Jump to content

Achizitionare G20 320i sau 330i


Alex3245

Recommended Posts

Cu asta nu sunt de acord. Eu m-am urcat si in Model 3 si in Model Y si chiar nu am inteles de ce este atat de criticata pentru interior masina aia. Daca ignoram aspectul electric vs ICE si ignoram lipsa completa de ergonomie din Tesla (fara dashboard, totul este in ecran, nu are Android Auto/Apple carplay, etc), calitatea nu este o problema. Nici eu nu cred ca este la nivelul unui G20 decent echipat (sau C-Klasse sau A4 sau Lexus IS), dar nu este nici petarda cum o prezinta foarte multi. Este chiar civilizat interiorul.

Calitatea asamblarii - mi s-a parut ok dar inteleg ca difera in functie de unde si cand este asamblata.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Viper05 said:

Inainte sa dai o caruta de bani pe tesla fa in test drive. Ca un drivers car e bestiala, ca si finisaje loganul ii da clasa

Eu nu inteleg hype-ul cu Tesla. Nu mi se pare ca e bestiala ca drivers car. Are demaraj, evident. In rest e mediocra cel mult.

Legat de finisaje, n-am vazut in viata mea ceva mai jos de atat. Da, consider ca loganul ii da clasa.

P.S. Parerea o am dupa ce am condus Model S.

 

Edited by Rsp16
Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt fan tesla sau sa fiu cuprins de hype, nu cred ca sunt fan al unei marci anume. Pur si simplu imi place o masina care are un interior frumos si un exterior decent.

De ce tesla ? Din testele de autonomie Tesla pare ca aproape atinge ceea ce spune si are un range ok pentru banii pe care ii cere.

Doar ca m-am uitat acum la preturi si sunt similare cu un bmw g20 330e second hand.

Un 330e cat de cat dotat este undeva la 47-55k euro si un tesla model 3 LR nou este 51k.

Si m-am uitat la un PHEV sau electrica din cauza a ce se intampla acum cu petrolul, prea usor poate o tara sa intre in shortage de petrol..

 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, Luciosu said:

Ma bufneste rasul, ce se intampla cu petrolul? A crescut pretu'? Ok. Curent ti se pare ca a fost invers proportional? As arunca o privire la comparatorul de tarife de pe ANRE, s ar putea sa ai un soc.

Poate sa te bufneasca rasul, eu curentul mi-l pot produce singur cu panouri, pe cand petrolul nu. Nu imi pasa de pretul petrolului cum am spus, doar de disponibilitatea lui. 

Link to comment
Share on other sites

Sincer Tesla model 3 e bestbuy pentru cei care circula maxim 400 km pe zi.

 Nu inteleg fetisul asta cu plasticele. Cine sta sa apese pe ele non stop? Nu e ca si cum seria 3 e vreun Bentley. 

 Eu zic sa faci un drivestest cu Tesla si poate o sa ti se para o alternativa castigatoare in gama asta de pret. 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Alex3245 said:

Poate sa te bufneasca rasul, eu curentul mi-l pot produce singur cu panouri, pe cand petrolul nu. Nu imi pasa de pretul petrolului cum am spus, doar de disponibilitatea lui. 

Curentul ti-l poti produce cu panouri intr-adevar. 
In primul rand, tre sa ai panourile, daca nu le ai, mai pune intre 13-15 mii de euro, peste pretul masinii si adauga si un termen de livrare de vreo 6-8 luni pentru ele.

2. Daca este penurie de petrol, este si penurie de gaz, deci ce-i 3-5 kwp, s ar putea sa nu iti ajunga (sigur nu iti ajunge) pentru gospodaria ta: apa, caldura, apa calda, iluminat, dar apoi pentru masina

3. Din panouri, daca citisem bine, nu poti produce tot anul, si normal, ca mai ai nori, furtuni, noaptea, iarna, deci produci sa zicem 8 luni pe an, deci mai bagi si o mini turbina eoliana.

4. Pana acu, prin tarile din vest, nu s a prea pus problema petrolului, ci mai degraba a gazului, iar daca te ai fi documentat putin, ai fi vazut ca hu se vorbeste de a pune lacatul pe pompe ci de reducere iluminat stradal, inchidere baruri la ora 23, inchidere magazine la ora 18, reducere la minim la iluminat in cladirile administrative si muzee, deci daca vine "Noaptea lunga" ai sansa sa ju prea faci nimic nici cu una (termica) nici cu alta(electrica)

 

P.S: Tesl Model 3 si Y sunt groaznice dpmdv. Da, sunt cele mai bine optimizate pentru partea de incarcare, dar interior minimalist e una, ce are Tesla, are o masuta de cafea cu o tableta pe ea, nu poti sa vezi viteza, practic orice ai face tre sa te uiti in rahatul ala de tableta. Pe langa asta, scaunele is la fel ca alea din RATB cand mergeam la scoala, acu 25 de ani.

  • De acord! 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Luciosu said:

Curentul ti-l poti produce cu panouri intr-adevar. 
In primul rand, tre sa ai panourile, daca nu le ai, mai pune intre 13-15 mii de euro, peste pretul masinii si adauga si un termen de livrare de vreo 6-8 luni pentru ele.

2. Daca este penurie de petrol, este si penurie de gaz, deci ce-i 3-5 kwp, s ar putea sa nu iti ajunga (sigur nu iti ajunge) pentru gospodaria ta: apa, caldura, apa calda, iluminat, dar apoi pentru masina

3. Din panouri, daca citisem bine, nu poti produce tot anul, si normal, ca mai ai nori, furtuni, noaptea, iarna, deci produci sa zicem 8 luni pe an, deci mai bagi si o mini turbina eoliana.

4. Pana acu, prin tarile din vest, nu s a prea pus problema petrolului, ci mai degraba a gazului, iar daca te ai fi documentat putin, ai fi vazut ca hu se vorbeste de a pune lacatul pe pompe ci de reducere iluminat stradal, inchidere baruri la ora 23, inchidere magazine la ora 18, reducere la minim la iluminat in cladirile administrative si muzee, deci daca vine "Noaptea lunga" ai sansa sa ju prea faci nimic nici cu una (termica) nici cu alta(electrica)

 

P.S: Tesl Model 3 si Y sunt groaznice dpmdv. Da, sunt cele mai bine optimizate pentru partea de incarcare, dar interior minimalist e una, ce are Tesla, are o masuta de cafea cu o tableta pe ea, nu poti sa vezi viteza, practic orice ai face tre sa te uiti in rahatul ala de tableta. Pe langa asta, scaunele is la fel ca alea din RATB cand mergeam la scoala, acu 25 de ani.

Sa stii ca produci mai bine de 8 luni mai ales in climatul actual al romaniei. Singurele luni mai problematice sunt noiembrie, decembrie, ianuarie, februarie .

Si legat de gaz, cam asa este, suntem prea dependeti de gaz. Dar vad ca usor, usor lumea se duce catre energia nucleara, dpmdv energia nucleara pare mult mai reliable decat cea pe combustibili fosili.

Eu inca nu am condus un Tesla Model 3 pana acum sa stiu cum este, am condus doar un model X care nu mi s-a parut asa rau.

O sa revin cu feedback dupa ce o sa conduc model 3 ul.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut baieti,

Deci am facut test drive-ul cu un model y performance, pot spune ca are o acceleratie brutala, ma lua capul cand bagam piciorul pana la fund, ciudata senzatie :)). Dar nu prea sunt asa impresionat de design-ul masinii. In schimb pretul este chiar ok, masina fiind noua.

Pe langa asta am mai fost sa vad si un 330i xdrive, numai ca am 2 probleme cu masina. Culoare este un sunset orange care defapt este mai mult un rosu, daca ii pun o folie sau o vopsesc cat m-ar ajunge procedeul ?

A doua problema sunt scaunele, are scaune M Sport care mi s-au parut destul de tari si nici tetiera nu putea sa fie reglata. Are cineva scaune de astea, cum se simt la un drum de 3-4 ore ?

Merci!

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Culoarea este foarte frumoasa pe G20 (opinie personala). Un wrap e intre 2000 si 3000 de EUR. Daca vrei ceva culori speciale (matt, carbon, chrome), pretul creste.

Eu am scaune M pe X5 dar cred ca nu sunt acelasi lucru. Ale mele sunt si ventilate, deci sunt si mai tari si nu am avut probleme la drum de 9 ore. Este doar incomod cand urci in masina, in special in spatii inguste (asta pentru ca e SUV, am urcat in seria 8 cu aceleasi scaune si e super ok).

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/13/2022 at 7:49 AM, Luciosu said:

Curentul ti-l poti produce cu panouri intr-adevar. 
In primul rand, tre sa ai panourile, daca nu le ai, mai pune intre 13-15 mii de euro, peste pretul masinii si adauga si un termen de livrare de vreo 6-8 luni pentru ele.

2. Daca este penurie de petrol, este si penurie de gaz, deci ce-i 3-5 kwp, s ar putea sa nu iti ajunga (sigur nu iti ajunge) pentru gospodaria ta: apa, caldura, apa calda, iluminat, dar apoi pentru masina

 

Nu stiu de unde iti iei tu informatiile, dar se gasesc panouri pe piata, ai de unde alege. Si in niciun caz nu costa 13-15k euro sa-ti pui 3-5 kwp

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mkdan2004 said:

Culoarea este foarte frumoasa pe G20 (opinie personala). Un wrap e intre 2000 si 3000 de EUR. Daca vrei ceva culori speciale (matt, carbon, chrome), pretul creste.

Eu am scaune M pe X5 dar cred ca nu sunt acelasi lucru. Ale mele sunt si ventilate, deci sunt si mai tari si nu am avut probleme la drum de 9 ore. Este doar incomod cand urci in masina, in special in spatii inguste (asta pentru ca e SUV, am urcat in seria 8 cu aceleasi scaune si e super ok).

 

M-am uitat acum la scaunele m sport de pe X5 dar par diferite fata de cele de pe seria 3. Par mai confortabile :)).

Si eu as vrea scaune ventialte dar seria 3 nu are o astfel de dotare, am gasit o doar pe c class-ul nou, dar nu as da 60k euro pe un c class.

Asa seria 3-ul asta este undeva in jurul a 50k euro.

Daca are cineva astfel de scaune, chiar m-ar ajuta un feedback.

 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, mgi said:

Nu stiu de unde iti iei tu informatiile, dar se gasesc panouri pe piata, ai de unde alege. Si in niciun caz nu costa 13-15k euro sa-ti pui 3-5 kwp

Nu era de pus panouri, ci de a deveni total independent, fara a avea constrangeri. Cred ca 13-15k eur, pentru a deveni 100% independent, este o suma foarte conservatoare: tot ce tine de panouri + baterii, mini turbina eoliana, pompe de caldura etc etc

Primul link de pe goagal:

 

"

Un sistem off-grid ce alimentează un frigider de 30-40 Watti, un televizor și 4 becuri LED pornește de la 1100 euro.

Costurile pentru un sistem on-grid montat pe acoperiș pornesc de la 0.8 -1 eur./watt peak (Wp). Estimativ prețul unei instalații solare începe de la 3.200 euro. Dacă alegi să încorporezi și o baterie solară în sistemul tău un calcul de început pornește de la 1100-1500 euro per kilowatt  instalat, fără TVA."

https://www.panourisolare365.ro/blog/solar-fotovoltaic/cat-te-costa-sa-instalezi-panouri-solare-fotovoltaice-acasa

Link to comment
Share on other sites

Salutare! am intrat si eu mai tarziu, pot sa iti spun cateva pareri despre 320i xdrive, varianta pe care o am.

In primul rand, am cumparat-o din Germania de la un dealer, e fabricata in iulie 2020 si avea 25k km cand am cumparat-o acum cateva luni. Platit 31000 euro (fara TVA, tranzactie intracomunitara, pe firma)

ce imi place la ea, si ce nu:

- suspensia M sport - mai rigida decat cea a unei masini normale, dar face sa fie extrem de manevrabila, raspunde perfect comenzilor 

- cutia de viteze: e ceva spectacol, foarte rapida

- interiorul: materiale de calitate, foarte ergonomica, scaunele comode. Am condus un drum de 14 ore doar cu pauze de tigara si toaleta

- sistemul de assisted drive: m-a ajutat foarte mult la drumul ala lung. E foarte usor de folosit, masina ia singura viraje foarte smooth, merge folosit si in ambuteiaje, pleaca si se opreste singura, tine banda, etc.

- sistemul de sonorizare: e cel basic, dar se aude excelent. Am grad de comparatie cu un coleg care tocmai si-a cumparat un Jaguar cu sistem Hi-fi Meridian, e incomparabil mai slab calitativ decat cel de la BMW. Banuiesc ca cel harman Kardon e si mai bun

 

Ce nu imi place:

- desi e model M sport, nu am franele M

- suspensia M-sport 🙂 In oras e destul de rau, mai ales la inceput, dar te obisnuiesti. Recomand sa nu iei jantele de 19, balonul e mult prea mic pentru suspensia asta, daca vrei sa stai comod in masina

- scaunele: foarte ergonomice, dar imi transpira spatele. 

- gumele runflat, sunt zgomotoase

 

Per total, o masina excelenta. Si eu ma uitam la 330i, dar sarea un pic de buget la momentul respectiv. Nu pot sa zic ca imi pare rau, de obicei mergeam sportiv cu masinile, dar cu asta nu prea imi vine.

Accelereaza OK-ut, top speed OK, consum OK (oras 12, in afara intre 6 si 😎

 

Legat de xdrive, nu pot sa zic inca cat de bun sau folositor este, pana acum am avut o singura situatie nasoala, o curba intre Predeal si Brasov luata prea tare, masina a supravirat si a derapat, dar si-a revenit repejor. Banuiesc ca xdrive a avut ceva de spus. In rest, astept iarna sa pun niste gume bune si vedem atunci ce va fi.

Sper ca a fost de ajutor ce am scris.

 

411322483_IMG_0484(1).thumb.jpg.b98c45ab31553152fec69f1c64817c8b.jpg

4da4bb37-1091-456f-8a2b-fea364a46af0.thumb.JPG.9a13624302b4d69dcb0fa5d07eb58f16.JPGbf52cd93-da74-43a9-a0c6-62c8cc21f1c7.thumb.JPG.fe099e2278a105d5a2d9fb979347ae93.JPG

On 6/19/2022 at 12:50 PM, Alex3245 said:

Am văzut masina și acum mai am câteva întrebări:

1. Tipul de la reprezentata mi-a spus ca trebuie sa îmi fac cont in Germania pentru feature-urile de Connected car, pentru a folosi aplicația my BMW, chiar îmi trebuie cont de DE și dacă da aveți vreo idee care este motivul?

 

3. Cei care folosesc aplicația My BMW, se poate debloca masina și cu telefonul? 
 

 

am vazut acum intrebarile astea.

 

1. Eu nu mi-am facut cont de Germania, nu are nicio treaba cu asta. Iti faci cont de BMW, iti inregistrezi masina in aplicatie si gata

3. Da, se poate debloca si bloca masina, poti sa dai claxon, sa aprinzi farurile sau in cazul meu sa pornesti ventilatia auxiliara, care e doar ventilatie, nu racire, nu incalzire.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Clit Eastwood said:

Salutare! am intrat si eu mai tarziu, pot sa iti spun cateva pareri despre 320i xdrive, varianta pe care o am.

In primul rand, am cumparat-o din Germania de la un dealer, e fabricata in iulie 2020 si avea 25k km cand am cumparat-o acum cateva luni. Platit 31000 euro (fara TVA, tranzactie intracomunitara, pe firma)

ce imi place la ea, si ce nu:

- suspensia M sport - mai rigida decat cea a unei masini normale, dar face sa fie extrem de manevrabila, raspunde perfect comenzilor 

- cutia de viteze: e ceva spectacol, foarte rapida

- interiorul: materiale de calitate, foarte ergonomica, scaunele comode. Am condus un drum de 14 ore doar cu pauze de tigara si toaleta

- sistemul de assisted drive: m-a ajutat foarte mult la drumul ala lung. E foarte usor de folosit, masina ia singura viraje foarte smooth, merge folosit si in ambuteiaje, pleaca si se opreste singura, tine banda, etc.

- sistemul de sonorizare: e cel basic, dar se aude excelent. Am grad de comparatie cu un coleg care tocmai si-a cumparat un Jaguar cu sistem Hi-fi Meridian, e incomparabil mai slab calitativ decat cel de la BMW. Banuiesc ca cel harman Kardon e si mai bun

 

Ce nu imi place:

- desi e model M sport, nu am franele M

- suspensia M-sport 🙂 In oras e destul de rau, mai ales la inceput, dar te obisnuiesti. Recomand sa nu iei jantele de 19, balonul e mult prea mic pentru suspensia asta, daca vrei sa stai comod in masina

- scaunele: foarte ergonomice, dar imi transpira spatele. 

- gumele runflat, sunt zgomotoase

 

Per total, o masina excelenta. Si eu ma uitam la 330i, dar sarea un pic de buget la momentul respectiv. Nu pot sa zic ca imi pare rau, de obicei mergeam sportiv cu masinile, dar cu asta nu prea imi vine.

Accelereaza OK-ut, top speed OK, consum OK (oras 12, in afara intre 6 si 😎

 

Legat de xdrive, nu pot sa zic inca cat de bun sau folositor este, pana acum am avut o singura situatie nasoala, o curba intre Predeal si Brasov luata prea tare, masina a supravirat si a derapat, dar si-a revenit repejor. Banuiesc ca xdrive a avut ceva de spus. In rest, astept iarna sa pun niste gume bune si vedem atunci ce va fi.

Sper ca a fost de ajutor ce am scris.

 

411322483_IMG_0484(1).thumb.jpg.b98c45ab31553152fec69f1c64817c8b.jpg

4da4bb37-1091-456f-8a2b-fea364a46af0.thumb.JPG.9a13624302b4d69dcb0fa5d07eb58f16.JPGbf52cd93-da74-43a9-a0c6-62c8cc21f1c7.thumb.JPG.fe099e2278a105d5a2d9fb979347ae93.JPG

 

am vazut acum intrebarile astea.

 

1. Eu nu mi-am facut cont de Germania, nu are nicio treaba cu asta. Iti faci cont de BMW, iti inregistrezi masina in aplicatie si gata

3. Da, se poate debloca si bloca masina, poti sa dai claxon, sa aprinzi farurile sau in cazul meu sa pornesti ventilatia auxiliara, care e doar ventilatie, nu racire, nu incalzire.

Modelul de care spun eu are jantele pe 19 inch runflat desigur si are pachetul M sport.

Initial si eu voiam sa ma invart undeva in jurul a 40-45k euro dar nu gaseam ce voiam eu si asa ca m-am dus in 50k. Vad ca scaunele tale sunt cele sport, nu M sport. Cele M sport sunt putin ciudate la tetiera mi se pareau putin deranjante, nu stiu daca aveam eu o pozitie naspa sau nu, plus ca am putut sa o conduc putin prin curte si atat.

De asta si merg pe xDrive niciodata nu am avut o masina cu tractiune spate, am avut doar FWD si AWD.

Sa pun si link cu masina ca am uitat: https://bavariaused.com/stoc/masini/bmw-330i-xdrive-155435/

Asa puteti sa vedeti si scaunele M sport.

Masina avea schimbat doar un parbriz, cateva locuri fara vopsea dar micute si 2 indoituri.

Are aproape toate dotarile pe care le vreau doar 2 minusuri: culoare si scaunele .

Ai cumva pachetul Driving Assistant plus ? Ca ai spus ca masina ia virajele singura si asta pe care as vrea sa o iau nu stiu daca are asa ceva.

1 hour ago, Clit Eastwood said:

cam asa arata aplicatia si optiunile pe care le ai

image.thumb.png.c1d1be3284aa89201deb2cbb000f0327.png

Deci e destul de basic aplicatia din ce vad, dar tot e buna.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

@Clit Eastwood ceva mi se pare ciudat la masina ta, ar trebui sa aibe frane M , si ar trebui sa aibe si ornamentul din fata negru nu crom

Nu imi dau seama, de ce crezi asta? Mi s-a parut si mie ciudat cu franele inainte sa o iau, dar am trecut peste repede.

imi pare ca arata exact ca in poza de aici 🙂

https://bimmer.work/vin/f48328840d6074be831e87bc2853be246/

6 hours ago, Alex3245 said:

puteti sa vedeti si scaunele M sport.

arata super bine. Daca treci peste faptul ca nu iti poti regla tetiera, merita. Dar la drumuri lungi tetiera e destul de importanta

6 hours ago, Alex3245 said:

Ai cumva pachetul Driving Assistant plus ?

5AU    Driving Assistant Professional

6 hours ago, Alex3245 said:

Deci e destul de basic aplicatia din ce vad, dar tot e buna.

da, e ok daca ai de luat ceva din masina si n-ai cheia la tine. Sau daca ai uitat unde ai parcat, asta mi s-a mai intamplat.

Link to comment
Share on other sites

Sistemul de franare M vine separat ca optional fata de pachetul M.

Clit Eastwood 

Tu ai sistemul audio Hi-Fi daca ti se pare ca se aude bine(mie tot mi se pare ca se aude prost), ai twetere in usile fata?

Spatele iti transpira fara racire in scaune, nu prea ai ce face, chiar daca tu vad ca ai si alcantara pe scaune, din ce se vede in poza.

Btw Frumoasa masina 😁

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.