Jump to content

Eroare 2B63 Exhaust Camshaft sensor . e90 2005 320i 150cp motor N46B20B


Recommended Posts

Salutare, a mai patit cineva sa nu ii dea de cap acestei erori? 2B63 senzor axa came evacuare . motorul merge iregulat bineinteles, masina am luat-o cu diverse probleme,si balta de ulei, am schimbat pompa vacuum si curatat si suflat toate mufele pt ca aveam pom de craciun. Cineva a pus 9l de ulei in ea inainte sa verifice senzorul de pe baie. si dupa ce am schimbat senzorul de pe baie pompa vacuum si o si un service de ulei si filtru si curatare generala a mai ramas doar eroarea 2B63 . am verificat senzorul,l-am scimbat de 2 ori, am schimbat si cel de pe axa de admisie, am curata solenoizii,am inversat solenoizii, am schimbat solenoizii, am pus distributie noua, semeringuri supape, am schimbat de 2 ori rola defazoare evacuare, am schimbat si pompa de ulei. nu vrea neam sa se stearga, am luat si kit de pornire...fix aceiasi eroare...am desfacut tot manunchiul de fire de la senzori solenoizi bobine senzor vvt pana in ecu ... nimic stricat, am schimbat si mufa in sine de la senzorull de axa evacuare...si cabluri separate...tot la fel ... are masa , are plus...si ii vine si semnal de 12v ...am verificat si manual senzorul...semnalul de 12v trece in 0 de 2 ori per turatie vibrochen......chiar nu mai are nici o logica.

mentionez ca peste 2500ture eroare se sterge si ramane stearsa si pe launch arata ca variaza pozitia axei de evacuare....dupa ce scade sub 2500 ture..apare eroarea...si pe test nu mai se misca axa de evacuare.

iarasi test de vanosi (peste 80grade antigel) nu face absolut nimic, iarasi inlet variable timming test nu face absolut nimic...scrie ca se va tura si se va modifica pozitia si sa nu fie o diferenta mai mare de 5grade dar nu se intampla nimic, scrie running dar degeaba

Am mai citit aici un topic zicea cineva ca si la el cu aceiasi eroare a fost un fir de la valvetronic....la ce anume se refera nu stiu ....firele clar sunt ok...daca se referea la senzorul de vvt ...firele sunt ok la mine, poate senzorul dus?? dar fara eroare?

in speranta ca cineva a avut rabdare sa citeasca tot romanul ii multumesc anticipat .

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, stefann06 said:

Salutare, a mai patit cineva sa nu ii dea de cap acestei erori? 2B63 senzor axa came evacuare . motorul merge iregulat bineinteles, masina am luat-o cu diverse probleme,si balta de ulei, am schimbat pompa vacuum si curatat si suflat toate mufele pt ca aveam pom de craciun. Cineva a pus 9l de ulei in ea inainte sa verifice senzorul de pe baie. si dupa ce am schimbat senzorul de pe baie pompa vacuum si o si un service de ulei si filtru si curatare generala a mai ramas doar eroarea 2B63 . am verificat senzorul,l-am scimbat de 2 ori, am schimbat si cel de pe axa de admisie, am curata solenoizii,am inversat solenoizii, am schimbat solenoizii, am pus distributie noua, semeringuri supape, am schimbat de 2 ori rola defazoare evacuare, am schimbat si pompa de ulei. nu vrea neam sa se stearga, am luat si kit de pornire...fix aceiasi eroare...am desfacut tot manunchiul de fire de la senzori solenoizi bobine senzor vvt pana in ecu ... nimic stricat, am schimbat si mufa in sine de la senzorull de axa evacuare...si cabluri separate...tot la fel ... are masa , are plus...si ii vine si semnal de 12v ...am verificat si manual senzorul...semnalul de 12v trece in 0 de 2 ori per turatie vibrochen......chiar nu mai are nici o logica.

mentionez ca peste 2500ture eroare se sterge si ramane stearsa si pe launch arata ca variaza pozitia axei de evacuare....dupa ce scade sub 2500 ture..apare eroarea...si pe test nu mai se misca axa de evacuare.

iarasi test de vanosi (peste 80grade antigel) nu face absolut nimic, iarasi inlet variable timming test nu face absolut nimic...scrie ca se va tura si se va modifica pozitia si sa nu fie o diferenta mai mare de 5grade dar nu se intampla nimic, scrie running dar degeaba

Am mai citit aici un topic zicea cineva ca si la el cu aceiasi eroare a fost un fir de la valvetronic....la ce anume se refera nu stiu ....firele clar sunt ok...daca se referea la senzorul de vvt ...firele sunt ok la mine, poate senzorul dus?? dar fara eroare?

in speranta ca cineva a avut rabdare sa citeasca tot romanul ii multumesc anticipat .

 

Launch e o diagnoza destul de universala, as cauta ceva dedicat bmw pentru eroarea/motorul asta, poate motorasul valvetronic nu mai functioneaza corect, sau poate nu a fost reinitializata pozitia lui, dupa montarea tuturor accesoriilor (in INPA parca e un test special pt readaptarea acestuia). Incepe cu un tester gen INPA, sau ceva mai avansat, si vezi daca eroarea este aceeasi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.