Jump to content

Probleme G30 530D


Recommended Posts

5 minutes ago, wolf20 said:

Care treapta?

Poate aia de scară  

E automată bre..

Asa si? Ai pus-o in modul sport sa vezi pe ce zona se misca aceleratia la talpa, si in ce zona se misca la comfort si si mai rau in economic!?

Sau crezi ca daca injectoarele se deschid mai mult timp asta e suficient pentru o depasire de bun simt!?

Just now, bimmer90f30 said:

Asa si? Automata nu are trepte de viteza?

Ai pus-o in modul sport sa vezi pe ce zona se misca aceleratia la talpa, si in ce zona se misca la comfort si si mai rau in economic!? Oare de ce?

Sau scoate-i turbina si pune-o pe direct sa vezi ce depasiri faci..

Sau crezi ca daca injectoarele se deschid mai mult timp asta e suficient pentru o depasire de bun simt!?

 

  • Haha 1
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, bimmer90f30 said:

Asa si? Ai pus-o in modul sport sa vezi pe ce zona se misca aceleratia la talpa, si in ce zona se misca la comfort si si mai rau in economic!?

Sau crezi ca daca injectoarele se deschid mai mult timp asta e suficient pentru o depasire de bun simt!?

 

Lol, n are rost..😅😅

 

Probabil ești dragnea deghizat..😂😂

Edited by wolf20
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, bimmer90f30 said:

Asa si? Ai pus-o in modul sport sa vezi pe ce zona se misca aceleratia la talpa, si in ce zona se misca la comfort si si mai rau in economic!?

Sau crezi ca daca injectoarele se deschid mai mult timp asta e suficient pentru o depasire de bun simt!?

 

E ok, rămâi cu teoriile tale. Era clar vorba de o automată. Ne descurcăm și cu talpa la fund, fără pregătire temeinică in domeniul funcționării turbinei/injectoarelor/bla-bla😂

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, bimmer90f30 said:

Asa si? Ai pus-o in modul sport sa vezi pe ce zona se misca aceleratia la talpa, si in ce zona se misca la comfort si si mai rau in economic!?

Sau crezi ca daca injectoarele se deschid mai mult timp asta e suficient pentru o depasire de bun simt!?

 

In orice mod esti cand o calci la fel merge, poate cutia schimba o fractiune de secunda mai tarziu dar per total tot aia e.

 

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Viper05 said:

In orice mod esti cand o calci la fel merge, poate cutia schimba o fractiune de secunda mai tarziu dar per total tot aia e.

..sa nu iti raman dator, macar putem fi de acord ca intr-o fractiune de secunda se intampla foarte multe inclusiv multe ture ale vibrochenului pot fi mult mai putine decat in cealalta fractiune de secunda. Adica fractiunea de secunda in care schimba cutia in modul sport sau comfort.. nu este desigur decat cateva sute de ture mai mici, implicand turbina la minim deschisa fata de zona optima .. adica modul turbo.

Ce sa zic, vad ca va pricepeti intr-un fel anume, probabil ecomomic.., nu unul standard, procedural.. la depasiri.. (ca si cum turbina nu ar conta)..

Fara incidente sa fie.

E decent sa ne oprim aici. E limpede pentru mine ca intelegem diferit lucrurile 

Bafta.

 

Edited by bimmer90f30
  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Viper05 said:

Sincer esti culmea, de parca tot timpul depasesti cu pedala la fund sa conteze 0.1 secunde. Daca te bagi intr-o depasire atat de stramta …. No comment

Nu mai omule, doar ca pentru mine DEPASIREA trebuie sa fie categorica. 

Acum, cat de categorica este in realitate, poate varia. 

Numai sa fie facute (depasirile) cu risc minim.

Iar pentru mine turbina e factorul care face depasirea! Trebuie sa o simt in depasire..,; asa baliga cum conduc de multe ori, doar sa ajung.. 😉

Edited by bimmer90f30
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Am lucrat ca si consilier de service dar am lucrat si in reprezzentanta. Am "vandut" subiectul OE la toata lumea, asa am fost instruiti sa o facem !

Pe masina mea nu am pus niciodata OE, singura data cand am avut o problema legata de aftermarket este cand am montat pe propria masina niste placute de frana FERODO si nu m-am uitat cu atentie, era prima oara cand aparusera placutele ecologice - nu creaza nici o problema la franare dar au un scartait enervant, le-am schimbat cu Brembo.

Masina pe care o am anul asta face 21 de ani si sper sa o mai tin inca 10. Este un BMW E46 din 2001 cu 136cp , 320d. Ca piese originale mai are turbina, motorul, pompa de injectie am reconditionat-o acum vreo 5 ani pentru ca nu am stiut sa am grija de ea. Folosesc ulei 2T in motorina de 4 ani si nu sfatuiesc pe nimeni sa o faca dar eu o sa o fac in continuare, 200-300 ml la un plin de 60 l, ulei 2T cod JASO FC.

Folositi ce piese considerati de cuviinta, eu vreau sa am un BMW si nu-mi permit sa platesc piese OE. Imi intretin cu atentie masina sa fie intr-o stare cat mai buna si ma interesez ce piese pun si de unde le cumpar. 

Va doresc sa nu aveti probleme cu masinile voastre dar sa stiti ca asta este in starnsa legatura de atentia pe care i-o acordati !

Link to comment
Share on other sites

Referitor la partea 1: cand mergeam cu masina la 1800rot/min si apasam pedala, ezita motorul - dar nu era din cauza ca schimba treptele; testul il faceam si pe manual - iar problema era cam pe la 1800rot/min si din cauza EGR-ului ( 139k km) si dupa ce mi-au curatat egr-ul a fost totul perfect ( au trecut 3 ani si cei 250ron inca-si fac treaba 😄 ) .  Iar in test nu ii dadeam kickdown, doar acceleram foarte putin si avea delay. In sport si kickdown nu avea nimic, doar lagul normal.

6000ron discurile +placute, un logan sh :));  la F31 au fost 700ron discurile oem bmw ( doar fata ) 😄 . Si referitor ce a spus un coleg, eu m-am pus si mi  le-am inlocuit singur, acorzi mai multa atentie si daca ai unde, faci usor cu pc-ul in fata. Daca are schimbul de lichid de frana facut recent, cand impingi pistonasele urca lichidul peste maxim.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru ajutor. Inca nu au venit discurile, doar placutele au sosit in urmatoarea zi dupa cea in care le-am comandat. Maine sper sa ajunga. Lichidul de frana nu a fost schimbat recent dovada ca mi a aparut in bord azi indicatorul ca trebuie schimbat lichidul de frana. Oricum il schimbam odata cu placutele si discurile de frana.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am reusit sa schimb placutele si discurile de frana intr un final. Am stat langa mecanic, tot timpul. Ceea ce nu mi a placut e ca atunci cand a demontat ansamblul cu placutele de pe disc l-a lasat sa atarne de furtunul acela prin care trece probabil lichidul. Sper sa nu se fi intamplat nimic pentru ca si pe net la tutoriale se recomanda legarea acelui ansamblu fara a fi lasat sa atarne de furtun ca sa nu se rupa. Acum stau cu frica sincer sa nu se fi slabit acel furtunas dar de mers merge totul bine. Voi ce parere aveti sa stau linistit? Mersi!

Edited by alex24buc
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat doar plăcuțe față spate la un F48 .. plăcuțe senzori manoperă, OE 1700 lei parcă a fost, nu la BMW, dar autorizat. Cu istoric și tot ce trebuie.

Am vrut Brembo inițial .. dar discurile actuale sunt foarte bune. Și în trecut am mai făcut chestia asta, plăcuțe Brembo pe discuri originale, la un Reno, efect fiind anul următor am schimbat și discurile, implicit plăcuțe. A mâncat discurile cu pâine. Am zis să nu fac greșeala asta iar. Foarte dure plăcuțele Brembo.

Ce mă enervează la kit Brembo este că până nu ajunge in regim de temperatură nu te impresionează deloc pozitiv.

Astfel iarna țineau frânele după o perioadă bună. Firește, purtam gume de vară.

Vara la 30 de grade cam scârțâie.. frâne beton, dar zgomotoase. Evident, gume de iarnă.

De mic știu că iarna nu-i ca vara ... 🙂

 

Însă .. aftermarket, ce set recomandați .. gen și frâne bune, fără zgomot, exclus ecologicele. Prețul nu este foarte important, când vb de frâne direcție anvelope.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.