Jump to content

Zgomot ciudat motor e46


Recommended Posts

Salut,am un e46 320d 136cp și de când am luat mașina,fără sa îmi dau seama atunci, am un zgomot ciudat la motor.

În turatie mare după 3500-4000 se aude ca și cum îmi bat tachetii,un fel de clâncăit și pe loc și în mers,nu am dat importanta asa mare ca mașina trăgea bine dar în a 2 a trăgea în "șmâcuri" pana pe la 2500 ture,dădea cu fum negru, inițial am crezut ca are soft. Dimineața când m am trezit,dau cheie sa plec cu mașina și la rece scoate puțin fum albastru și trepideaza câteva secunde motorul, se plafoneaza mult până se încălzea. Am fost la cineva am avut turbo praf,l am schimbat cu unul sh,am făcut vreo 20 km s au mâncat palele de la admisie și la ala. Am cumpărat un turbo recondiționat, am curățat toată tubulatura turbo-admisie și la fel am pățit. Mașina a început sa se plafoneze tot mai rău să nu treacă de 3000 ture după viteza a 3 a. Mi a pus un mecanic tester Mi a zis ca am probleme la avans,am schimbat regulatorul de avans ( supapa aia mai micuta care e în partea de jos a pompei de injecție) cu una bună și nimic,tot la fel. Pe tester nu îl lasă să se logheze sa vadă valorile in timp real ale mașinii. Mașina da cu fum negru și fum gri dacă o turez tare pe loc. Precizez ca.cand mașina e plafonata nu se mai aude bătaia la motor nici pe loc nici în mers dar dacă o țin turata pe loc vreo 20 de secunde de câteva ori apare bătaia și mașina trage aproape ca înainte. Ca idee au fost verificate: debitmetru,senzor presiune de pe admisie,electrovalve egr/turbo,furtune vacuum,injectoarele cică sunt noi(asa a zis fostul proprietar),filtru epurator+toate filtrele și uleiul. 

P.S și la pornire am același zgomot de bătaie la motor vreo 5 secunde și îmi sta la fiecare pornire martorul de ulei cu galben câteva secunde. Mașina pornește sfert cald/rece

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, AzapC said:

Salut,am un e46 320d 136cp și de când am luat mașina,fără sa îmi dau seama atunci, am un zgomot ciudat la motor.

În turatie mare după 3500-4000 se aude ca și cum îmi bat tachetii,un fel de clâncăit și pe loc și în mers,nu am dat importanta asa mare ca mașina trăgea bine dar în a 2 a trăgea în "șmâcuri" pana pe la 2500 ture,dădea cu fum negru, inițial am crezut ca are soft. Dimineața când m am trezit,dau cheie sa plec cu mașina și la rece scoate puțin fum albastru și trepideaza câteva secunde motorul, se plafoneaza mult până se încălzea. Am fost la cineva am avut turbo praf,l am schimbat cu unul sh,am făcut vreo 20 km s au mâncat palele de la admisie și la ala. Am cumpărat un turbo recondiționat, am curățat toată tubulatura turbo-admisie și la fel am pățit. Mașina a început sa se plafoneze tot mai rău să nu treacă de 3000 ture după viteza a 3 a. Mi a pus un mecanic tester Mi a zis ca am probleme la avans,am schimbat regulatorul de avans ( supapa aia mai micuta care e în partea de jos a pompei de injecție) cu una bună și nimic,tot la fel. Pe tester nu îl lasă să se logheze sa vadă valorile in timp real ale mașinii. Mașina da cu fum negru și fum gri dacă o turez tare pe loc. Precizez ca.cand mașina e plafonata nu se mai aude bătaia la motor nici pe loc nici în mers dar dacă o țin turata pe loc vreo 20 de secunde de câteva ori apare bătaia și mașina trage aproape ca înainte. Ca idee au fost verificate: debitmetru,senzor presiune de pe admisie,electrovalve egr/turbo,furtune vacuum,injectoarele cică sunt noi(asa a zis fostul proprietar),filtru epurator+toate filtrele și uleiul. 

P.S și la pornire am același zgomot de bătaie la motor vreo 5 secunde și îmi sta la fiecare pornire martorul de ulei cu galben câteva secunde. Mașina pornește sfert cald/rece

Salut, 

Ciudate probleme cu mancatul palelor, o fi vreun balaur inauntru.

Mergi la un mecanic bun cu Ista sa vezi valorile pompei de injectie, probabil calculatorul e pe duca....

Daca face zgomot la pornire verifica si corpul filtrului de ulei, sunt 2 supape acolo care se strica si lasa uleiul sa curga in baie. Poate ai probleme si la distributie, mai precis la intinzatoare. Si mai ales, las-o mai moale cu turatiile astea de 3500-4000, nu e benzinar si nu e nici noua.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/3/2022 at 3:44 PM, Ali said:

Salut, 

Ciudate probleme cu mancatul palelor, o fi vreun balaur inauntru.

Mergi la un mecanic bun cu Ista sa vezi valorile pompei de injectie, probabil calculatorul e pe duca....

Daca face zgomot la pornire verifica si corpul filtrului de ulei, sunt 2 supape acolo care se strica si lasa uleiul sa curga in baie. Poate ai probleme si la distributie, mai precis la intinzatoare. Si mai ales, las-o mai moale cu turatiile astea de 3500-4000, nu e benzinar si nu e nici noua.

Am dus o sa îmi schimbe distribuția și capacul de la supape ca cică ala e de vina ca îmi baga ulei în admisia turbinei și îmi mănâncă palele.

Cele 2 supape de la corpul filtrului de ulei cum se pot verifica?

Nu merg cu ea tot timpul 3500-4000 dar asa ca idee acolo îmi are acel zgomot specific.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.