Jump to content

Pierde ulei de la diferențial?


Recommended Posts

O cunoștința mea cu un seria 1 (118d), spune că la o verificare la ITP i-au spus că pierde ulei pe la diferențial. Nu mă pricep la nimic ce nu are tastatură...

image.pngimage.png

Am trimis-o la un mecanic, dar vreau să știu și eu care ar fi cauzele posibile și cât e de grav și ce costuri ar putea implica reparația? Are cineva vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to Pierde ulei de la diferențial?
4 minutes ago, Romulus said:

O cunoștința mea cu un seria 1 (118d), spune că la o verificare la ITP i-au spus că pierde ulei pe la diferențial. Nu mă pricep la nimic ce nu are tastatură...

image.pngimage.png

Am trimis-o la un mecanic, dar vreau să știu și eu care ar fi cauzele posibile și cât e de grav și ce costuri ar putea implica reparația? Are cineva vreo idee?

Salut, cauza este probabil semeringul de la cardan, mergi la un service specializat pe diferentiale.

Spor.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Romulus said:

Practic semeringul e un fel de garnitură din ce știu eu. Reparația presupune dat jos cardanul? Costă mult înlocuirea și schimbatul uleiului la diferențial?

Daca pierde pe la semeringul cardan e mai nasol, trebuie data jos crucea din spate, sunt doua piulite mari de desfacut, 3 repere de inlocuit si la montare trebuie strans cu un cuplu definit sau cu exact atatea spire cu cat a fost destrans. Daca strangi mai tare sau mai putin poti sa spui pa la diferential. Daca curge pe la garnitura de la capac lucrurile sunt easy, se desface si se schimba garnitura sau se pune silicon si se pune capacul la loc. E nevoie de un litru de ulei pentru inlocuire.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Sa stearga cat mai bine diferentialul de ulei, daca vine din doua parti diferite.. apoi sa verifice din cand in cand sa vada pe unde mai iese.. si asa stie ce trebuie sa desfaca.. nu e panica mare daca nu curge rau, dar trebuie reparat pana la urma. Nu cred ca a picat ITPul daca au vazut ei ulei scurs..

Ar fi bine sa puna ulei pana la gura de umplere. Probabil to 75w90 intra din ce imi amitesc.

 

Apoi, faptul ca au rupt cablu de la frana de mana este pentru ca au incercat sa vada daca tine la limita aia minima si probabil nu a tinut.. ei tragand dupa cum cere procedura.

Daca propietarul nu prea foloseste frana de mana.. asta duce la jntepenirea ei.. si cand te duci la ITP nu mai tine. Morala ar fi sa fie folosita din cand in cand frana de mana..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Romulus said:

Poate să fi rămas deloc fără ulei în diferențial sau ai afla înainte?

Deloc nu cred ca a ramas.. dar stii cum e.. nu poti merge pe ce cred unii sau altii. Trebuie verificat si completat. Suprafata dreapta (pe elevator si pus pana la gaura de golire. Diferentialul spate are doar o gaura.. nivelul uleiului din el e nivelul pana la surubul desurubat.. atat cat intra atat a pierdut. 

 

Sa fi ramas fara ulei inseamna ca pierderea sa fie destul de jos adica sub orizontala surubului de completare. Ori daca e mai sus pierde pentru ca probabil simeringul e uzat, adica in acel simering e un arc care tine strans-etans axul flansei cardanului. O data ce se uzeaza (simeringul) care are niste riduri pe interiorul unde e arcul ala.. riduri menite sa intoarca uleiul inapoi, dar acum nu isi mai fac functia..

Partea trista (de asteptat) ar putea fi sa fie totusi simering, ca acolo e miscare.. in timp ce garnitura.. e doar o garnitura. Sa nu se zgarceasca la costul simeringului (daca e simeringul). Sa ia ce e mai bun/recomandabil, eventual prin dealer; calitatea e mai buna.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 11 months later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 6 months later...

Vă salut!
De ceva vreme mă confrunt cu o scurgere de ulei în zona termoflotului/senzorului de presiune ulei la un BMW 320D G20 tracțiune spate. Am fost la nenumărate service-uri, fără să-mi găsească defectul iar în cele din urmă am schimbat senzorul de presiune ulei(au spus ca nu mai etanșează bine)la BAVARIA Militari, dar degeaba. Peste tot pe unde am fost mi-au spus ca de la termoflot nu pierde. Dacă ați avut ceva asemănător vă rog să-mi spuneți și mie ca nu știu ce să mai fac.

IMG_5239.jpeg

IMG_5238.jpeg

IMG_4792.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.