Jump to content

320i vs 320d Facelift


Zanoaga George

Recommended Posts

Desi pt traficul urban se preteaza mai bine un benzinar, in cazul tau de fata as merge pe diesel. Are performante mai bune decat benzinarul 2.0i, care cred ca a ramas aspirat, deci cuplu destul de mic. 

Link to comment
Share on other sites

E acelasi motor in versiuni diferite de putere, verifica-l bine la un service, sunt sanse mari sa aiba deja distributia schimbata, daca nu(3-4k RON) + pompa de inalte sa fie si respectiva facuta, in rest, fii atent la DPF sa nu fie anulat si masina sa se prezinte bine la proba de drum si in general. Daca esti din Bucuresti/imprejurimi, ii recomand pe cei de la Inspector Auto(vezi fb, sper sa nu se considere reclama), pentru a te ajuta cu verificarile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, pedro_nr1 said:

Ia Diesel cu toata increderea, motoarele alea merg perfect si 1 milion km !

e90 d = N47....1 milion de km ? de unde ai scos-o ?

1 mil de km, cu 3 distributii schimbate, 3-4-5 turbine schimbate, 1-2 randuri de injectoare schimbate, cu 2 dpf-uri schimbate....da, cred ca ajunge la 1 mil km, daca nu se fisureaza blocul, chiulasa...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VladE46 said:

E acelasi motor in versiuni diferite de putere, 

 

Nu prea.Ala de 163 e m47N,a fost pus și pe ultimele e46 ,alea cu 150 cp,cu setările aferente. 

 

177 și 184 sunt N47 cu distribuția în spate și problemele știute. 

 

Edited by wolf20
Link to comment
Share on other sites

mda...

oficial eu nu gasesc M47N/2 de 163 hp, doar M47TU2 D20 

:https://www.bmwheaven.com/database/enginesearch.php?brand=BMW&mtype=M47&cyl=0&valv=0&disp=0&fuel=diesel&power=2&torque=0&Submit=Search

 

https://www.bmwheaven.com/database/engine.php?type=M47#/5

si da, motorul asta a fost pus si pe e46, e90/e91, e60/e61

de 163 hp

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, wolf20 said:

Nu prea.Ala de 163 e m47N,a fost pus și pe ultimele e46 ,alea cu 150 cp,cu setările aferente. 

 

177 și 184 sunt N47 cu distribuția în spate și problemele știute. 

 

Pe langa ce ai discutat cu wind-3er, doresc sa mentionez ca cel de 163 cp de pe E9x facelift e N47 cu ED. Pe E9x lci nu s-a pus M47. 
Deci afirmatia mea initiala ramane valabila, motorul de 2.0d de pe E90 Facelift e acelasi(N47), indiferent ca e cu 163, 177 sau 184 cp.

Edited by VladE46
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, VladE46 said:

Pe langa ce ai discutat cu wind-3er, doresc sa mentionez ca cel de 163 cp de pe E9x facelift e N47 cu ED. Pe E9x lci nu s-a pus M47. 
Deci afirmatia mea initiala ramane valabila, motorul de 2.0d de pe E90 Facelift e acelasi(N47), indiferent ca e cu 163, 177 sau 184 cp.

Corect,nu m am gandit la alea ‘defavorizate’,mi a venit automat ala de 163 de pe nonfl.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

de ce te-ai da cu dieselul in oras, cu tractorul....

eu as alege benzinar lejer. iar ca performante, sa nu crezi ca dieselul zboara fata de benzinar. 320i are 150cai si sa stii ca se tine dupa 320D foarte lejer , nu mai zic la drum lung, unde nu pleci de la 0, pleci de la 70km/h, depasiri , etc. benzinarul la drum lung  trage, e in miscare, nu pleaca de pe loc, are cuplu pana la 7000rpm, adica trage .

Si daca te uiti pe sosele, sa nu crezi ca aia cu 320D zboara, iar aia cu 320i merg lent , eventual la consum.  Eu merg cu al meu 316i Facelift e46 la drum lung, si nu sta dupa mine e90 320D, pentru ca toti merg la consum, nu se duc cu 140km/h ca mine

 

benzinarul te impinge sa tragi de el, are sunet, etc si te impine sa mergi sportiv ,pe cand cu dieselul, rar , dieselul nu faci asta cine stie ce. cam toti merg la drum lung pe consum intre 110-120km/h

Edited by Dragnea22
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pai nu se tine, ca merge la consum 320D.

te astept cu un 320D pe drum virajat sa vezi ce poate 316i fata de tractoras

320D e cu 110kile mai greu, deci clar dinamisul ii este afectat.  110kile sunt 2 persoane in al meu e46 )).

dar cum am zis n-am vazut e90 320D mergand sportiv. toti chill, asa la consum , pentru ca dieselul nu te impinge la sportivitate ca benzinarul.

Edited by Dragnea22
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Lasa E46, ca aici e vorba de alte masini.

La E90 FL benzina are 15 CP in minus si cuplul aproape la jumate fata de diesel. Benzinarul o sa consume mai mult si o sa trebuiasca turat mult mai mult ca sa obtii ceva performanta. Cum nimeni nu merge absolut mereu la blana cu masina, senzatia per total o sa fie de mult zgomot pentru nimic. 

Cine vrea benzina sa inceapa cu seria F cu motoare turbo, sau sa ia macar un 330 la E.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, mgi said:

Lasa E46, ca aici e vorba de alte masini.

La E90 FL benzina are 15 CP in minus si cuplul aproape la jumate fata de diesel. Benzinarul o sa consume mai mult si o sa trebuiasca turat mult mai mult ca sa obtii ceva performanta. Cum nimeni nu merge absolut mereu la blana cu masina, senzatia per total o sa fie de mult zgomot pentru nimic. 

Cine vrea benzina sa inceapa cu seria F cu motoare turbo, sau sa ia macar un 330 la E.

ce treaba are cuplu

la drum lung, intins, cu ceva viraje, cand esti deja la o anumita viteza de rulare 90km/h? un diesel e greu, o benzinara e cu 100 kile mai usoara. Si mereu toti aveti aceeasi eroare spunand ca la benzinara nu ai cuplu. frate la drum lung, cand esti deja la 90km/h , masina e in miscare, e deja in turatii, un benzinar intre 100km/h si 160km/h trage tare, nu e ca de la 0km/h-100km/h

 

dieselul de la 120km/h e cam gata, pe cand benzinara pana la 160km/h are de unde, are plaja lunga. uita-te la atelierul de detailing la Vlad , ca iti explica exact.

 

Dar o masina cu 110kile mai usoara, iti da incredere mult mai multa, ca e agila, te poti baga usor in depasiri, in viraje, puntea fata e mai usoara, e neutra, iar pe o europeana , unde mai un tir, un viraj, sa nu crezi ca cuplu ala de la diesel te ajuta , mai ai si dezavantaje, greutatea.

o masina grea se simte. da pe autostrada e altceva, e totul drept, dar pe drumurile din Romania, o benzinara usoara cu mai putini cai, vei fi uimit ce ii face dieselului 320D.

Si da, benzinara trebuie tinuta turata, cum ai zis, dar si cand o tii turata trage si nu se opreste, trage liniar pana la 7000rpm.

voi ati condus benzinare 0-100 si ati ca gata e slaba, nu te impinge in scaun.

am mai zis, uita-te la atelier la vlad ca explica el intr-un video exact cum sta treaba, cum dieselul iti da doar senzatia ca trage datorita acelui cuplu, pe cand benzinara are plaja lunga de turatie si intre 100km/h 160km/h benzinara se simte mai bine, ca e deja in miscare si are rezerva multa de turatie, pe cand dieselul e gata dupa 120km/h . iar benzinara trebuie turata nu pentru cuplu neaparat, trebuie turata ca benzinara mereu a fost facuta pentru sportivitate, nu ca dieselul tractoras.  baga dieselul pe un circuit si dupa o tura, ii sare turbina, nu e facut pentru a fi rupt sau ai da blana de la 1000rpm

 

am condus si eu diesel la viata mea, in afara de cuplu, la drum lung e doar o turbina care se incinge, nu poti face cine stie ce sportivitate, nu e o masina sa stai cu ea in turatii, sa schimbi , sa tragi de ea, sa faci pilotaj. e doar o masina de naveta, nu e de mers sportiv in viraje, retrogradari si altele. o confirma vlad pe atelierul

Edited by Dragnea22
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Viper05 said:

Ca deobicei vorbesti fara tine, la diesel nu difera asa de tare consumul daca mergi cu 120 sau cu 180

Oh si la faza ca nu se tine un 320d dupa racheta de 316i ….. priceless

 

in Romania, pe un drum european (3benzi jumatate),judetean,national  ai obstacole,de la tir,masini, camioane,pana la multe viraje, iar greutatea ,marimea ,agilitatea,dinamismul unei masini conteaza foarte mult in astfel de conditii, iar la capitolul acesta e90 320D sta mai prost ca e46 316iFL. 

Doar pe autostrada e90320D bate orice masina sub caii ei sau la liniuta, inclusiv pe e46316i, dar aici nu suntem la liniute sau circuit, vorbim de viata reala de zi cu zi. bine ,ca pe circuit deja dieselul dupa un LAP, 2 sau 3 , ii cade turbina de la supra incalzire si solicitare

Edited by Dragnea22
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dragnea22 said:

am condus si eu diesel la viata mea, in afara de cuplu, la drum lung e doar o turbina care se incinge, nu poti face cine stie ce sportivitate, nu e o masina sa stai cu ea in turatii, sa schimbi , sa tragi de ea, sa faci pilotaj. e doar o masina de naveta, nu e de mers sportiv in viraje, retrogradari si altele. o confirma vlad pe atelierul

Deja cand ai inceput cu "pilotaj" si "obstacole" in contextul mersului pe strada, discutia s-a terminat. Singurii "piloti" de pe strada sunt cei de 18 ani, cei care de-abia si-au luat carnetul si n-au prea multe in cap si cei care ajung cu masina in Dambovita sau intr-un copac. Iar daca ai probleme sa faci o depasire cu un E90 de 180cp, nu e masina de vina ci soferul si lipsa de experienta.

Lasa si teoriile generale despre diesel vs benzina. Aici vorbim despre doua modele anume, nu despre orice motor diesel vs orice motor pe benzina. Lasa si teoriile despre turbina care doar se incinge. Stii ca F80 M si M2 au motoare turbo, da? Ca sa nu mai vorbesc de atatea alte masini sport. Si benzina functioneaza la temperatura si turatie mai mare decat diesel-ul. 

Link to comment
Share on other sites

Inca o chestie, asa ca sa ating si ultimul punct (desi nu e relevant pentru topic, de fapt). 

Masina aia agila E46 cu motor de 1.8 o avea ea 100 kg in minus, dar in acelasi timp are si 68 CP in minus si cuplul la jumate fata de E90-ul despre care e vorba. Asta se traduce in demaraj si reprize mult mai proaste (adica din categoria "intri sub tir cand ai fi putut sa scapi cu cealalta"). Mai proaste chiar decat un Duster cu motor pe benzina. 

Asa ca recomandarea mea ar fi : mai subtire cu NFS-ul si cu documentarea din youtube si mai mult cu practica.

E90, E46, Duster -automobile-catalog.pdf

  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.