Jump to content

Kit Suspensie E46


BlackAngel

Recommended Posts

Salut, detin de 14 ani un E46 316i din 2001 nonfacelift, in general am fost multumit de el si nu as renunta la el in contextul actual de preturi la masini, asa ca l-as pastra pana reusesc sa imi iau o electrica.

Am schimbat amortizoarele space acum 7 ani dar acum am rupt un arc spate si cu aceasta ocazie am verificat starea suspensiei care este jalnica. As vrea sa inlocuiesc tot, amortizoare, arcuri si piesele adiacente suspensiei fata spate. Nu ma pricep la branduri si mai mult ca sigur am sa le schimb acasa masina fiind intretinuta de mine in tot acest timp. Nu ma intereseaza suspensii reglabile sau alte chestii sport, masina nu este pentru asa ceva, vreau ceva de calitate medie si pret bun.

Am inteles ca cele de la Koni sunt bunicele, ce parere aveti despre asta: https://www.autodoc24.ro/koni/8109534

 

Link to comment
Share on other sites

Eu as pune Bilstein B4. Sunt foarte multumit de peste 5 ani. Eu recomand ce am pus.

De schimbat arcurile pe spate e relativ simplu.

Iti trebuiesc doua cricuri.. sau poate numai unul daca reusesti sa tii masina ridicata pe partea aceea in timp de presezi arcul cel nou, sau cel vechi... ca si ala trebuie presat. Amortizorul se desface din bratul de jos, de dedesubt apoi din cel de sus de sub capitonaj, din portbagaj.

Sa nu uiti sa refaci geometria rotilor dupa schimbarea arcurilor.

 

Link to comment
Share on other sites

Salut!Daca demontezi arcurile pe spate,sa demontezi mai intai bieleta cea mica din aluminiu ce este prinsa in bratul pe care sta arcul spate.Apoi cu masina ridicata,folosesti cricul original,si il fixezi cu partea ce ridica pe caroserie,iar partea ce sta pe sol pe brat,apoi ridici cricul pana departeaza bratul ,apoi arcul aproape ca iese singur.Dar,sa nu uiti sa demontezi bieleta ,ca altfel nu o sa-ti iasa arcul.Nu trebuieste sa presezi arcul,numai pe fata ai nevoie de prese pentru arcuri.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, botosanibmw said:

Salut!Daca demontezi arcurile pe spate,sa demontezi mai intai bieleta cea mica din aluminiu ce este prinsa in bratul pe care sta arcul spate.Apoi cu masina ridicata,folosesti cricul original,si il fixezi cu partea ce ridica pe caroserie,iar partea ce sta pe sol pe brat,apoi ridici cricul pana departeaza bratul ,apoi arcul aproape ca iese singur.Dar,sa nu uiti sa demontezi bieleta ,ca altfel nu o sa-ti iasa arcul.Nu trebuieste sa presezi arcul,numai pe fata ai nevoie de prese pentru arcuri.

Problema lui o sa fie cum tine masina ridicata cand pune cricul in locasul lui (ca acolo trebuie ca mai apoi sa sustina masina sus.. ) cam la aceiasi inaltime SI PE CE SA O PUNA/aseze(?) (cand destul de multe lucruri sunt fragile sub masina si se pot indoi.. sub greutatea masinii insasi) pentru ca sa poata folosi acelasi cric in capatul bratului, ..si sa preseze bratul cand il da jos (sa scoata surubul din brat) si mai apoi cand e sa prinda totul la loc.. 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc, de schimbat ma descurc le-am scos deja de vro 3 ori, am pus arcuri originale din dezmembrari si sta masina cu 2 cm mai lasata pe una din parti in spate. Nu vreau sa mai aud de second hand, vreau sa reinprospatez toata suspensia, deaceia intreb de un kit fata/spate (arcuri+amortizoare) la un pret decent. Biselin incep de la 5000 Ron cam atata valoreaza si masina 🙂 fara misto as vrea ceva mai competitiv ca pret, dar nu chinezarii reglabile ordinare.

mentionez dinou ca nu vreau performanta, este un 316i nu o sa castig nici o competitie cu ea, am nevoie de o masina fiabila de cursa lunga pentru drumuri lungi prin tara si afara.

Edited by BlackAngel
Link to comment
Share on other sites

Eu la masina din semnatura am montat un kit votgland, e adevarat ca masina ruleaza cu indulgenta 2000 km/an, am pus suspensia respectiva acum 3-4 ani, nici o problema, a coborat putin, handling-ul s-a imbunatatit simtitor, cuidat ca e oarecum mai confortabila, dar mai ferma in aceasi timp; alternativa era un kit eibach+bilstein, am pus votgland din motive de cost, dar si pentru ca in grupul vag, sau in sua, au recenzii fff pozitive

Link to comment
Share on other sites

Eu am zis de Bilstein standard nu alte avioane. Mi-a venit prin dealer specializat direct de la nemti. Ca au fost facute tot in Cina asta e treaba pe care noi nu prea o stim..

La vremea cand cautam, am cautat cat mai multe pareri iar Bilstein era putin peste Sachs la fiabilitate amortizoare cel putin.

Si iti dau dreptate cumva, Bilstein e un pic mai scump.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.