Jump to content

F10 530d eroare drivetrain


Recommended Posts

Va salut,

La un Bmw 530d  F10 LCI, xdrive, mi-a aparut o eroare cu "Drivetrain ", conform pozei atasate.

Aveti idee cam care ar putea fi cauza ?

Parca intr-adevar nu mai are puterea ei.

Ca idee , cred ca e posibil sa fi aparut dupa ce sotia a alimentat de la alta firma (Omv).

Voi face si eu alte verificari si "anchete" cu... 'conducatorul auto ' la care a aparut eroarea.

 

Screenshot_20220824-231611_Gallery.jpg

Link to comment
Share on other sites

  A fost identificata cauza erorii: galeria de admisie este sparta, conform pozei atasate, in zona galeriei la clapeta Egr. 

 Mai exista inca 1 sau 2 gauri la galeria mare.

Masina merge in parametri normali, pana la 3500 turatii.  Daca o accelerez mai tare, apare eroarea, dar daca merg frumos  dispare eroarea.

 Am inteles ca "asta e boala lor".

Screenshot_20220825-223859_WhatsApp.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Concluzia mea ,având o problema de genul asta,a fost următoarea :

Găurile care apar în galeria de admisie ,se datorează exclusiv egr-ului .

Mai exact , electrovalva(convertor presiune) care controlează vacuum-ul ,când se strica ,nu rămâne pe poziția închis ci pe poziția deschis .

Asta duce la un egr deschis în permanenta ,atât de tare cat poate să tragă pompa de vacuum de el ,adică non stop și la maxim . E ca și cum ai conecta egr la pompa de vacuum direct .

Culmea este că ecu nu detectează nicio problema la electrovalva , nu se strica partea electronică ci partea mecanica ,o membrana .

Eu am găsit galeria topita la propriu din cauza asta ,exact in locul unde intra gazele direcționate de egr .

Recomand schimbarea electrovalvei ,preventiv,la maxim 1 an !

 

Edited by Godini
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Godini said:

Eu am găsit galeria topita la propriu din cauza asta ,exact in locul unde intra gazele direcționate de egr .

Recomand schimbarea electrovalvei ,preventiv,la maxim 1 an !

Bravo Godini pentru analiza.

 

@cornelb85, ASTA NU E BOALA LOR.

Hai sa fim CATEGORICI SI DIRECTI; niste proiectanti idioti, condusi de ALTE INTERESE au proiectat ceva care trebuia si PUTEA FI PREVENIT!

Cum sa accepti ca asta e "boala lor" cand de fapt e bataie de joc.

Cat costa o galerie de admisie noua????

Asta e de recall obligatoriu!

Nu ar fi rau deloc, pentru ca topicul sa fie perfect rezolvat, inainte de schimba galeria de admisie TOPITA cu alta intreaga, fa scanare dupa eroare exacta data de ISTA+ si atunci vei ajuta  foarte multi care intar aici si fac topic cu eroarea gasita sau aceiasi problema.

Si desigur multumim pentru revenire cu problema si ceea ce ai gasit.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Godini said:

Concluzia mea ,având o problema de genul asta,a fost următoarea :

Găurile care apar în galeria de admisie ,se datorează exclusiv egr-ului .

Mai exact , electrovalva(convertor presiune) care controlează vacuum-ul ,când se strica ,nu rămâne pe poziția închis ci pe poziția deschis .

Asta duce la un egr deschis în permanenta ,atât de tare cat poate să tragă pompa de vacuum de el ,adică non stop și la maxim . E ca și cum ai conecta egr la pompa de vacuum direct .

Culmea este că ecu nu detectează nicio problema la electrovalva , nu se strica partea electronică ci partea mecanica ,o membrana .

Eu am găsit galeria topita la propriu din cauza asta ,exact in locul unde intra gazele direcționate de egr .

Recomand schimbarea electrovalvei ,preventiv,la maxim 1 an !

 

Elaborata teoria,  dar nu asta este cauza. 

Cauza poate fi blocarea clapetei de bypass de la racitorul de gaze -> gazele recirculate ajung în stare superfierbinte (ără a mai exista posibilitatea de răcire pentru ca este blocat racitorul) prin conducta de bypass direct în admisie -> se gaureste admisia sau răcitor gaze fisurat-> glicol+depunerile de carbon din admisie-> amestec combustibil-> galeria se topește sau chiar ia foc. 

Edited by mase
  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, mase said:

Elaborata teoria,  dar nu asta este cauza. 

Cauza poate fi blocarea clapetei de bypass de la racitorul de gaze -> gazele recirculate ajung în stare superfierbinte (ără a mai exista posibilitatea de răcire pentru ca este blocat racitorul) prin conducta de bypass direct în admisie

La mine nu exista clapeta bypass ,gazele trec direct din egr prin răcitor ,apoi în galerie .

Unde exista ,ai dreptate,e o problema daca e blocată .

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.