Jump to content

318i coupe - 2003/2004


dannastasa

Recommended Posts

Leonard, pun pariu ca nu ai avut sau condus un BMW mai puternic ca 318i.

Normal ca cea mai buna masina este cea pe care o ai :blink:

Iti recomant Leonard sa conduci un 325, 330 benzina sau diesel si ai sa vezi ce inseamna BMW cu adevarat.

Toata lumea care vede un BMW intreaba ce motor are si toti sunt impresionati de motor...ma rog daca ai ce sa arati :)

Nu zic ca 318i nu este o masina buna, dar nu este reprezentativa pentru BMW, ca daca 143 de cai inseamna mult pentru tine atunci 200, 250,300, 400 de cai ce inseamna ?

Ma rog nu vreau sa intru intr-o polemica fara sfarsit...dar sunt convins ca atunci cand ai sa conduci un 320i de 170 cp sau 325i 218 cp ai sa vezi diferenta.

Edited by asterix
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Leonard, pun pariu ca nu ai avut  sau condus un BMW mai puternic ca 318i.

Normal ca cea mai buna masina este cea pe care o ai :blink:

Iti recomant Leonard sa conduci un 325, 330 benzina sau diesel si ai sa vezi ce inseamna BMW cu adevarat.

Toata lumea care vede un BMW intreaba ce motor are si toti sunt impresionati de motor...ma rog daca ai ce sa arati :)

Nu zic ca 318i nu este o masina buna, dar nu este reprezentativa pentru BMW, ca daca 143 de cai inseamna mult pentru tine atunci  200, 250,300, 400 de cai ce inseamna ?

Ma rog nu vreau sa intru intr-o polemica fara sfarsit...dar sunt convins ca atunci cand ai sa conduci un 320i de 170 cp sau 325i 218 cp ai sa vezi diferenta.

262846[/snapback]

 

 

325 , 330 , benzine sau diesel , M3 , M5 astea sunt rachete este adevarat insa la fel de adevarat este ca si 318i poarta cu onoare numele de bmw pt. ca poate si ea cate ceva

 

cu toate ca sunt masini superfiabile , sunt de parere totusi ca este de preferat la aceeasi bani un 318i cu 100.000 km mai putin decat un 320i si cand spun asta nu ma refer la motor ca ala duce si 500.000 (am vazut ursulet la km astia si era impecabil) ci la mecanica ; la diferenta asta de km se simte , orice s-ar spune . piesele nu te rup la buzunar , dar totusi nu sunt nici ca la vw polo , asa ca eu spun ca omul ar trebui sa se gandeasca si la aspectul asta

 

nu sunt genul de om care-si ia un bmw de 200-240 hp cat de cazut ar fi numai sa aiba o superherghelie cu care sa impresioneze la semafor, ci mai degraba prefer sa caut la aceeasi bani o motorizare mai mica dar mai putin rulata.

repet , e vorba in primul rand de caroserie si mecanica , ele simt mai repede anii si kilometrii

Link to comment
Share on other sites

Ma rog, fiecare cu parerea lui.

Vorbesti de cuplu asa ca si cum ai vorbi de aer conditionat :) "are mai mult cuplu...si ce???" . Daca nu stiai cuplu face diferenta........in multe situatii. intre 90 si 130 km/h esti varza cu 318i fata de un 140cp d , dar ma rog nu o sa intru in detalii.

Daca esti posesor de BMW nu inseamna ca faci pe toata lumea cand vrei tu si cu orice motorizare vrei tu.

Daca ai sa citesti un pic mai atent forumul  :) o sa vezi ca este vorba de plecatul de la semafor si nu de elasticitate sau 4-5ooo de ture, vit a 6a.... etc.

Pentru curiozitatea ta, da am un 330d e90 si un seat leon de 140 de cai si vreau sa spun ca Seatul  pleaca foarte repede, oricum mai repede ca un 318i.

Fa si tu o tura cu o masina de 140 cp diesel si ai sa vezi, nu mai vorbi din pareri gen turatii, elasticitate ....

Nu bag Skoda Seat sau VW in aceasi oala dar vreau sa subliniez ca daca esti in BMW nu inseamna ca esti suveran pe sosea cel putin fata de aceste modele si cu un motor de 318i.

Si aceste firme au modele de top RS, Cupra, GTI cu multi caluti, si iti spun ca nimic nu este mai neplacut si frustrant decat sa te faca o Skoda  fluierand....... :)  :blink:

BMW ul are multe calitati insa cea mai mare dintre ele este motorul.

Personal cred ca 318i este submotorizat pentru un BMW... asta daca vrei sa intelegi.

Cred ca alegerea motorizarii depinde de banii pe care ii are fiecare, de acea daca omul are bani pentru 320i nu il mai incurajati pentru 318i ......

262687[/snapback]

 

o masina care da suta in 9 secunde submotorizata?????? :) sa fim seriosi. astea sunt fite de oameni care au sute de cai sub capota si de .. e normal (de fapt nu stiu cat de normal este) .. poate si eu in locul lor as zice la fel.

 

PS. apropo de reply-ul meu , cel cu golful V. nu am postat ca sa ma aflu in treaba. v-am spus cum sta treaba din fapt real nu din auzite cum spun altii. am vazut ca este ignorat si ca lumea sustine cu tarie ca un golf face muci 318-ele.... vrajeli. vorbe din auzite. eu am vazut cum stau lucrurile live. este exact invers cum spun ei :)

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

pai asta vroiam si eu sa spun...daca omul are bani de 320i sau 325i sa nu se uite ca masinile alea au 130.000km ca nu conteaza...sunt motoare fiabile care duc muuuulti km si e pacat sa iti iei 318i mai ales pe coupe.parerea mea ca e si mai greu de vandut,eu unul decat benzina de 140 de cai prefer un diesel de 130.cine a avut stie despre ce vb

262837[/snapback]

 

 

bineinteles ca daca omu are bani ... sa-si ia M3. ce se mai incurca cu jucariile astea :blink:

Link to comment
Share on other sites

o masina care da suta in 9 secunde submotorizata?????? :)  sa fim seriosi. astea sunt fite de oameni care au sute de cai sub capota si de .. e normal (de fapt nu stiu cat de normal este) .. poate si eu in locul lor as zice la fel.

 

PS. apropo de reply-ul meu , cel cu golful V. nu am postat ca sa ma aflu in treaba. v-am spus cum sta treaba din fapt real nu din auzite cum spun altii. am vazut ca este ignorat si ca lumea sustine cu tarie ca un golf face muci 318-ele.... vrajeli. vorbe din auzite. eu am vazut cum stau lucrurile live. este exact invers cum spun ei :)

263036[/snapback]

Corect!!!!

Cea mai tare masina de la BMW 318i. :)

De ce nu ti-ai luat 316 ca tot BMW este!

Eu nu m-as lauda cu 9,3 sec. :blink: cel putin nu cu un BMW si nu mai spune tu de fite ca nu cred ca ti-ai luat BMW pentru ca nu ai avut bani de altceva :) .

Acum toti care au sute de cai sub capota dupa parerea ta sunt fitosi...si ca sa nu fie fitosi dupa parerea ta cam cati cai ar trebui sa aibe?

Prietene fi sigur ca BMW nu a ajuns celebru pentru motorizarea de 143 cp in 4 cil care dealtfel este un motor excelent pentru un compact de exemplu.

Raman la sugestia mea 320i 6 cil.

Link to comment
Share on other sites

Corect!!!!

Cea mai tare masina de la BMW 318i. :blink:

De ce nu ti-ai luat 316 ca tot BMW este!

Eu nu m-as lauda cu 9,3 sec.

263146[/snapback]

 

Eu nu vad unde ar fi probl...316...asa si ?? E tot un bmw! Nu toata lumea isi cumpara masina ca sa se laude in cat ia suta.In zilele noastre masina este o necesitate!Si omu a spus ca nu ii genu cu liniutzele! Si eu ias sugera 320 L6 dar daca lui 318 ii este suficient ii ok!Deci nu vad de ce va certati , la urma urmei vorbim de BMW indiferent de motorizare :)

Link to comment
Share on other sites

Corect!!!!

Cea mai tare masina de la BMW 318i. :)

De ce nu ti-ai luat 316 ca tot BMW este!

Eu nu m-as lauda cu 9,3 sec. :blink:  cel putin nu cu un BMW si nu mai spune tu de fite ca nu cred ca ti-ai luat BMW pentru  ca nu ai avut bani de altceva :) .

Acum toti care au sute de cai sub capota dupa parerea ta sunt fitosi...si ca sa nu fie fitosi dupa parerea ta cam cati cai ar trebui sa aibe?

Prietene fi sigur ca BMW nu a ajuns celebru pentru motorizarea de 143 cp in 4 cil care dealtfel este un motor excelent pentru un compact de exemplu.

Raman la sugestia mea 320i 6 cil.

263146[/snapback]

 

 

domnule asterix ma dezamagesti cu raspunsul asta si vad ca nu vrei sa pricepi ce am de spus

- nu am spus ca 318i este cea mai tare masina bmw , 316i se poate spune ca are un motor mai slabut dar indiferent de aspectul asta este bmw si are acel aer pe care nu-l face nici RS-ul de la audi

- mi-am luat bmw pentru e46 asta arata al naibii de bine si are o imagine mai sportiva ce simt ca se potriveste cu mine

- fite nu inseamna sa-ti iei bmw cu multi cai , m-ai inteles gresit sau poate te faci ca nu m-ai inteles , fite inseamna sa-ti iei 325xi spre exemplu super rulat cand tu ai bani de un 318i in stare foarte buna

- bmw a ajuns celebru pentru mai mult decat o motorizare sau alta , e un intreg brand construit in timp din foarte multe pe care le stii si tu si nu le mai enumer

- 318i este demn de bmw pentru ca suna a bmw in turatie chiar daca are 4 cilindri are cuplu max la 6000 de ture si daca e sa o luam prin comparatie este mai tare decat marea majoritate a motoarelor de la audi

 

SUNT DE ACORD CU 320I IN CONDITILE IN CARE RULAJUL SI UZURA SUNT APORPIATE DE 318I , DACA E DIFERENTA DE 100.000 KM INTRE ELE SA-SI IA OMUL 318I. MOTOARELE DUC DAR MECANICA SI CELELALTE PE DRUMURILE ASTEA ARATA ACEASTA DIFERENTA DE RULAJ

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vad unde ar fi probl...316...asa si ?? E tot un bmw! Nu toata lumea isi cumpara masina ca sa se laude in cat ia suta.In zilele noastre masina este o necesitate!Si omu a spus ca nu ii genu cu liniutzele! Si eu ias sugera 320 L6 dar daca lui 318 ii este suficient ii ok!Deci nu vad de ce va certati , la urma urmei vorbim de BMW indiferent de motorizare  :blink:

263151[/snapback]

 

 

sunt de acord cu tine insa topicul ajunsese la alte aspecte

Link to comment
Share on other sites

... M3 :) ar fi ceva - dar depaseste bugetul cam cu 10.000 :blink: - asa ca nu multumesc iar 320ci ar fi intradevar o alegere ok pt ca e in 6 cilindri si chiar am mers zilele astea cu un prieten care are un 520i din 2005 si e ok dar prefer un 318i cu mai putini km decat un 320i cu km dubli.
Link to comment
Share on other sites

ia si condu si 318i si 320i si 320d si fa o comparatie. un benzinar daca e tinut in turatii mai greu e ajuns de un diesel. Eu tocmai i-am dat sus de tot la al meu 320i si cu a iv-a am ajuns la 190km/h si stii ce-i interesant nu da senzatia de plafonare nici o secunda, trage cu acelasi interes pana la 6500rpm. Si cand vb de BMW in nici un caz nu vorbim numai de motoare. ia un BMW si fugareste-l pe drum virajat cu alta marca din aceeasi clasa motorizare similara si atunci vei vedea diferenta.

Eu chiar daca am 170cp 6 in linie zic ca nu te faci de rusine nici cu un 318i.

si mai sugerez ca un 320i la 150000km luat din germania n-o sa te deranjeze la buzunar devreme.

 

totusi daca beneficiezi de un buget mai mare, 6 cilindri in linie de la BMW sunt inconfundabili

Link to comment
Share on other sites

e adorabil motoru de 318i 143cp. Inafara de un tacanit de la Valvetronic care se aude cand deschizi capota motoru nu scoate nici un fel de sunet. dar are o mare hiba :blink: consuma exact cat un 320i. daca vrei sa-ti iei pt caroserie ia-ti 318 dar daca totusi vrei sa ai masina sub tine ia-ti 320i fara sa stai pe ganduri.
Link to comment
Share on other sites

dar are o mare hiba :blink: consuma exact cat un 320i

263399[/snapback]

 

Dar totusi 1.8 ii L4 si 2.0 L6 ... ar cam trebui sa fie o diferenta de consum , sunt 2 cilindrii in plus...poate nu prea mare...dar o diferenta ar trebui sa fie!Corectati-ma daca gresesc :) Pentru ca daca ii asa cum zici atunci chiar nu mai are sens sa iti iei 1.8...

Link to comment
Share on other sites

Dar totusi 1.8 ii L4 si 2.0 L6 ... ar cam trebui sa fie o diferenta de consum , sunt 2 cilindrii in plus...poate nu prea mare...dar o diferenta ar trebui sa fie!Corectati-ma daca gresesc  :blink: Pentru ca daca ii asa cum zici atunci chiar nu mai are sens sa iti iei 1.8...

263405[/snapback]

 

 

inainte de a-mi lua 318i am studiat foarte mult problema cu motoarele bmw , oricum vroiam benzinar pentru ca ma saturasem de la golf de a sta cu frica turbinei si in general a unui motor mai complicat , mai sensibil si mai zgomotos

 

asa ca am m-am interesat si de 318i si 320i, concluzia generala este ca totusi 320i bea mai mult cu aproape 2 litri mai mult decat 318i , nu e nimic neadevarat in asta si probabil sunt si topicuri pe tema asta care imi dau dreptate

Link to comment
Share on other sites

asa ar trebui sa fie cum zici tu. dar in practica motoru de 2.0 (318i) trebuie turat mai mult. motoru de 2.2 (320i) e mult mai puternic si trage caroseria mai bine decat cel de 2.0 in 4 cil. bineinteles ca daca te dai la cel de 2.2 o sa consume ceva mai mult dar asta nu o sa fie nevoie in general decat daca vrei sa-l faci pe unu...
Link to comment
Share on other sites

Dar totusi 1.8 ii L4 si 2.0 L6 ... ar cam trebui sa fie o diferenta de consum , sunt 2 cilindrii in plus...poate nu prea mare...dar o diferenta ar trebui sa fie!Corectati-ma daca gresesc  :blink: Pentru ca daca ii asa cum zici atunci chiar nu mai are sens sa iti iei 1.8...

263405[/snapback]

 

 

318i are motor de 2 litri. 320i are motor de 2.2 litri. .... si da .. ala de 2.2 litri consuma mai mult. aici ai dreptate :). nu stiu de unde a scos B.M.W. treaba asta.

Link to comment
Share on other sites

asa ar trebui sa fie cum zici tu. dar in practica motoru de 2.0 (318i) trebuie turat mai mult. motoru de 2.2 (320i) e mult mai puternic si trage caroseria mai bine decat cel de 2.0 in 4 cil. bineinteles ca daca te dai la cel de 2.2 o sa consume ceva mai mult dar asta nu o sa fie nevoie in general decat daca vrei sa-l faci pe unu...

263412[/snapback]

 

320i:

The 2.2 L (2171 ccm/132 in³) M54B22 produced 125 kW (170 hp) at 6100 rpm and 210 N·m (155 ft·lbf) at 3500 rpm

 

 

318i:

The N42B20 is a larger 2.0 L (1995 cc) version. It produces 105 kW (143 hp) and 200 N·m (148 ft·lbf) at 3750 rpm

 

mult mai puternic? NU .. doar mai insetat :blink:

Link to comment
Share on other sites

hmm.. pai au fost multe topicuri referitoare la aspectu asta. vezi aici

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5622&hl=

 

acuma din experienta mea personala. un 316/318 fara facelift are un consum pe obc de 10.5 - 11 in bucuresti (fara clima). am vazut la 4-5 masini treaba asta. daca faci un calcul la pompa o sa descoperi ca obc-u minte si de fapt masina ia cam 13-14

 

la 318i cu 143 cp am avut de-a face cu 2 masini. una din dragasani pe care am vrut sa o cumpar. avea pe obc 8.7 dar cred ca omu tocmai resetase consumu ca sa ma impresioneze pe mine, sau cel mai probabil asa ii arata masina avand in vedere ca in dragasani nu exista trafic iar omu avea treaba pe drumul dragasani - valcea zi de zi (extraurban). celalalt 318 avea 13 in Bucuresti

 

acuma vin motoarele in 6 cilindrii. la un 320i am vazut cam 11.5 consum iar la 323i cam 12.2. dar am auzit ca daca stai bara la bara sau daca te dai la ea ai 16 garantat :blink:

 

intr-adevar motoarele cu cat sunt mai mari pe aceasi caroserie au tendinta sa consume moderat atunci cand nu sunt urcate in ture. practic cu un motor mare poti sa faci acelasi lucru in regim normal care-l faci cu un motor mic dar turat.. o fi asta explicatia .. nu bag mana in foc.

 

o alta idee care-mi place mie este ca un motor mare rezista mai mult timp deoarece nu este folosit la maxim pt a face acelasi lucru ca un motor mic

 

eu am expus doar niste idei care s-au mai discutat

 

oricum ca sa fiu ontopic eu recomand ambele motoare. cel de 143 cp imi place f mult dar sper sa fi sigur ce vrei. s-ar putea sa-ti para rau la un moment dat ca nu ai ales 320i (sau poate nu). parerea mea e ca daca iti iei coupe cel mai bine incepi cu 320i sau chiar mai sus. 318i mi se pare bun pt sedan. dar ma rog tu vrei masina pt cum arata .. nu? :)

Link to comment
Share on other sites

hmm.. pai au fost multe topicuri referitoare la aspectu asta. vezi aici

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5622&hl=

 

acuma din experienta mea personala. un 316/318 fara facelift are un consum pe obc de 10.5 - 11 in bucuresti (fara clima). am vazut la 4-5 masini treaba asta. daca faci un calcul la pompa o sa descoperi ca obc-u minte si de fapt masina ia cam 13-14

 

la 318i cu 143 cp am avut de-a face cu 2 masini. una din dragasani pe care am vrut sa o cumpar. avea pe obc 8.7 dar cred ca omu tocmai resetase consumu ca sa ma impresioneze pe mine, sau cel mai probabil asa ii arata masina avand in vedere ca in dragasani nu exista trafic iar omu avea treaba pe drumul dragasani - valcea zi de zi (extraurban). celalalt 318 avea 13 in Bucuresti

 

acuma vin motoarele in 6 cilindrii. la un 320i am vazut cam 11.5 consum iar la 323i cam 12.2. dar am auzit ca daca stai bara la bara sau daca te dai la ea ai 16 garantat :blink:

 

intr-adevar motoarele cu cat sunt mai mari pe aceasi caroserie au tendinta sa consume moderat atunci cand nu sunt urcate in ture. practic cu un motor mare poti sa faci acelasi lucru in regim normal care-l faci cu un motor mic dar turat.. o fi asta explicatia .. nu bag mana in foc.

 

o alta idee care-mi place mie este ca un motor mare rezista mai mult timp deoarece nu este folosit la maxim pt a face acelasi lucru ca un motor mic

 

eu am expus doar niste idei care s-au mai discutat

 

oricum ca sa fiu ontopic eu recomand ambele motoare. cel de 143 cp imi place f mult dar sper sa fi sigur ce vrei. s-ar putea sa-ti para rau la un moment dat ca nu ai ales 320i (sau poate nu). parerea mea e ca daca iti iei coupe cel mai bine incepi cu 320i sau chiar mai sus. 318i mi se pare bun pt sedan. dar ma rog tu vrei masina pt cum arata .. nu? :)

263428[/snapback]

 

 

ai dreptate cu computerul de bord. este valabila treaba dar nu in toate cazurile. am vazut cazuri in care arata exact. cumnatul meu are un 320D din 2004 ii arata 9 pe bord 9 este si la pompa. este verificat.

mie imi arata in oras 10.2. bag de 500 de mii benzina Top 99+ de la Petrom (vin aproape 14 litri) si merg 130 km. asta inseamna cam 10.7%. deci o diferenta de 0.5%.

nu stiu in functie de ce este eroarea mai mare la unii .. si mai mica la altii. poate in functie de numarul de kilometrii sau cu cat este mai veche masina. ma gandesc ca o data cu timpul incep sistemele sa o ia razna :)).

Link to comment
Share on other sites

320i:

The 2.2 L (2171 ccm/132 in³) M54B22 produced 125 kW (170 hp) at 6100 rpm and 210 N·m (155 ft·lbf) at 3500 rpm

318i:

The N42B20 is a larger 2.0 L (1995 cc) version. It produces 105 kW (143 hp) and 200 N·m (148 ft·lbf) at 3750 rpm

 

mult mai puternic? NU .. doar mai insetat :blink:

263420[/snapback]

 

Off topic: Ok mersi mult pentru informatii! Dar am o nelamurile...din ce an au fost introduse motoarele de 2.0 pe 318??sau la toate incepand cu E46 au asa?Zic pentru ca daca tin eu bine minte la un unchi de a meu din GER care a avut un 318i din '99 cu motor de 1.8...sper sa nu gresesc :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.