Jump to content

Reparație clapete galerie admisie n47


Recommended Posts

3 hours ago, Godini said:

cu clapetele ok dar cu un joc destul de serios în tija .

Nu vreau sa o fac eu pe desteptu', dar nu tija se uzeaza CI plasticul de cacao care l-au folosit la admisie NEVRAND SA O FACA DURABILA (:censured:).. si asa ca solutia (foarte probabil) este sa schimbi tija cu una mai groasa in diametru (bine-nteles marind gaura pentru axul tijei noi)  cu alta pe care sa pui toate aleaa "acareturi"si alte clapetari.. 

Ca asa fac si "desteptii" din linkul dat care baga si ceva teflon, ceea ce nu-i rau.. dar 5 ani garantie mi se pare chiar putin, ca atat ar trebui sa tina si una originala (bine, mai scumpa..).

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, bimmer90f30 said:

Nu vreau sa o fac eu pe desteptu', dar nu tija se uzeaza CI plasticul de cacao care l-au folosit la admisie NEVRAND SA O FACA DURABILA (:censured:).. si asa ca solutia (foarte probabil) este sa schimbi tija cu una mai groasa in diametru (bine-nteles marind gaura pentru axul tijei noi)  cu alta pe care sa pui toate aleaa "acareturi"si alte clapetari.. 

Ca asa fac si "desteptii" din linkul dat care baga si ceva teflon, ceea ce nu-i rau.. dar 5 ani garantie mi se pare chiar putin, ca atat ar trebui sa tina si una originala (bine, mai scumpa..).

@Bimmer , galeria e într-o stare foarte buna ,clapetele sunt foarte ok,nu au joc ,sunt metalice . Singura problema este tija care este acționată de motoraș , care are un joc pe lung și mi-e să nu scape presiune pe acolo . 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, bimmer90f30 said:

 dar 5 ani garantie mi se pare chiar putin, ca atat ar trebui sa tina si una originala (bine, mai scumpa..).

Una originala are garanție un an 🙂

La mine s-a rupt plasticul unde e prinsa tija. Materiale de calitate.. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

De aia le am dat jos.. avea un joc imens, se mișca cam 2-3cm sus-jos țină respectiva.

clapetele erau ok, doar jocul in tija era problema.

 

Se poate repara, cu siguranța, mai ales pentru cine are imaginație si se pricepe, însă eu nu am vrut sa mai risc in timp ce reparam motorul din cauza ca se rupsese distribuția, imi ajung 2 motoare schimbate :))

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, WIN60 said:

De aia le am dat jos.. avea un joc imens, se mișca cam 2-3cm sus-jos țină respectiva.

clapetele erau ok, doar jocul in tija era problema.

 

Se poate repara, cu siguranța, mai ales pentru cine are imaginație si se pricepe, însă eu nu am vrut sa mai risc in timp ce reparam motorul din cauza ca se rupsese distribuția, imi ajung 2 motoare schimbate :))

Și ,după anulare ,s-a simțit ceva special la mașină  ? 

Link to comment
Share on other sites

Egr nu am umblat la el. 

Dpf este anulat la aproximativ 1 an după ce am schimbat motorul si anulat clapetele, deoarece am evacuare făcută si am ales sa l anulez atunci. 
 

Nu, nu vad rostul anulării egr ului.. clapetele le-am anulat sa elimin riscul ruperii, oricum vin galerii de pe 118d si 318d, parca fără clapete, care se potrivesc identic si pe E60 ca si idee. 
 

Dpf ul l am anulat ca eram cam pe ducă si nu mai aveam timp sa l schimb pana la programarea de la Pilot si Completechip, iar ca sa nu mi influențeze softul, am ales pe loc sa l anulez la Pilot. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Godini said:

Singura problema este tija care este acționată de motoraș , care are un joc pe lung

Din pacate, cum probabil intuiesti nu am N47 sa pot vedea unde ar fi spatiu.. dar sa zicem ca daca dai tija jos si faci una sau doua bucse, sa zicem din bronz, care sa foe suficeint de groase ca sa permita sa dai o gaura mica diametral (prin mijlocul bucsei si mai apoi prin axul tijei si asa sa ntepenesti busca pe tija, pozitia acesteia sa impiedece deplasarea in lung care zici ca se intampla. Deci practic bucsa cu un surub sa zicem, cu toate ca nu e ideal prin ea dintr-o parte in alta, prin ax si acesta fixata ca sa permita si rotirea utlerior, normal a clapetelor,  fixata langa un flanc/perete drept al galeriei de admisie pe unde intra axul..

E doar o parere.

 

Dupa aia, daca iti iese iesi pe piata. 😲

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi buba am avut-o si eu cu galeria de N47 177cp. Am vrut sa o curat, moment cand am aflat ca scapa gaze pe la tija de langa motoras (inca incipient - 200k km). Culmea, galeria veche era complet curata. Ma asteptam sa fie imbacsita complet la ce poze am mai vazut pe net, insa avea doar un strat f subtire de ulei/funingine.

Am cumparat si montat galerie noua, originala, pt un rahat ce ar fi putut fi reparat cu o bucsa ieftina.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, bimmer90f30 said:

Din pacate, cum probabil intuiesti nu am N47 sa pot vedea unde ar fi spatiu.. dar sa zicem ca daca dai tija jos si faci una sau doua bucse, sa zicem din bronz, care sa foe suficeint de groase ca sa permita sa dai o gaura mica diametral (prin mijlocul bucsei si mai apoi prin axul tijei si asa sa ntepenesti busca pe tija, pozitia acesteia sa impiedece deplasarea in lung care zici ca se intampla. Deci practic bucsa cu un surub sa zicem, cu toate ca nu e ideal prin ea dintr-o parte in alta, prin ax si acesta fixata ca sa permita si rotirea utlerior, normal a clapetelor,  fixata langa un flanc/perete drept al galeriei de admisie pe unde intra axul..

E doar o parere.

 

Dupa aia, daca iti iese iesi pe piata. 😲

O sa incerc !

 

5 hours ago, LYM said:

 

Am cumparat si montat galerie noua, originala, pt un rahat ce ar fi putut fi reparat cu o bucsa ieftina.

Exact asta incerc sa evit ! Daca nu reușesc să o repar ,in niciun caz nu dau 1000 de euro pe o galerie noua ,o să anulez clapetele !

Link to comment
Share on other sites

Scuze pentru dubla postare !

Din păcate , in timp ce am spălat galeria cu jet de apa ,a zburat o clapeta . Se pare că nu erau nici ele într-o stare foarte buna ,așa că am fost nevoit să le anulez . 

Doamne ajută că a zburat acum și nu în motor .

Sincer , sunt niste mizerii si riscul de a se desprinde e uriaș . Pur și simplu ,materialul din care sunt făcute, e un fel de aliaj de metal cu plastic foarte imprevizibil ca durabilitate . Trag cu patentul de o clapeta și pare in regula dar zboară când o spăl cu presiune .

Materialul din care sunt făcute pare foarte  casant . 

Cei care aveți clapetele pe mașina cred că jucați ruleta rusească la fiecare drum pe care îl faceți ,până nu am văzut cu ochii mei ce s-a întâmplat ,nu am crezut că materialul din care sunt făcute e o mizerie .Chiar păreau solide !

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Godini said:

Cei care aveți clapetele pe mașina cred că jucați ruleta rusească la fiecare drum pe care îl faceți ,până nu am văzut cu ochii mei ce s-a întâmplat ,nu am crezut că materialul din care sunt făcute e o mizerie

😡😡😡😡😡😡

Daca le gasesc de plastic la B47 nici nu o sa mai stau le mai analizez.. le scot direct!!!!

Deci sunt niste jeguri ordinare de la cum le-au gandit ca ar trebui in proiectare... fooarte probabil materialul PLASTIC, incalzit/racit de sute de ori DEVINE CASANT iar apoi se desprinde ca o musca beata.. la primul jet mai puternic!

"Bravo" ingineri de la BMW, v-ati aliniant cu cerintele sefilor!

Multumesc de postare.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

Chiar acum m-am dus sa ma uit la galeria veche, cu 200k km/12ani. Am tras de clapete cat am putut, in toate partile si nici vorba sa se rupa vreuna. Nu mi s-au parut casante absolut deloc. In functionare ele nu vor fi niciodata expuse la asemenea forte sau la jeturi de apa (un jet de apa aplicat pe o bucata de lemn face gaura in ea, ca idee asupra fortei pe care o are).

Ele au un rol in functionarea motorului, nu degeaba exista la 20d, nu si la 18d. O masina mai trebuie si intretinuta, cat sa si tina o bucata de plastic? La noi observ ca e la moda sa se anuleze tot ce se strica.

Edited by LYM
  • De acord! 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, mgi said:

Galeria ar trebui schimbata la 100k km, e consumabil. 

 

(dar ce se consuma la ea?? probabil relele intentii ale proiectantilor)

Asta de unde ai scos-o? Scrie in vreun manual de reparatie,?

Poti sa mi-l arati?

Astept cu nerabdare.

Daca nu, atunci fie esti doar un adept al unui nou curent... "am auzit/citit pe internet". Sau si mai rau, proiectant. 😉

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 2
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, wolf20 said:

Orice service bmw o recomandă. 

Dacă nu ți convine, ia ți  Hyundai, că nu le pare rău. 

Da, nu imi convine.

Daca tot ma trimiti undeva, pot sa te intreb  cine e mai prost dintre noi? Cel care  sau cel care nu accepta asa ceva?

Nu esti tu cel care apreciaza daca le va parea rau sau nu.

Zic sa arunci vorbe cu sens nu FARA SENS.

Am un E90 facut in anii 2000 cu foarte aprope 500k km (admisie originala, swril flaps..., fara vreo modificare) sigur daca ma duc la ei recomanda si luna de pe cer.. dar pentru ca sa nu cada clapete in motor, aia nu mai e recomandare aia e greaseala de proiectare.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, e recomandare in planul de mentenanta (cel intern, de service). Ca nu face nimeni asta, e alta poveste.

Durata de viata a galeriei depinde foarte mult si de conditiile de utilizare (si, din pacate, de tara). O masina care a facut 200k de autostrada in vest o sa aiba galeria de admisie curata. O masina care a facut 50k la noi in tara, oras/DN, o sa aiba galeria plina de mazga. Si la urma urmei, e un plastic pe care daca il umpli de mazga cat sa se forteze mereu clapetele, o sa cedeze. Mai sta si in temperaturi ridicate tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.