Jump to content

AER CONDITIONAT/CLIMA


Enzo77

Recommended Posts

Salutare baieti. Detin un Seria 4 coupe (2015) de 1 an.

Am facut un drum de 4000 km , clima a functiomat perfect , a bagat aer ,se simtea congelator.

dar vara asta.. dau la maxim , 16 grade si i a doar aerul de afara. 
am o programare la diagnoza saptamana viitoare..

e posibil sa fii ramas fara freon.. sau sa nu fii fost completat de mult..?

Link to comment
Share on other sites

La seria 3 F30 si derivatele sale (F31 Touring, F32 Coupe, etc.), in special cele din primii ani de fabricatie, se pare ca sunt relativ multe cazuri in care "radiatorul" (in fapt, condensatorul) de la sistemul de aer conditionat isi pierde etanseitatea.

Trebuie sa verifici etanseitatea sistemului in general si a condensatorului in particular. Daca e defect, va trebui inlocuit.

 

Link to comment
Share on other sites

Doar ce am venit de la diagnoza. Sunt intr o tara mai nordica.. si respectivii nu prea vorbea engleza. Dar mi au zis ca este condensatorul. Au zis ca este in spatele radiatorului. Si ca pret cu mana de lucru ,piesa inlocuita si pus freon 460€. 
eu m am gandit ca e compresorul la pretul asta. 
ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Enzo77 said:

Maine voi merge si la reprezentanta de aici. Sa vedem ce spun si ei

La reprezentanta e e cam 6-700 euro un compresor.

Condensatorul este ceea ce numim noi popular radiator, dar el de fapt e schimbatorul de caldura. Pretul e real. Acel lucru NU e ieftin.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Enzo77 said:

Condensator si condensor e tot aia? 
 

Condenser e denumirea in engleza iar pe romaneste e radiator clima https://www.pieseauto.ro/radiator-clima-ac/bmw/x3-e83/radiator-clima-condensator-bmw-x3-e83-an-2004-2109006941.html?ssk=6259c612d57bd395bcf7bd44ba6de703

(cu toate ca el nu radiaza ci absoarbe temperatura din aerul ambiental si "raceste" ..condensand cu ajutorul freonului  ..facand schimbul din caldura in rece..

..de aceea porneste ventilatorul din spatele radiatorului motorului; ca sa treaca aer ambiental fortat prin fantele "radiatorului de clima".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

BUNĂ ZIUA imi da eroarea 9C6A pe ac(ambreaj compresor) compresorul nu pornește nu ii da curent.. Legat pe direct compresorul funcționează normal.. Ambreiajul este funcțional.. Freon are care ar putea fi cauza? Am verificat toate siguranțele cablajul si nimic.. Menționez ca am fost la service cu ea a pus testerul a umplut cu freon si a mers doar 30 minute pana acasă. Bmw 520d 163 cp Face-lift cu clima 

 

 Quote

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salutare,sa nu mai deschid alt topic expun "problema "mea aici: F 31 dubluclima,pun pe recirculare pe M(anual) dupa cateva secunde trece pe A(uto),problema e ca daca merg in spate la un fumegator simt usoare urme de fum inăuntru,cat sta pe M e ok.Am o problema sau asa functioneaza sistemul ?La e91 unde selectam recircularea acolo ramanea.In plus butonul pus pe volan era super fain,acum trebuie sa-mi iau ochii de la drum sa vad pe ce apas.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.