Jump to content

Problema vibratie turatie 1800 -2000 bmw f10


Recommended Posts

 Buna ziua,

De curand am avut masina in service bmw f10 unde am schimbat:

Capac _chiulasa_ 

Egr

Saibe injector

Garnitura baterie filtru de ulei

Volanta+ambreiaj 

Turbo reconditionat 

Capac arbori de echilibrare 

Cuzineti de biela+suruburi

Pompa apa

Carcasa termostat

Furtun vacum 

Furtun epurator 

Distributie full kit 

Discuri fata+placute 

Teu apa

Oring turbo 

Oring furtun turbo 

Furtun gaze

Colier esapament 

Stuturi apa 

Toate originale.  Problema este ca dupa ce am luat masina de la service are o vibratie intre 1800-2000 si pe accelerare si deccelerare si pe loc, nu doar in miscare. Inainte de aceasta lucrare masina nu avea aceasta vibratie. Am fost la mecanic si mecanicul nu gaseste de unde ar fii. Va rog sa ma ajutati.  Multumesc 

Link to comment
Share on other sites

Tin sa mentionez ca ieri 12/07 am luat masina din service si filmuletul cu turatia a fost facut ieri. Azi de dimineata cand am pornito facea foarte mult zgomot si se misca motorul in toate partile ca in filmuletul urmator:

Am fost la mecanic, a prins mai bn capacul unde vine filtrul de aer, a schimbat colierul care tine toba de esapament si acum jocul in schimbatorul de viteze e mai mic, exact ca inainte sa o bag in service. Inainte de aceste schimbati de azi, ieri cand am luato , tremura schimbatorul foarte rau. Acum tremura ca inainte cand am duso fara zgomot.  Dimineata o sa o pornesc la rece sa vad daca face la fel ca in acest filmulet. 

Problema este ca dupa aceste lucrari, vibratia la turatie 1800-2000 nu a disparut.  

Please help!

Link to comment
Share on other sites

On 7/13/2022 at 9:41 PM, Utza-smith said:

[...] Am uploadat pe acest link de youtube un filmulet pentru a vedea exact cum face

Filmul de mai sus, foarte probabil, a fost facut in România. Ma intreb daca nu simti macar o oarecare greata la stomac atunci cand circuli cu o masina cu volan pe dreapta, intrucat, de vreme ce ai un astfel de autoturism, este evident ca nu te intereseaza riscul semnificativ mai mare de accident. O statistica publicata de Poiitie prin primavara 2022 arata ca in Romania erau inmatriculate cca. 120.000 de autoturisme cu volan pe dreapta, care insa "generau" 10% din totalul accidentelor, pe an. Spre referinta, numarul total de autoturisme inmatriculate in Romania era de cca. 8.800.000 la inceputul anului 2020.

Era si un proiect de lege introdus relativ recent in Parlament pentru interzicerea, in Romania, a masinilor cu volan pe dreapta. Spre binele tuturor, sa speram ca va fi adoptat.

Cu riscul de a deranja, eu unul sper ca, intr-un viitor apropiat, sa se faca pasul mult asteptat in legislatie si sa scapam in sfarsit de concetateni care circula cu masini cu volan pe dreapta, fac DPF/ EGF off, cumpara brate de suspensie si directie de la dezmembrari, trec ITP-ul cu spaga, sau inca mai au masini "de Bulgaria". Atat siguranta pe sosea cat si aerul pe care il respiram sunt mult mai importante decat nevoia cuiva de a se afisa cu un BMW "cârpit".

Utza-smith, nu am absolut nimic personal cu tine. Sunt doar aspecte ce tin de un primitivism de care trebuie sa ne despartim, daca vrem sa evoluam ca tara.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

On 7/19/2022 at 11:43 AM, FiveThreeFive said:

Filmul de mai sus, foarte probabil, a fost facut in România. Ma intreb daca nu simti macar o oarecare greata la stomac atunci cand circuli cu o masina cu volan pe dreapta, intrucat, de vreme ce ai un astfel de autoturism, este evident ca nu te intereseaza riscul semnificativ mai mare de accident. O statistica publicata de Poiitie prin primavara 2022 arata ca in Romania erau inmatriculate cca. 120.000 de autoturisme cu volan pe dreapta, care insa "generau" 10% din totalul accidentelor, pe an. Spre referinta, numarul total de autoturisme inmatriculate in Romania era de cca. 8.800.000 la inceputul anului 2020.

Era si un proiect de lege introdus relativ recent in Parlament pentru interzicerea, in Romania, a masinilor cu volan pe dreapta. Spre binele tuturor, sa speram ca va fi adoptat.

Cu riscul de a deranja, eu unul sper ca, intr-un viitor apropiat, sa se faca pasul mult asteptat in legislatie si sa scapam in sfarsit de concetateni care circula cu masini cu volan pe dreapta, fac DPF/ EGF off, cumpara brate de suspensie si directie de la dezmembrari, trec ITP-ul cu spaga, sau inca mai au masini "de Bulgaria". Atat siguranta pe sosea cat si aerul pe care il respiram sunt mult mai importante decat nevoia cuiva de a se afisa cu un BMW "cârpit".

Utza-smith, nu am absolut nimic personal cu tine. Sunt doar aspecte ce tin de un primitivism de care trebuie sa ne despartim, daca vrem sa evoluam ca tara.

Iti inteleg punctul de vedere, dar ca sa intelegi si alt punct de vedere citeste urmatoarele: 90% din accidente sunt facute de masini cu volan pe partea stanga.  Al doilea aspect este ca asta este masina mea de 10 ani de cand locuiam la Londra si nu ma deranjeaza unde este volanul.In 10 ani nu am avut nici un accident cu ea. Din punctul meu de vedere aceeasi chestie legata de privitivism trebuie sa le-o aduci la cunostiinta si producatorilor de masini care mai nou pun volanul pe mijloc. Daca stilul tau de condus este defensiv, nu are treaba pe ce parte e volanul.  Am vrut sa scriu acest mesaj ca o nota sa te ajut sa scapi de prejudecati. 

Interesul meu pentru crearea acestui topic este sa aflu pareri despre ce ar putea cauza vibratia la turatie.  Din ce am inteles ar putea fii cauzata din ambreiaj si volanta. Cauciucul la suportii de motor mi-a zis mecanicul ca e bun. Problema este ca vibratia la turatie 1800-2000 apare doar la cald cand ajunge la 100°. Primii 5-10 km la prima pornire masina merge bine. 

Multumesc pentru sfaturi

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.