Jump to content

recomandare soft andoid / OBD cu battery reset


Recommended Posts

Salut, 
Pe scurt, va rog sa imi recomandati un OBD tester cu battery reset / sau un SOFT DE ANDROID bun ( asta e necesar si "arde" relativ repede  pt mine) si evident daca are si alte functii de codare etc e binevenit. Deci ce tester obd, coder, resetter este cel mai folosit de voi?
Sunt dispus evident sa platesc licenta.

Detin X3 F25 cu start stop

Am deja si un Konwey ( este handheld) bun pt coduri si testari ceva mici reseturi dar ..cam atat.
Detin si un VIECAR OBD - cu aplicatie proprie android  dar merge si cu alte aplicatii android . ( dar de aici, pe android sunt in ceata si nu stiu ce sa cumpar) 
 

Detaliat: nu imi merge deschiderea centralizata din telecomanda si nici manerul cu senzor. Am schimbat acum un an bateria masinii ca era f veche si deodata au mers brusc toate cheile. Doar pentru cateva luni insa, chiar de schimb bateriile la chei. Dupa cateva luni au inceput sa lucreze doar de f aproape pana nu au mai mers deloc. Acum pot pune orice baterie pe cheie si nu reactioneaza inchiderea si nici manerul portierei.
Am testat cu tester de baterie acumulatorul NOU al masinii si a iesit praf la rezistenta amperaj etc. 
Dupa mine si bateria noua a masinii este cu probleme. 

Mecanicul care a instalat bateria noua spune ca este f buna ( cititita prin computerul masinii) si ca alternatorul o incarca bine. Poate sa nu acorde garantie la bateria instalata nou.
As dori sa dovedesc contrariul : vreau sa incerc sa incarc bateria masinii in exterior , ( sa o resetez ) si sa vad daca cu bateria full merge sistemul de inchidere centralizat.

 

Multumesc 

Dan

 

Edited by sheiku
Link to comment
Share on other sites

Ce baterie ai pus in locul celei vechi?

AGM, non-AGM? Ce capacitate? Spune tot despre cea veche si cea noua.

Nu  ai ce sa resetezi la baterie propriu zis. Trebuia altceva resetat la schimbarea bateriei vechi. Inatinte de a raspunde ultimei afirmatii raspunde la intrebarea de mai sus.

 

Inchiderea centralizata poate foarte bine sa fie o problema separata. O diagnoza cu ISTA-D ar ajuta putin.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Buna si multumesc

DIn cate stiu a bateria masinii  fost pusa identica cu cea anterioara, originala de 11 ani. AGM cu 850 EN. A fost montata cu reinitializare de catre mecanic.
Maine ii vad datele de pe ea ca sa fiu mai precis.
Totul merge bine acum pe ea, inclusiv start stopul etc.

Doar ca la teste cu un tester de baterii pe masina ( ca nu am dat-o jos) iese 20%--30% incarcata , rezistenta interna mare etc. E pe rosu, pe moarte zice testerul dupa doar un an de folosinta.

Dar ca istoric:

Masina o am de app 4 ani. Dupa vreo 2 ani de folosire a inceput brusc sa nu se mai inteleaga cu cheile. Orice baterie de chei ii puneam mergea 1.3 zile si apoi nu mai reactiona masina la inchiderea din cheie si nici manerul la potiera nu mai raspundea cu deschidere automata. Masina pornea doar cu cheia lipita de drapta volanului.
Mi-a trecut prin cap sa iau un tester extern de baterii cu CLESTISORI , nu prin obd si am gasit bateria la app 10% viata, capacitatea foarte scazuta etc. avea si 11 ani !
Am schimbat -o si SURPRIZA : au mers instant cheile cu orice baterie slaba aruncam in ele .
Bateria noua pusa ( cea actuala ) arata la inceput in masuratori cu acelasi tester app 100% incarcare .  Timp de 7-8 luni a fost trai si viata, totul mergea , dupa care in app 2 luni scadea parca treptat raza cheilor - am ajuns in stadiul sa bag o baterie de cheie NOUA , sa deschid o singura data masina si apoi gata, alta baterie de chei.
Si apoi nici o bateria noua de chei nu mai merge,  doar mecanic mai pot deschide masina. Fix ca la inceput.
Am testat iar bateria masinii ( noua / actuala ) si surpriza - viata minima, capacitate minima, pe rosu.
Ii spun mecanicului treaba si i-am cerut sa o inlocuiasca pe garantie dar degeaba. NU si nu. Dupa el totul la bateria auto testat prin computerul masinii este ok, incarcare ok.  Mecanicul de altfel este un tip f scolit cu experienta  in bmw si spune ca nu e vina bateriei ci probabil a unui modul intern care nu receptioneaza corect semnalul cheilor. 
in plus spune ca testerul meu de baterii e defect pt ca daca ar avea masina bateria asa de scazuta nu ar merge start stopul. Are dreptate aici dar prea a fost coincidenta. De doua ori baterii pe rosu si fix de atunci nu mai merge inchiderea centralizata.
De asta as vrea sa o incarc full cu un redresor si sa vad daca merge imediat  inchiderea centralizata. Mi-ar verifica sau infirma teoria. Insa nu am cu ce sa resetez sistemul pt noi parametri la bateria masinii.
ca sa fiu inteles:

Am 4 copii si e un chin sa ii las pe trotuar fara supraveghere ca eu ocolesc masina apoi o deschid manual ,ma asez pe scaun, tre sa nimeresc sa bag cheia stupida in gaura din suportul de plastic ca sa refac cheia si apoi  pun cheia in contact cu bordul , dau la 2 butoane ca sa reusesc sa le deshid apoi celelalte usi. Si afara eventual ploua si stau si cu un ochi pe copii sa vad daca sunt ok.
Nu mai zic cu portbagajul.
Ma irita chestia asta de as vinde-o.

Multumesc

Edited by sheiku
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, sheiku said:

Salut, 
Pe scurt, va rog sa imi recomandati un OBD tester cu battery reset / sau un SOFT DE ANDROID bun ( asta e necesar si "arde" relativ repede  pt mine) si evident daca are si alte functii de codare etc e binevenit. Deci ce tester obd, coder, resetter este cel mai folosit de voi?
Sunt dispus evident sa platesc licenta.

Detin X3 F25 cu start stop

Am deja si un Konwey ( este handheld) bun pt coduri si testari ceva mici reseturi dar ..cam atat.
Detin si un VIECAR OBD - cu aplicatie proprie android  dar merge si cu alte aplicatii android . ( dar de aici, pe android sunt in ceata si nu stiu ce sa cumpar) 
 

Detaliat: nu imi merge deschiderea centralizata din telecomanda si nici manerul cu senzor. Am schimbat acum un an bateria masinii ca era f veche si deodata au mers brusc toate cheile. Doar pentru cateva luni insa, chiar de schimb bateriile la chei. Dupa cateva luni au inceput sa lucreze doar de f aproape pana nu au mai mers deloc. Acum pot pune orice baterie pe cheie si nu reactioneaza inchiderea si nici manerul portierei.
Am testat cu tester de baterie acumulatorul NOU al masinii si a iesit praf la rezistenta amperaj etc. 
Dupa mine si bateria noua a masinii este cu probleme. 

Mecanicul care a instalat bateria noua spune ca este f buna ( cititita prin computerul masinii) si ca alternatorul o incarca bine. Poate sa nu acorde garantie la bateria instalata nou.
As dori sa dovedesc contrariul : vreau sa incerc sa incarc bateria masinii in exterior , ( sa o resetez ) si sa vad daca cu bateria full merge sistemul de inchidere centralizat.

 

Multumesc 

Dan

 

Incearca cu asta, iti spune daca bateria e buna sau poti s o arunci.

4ACA4158-4B40-41BB-B5DC-0C9D7EF10BD4.jpeg

Edited by wolf20
Link to comment
Share on other sites

Din ce zici mecanicul tau pare a fi competent. Si s-a inteles din ce scrii ca mecanicul probabil a resetat algoritmul de incarcare al bateriei si a inregistrat bateria cea noua camd a fost noua..

In alta ordine de idei, nu ar fi logic/normal ca usa sa nu se deschida datorita bateriei masinii! E ca si cum ai spune/crede ca bateria nu mai are atat energie incat sa dezarmeze sistemul de alarma al masinii si electromagnetii din (doar) usa soferului! Cu atat mai mult daca motorul porneste dupa deschiderea usilor, atunci problema o foarte probabil tot in zona armarii dezarmarii usilor.

Apoi probabil o intrebare probabil ne-necesara, dar, bateria a fost testata pe banc ca baterie AGM?

Iar daca problema persista, contacteaza cineva care poate coda usile sa se deschida toate la o apasare de buton si desigur se vor deschide si mecanic prin cheie in usa. Asa rezolvi temporar problema/grija cu, copiii.

Ia in considerare si manerul usilor care se deschid doar prezenta cheilor in buzunar.. comfort access (CA) parca ii zice.. defect frecvent ca ajunge apa in maner si arde circuit pe acolo si nici motorul nu mai porneste. 

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

imi cer scuze ca raspund tarziu dar sunt copiii in vacanta si am program cu ei ...

Am reusit azi sa " scot" bateria masinii si sa o testez ca fiind outside the car. Pana acum o testam doar cu bornele puse pe ea.
Eh...in teste acum imi da ca e 100%, full , buna etc. ) testat si doua testere de baterii.

Altfel spus mecanicul are dreptate , bateria masinii este buna, a fost si inregistrata corect.
Altceva nu merge de  nu vede masina semnalul de la chei.
Mai sap,

si revin cu intrebarea: ce soft andoid folosti pt diagnoza, codari etc inclusiv reinitializare de baterie? Mai ales ca imi recomandati sa codez altfel deschiderea usilor.

Am vazut multe variante : carly, motordata obd, protool mai nou si din auzite, in top etc

Exceptand carly am testat multe.
As fi mers pe protool dar nu identifica adaptorul meu obd Viecar.
Sa inteleg ca obdtool si carly solicita un adaptor proprietar?


 

Edited by sheiku
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.