Jump to content

Sfat achizitie bmw e 90


vali2k

Recommended Posts

Stai ca am schimbat si eu senzor de placute de frana ca se rupsese firul de la jumatate.. 🤭🤭 de camd nu mai fusese schimbat, nu ca nu era pus sau ceva.. ci batranetea si la locul unde era tinut firul lui.

 

Eu am modelul cu banda magnetica pe rulmentii din spate si de aceea (aviz amatorilor.. de E90 vechi, daca banda e pe rulment, adica nu are ce zice mgi) trebuie schimbati rulmentii spate, o "distractie" pentru mecanici.. senzorul ABS la mine e bagat in fuzeta.

 

Plasa la scaun se duce plasa/senzor de airbag.. la E90.

...Se deconecteaza maiastru firul gros din spatele panoului de sigurante si moare motorul..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

E90 devine un clasic in viata, asa ca daca vrei sa ai o masina de toate zilele, ori platesti in jur de 10.000 euro pe ceva deosebit/intretinut, ori iti asumi reparatii anuale, si bugetul respectiv; epoca lui mercedes cobra a pus demult, masina din semnatura ruleaza 1000 km/an maxim, cand ajung, si nonstop repar cate una alta la ea, e sac fara fund, crezi ca e90 cu un diesel conceput in anii 2000 e ceva bulletproof ce te tine ani de zile sa te trambalesti cu familia? Sincer, vrei fiabilitate, cauti poate skoda octavia 2, sau ceva japoneze benzina aspirat (acolo e nasol la rugina), ca nu e bmw, sau mercedes sau audi solutia.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Eugen B said:

E90 devine un clasic in viata

E90/M47 l-as numi ultima reduta, clasic motor de 2 litrii diesel facut ca lumea, adica in mintile lui.. fara probleme mari.

Chiar ma gandeam dimineata, cum/si de ce inca din 2005-2006 nemtii s-au gandit sa faca contoar de schimb de ulei care sa poata fi resetat doar pana la 300k km sau asa ceva..? La mine nu mai pot reseta intervalul de ulei de mult muult timp.

I-or fi durut incheieturile ma mani cand au facut pus la punct intervalele de reset a diferitelor revizii.. in cazul de fata ulei..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

atunci ar trebui sa stii ca distributia la B47 e exact la fel ca la N47, aceleasi piese, aceleasi coduri.

doar ca au imbunatatit anumite repere, pe masura ce s-au constatat problemele la patine.

insa cine a schimbat distributia la N47 dupa 2015-2016 are fix aceleasi repere care se gasesc si pe B47.

eu am schimbat-o in 2018, la aproximativ 220k si indiferent daca aveam B47 sau N47, imi veneau exact aceleasi piese.

am schimbat-o degeaba ca nu era nimic in neregula, N47 din 2008.

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, daddy0307 said:

atunci ar trebui sa stii ca distributia la B47 e exact la fel ca la N47, aceleasi piese, aceleasi coduri.

doar ca au imbunatatit anumite repere, pe masura ce s-au constatat problemele la patine.

insa cine a schimbat distributia la N47 dupa 2015-2016 are fix aceleasi repere care se gasesc si pe B47.

eu am schimbat-o in 2018, la aproximativ 220k si indiferent daca aveam B47 sau N47, imi veneau exact aceleasi piese.

am schimbat-o degeaba ca nu era nimic in neregula, N47 din 2008.

 

Exact, cele doua motoare impart acelasi design al distributiei. Diferenta este ca de-a lungul timpului BMW a imbunatatit piesele si din cauza asta au decis sa faca carry-over al acestui design si catre ultimul motor de 2litri, diesel si anume B47. 

Link to comment
Share on other sites

Da stiu, sigura diferenta este ca lantul de B47 nu mai are probleme din cauza rotii dintate ca in cazul N47. Ar trebui ca la o masina cu distributie pe lant sa schimbam setul, daca auzim zgomot sau se largeste lantul. Nu vreau sa raman intr-o disputa daca B47 e mai bun sau nu deat N47. Sa va merga bine masinile si sa va bucurati de ele.🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.