Jump to content

Oil ash mass Dpf


Recommended Posts

E normal, la cati km are masina.

"Oil ash" nu se diminueaza in timp ci creste; incet, dar creste. Creste mai repede daca regenerarile sunt incomplete. Nu ma intreba de ce au pus oil acolo dar ASH inseamna cenusa, si probabil mai mult nu trebuie sa iti explic..

(...probabil uleiul ars depune cel mai mult din toata cenusa.., si decat sa spuna doar ASH au spus uleiul cenusa; dar asta e doar o presupunere a mea)

Edited by bimmer90f30
..gramatica
Link to comment
Share on other sites

Iar ce zice Godini zice bine si trebuie inteles ca o regenerare la km mai multi inseamna spatiu de stocare a noxelor mai mare; filtru mai bun.

Tu, daca vrei sa urmaresti ceva trebuie sa urmaresti prima valoare, presiunea si mai jos, temperatura coolantului.prima de valoare cat mai mica dupa regenerare, a doua de valoare a peste 75, chiar 85 grade la drum.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
45 minutes ago, kryss1978 said:

Regenerare fortata poate reduce cantitatea de oil ash mass,aceasta fiind de 35,28.

Nu exista. Ash e cenusa.

Iar cenusa e ceea ce ramane in DPF dupa fiecare regenerare (fortata sau nu) indiferent ce ii faci. Se duce/scoate la curatat sau se inlocuieste cu altul nou/curatat.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Hai sa va zic si eu ceva de BimmerLink.

Prima data am descris intamplarea aici: 

Acum vreo 2 saptamani sau ceva de genul, tot urmarind ceva discutii despre solicitare regenerari prin aplicatia BimmerLink de aici de pe forum, eram pe un drum expres, conditii optime de regenerare, incarcare vreo 35-38g la soot mass, si avand timp, am zis sa ii dau request regeneration inca odata, fata de intamplarea de acum aprox 1 an cand mi-a resetat tot ( cel putin in aplicatie ).

Ii dau request regeneration, totul era in parametrii, temperaturi, etc, pac ii da regenerare, apare cu YES, incepe show-ul, isi face regenerarea cap coada, DAR din nou mi-a resetat iar toti parametrii.

Adica Oil Ash Mass in DPF, care era odata resetat de anul trecut, iar l-a resetat la aproape 0,07g parca, acum cel putin am 0.49g, si am aprox 106k km la bord 😄

Totodata am remarcat, ca pana acum indiferent de conditii, Soot Mass cobora pana pe la vreo 8-9g, acum la ultimele regenerari, in conditii aprox identice, coboara pana la 4g si ceva... deci teoretic se "regenereaza mai bine", adica inteleg ca "curata" mai bine/intens DPF-ul, in urma regenerarii acesta fiind mai curat...

Nu am inteles de ce tot reseteaza Oil ASh Mass cand ii dau request regeneration.

Nu ca m-ar deranja, probabil cu o diagnoza dedicata ( ISTA ) se vede clar cat e incarcarea si ce viata mai are DPF-ul, dar ca idee... 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

Va dau un sfat, NU mai dati regenerari fortate din app sau Ista decat atunci cand aveti eroare de filtru incarcat. Nu cand vi se pare voua ca ar fi bine pt ca, face mai mult rau decat bine. Se contamineaza uleiul cu motorina injectata din timpul regenerarii.

Daca totusi tineti neaparat sa dati din cand in cand cate o regenerare fortata, atunci sa o faceti cu cateva zile inainte de schimbul de ulei; astfel, riscati sa mergeti mai putini km cu ulei diluat/contaminat cu motorina.

  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Eu oricum schimb uleiul la 10k, si dupa cum se arata, cred ca tura asta va fi la 2 luni intre schimburi 🙂 Nu uleiul e grija mea... Ci faptul ca se reseteaza toate in aplicatie... e normal?

Request regeneration prin BimmerLink, inseamna regenerare fortata?

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sskkaa said:

Eu oricum schimb uleiul la 10k, si dupa cum se arata, cred ca tura asta va fi la 2 luni intre schimburi 🙂 Nu uleiul e grija mea... Ci faptul ca se reseteaza toate in aplicatie... e normal?

Request regeneration prin BimmerLink, inseamna regenerare fortata?

 

Nush cum e la BimmerLink… dar daca verifici in Ista, nu se reseteaza nimic din ce faci cu BimmerLink, referitor la Dpf.

Eu am Carly de 8-9 ani, pe care-l tin in torpedo pt urgente cand sunt la drumuri lungi. Dar nu am mare baza in el, cum n-as avea nici in BimmerLink.
Am avut acum 18 ani+ DIS SSS si Progman, apoi Ista de cand a aparut. Doar pe ele m-am bazat.

Am vazut masini cu 300k+ km cu filtru de particule ok… asa ca, nu vad rostul de regenerari fortate la masini cu km muult mai putini. Masina stie cand sa isi faca regenerari singura daca nu sunt erori. Dar sa dai aiurea regenerari pt ca asa crezi tu, e total gresit. Asa se trezesc multi cu filtre topite la km putini…

Edited by Onnix
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, kryss1978 said:

Salut!

Vreo recomandare pt curatare ,zona București?

Cam asta se afla in filtru

Screenshot_20240506_145538_BimmerLink.thumb.jpg.46128b8f8816b23506c87cc93013b25b.jpg

 

Lasa masina in pace, daca se regenereaza e ok, nu vad dc sa il cureti.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, dupa ce am facut Oradea - Tg Mures - Bucuresti - Covasna - Tg Mures, pe drum spre Oradea, cand am intrat pe autostrada Tg Mures - Gilau, am scos diagnoza sa urmaresc DPF-ul.

Ultima regenerare ( activa banuiesc, desi m-as mira sa fi facut pasive, ca am mers destul de lejer in general ) a fost pe la vreo 785km in urma daca retin bine ( valoare pe care n-am mai vazut o pana acum in aprox 50+k km de cand e la mine masina, regeneration requested era YES, regeneration running era tot YES, atunci isi incepuse si regenerarea... culmea a fost ca a scazut Soot Mass pana la 2,45g... o alta valoarea nemaintalnita, si un nou "record" sa zic asa... ( intr-adevar conditiile au fost optime, iar toata distanta de regenerare am tinut masina la 160-180kmh fiind destul de libera autostrada )

Deci dupa de i-am dat regeneration request am impresia ca s-a imbunatatit una alta pe partea de DPF/Regenerari... 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.