15.1s dar erau vreo 4 grade afara, 2 insi in masina nu este un timp extraordinar dar ma apropi de timpi dati pe net la valorile de 300-310 cp. Undeva la 14.5 - 14.7 ar trebui sa scot.

Link to comment
Share on other sites

Recomand soft doar cu dyno… poate sa fie omul oricât de bun, softul nu se face doar cu obd fără un grafic pe dyno, softul se face personalizat, nu se copiază de la un motor la altul, chiar daca este vorba de acelasi motor… 

 

Da, pe acolo ar trebui sa ai, însă ca sa fii sigur ca funcționează corect plaja/curba de turații/viteza, ar trebui un dyno. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, WIN60 said:

Recomand soft doar cu dyno… poate sa fie omul oricât de bun, softul nu se face doar cu obd fără un grafic pe dyno, softul se face personalizat, nu se copiază de la un motor la altul, chiar daca este vorba de acelasi motor… 

 

Da, pe acolo ar trebui sa ai, însă ca sa fii sigur ca funcționează corect plaja/curba de turații/viteza, ar trebui un dyno. 

Eu nu am vrut soft custom facut pe la noi.... care si alea sunt copiate si ajustate ici colo.... tocmai daia am preferat un soft pe care am stiut de la bun inceput ca a fost testat pe mii de masina de ani de zile... masina trage perfect nu are detonati, amestec ciudat,  etc specifice benzinei. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa o curatare mai in detaliu... am zia sa fac cateva poze la masina...la exterior dupa spalare am aplicat un sealant ceramic de la gyeon si la interior o curatare a pielii cu meguiar's gold....

 

894F5754-0BAF-47F1-81CA-C74C3C0C480D.jpeg

0A7DE98D-3B41-4936-A3CE-D6B1FB4BE8F2.jpeg

8B72BE07-06B8-4BC7-8073-FF2B82928A86.jpeg

92840AAA-2F89-4C8A-BE96-3D5C6BB274E1.jpeg

843EFE47-6837-4E11-A5CC-FE34185CF962.jpeg

  • Love BMW 1
  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.