Jump to content

Bmw 320d E46 Nu porneste


Blad3ovy

Recommended Posts

Salut, am avut 1 accident micut dar destructibil si masina mai porneste. Airbag-urile nu au sarit, intercoler rupt si a tras pietre si mizerie pe admisie+turbo si motorul s-a gripat. Am inceput de la baterie, am crezut ca a detonat chestia aia de siguranta, era ok, fusibile ok releuri ok. Am cumparat alt e46 pentru piese, avea capacul de distributie rupt, masina a pornit dar greu dar era distrusa cam din toate punctele de vedere.Revin la cel accidentat (rosu ), am dat jos chiloasa, am curatat tot ce am putut, motorul merge acum si electromotorul invarte cu putere, injectoarele toate 4 spray puternic aprox 50-60 cm diametru de la varf, compresie buna pe cilindri, bomba de combustibil cea din rezervor functioneaza si am curatat-o, am cumparat BMW Scanner ( trebuia INPA ... ) nu am erori grave doar Glow plugs si ce nu e conectat de exemplu faruri,ventilator si alternator . Bomba Bosch Vp44, o mica inspectie, cablurile care de obicei sunt coapte, in cea rosie sunt perfecte, problema la mine cred e sarita de pe punct. Am extras bomba, am pus un micrometru, marcaj 0.85 , am invartit inspre dreapta si cand a inceput sa miste ceasul am lasat la 0.85 si am blocat bomba, am remontat-o , am scos aerul de pe sistem si tot nu vrea sa porneasca. Distibutie la arbori pusa cu util ,cilindru 1 in punct mort superior.Ce as mai putea incerca? am 1 motor desfacut 100% , din cel cumparat pentru piese, avea 1 segment rupt in cilindru 4, am sa il reconstruiesc 100 % , _chiulasa_ e ca noua, nu trece 0.01mm, valvele inchid perfect,0 carbon. Spaniolii stiu doar sa schimbe motor complet si cumparat din dezmembrari, plus iti spun niste preturi cand e vorba de _chiulasa_, 1700 de euro mi-a cerut 1. Datorita acestui accident acum muncesc intr-o firma specializata in asa ceva, incepand de la 50 de euro e planificare de _chiulasa_. Orice sfat/solutie e bine venit, stiu ca nu merita un e46 sa bagi bani in reparatie de genul asta dar are valoare sentimentala. Va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Ai folosit pompa originala?Masura aia de 0,85 ai luato dupa pompa,sau ai auzit pe undeva ca asa ar trebui?Pe pompa e scrisa in partea inferioara daca nu stiai deja.Referinta pompei trebuie sa fie aceeasi in caz ca ai schimbato,ori 0470504005 136cv cutie manuala,ori 0470504020 cutie automata.

Doar intreb ca sa ma asigur,nu din alt motiv,ai folosit pentru blocat motorul utilul cu dimensiuni ,diametre 12 si 8mm sau ai bagat un spiral asa la ochi?Pistonul 1 este primul de la distributie,dar daca daca ai cutie automata,pe volanta ai mai multe orificii si te poate pacali.

Spaniolii stiu sa faca si treba buna,unii nu toti,dar de ce sa munceasca mult,ca sa iasa clientul ieftin?

Suerte!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.