Jump to content

Probleme cu clima


Recommended Posts

Salutari.

 

Am un bmw 318D din 05/2004

 

Problema mea e urmatoarea : ma urc in masina pe canicula asta, dau drumul la aer pe 16 grade clima pornita si..degeaba... aerul nu se raceste pana ce masina nu merge peste 2000 de ture in treptele 2 sau 3 sau mai sus... Cand ma opresc iar la un stop de exemplu, aceeasi poveste...se incalzeste aerul expulzat, zici ca as fi dat pe cald.. :blink: Am si folii Lumarr pe spate, de 5 % transparenta... Ideea e ca in oras e groaznic,din cauza asta...La drum intins mai merge...

 

Ce poate fi? Sa completez freonul? Sa schimb filtrele? Ce legatura exista intre clima si turatia motorului? :)

Edited by Cristianu
Link to comment
Share on other sites

Pai ai putea sa mergi la AB la verificarea aia gratuita....desi cred ca se uita doar daca ai nevoie de freon (de exemplu, pe site scrie verificarea sistemului de franare, dar la telefon au zis ca verifica doar placutele....)

Pare a fi compresorul de vina....nu mai stiu unde am gasit pe forum despre cineva care reconditioneaza compresoare de a/c.

Eu am folie si pe fata (mai transparenta) si mi se pre ca filtreaza din ultraviolete, pentru ca nu ma simt ca ma bate soarele in cap decat cand deschid geamul...

Pana remediezi, uite un sfat: asteapta sa se raceasca aerul, si apoi pune pe recirculare ca sa nu mai iasa asa repede :blink:

In orice caz, nu e bine pt sanatatea ta sa mergi cu 16 grade pe caldura asta...

Link to comment
Share on other sites

Salutari.

 

Am un bmw 318D din 05/2004

 

Problema mea e urmatoarea : ma urc in masina pe canicula asta, dau drumul la aer pe 16 grade clima pornita si..degeaba... aerul nu se raceste pana ce masina nu merge peste 2000 de ture in treptele 2 sau 3 sau mai sus... Cand ma opresc iar la un stop de exemplu, aceeasi poveste...se incalzeste aerul expulzat, zici ca as fi dat pe cald.. :) Am si folii Lumarr pe spate, de 5 % transparenta... Ideea e ca in oras e groaznic,din cauza asta...La drum intins mai merge... 

 

Ce poate fi? Sa completez freonul? Sa schimb filtrele? Ce legatura exista intre clima si turatia motorului? :)

260866[/snapback]

 

 

primul pas ar fi sa verifici freonul .. :blink: ...

Bavaria e o solutie ..mai ales ca verificarea e gratuita ...

Link to comment
Share on other sites

Lipsa refrigerant...mai mult ca sigur. Cureaua poate fi si ea dar de obicei daca e slabita face un zgomot infernal.

Incarcarea sistemului se poate face mai la orice service mai bunicel...Dacia/Renault...etc...Nu trebuie sa fie neaparat BMW.

 

PS: O sa trebuiasca sa iti verifice si daca ai scurgeri in instalatie.

Link to comment
Share on other sites

am citit topicul de mai sus...cel al lui alex 83. Singura diferenta dintre noi e ca eu nu am probleme cu racirea motorului, chiar daca stau pe loc la semafor, nu fierbe. El avea si problema asta pe langa clima. Deci se poate sa nu fie electroventilatorul?
Link to comment
Share on other sites

eu mi'am rezolvat problema azi ........

 

costul .... nu stiu cat a fost ..... cativa zeci de litrii de apa :)

 

am deschis capota...... am luat un furtun cu apa .... trebuie sa aiba debit ... nu presiune ..... si tineti de la stanga la dreapta pe primul radiator, prin gurile unde vin grilele .... stati asa vreo 10 minute sa se inmoaie praful si restul .... si sa vedeti clima apoi :blink:)

 

aceleasi simptome le aveam si eu ... de la rece trecea la super cald si apoi iar rece samd .....

 

LE: asta mi'a zis sa fac un amic care avea un nissan patrol si avea aceeasi simptoma ca si mine ..... ii crestea un pic temperatura apei si de asemenea A/C-ul mergea ba rece ba cald.... :)

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

UPDATE de problema...

 

Am fost cu masina in weekend la Stana de Vale si ce sa vezi, pe langa vechea problema cu clima, pe la jumatatea dealului a inceput sa-mi fiarba apa, si mi-a taiat acceleratia. :blink: :) Am oprit, s-a racit vreo juma de ora si am mai urcat 5 km, noroc ca mai aveam putin pana sus...

 

SI pe langa toate astea, a aparut si un 'uruit' cand pornesc clima pe rece...

 

In concluzie...ELECTROVENTILATORUL ? :)

Sau compresorul de la clima face acel uruit?

Link to comment
Share on other sites

SI pe langa toate astea, a aparut si un 'uruit' cand pornesc clima pe rece...

 

In concluzie...ELECTROVENTILATORUL ? :)

Sau compresorul de la clima face acel uruit?

265500[/snapback]

 

avem aceeasi problema...se pare ca avem nevoie de un electroventilator nou...1260 ron la mine :blink:

 

al meu merge doar pe ultima treapta,deci nu am probleme cu motorul...e in parametrii ,nu fierbe.eu nu am radiator separat pt clima.la mine uruie ceva,cred ca e compresorul,care se supraincalzeste si nu mai baga rece cand stau pe loc.....cand masina merge nu este nicio problema,baga rece de inghet

Link to comment
Share on other sites

eu ce v'am zis ca e posibil sa fie infundate radiatoarele de praf... ??

 

neputandu-se sa se raceasca freonul ( in radiatorul infundat).... compresorul merge foarte foarte greu... si poate intr'un final se decupleaza automat...

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Am mai postat pe aici, referitor la acelasi huruit: FULIA rupta.... Roaga un mecanic sa iti desfaca capacul al doilea de plastic (silencer) si sa se joace putin cu o surubelnita; iti va spune imediat daca ao mai ai intreaga sau este nevoie sa o inlocuiesti. Daca iti confirma ce iti scriu eu aici, .... pret de AB 1100 ron, pret de Augsburg 633 ron. Recomand sa schimbi si cureaua de compresor, precum si rola intinzatoare. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

eu ce v'am zis ca e posibil sa fie infundate radiatoarele de praf... ??

 

neputandu-se sa se raceasca freonul ( in radiatorul infundat).... compresorul merge foarte foarte greu... si poate intr'un final se decupleaza automat...

265508[/snapback]

 

eu am fost la un service specializat in climatizari si mi/au curatat radiatorul cu o solutie speciala.Se aplica solutia respectiva pe toata suprafata radiatorului cu o pompita si se asteapta vreo 10 minute timp in care solutia aia intra printre spirele alea din radiator si se formeaza o spuma care da pe afara...si scoate in acelasi timp toata mizeria de pe acolo...

Link to comment
Share on other sites

Am mai postat pe aici, referitor la acelasi huruit: FULIA rupta.... Roaga un mecanic sa iti desfaca capacul al doilea de plastic (silencer) si sa se joace putin cu o surubelnita; iti va spune imediat daca ao mai ai intreaga sau este nevoie sa o inlocuiesti. Daca iti confirma ce iti scriu eu aici, .... pret de AB 1100 ron, pret de Augsburg 633 ron. Recomand sa schimbi si cureaua de compresor, precum si rola intinzatoare. Bafta!

265512[/snapback]

 

scuza-ma ca nu inteleg...care fulie? de la compresor?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.