Jump to content

Problema exfoliere far


Recommended Posts

Salut,

azi dimineata am observat ceva dubios pe far, era ca o pata. Cand am dat cu mana am observat ca de fapt, e o zona in care un strat de pe far pare ca se exfoliaza. Inteleg ca din fabrica, ele au un strat protector peste sticla propriu ziua.

Nu e nicio urma de impact sau lovitura, deci probabil ca sunt cauze “naturale” :)). Ceea ce ma surprinde, masina nu are nici 4 ani.

Am Casco, dar la cat costa un far, o sa imi creasca polita f mult la anu’. Se poate schimba oare doar geamul?

Multumesc 

196011FD-F86A-41D0-A0FF-B9F7EA158610.jpeg

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, toffefe said:

Exista sticla de schimb, depinde si de far, dar in cazul tau cred ca iesi mai bine cu un polish si folie de protectie.

Salut, am mai auzit de varianta asta. Practic prin polish se da jos tot stratul ala, si se pune folie? Influenteaza cu ceva aspectul, sau functionarea farului?

Merci

Link to comment
Share on other sites

Daca are 4 ani, banuiesc ca e un F. Din cate am vazut, sticlele la F-uri sunt dintr-un plastic foarte subtire si nu m-ar mira sa fie si de calitate proasta. Desi n-am mai vazut pana acum tipul asta de exfoliere.

Schimbatul de sticla e complicat, trebuie dat jos farul (cu tot cu bara fata, probabil), desfacuta sticla, pusa alta si reetansat cu mastic. Dar exista riscul sa nu mai fie etansat cum trebuie farul si sa se abureasca dupa aia.

Mult mai simplu si mai sigur e polish + folie, nu afecteaza cu nimic aspectul sau functionarea. Folia e transparenta in mod normal (sunt si idioti care pun folie colorata pe faruri, dar asta e alta discutie), sau se poate da cu un lac pe baza de siliciu care sa il inlocuiasca pe celalalt.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mgi said:

Daca are 4 ani, banuiesc ca e un F. Din cate am vazut, sticlele la F-uri sunt dintr-un plastic foarte subtire si nu m-ar mira sa fie si de calitate proasta. Desi n-am mai vazut pana acum tipul asta de exfoliere.

Schimbatul de sticla e complicat, trebuie dat jos farul (cu tot cu bara fata, probabil), desfacuta sticla, pusa alta si reetansat cu mastic. Dar exista riscul sa nu mai fie etansat cum trebuie farul si sa se abureasca dupa aia.

Mult mai simplu si mai sigur e polish + folie, nu afecteaza cu nimic aspectul sau functionarea. Folia e transparenta in mod normal (sunt si idioti care pun folie colorata pe faruri, dar asta e alta discutie), sau se poate da cu un lac pe baza de siliciu care sa il inlocuiasca pe celalalt.

E G30 masina, faruri full led adaptive. Pare oricum destul de subtire sticla/geamul ala sau ce o fi.

O sa merg probabil pe varianta polish si folie. Ar mai fi o varianta sa vad daca se poate schimba pe garantia Premium Selection. Dar s-ar schimba doar farul in cauza, si cred ca ar exista diferenta fata de celalalt.

Link to comment
Share on other sites

Daca se indoaie cand apesi cu degetul, e "reteta de succes" de la F, probabil la fel.

Daca poti sa-l schimbi pe garantie, eu zic sa-l schimbi. Un far nou nu strica si nu cred ca o sa se vada mare diferenta fata de celalalt. Eu am schimbat la a mea un far tot dupa 4 ani, din cauza de accident si nu e nicio diferenta vizibila intre ele.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, mgi said:

Daca se indoaie cand apesi cu degetul, e "reteta de succes" de la F, probabil la fel.

Daca poti sa-l schimbi pe garantie, eu zic sa-l schimbi. Un far nou nu strica si nu cred ca o sa se vada mare diferenta fata de celalalt. Eu am schimbat la a mea un far tot dupa 4 ani, din cauza de accident si nu e nicio diferenta vizibila intre ele.

Ar fi diferenta, pentru ca ambele faruri sunt cam "ciuruite" de pietre, masina pana s-o cumpar eu fiind condusa aproape exlusiv extraurban, pe autostrazi etc... Deci daca l-as schimba pe cel cu pricina, s-ar observa ceva. 

Prin polish plus folie, practic le-as readuce pe amandoua la o claritate foarte ridicata, nu stiu insa cat de durabila e solutia cu folia..

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, wolf20 said:

Cred că au fost "prelucrate" înainte de vânzare...

Ăla care se exfoliază e lac,nu exista asa ceva pe farurile  originale.

 

Pai nu aveau ce sa prelucreze, ca farurile nu aratau ca noi, pareau cu uzura normala dupa 3 ani: urme de pietre, etc. Si masina a fost luata de la reprezentata, nu de la vreun samsar.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, claudiu1892 said:

Ar mai fi o varianta sa vad daca se poate schimba pe garantia Premium Selection

Eu cred ca merge, dar posibil sa te puna si pe tine sa platesti o parte din valoare, depinde la ce procentaj te incadrezi in functie de ani si km 

 

Link to comment
Share on other sites

Cred ca înnebunesc aia daca te duci la ei :)))), nu cumva tu ziceai ca te au certat ca ai cerut înlocuirea pl de frane pe garanție? :))))

calitate de tot rahatul…

polis complet ca sa scoată tot acel lac si după folie de protecție, după 2-3 ani maxim va prinde o culoare usor galbuie daca te uiti atent la far. 
 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, BOASKA said:

Eu cred ca merge, dar posibil sa te puna si pe tine sa platesti o parte din valoare, depinde la ce procentaj te incadrezi in functie de ani si km 

 

Nu am vreo limita de km, conform contractului ei suporta 100% din costul reparatiei, indiferent de vechime sau nr de km.

4 minutes ago, WIN60 said:

Cred ca înnebunesc aia daca te duci la ei :)))), nu cumva tu ziceai ca te au certat ca ai cerut înlocuirea pl de frane pe garanție? :))))

calitate de tot rahatul…

polis complet ca sa scoată tot acel lac si după folie de protecție, după 2-3 ani maxim va prinde o culoare usor galbuie daca te uiti atent la far. 
 

De data asta nu ma mai duc la ei, o sa ma duc la ABG :)). 

O sa vad, poate fac polish si dupa 2-3 ani daca mai detin masina, le schimb pe Casco daca se ingalbenesc.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, WIN60 said:

 

polis complet ca sa scoată tot acel lac si după folie de protecție, după 2-3 ani maxim va prinde o culoare usor galbuie daca te uiti atent la far. 
 

Am vorbit acum, exista folie cu protectie inclusiv UV, si farurile nu se vor ingalbeni. Deci asta cred ca e cam cea mai simpla solutie: polish si o folie de calitate

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.