Jump to content

ce motor e mai fiabil dupa 200.000km?


Dragnea22

Recommended Posts

diesel sau benzina dupa 200.000km , pana in 2000cc-2500cc

 

am inteles ca dieselul te rupe la injectoare, releu,turbina si multe altele, chiar si consum ulei, egr si altele

la benzinar un motor dupa 200.000km cica pierde ulei la greu, compresie si eventual la 300.000km moare total spunea celebrul yt razvan bala...

 

am deschis acest topic deoarece am vazut ca unii zic ca benzinarul e mai fiabil ca si costuri de intretinere, altii zic ca dieselul ca e mai rezistent.

pana la urma care te rupe mai tare la bani sau te tine mai des pe platforma?

Edited by Dragnea22
  • Confused 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, mgi said:

Cel de logan si cel de toyota prius, dar doar alea de pe taximetre. Bat 600k lejer, iei unul de-ala si stii sigur ca e fiabil dupa 200k. 

Devenind prea seriosi pe un asa (alt) topic deschis de dragnea.. un motor care NU se raceste, nu se strica.. / e atat de simplu.

Link to comment
Share on other sites

500 k km , n47 320 D din 2008 . Fara probleme majore , distribuția din fabrica ,uleiul in cutia automata din fabrica ,injectoare fara probleme ,rupe asfaltu' !

Într-adevăr ,sunt scumpicele piesele mici (senzori ,relee ...etc) ,nu știu cât de ieftine sunt la benzinare .

Cred că mai tine și de noroc !

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, wolf20 said:

Tot un 316 e baza.

Pe națională bate tot,fiind mai dinamică. 

Doar pe autostrada Brașov București e mai lentă puțin,fiind mai puțin dinamică. 

suferi din cauza ca ai tractoras diesel cu pneuri de iarna

4 hours ago, Viper05 said:

316i e cel mai fiabil, si cel mai rapid, se aplica doar pe nationala

suferi ca ai tractoras diezel cu pneuri de iarna.

5 hours ago, edit said:

Tu vrei sa iei un cadavru si astepti sa te bata baietii pe umar si sa te asigure ca nu e intrat total in putrefactie.

eu nu stiu ce cadavru vezi la seria 3, cand tu te dai cu dizel cu pneuri de iarna in oras

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vad cadavru la seria 3, vad doar ca tu vrei sa iei un cadavru (ceea ce e total diferit fata de intelegerea ta), iar sfatul meu este sa stai cuminte. E mai sanatos si mai ieftin.

 

 

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Dragnea22 said:

suferi din cauza ca ai tractoras diesel cu pneuri de iarna

suferi ca ai tractoras diezel cu pneuri de iarna.

eu nu stiu ce cadavru vezi la seria 3, cand tu te dai cu dizel cu pneuri de iarna in oras

Normal ca sufar, si eu imi doresc un e46 316i , acum pe nationala imi tot iau ceata

Link to comment
Share on other sites

dragnea, dupa cum vezi GODINI ti-a dat cel mai bun raspuns pana acum pe topic eu zic sa cauti un N47 dizel cu pana in 500k km si sa te rogi (sa nu aiba mai multi km.. din 2008).. 

DACA iti permiti masina de data mai recenta si STII sa O INTRETII, O sa Te Tina De O sa Te Plictisesti.

In rest, lasa-ne sa ne roadem unghiile  de ciuda ca 316i nu e N47.. pardon, dizel.

1 hour ago, edit said:

Eu nu vad cadavru la seria 3, vad doar ca tu vrei sa iei un cadavru (ceea ce e total diferit fata de intelegerea ta), iar sfatul meu este sa stai cuminte. E mai sanatos si mai ieftin.

Si edit zice bine; i'auzi ce explica, cica vulpea care nu ajunge la struguri zice ca's acri!

De iti vine sa o crezi... e pe forum.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

In ochii lui dragnea toti va dati cu pneuri de iarna, orice discutie cu el devine absolut retarda,

cred ca a deschis o peste 30 de topicuri pe acelasi subiect, isi schimba masina de vreo 5 ani, asta e al doilea user….la mai mare

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

dragnea, dupa cum vezi GODINI ti-a dat cel mai bun raspuns pana acum pe topic eu zic sa cauti un N47 dizel cu pana in 500k km si sa te rogi (sa nu aiba mai multi km.. din 2008).. 

DACA iti permiti masina de data mai recenta si STII sa O INTRETII, O sa Te Tina De O sa Te Plictisesti.

In rest, lasa-ne sa ne roadem unghiile  de ciuda ca 316i nu e N47.. pardon, dizel.

Si edit zice bine; i'auzi ce explica, cica vulpea care nu ajunge la struguri zice ca's acri!

De iti vine sa o crezi... e pe forum.

frate eu am auzit ca n47 e stricacios, distrubutia cade ...etc. nu mai degraba m47? multi zic ca benzinara ar fi mai fiabila, altii dieselul...

mai duc la el injectoarele si turbina? daca imi cade un injector? costa cat un motor e46benzina

Edited by Dragnea22
Link to comment
Share on other sites

On 7/23/2022 at 7:22 PM, Godini said:

500 k km , n47 320 D din 2008 . Fara probleme majore , distribuția din fabrica ,uleiul in cutia automata din fabrica ,injectoare fara probleme ,rupe asfaltu' !

Într-adevăr ,sunt scumpicele piesele mici (senzori ,relee ...etc) ,nu știu cât de ieftine sunt la benzinare .

Cred că mai tine și de noroc !

Daca are 500k km cu distribuția originala, este doar noroc:))))

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, edit said:

Dar oare Dragnea nu isi da seama ce spune?!

Aplica tuturor oamenilor ca fiind definitorii experientele lui de viata cu oamenii pe care i-a intalnit?

Pare ca are 22 de ani.

 

 

Eu cred ca are vreo 17-18, la cum nu se poate purta o conversatie cu el. Si aia petrecuti cine stie cum.

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.