Jump to content

m-am saturat, vreau alt seria 3. ajutor


Dragnea22

Recommended Posts

Salut,

Detin un e46 FL 316i, in care am bagat in ultima jumatate de 1n , 1500euro.  Mi s-a dus motorul ,nemaiavand compresie, masina n-a fost forjata. Ulei a avut mereu la timp.

Am pus alt motor identic, plus garnituri si altele, mai putin semeringuri.  Acum consuma ulei 0.7L la 1000km.   COnsum benzina 8.5 /100km extra urban.

Eu m-am saturat, am bagat 1500euro si inca mai are problemele de consum ulei si consum exagerat de carburant. Pe tester am eroare debitmetru si ax came, la service imi spun ca testerul meu e neprofesionist, al lor nu vede nimic.  Dar masina mea porneste greu si consuma si mult 8.4 pentru extra urban.

 

Acum, ce seria 3 sa iau din urmatoarele? dar una care sa ma tina mai putin pe la serviceuri si un consum corect pentru motorul ei.

e46 FL 320D, E90 NFL 320D, E46 FL 318I, E46 320i FL, E90 320i, E90 325i, E92 320D???? eu merg cu ea doar extra urban

sunt insa cu gandul la e90 nfl 320i si e46 FL 320i 2.2

 

 

Edited by Dragnea22
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

as lua un e46 320i 2.2 benzina.  dar auzisem ca e90 ar fi mai dinamic si mai comfortabil. sunt intre e90 NFL 320i si e46 320i 2.2 benzina.

din ce stiu si motoarele mari consuma ulei, si la ele crapa vas expansiune antigel si tot ce e plastic.

Edited by Dragnea22
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

as merge pe e90 numai din cauza faptului ca este mai nou. ca și dinamica mi se par la fel, mai ok e90 ca e puțin mai updatat la interior. acum depinde care îți place mai mult. 2.2 de pe e46 da, motoarele de pe e90 am văzut ca vin cu vvt. Dacă vrei e90 iei lci n47 ii faci distribuția și nu ai stres de ea.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Daca conduci extra-urban iti iei diesel. Pentru extra-urban iei benzina doar daca vrei sa te dai in bmw.

Apoi bulet-proof motor decent nu prea au mai facut de la M47..  mi se pare ca face parte din euro 3 si euro 4 norma de poluare.. 

E46 nu as lua decat daca vreau sa fiu mai aproape de clasic. Mare grija M47 pe E46 isi poate inghiti clapetele swirl-flaps.. in rest,  cam paie si bataie..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sau 325i fie E46 sau E90. Le-am avut pe amandoua, vorbesc in cunostinta de cauza. Eu am avut norocul sa nu intampin probleme majore. Cat despre 320d M47, motorul o fi el fiabil, dar suna groaznic, e prea zgomotos si depasit tehnologic.Mai degraba as alege un 325i e46 decat 320d e90.Pt. placerea de a conduce. Daca fiabilitatea este criteriul primordial, pur si simplu as alege un alt model/brand auto, ceva mai nou si probabil nu premium.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, crtir said:

Sau 325i fie E46 sau E90. Le-am avut pe amandoua, vorbesc in cunostinta de cauza. Eu am avut norocul sa nu intampin probleme majore. Cat despre 320d M47, motorul o fi el fiabil, dar suna groaznic, e prea zgomotos si depasit tehnologic.Mai degraba as alege un 325i e46 decat 320d e90.Pt. placerea de a conduce. Daca fiabilitatea este criteriul primordial, pur si simplu as alege un alt model/brand auto, ceva mai nou si probabil nu premium.

Probabil bimmer are M47 pe masina lui deci e cel mai bun motor ever

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

M54 - e46 2.2, 2.5, 3.0 benzina;

N52 - e90 2.5, 3.0 benzina;

Ambele motoare sunt fiabile si tank daca ai grija de ele. Pe M54 poti lucra destul de usor si singur, grija la DISA, PCV si sistemul de racire, M54 emana multa caldura si multe furtunase se fac terci in timp, mai ales daca sunt de proasta calitate. N52 am vazut ca este si el laudat pe internet, dar nu am avut deci nu ma pot pronunta. Ambele au Vanos si si acolo poate aparea un cost in plus.

Daca vrei masina de naveta si te intereseaza consumul cred ca cel mai bine cauti un diesel, acolo am vazut ca multa lume recomanda 3.0 diesel. Daca o vrei pentru plimbat si placerea de a conduce, o benzinara in 6 cilindri. Cum zicea crtir, M54 chiar suna frumos.

Daca nu esti neaparat fan e46/e90 si nici nu te atrage in mod special un model, recomand sa vezi/mergi cu ambele modele si sa vezi care iti place mai mult. Vezi si ce gasesti in stare mai buna, no rush, iti iei masina nu aspirator. Mie mi-a luat 6 luni sa gasesc un 2.2 in stare decenta, dupa multe masini verificate in tara si in germania.

Gasesti multe 320d la vanzare fiindca multi romani isi cumpara diesel, probabil cu gandul la consum, impozit si  asigurare, am vazut ca benzinarele sunt mai apreciate inafara. La benzinare 6 cil/3.0 diesel ai sanse mai mari sa o vinzi mai incolo la o valoare mai mare, asta daca o mentii intr-o stare buna si nu a avut daune mari/nu are 300k, dar probabil nu la noi in tara. In cel mai rau caz iti scoti niste bani buni pe viitor pe catalizatoare, M54 are 2 catalizatoare.

Gasesti pe youtube la BMW Doctor un M54 vs N52 parca, si M539 restorations are niste clipuri interesante legate de M54.

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Mihai F said:

Gasesti pe youtube la BMW Doctor un M54 vs N52 parca, si M539 restorations are niste clipuri interesante legate de M54.

Daca tu casti ochii la ce spune BMW doctor... hmm (chiar nu vreau sa comentez) dar doctorashul ala e doar ahtiat dupa bani si mananca mult din ala...

 

Offtopic, Apropo de doctorashu ala de pe yt; stii care e prietenul lui!? Altul pus doar pe vrajeala si mancat de ce nu ar trebui..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Daca te-ai saturat, atunci poate e cazul sa incerci si alta marca, nu cred ca e o drama sa detii si altceva decat seria 3: poti cauta un a4/passat cu 1.8 turbo, un motor reusit, conducand doar extraurban, poate ceva aspirat de la honda/mazda ....sunt multe modele la care poate nu te gandesti, dar ar putea fi surprize placute.

Strict bmw, cea mai logica alegere ar fi un 325i,probabil e90 sa gasesti mai suor, pentru ca e46 deja sunt ori foarte obosite, ori au devenit semi-clasice, si unul in stare buna va necesita un pret de achizitie semnificativ. uita de diesel ca nu mai gasesti la varsta asta sub 500.000 km, si la varsta lor, sunt si ele predispuse la defecte, plus ca nu e neaparat o placere sa conduci un diesel in 4 cilindri.

  • Like 1
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Eu caut tractiune spate, ca e altfel la condus, incomparabil ca dinamism cu cea fata. 

Deci sa nu iau diesel, da ? caut o masina pentru drum lung, nu fac naveta, doar asa sa ma bucur de condus. nu circul in oras cam deloc.

pentru extra urban sa iau benzina, da? si dintre 325i e90 si 325i e46, pe care sa o iau? dar 2.2 benzina nu e ok? 2.5 benzina gasesc mai greu, dar 2.2 benzina gasesc mai usor

 

2.2 benzina e manual, 2.5 benzina cam toate sunt automate si e mai sportiva una manuala , aia automata e mai lenta si nu asa fiabila.

 

 

🏁🥇🚀

Edited by Dragnea22
Link to comment
Share on other sites

Am avut E46 2,2 benzina de 170 de cai si 320i de 150 de cai. Cea mai buna masina  a fost un E90 non lci cu motor M47 de 2.0d 163 cp. Tragea bine, consuma bine si nu consuma gram de ulei, DAR a fost mega bine intretinuta de fostul proprietar si de mine pana sa o fac dauna totala. Votez pentru E90 motor M47 163 cp cu 2 maini! 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Dragnea22 said:

Eu caut tractiune spate, ca e altfel la condus, incomparabil ca dinamism cu cea fata. 

Deci sa nu iau diesel, da ? caut o masina pentru drum lung, nu fac naveta, doar asa sa ma bucur de condus. nu circul in oras cam deloc.

pentru extra urban sa iau benzina, da? si dintre 325i e90 si 325i e46, pe care sa o iau? dar 2.2 benzina nu e ok? 2.5 benzina gasesc mai greu, dar 2.2 benzina gasesc mai usor

 

2.2 benzina e manual, 2.5 benzina cam toate sunt automate si e mai sportiva una manuala , aia automata e mai lenta si nu asa fiabila.

 

 

🏁🥇🚀

  Le-am avut pe toate 3...atat 320i e46 2,2, cat si 325i e46 dar si 325i e90. In prezent detin atat un 325i e90(N52) cat si un 525d f10(N57). Personal nu cred ca ma voi putea imprieteni cum trebuie cu un motor diesel, desi daca e diesel in 6 cilindri parca e altceva, e oarecum acceptabil as zice. Dar pt. un diesel 4 cilindri de la Bmw personal as spune pas din start. Varianta N47 sa zicem ca e cum e, aproape rezonabil,dar varianta M47 mi se pare absolut ingrozitor cum se aude din exterior...pare foarte depasit tehnologic si lipsit total de rafinament. Eu personal nu as vrea nici pe gratis asa ceva doar din motivul pt. cum suna motorul. Plus 320d M47 e deja ceva foarte comun pe strazi. Inteleg, e fiabil, consuma putin dar totusi nu.
  Eu in locul tau, daca zici ca vei conduce mai mult in exterior, m-as orienta catre un e46 sau e90 cu 6 cilindri, fie benzina, fie diesel cu motorizari: M54,N52,M57 sau N57.Pt. ca sa te bucuri cat de cat de experienta condusului. Pt. mine sunetul motorului constituie un factor decisiv in acest sens. Poate sunt exagerat de subiectiv si poate prea incisiv  in acest gen de abordare, dar asta e parerea mea.
   Strict intre e46 320i 2,2 si 325i, ar fi ideal sa alegi varianta a doua, trage putin mai bine si are un consum similar cu prima varianta. Dar daca e sa fie un 320i in stare buna, ar fi ok si acesta.
    Pe mobile.de mai poti gasi astfel de masini la sub 200.000 de km, dar nu sunt chiar asa ieftine. Dar mai bine alegi asa ceva decat ceva ieftin si cu o gramada de probleme care iti vor da batai de cap ulterior.

 Si inca un comentariu final : da, ai dreptate, cel putin pt. variantele pe benzina atat 2.2i cat si 2.5i, ar fi ideal sa gasesti variante cu cutie manuala. Pt. cele cu cutii automate(fiind de generatie mai veche), acceleratia e mai slaba si consumul mai mare. Pt. motorizari diesel as alege cutie automata.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.