Jump to content

Distributie N47


Recommended Posts

Salut! Am schimbat distribuția la un 2.0 N47. A spart cativa culbutori,s a rupt lantul dintre arbore si pompa de înaltă. Culbutori noi,kit complet de distributie,totul pus si strans dupa specificatii,s au folosit cale. Problema insa,e mai ciudată, desi e la punct si are compresie,dupa 10-15 minute,a spart culbutorii de pe evacuare. I am schimbat,pus totul la loc,a pornit,dupa iar,a spart culbutorii tot pe evacuare,cil 4. Ma gandesc ca sunt probleme la axa de pe evacuare, din moment ce motorul e pus la punct si porneste usor. Totusi este putin mai zgomotos,si ma gandesc ca daca era decalat nu pornea sau acea mers urat,dar el sta perfect la 900 rpm si nu tremura,are mersul rotund.A mai patit cineva?

Edited by mihaicarbunaru
Link to comment
Share on other sites

De obicei,  când se sparg culbutorii, se indoaie și axele iar în unele cazuri se crapa și suportul de axe. Sunt cazuri mai rare când se învârt lobii de pe axele cu came (sunt montați prin presare,  nu sunt prelucrati din corpul axeler). 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, mase said:

De obicei,  când se sparg culbutorii, se indoaie și axele iar în unele cazuri se crapa și suportul de axe. Sunt cazuri mai rare când se învârt lobii de pe axele cu came (sunt montați prin presare,  nu sunt prelucrati din corpul axeler). 

Cred ca asta s a intamplat la acest motor. A spart cativa culbutori, suportul arata bine,fara fisuri. Si ma gandesc ca daca era sa gresesc la montaj,nu pornea (e primul N47) am verificat si reverificat inainte sa il pun sus...sa fie bine pus la punct,a pornit usor,o cheie mai lunga sa traga motorina si la a doua a pornit....dar asta am sa fac,o sa ii caut axe...cred ca pot sa le schimb fara sau dau iar jos tot...daca blochez arborele si axele,scot intinzatorul sa slabesc lantul,am posibilitatea sa desfac pinionul din ce am vazut si am grija sa il pun exact la fel...totusi prima data am sa pun axa le evacuare,caci acolo sparge culbutorii

Link to comment
Share on other sites

On 8/15/2022 at 11:16 AM, mihaicarbunaru said:

Da,maine seara revin cu poze. Mulțumesc 

Incerc sa pun poza,dar nu mi da voie,imi arata ca fisierul este prea mare.

In orice caz,din ce am vazut pe autodata pe cil 1 camele si pe admisie si pe evacuare trebuie sa fie in acelasi unghi cand axele sunt la punct...ei bine la mine se pare ca pe axa de pe evacuare,acolo unde si este problema, sunt mai inclinati cu cel putin 2-3 dinți desi pinioanele sunt la semn. In concluzie,axa pe evacuare e stramba. Recomand si altor colegi,cand umbla la o distributie rupta de N47,odata cu distributie si culbutori,sa caute si axele cu tot cu suport,chiar daca par in regulă,ii scuteste de timp pierdut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.