Jump to content

320i vs 320d Facelift


Zanoaga George

Recommended Posts

eu nu discutam despre e90 facelift 2011 cel de 177cai. vorbeam despre e90 NFL.

Si am zis de 100 ori mai sus, una e 0-100km/h , alta e in viata reala, pe europeana, drum virajat, obstacole, tiruri.

nu mai compara 0-100km/h, ca o faci degeaba. in viata reala e alta treaba, la drum intins, unde nu pleci de loc, esti deja in miscare, ai viraje ,tiruri, acolo greutatea conteaza enorm, pentru ca greutatea unei masini dicteaza agilitatea, manevrabilitatea puntii fata , dar si cat de rapid poti sa te bagi si sa te reancadrezi pe banda ta, ceea ce cu dieselul greu, nu o faci chiar asa cum crezi tu.

nu-mi mai adu 0-100km/h, ti-am zis, o benzinara in mers de la 100km/h, pe viraje, atunci o vezi ce poate, prin greutatea ei cu -100kg si da poate fi pilotata, ma refer ca ia virajele cum nu poate dieselul, ca e greu pe puntea fata si dieselul nu are motor de benzinara, sa -l duci in turatii, sa mergi sport.

nu cred ca stii ce inseamna sa depasesti sau sa intri in viraj cu o masina cu 110kile mai usoara si benzinara lol. tu imi aduci dieselul ala facelift 2011 de 177 cai si imi pui 0-100, de parca aici facem liniute,

 

eu zic de viata reala frate, in viata reala e90 320D NFL nu se distanteaza racheta fata de un e46 316iFL , e46 316iFL pe drum intins sta lipit de e90 320Dnfl, drum judetean , national si european. Abia pe autostrada, acolo da, acolo caii fac diferenta, ca esti pe drum drept, 0 obstacole.

pune un 320DNFL pe circuit cu un e46 316i FL , ca acolo nu mai e 0-100km/h , acolo conteaza greutatea , agilitatea, mai ales daca e circuit virajat.

 

pune 100kile pe orice masina, sa vezi cum ii cad performantele, pune 100kile pe 316iFL sa vezi ca abia mai misca pe viraje, nu mai zic pe e90.

 

4 hours ago, Viper05 said:

Dragnea , cati ani ani?

 

17 hours ago, Viper05 said:

Ca deobicei vorbesti fara tine, la diesel nu difera asa de tare consumul daca mergi cu 120 sau cu 180

Oh si la faza ca nu se tine un 320d dupa racheta de 316i ….. priceless

 

eu zic de viata reala frate, in viata reala e90 320D NFL nu se distanteaza racheta fata de un e46 316iFL , e46 316iFL pe drum intins sta lipit de e90 320Dnfl, drum judetean , national si european. Abia pe autostrada, acolo da, acolo caii fac diferenta, ca esti pe drum drept, 0 obstacole.

ti-am mai zis pe drum european, virajat, un 320Dnfl nu poate face prea multe in fata unui e46 316iFL care e cu 110kile mai usoara. greutatea conteaza enorm pentru atunci cand depasesti si reintri pe banda da sau cand intri pe un viraj, fie el drum european cu 3 benzi jumatate.😶🛫😔

Edited by Dragnea22
Link to comment
Share on other sites

On 6/7/2022 at 1:48 PM, Zanoaga George said:

Salut,doresc sa achiziționez un BMW e90 Facelift și sunt indecis între 320i sau 320d nu mă interesează consumu,doar fiabilitatea,precizez ca 70%oras 30%afara 

Discutam despre un model E90 uzat atat moral, dar si fizic, asa incat mult succes sa gasesti o masina in stare decenta; pentru ceea ce vrei tu, benzina+automata este alegerea logica, iti asumi anumite reparatii gen simeringuri supape, garnituri capac culbutori, pcv, senzor nox parca, o revizie la cutia automata, mici garnituri...si cam asta este.

Foloseste cu incredere functia search, sunt sute de topicuri gen sfat achizitie, probleme E90, etc.....mergi si condu ambele modele, sa vezi care ti se pare mai potrivit, insa in oras, benzina este recomandabila.

 

Cat despre copilarii de genul curse pe drumuri publice, depasiri la limita, tot felul de mascarici ai youtube-ului ce se cred jurnalisti auto.....treci peste.

  • De acord! 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Eugen B said:

Discutam despre un model E90 uzat atat moral, dar si fizic, asa incat mult succes sa gasesti o masina in stare decenta; pentru ceea ce vrei tu, benzina+automata este alegerea logica, iti asumi anumite reparatii gen simeringuri supape, garnituri capac culbutori, pcv, senzor nox parca, o revizie la cutia automata, mici garnituri...si cam asta este.

Foloseste cu incredere functia search, sunt sute de topicuri gen sfat achizitie, probleme E90, etc.....mergi si condu ambele modele, sa vezi care ti se pare mai potrivit, insa in oras, benzina este recomandabila.

 

Cat despre copilarii de genul curse pe drumuri publice, depasiri la limita, tot felul de mascarici ai youtube-ului ce se cred jurnalisti auto.....treci peste.

care curse pe drumuri publice? tu vorbesti care te vad zilnic in trafic cu cricul tau  in oras, te urci pe mine cu skoda ta rapid, eu fiind cu bmwul.

in oras toti astia cu reno, dacie,ford, skoda, vw , sunteti mai piloti decat oricare, mai rai ca taximetristii sunteti, va grabiti , bagati flashu si schimbati benzile in oras mai des decat schimb eu vitezele la e46 .

nu mai vezi unul in oras sa stea linistit pe banda lui, toti schimba benzile se grabesc, se urca pe tine si daca ai tesla, iar la drum intins, in afara, abia va miscati cu 70-100 pe europeana

Edited by Dragnea22
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Viper05 said:

Hai ma Dragnea fii intelegator , nu toata lumea are 316i sa mearga cu 140 pe afara ca si tine

nu cred ca intelegi cat de mult inseamna marimea si greutatea unei masini. bmw seria 5 e60 520D nfl are cuplu mai mare si putere mai mare decat un e46 316iFL , si mai mult, face 0-100km/h mai rapid decat e46 316i FL, dar in viata reala, pe drum judetean, national, european, ii da ceata e46le lui 520D si stii de ce? pentru ca greutate , dar n-ai cum sa intelegi tu. niciodata un seria 5 nu se va tine dupa un seria 3 pe drumurile alea, doar pe autostrada, in rest, greutatea isi spune cuvantul, nu mai zic pe viraje, depasiri tiruri, masini si altele. 

cam asta se aplica si la e90 , nu este e90 grea ca e60 ,dar intelegi ce zic da? pe un drum judetean  , national, european, tu cu e60 520D nfl, n-ai sanse in fata unui e46 316iFL, pentru ca o masina usoara, cu sasiu mai mic, este setata mult mai bine pentru acele drumuri virajate etc. 

dar ce sa stii tu, tu stii diesel cuplu😘

 

pe autostrada da, recunosc, e46316i FL sta mult in spate in fata tuturor e90 e60, pentru ca acolo conteaza doar caii si ceva cuplu. 

pe drumuri natioanale,judetenee,europene, greutatea e numarul 1, sasiul masinii, marimea, agilitatea 😶😔😶😔😔vvv

Edited by Dragnea22
Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg ca e masina ta si probabil esti mai atasat de ea, dar ramane un 316i FL, care e destul de meh pana si in comparatie cu 318i NFL.

E cam copilaresc sa aducem in discutie viteza, sportivitatea la un 316i, si eu credeam cand am luat carnetul acum ceva ani ca e46-le meu 1.9 benzina e racheta, dar "in viata reala" adevarul e ca ambele motoare sunt slow as fuck, doar ca sunt puse pe o caroserie de e46 care face condusul sa fie placut ( handling, cum sta masina pe drum etc ).

Oricum, discutia nu prea are legatura cu topicul, ar fi frumos ramanem la subiectul deschis de George. Poti crea un topic "e46 316i pe judetene / europene"  sau "in viata reala", cum vrei tu, si ne povestesti acolo ce si cum.

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Mihai F said:

Eu inteleg ca e masina ta si probabil esti mai atasat de ea, dar ramane un 316i FL, care e destul de meh pana si in comparatie cu 318i NFL.

E cam copilaresc sa aducem in discutie viteza, sportivitatea la un 316i, si eu credeam cand am luat carnetul acum ceva ani ca e46-le meu 1.9 benzina e racheta, dar "in viata reala" adevarul e ca ambele motoare sunt slow as fuck, doar ca sunt puse pe o caroserie de e46 care face condusul sa fie placut ( handling, cum sta masina pe drum etc ).

Oricum, discutia nu prea are legatura cu topicul, ar fi frumos ramanem la subiectul deschis de George. Poti crea un topic "e46 316i pe judetene / europene"  sau "in viata reala", cum vrei tu, si ne povestesti acolo ce si cum.

nu intelegi, ambele motoare sunt usoare, puse pe o caroserie usoara, fata de dieselul e90 320D nfl care e foarte greu si maricel ca si caroserie/sasiu. iar e46 318iNFL e foarte usor si acela, deci e racheta in viraje si altele. eu nu ma refer la plecari de pe loc sau la autostrada, eu ma refer pe drumuri judetene,/natioanale, acolo unde greutatea unei masini conteaza. pai zici ca motoarele sunt slow , dar tu conduci skoda rapid/passat b6)) lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll cu pneuri de iarna ca si astia de comenteaza pe aici, ca 320Dnfl e racheta )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0 baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Edited by Dragnea22
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Poate isi vor da seama parintii lui Dragnea22 ca nu e bine sa ii lase acces nelimitat la internet, sau un moderator ii ofera o pauza binemeritata si il lasa sa isi impartaseasca teoriile cu expertul vlad.....troll si flame la greu din partea lui.

  • Like 1
  • De acord! 7
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Eugen B said:

Poate isi vor da seama parintii lui Dragnea22 ca nu e bine sa ii lase acces nelimitat la internet, sau un moderator ii ofera o pauza binemeritata si il lasa sa isi impartaseasca teoriile cu expertul vlad.....troll si flame la greu din partea lui.

Vlad a zis-o de nenumrate ori, benzinara e peste diesel la drum intins, e sportiva. dieselul e cruising si atat. Vlad the best ). lucrez la atelieru

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dragnea22 said:

Sa te grabesti, sa nu cumva sa o cumpere altul, ar fi pacat sa scapi o asemenea ocazie. Dupa ce o cumperi, sa faci tu cu vlad un review, e46 vs e90 benzina, sportivitate pe viraje, transfer de mase in viraje, dar pe un drum inchs circulatiei publice.

Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2022 at 11:03 PM, Eugen B said:

Sa te grabesti, sa nu cumva sa o cumpere altul, ar fi pacat sa scapi o asemenea ocazie. Dupa ce o cumperi, sa faci tu cu vlad un review, e46 vs e90 benzina, sportivitate pe viraje, transfer de mase in viraje, dar pe un drum inchs circulatiei publice.

pai nu, mai sus discutasem de 320D e90.    e90 325i benzina e altceva, daca intelegi tu, tu care te dai zilnic cu dieselul in oras si o urci pe trotuar.

On 6/12/2022 at 11:08 PM, Viper05 said:

Ti am mai spus, nu toata lumea isi permite 316i. 

am vorbit cu vecinul tau ,cica a dat 10 kile jos. l-am intrebat cum e? si el spune ca se simte usor, alta viata.

pai normal ca nu isi permite, 316i e benzinar, pe cand voi va dati cu diesel cu pneuri de iarna in oras,zilnic

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Viper05 said:

Deci stai sa ne intelegem, doar tu ai pneuri de vara si masina pe benzina din tot forumul asta?

din postacii de aici , clar sunteti pe motorina toti)), benzina e lux pentru voi)). zilnic stati in trafic cu dieselul si-l urcati pe trotuar cand nu e loc de parcare. 

bat pariu ca unii de pe aici merg cu pneuri de iarna , dar imi zic ei mie ca 320D e racheta fata de 316i )), masina mai grea cu 110kile ))

Link to comment
Share on other sites

Eu am masina pe benzina, cu gume de vara 😔. Dar nu pot sa inteleg cum benzina e un lux pentru cei cu diesel cand dieselu e mai scump. 
 

oricum un dialog cu tine e imposibil , in loc sa vii cu contra-argumente, vii cu tot felul de povesti nemuritoare

 

bafta

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Viper05 said:

Eu am masina pe benzina, cu gume de vara 😔. Dar nu pot sa inteleg cum benzina e un lux pentru cei cu diesel cand dieselu e mai scump. 
 

oricum un dialog cu tine e imposibil , in loc sa vii cu contra-argumente, vii cu tot felul de povesti nemuritoare

 

bafta

ai tu o laie pe benzina. laasa vrajeala, cand tu o arzi ca dieselul e mai scump. 9 din 10 romani au diesel si o arzi ca dieselul e mai scump. pff da ce inteligent esti

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.