Jump to content

Recommended Posts

20 minutes ago, Viper05 said:

un mare procent din Londra nu are masina, si chiar daca are aproape nimeni nu o foloseste pentru mers la servici.

Destul de gresit. Cine merge cu masina in Londra fie are bani si isi permite, fie ii trebuie masina, are scule in ea sau acele lucruri fara de care nu poate face ce are de facut.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, bimmer90f30 said:

Destul de gresit. Cine merge cu masina in Londra fie are bani si isi permite, fie ii trebuie masina, are scule in ea sau acele lucruri fara de care nu poate face ce are de facut.

Nu am spus ca nimeni nu merge cu masina, sunt o gramada , deaia traficul e bara la bara, dar procentual sunt putini

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, FiveThreeFive said:

Rautaciosii or sa spuna ca Ronan ar trebui sa vorbeasca despre ce stie el mai bine, actorie.. DAR cand un asa articol e scris pe limbajul de inteles al tuturor parca incepi sa iti dai seama de cursa de soareci in care suntem prinsi si parca varati cu forta, sau pardon data limita pana de cand nu or sa mai faca vehicole ICE.. 

Autoritati fara minte scot legi facute pe genunchi. Da fix pe genunchi.. sau avand sula in coasta unor interese in tari ca Anglia unde oameni se lipesc de strada ca sa arate si sa lase o lume mai buna copiilor lor.. Ma.. Ma lasi...

Inca nu mi-a explicat nimeni ce se intampla, pentru ca.. chiar se intampla daca Luna, satelit natural al Pamantului se departeaza cu, cativa centrimetri pe an, ce mama (pardon) se alege, sau ramane cu noi.. 

Inca astept raspuns..

Sau daca ne loveste un asteroid sau spurcatul de putin da navala cu bombe din alea rele, ce lume lasam copiilor nostri..?

Ma scuzati daca am plecat nitel tangential.. dar chiar imi statea pe limba..

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Oricum treaba asta cu eco si ca nu mai poluam ca mergem noi cu electrica sau alte de astea este un bullshit. Daca luam doar transportul oamenilor cu masina este fooarte mic in comparatie cu adevaratele probleme. Dar intr-un oras este ok ca ai un aer mai respirabil.

Dar imaginea mare de ansamblu este ignorata, cam asta e treaba la nivel global:

image.thumb.png.9fa3cbf96a2a8ad407f4d9e7de868e81.png

Plus ca noi ca si continent, europa sunt mici copii la poluare pe langa China, India, America.

Daca tot vrem sa fim putin mai verzi ar trebui sa facem mai multe centrale nucleare, centrale hidroelectrice. Dpmdv centralele nucleare sunt cele eficiente.

Un link catre video: 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alex3245 said:

Oricum treaba asta cu eco si ca nu mai poluam ca mergem noi cu electrica sau alte de astea este un bullshit. Daca luam doar transportul oamenilor cu masina este fooarte mic in comparatie cu adevaratele probleme. Dar intr-un oras este ok ca ai un aer mai respirabil.

Tocmai la nivel urban este problema, mai ales în Europa. Chiar dacă la nivel global poluarea legată de transport este mică, poate deveni serioasă dacă este localizată.

Vehiculele electrice nu sunt destinate pasionaților, celor care merg mașina de plăcere, ci celor care o scot de nevoie. Iar pentru ei, electricul chiar este o soluție.

1 hour ago, Alex3245 said:

Plus ca noi ca si continent, europa sunt mici copii la poluare pe langa China, India, America.

Din nou, adevărat. La fel de adevărat însă este faptul că suntem cel mai dens populat continent per total, deci poluarea ne afectează în mod mai direct și acut. În același timp, ținem la sănătatea și bunăstarea noastră mai mult decât țin indienii sau chinezii (prin guvernanții lor).

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Alex3245 said:

Daca tot vrem sa fim putin mai verzi ar trebui sa facem mai multe centrale nucleare, centrale hidroelectrice. Dpmdv centralele nucleare sunt cele eficiente.

Tocmai asta e solutia reala; centrale nucleare care sa produca non-stop energie - energie care e "stocata"/...convertita in hidrogen - hidrogen care sa fie folosit de motoarele pe hidrogen.. si nu numai.

Iar cenusa centralelor sa fie depozitata in spatiu cat mai departe de Pamant ca avem rachete.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Hidrogenul la momentul actual este foarte limitat. Nu poti sa alimenteze o persoana imediat dupa alta, trebuie sa astepte sa se refac presiunea si sa se dezghete pompa. Mie imi place mai mult ideea de electric si ca as putea sa o incarc acasa daca am panori. Ma face putin autonom :))

Link to comment
Share on other sites

Un nou tip de baterie o sa fie pus pe mașini de cei de la BYD, sunt bazate pe sodiu.

Ușor, ușor o sa apara tot mai multe tipuri de baterii, dacă o tin tot asa pare ca o sa scape de problemele bateriilor pe litiu.

Un nou mod de a extrage Litiu:

 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

DCT sa zic ca mai inteleg dar manuala? Ma rog din nou au facut calcule si au zis de ce sa ne mai complicam fraierii cumpara oricum ce le dam .Pe de alta parte au "pregatit" miscarea ,ma  uitam la niste teste cu M2 manual daca nu ma insel si cei care testau au criticat cutia si spuneau ca mai bine iei varianta cu cutie automata .

Link to comment
Share on other sites

O automată nu va fi niciodată la fel de "fun" ca o manuală - pe stradă cel puțin. Dar realitatea este că marea majoritate vor automate: sunt mai rapide, mai economice și mai versatile. Fabricanții câștigă și ei mai mult cu ele datorită întreținerii.

La M2 (G87) au fost foarte aproape să nici nu ofere manuală, datorită volumelor foarte mici în care se va vinde (aproximau cam 10%). Au ales s-o facă până la urmă, dar este opțională și pe bani (peste 1000€).

6 hours ago, FiveThreeFive said:

Are sens ce spune nenea germanul de la BMW. Cutiile cu convertizor au ajuns la un nivel foarte bun de performanță fiind totodată mai versatile și fiabile față de DCT-uri. Ceea ce nu spune este că tot DCT-urile sunt mai rapide per total și că motivul principal al schimbării la BMW a fost prețul. Spre deosebire de concurență (grupul VW de exemplu), ei nu produc cutii în intern, iar prețul de furnizor pentru un DCT este mai mare decât pentru o cutie cu convertizor.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, sskkaa said:

Masina de 135k eur, luata de cateva luni, si omu n a "apucat" sa i faca casco... tragic eveniment oricum, pana la urma si bmw urile diesel mai iau foc 🙂

Sa vezi ce frumos fac alea pe benzina. Asta macar a ars mocnit. Benzina rupe casa!

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, PzKpfW said:

O automată nu va fi niciodată la fel de "fun" ca o manuală - pe stradă cel puțin. Dar realitatea este că marea majoritate vor automate: sunt mai rapide, mai economice și mai versatile. Fabricanții câștigă și ei mai mult cu ele datorită întreținerii.

Padelele pe volan nu fac condusul suficient de "fun" daca vrei?

Se poate decupla DTCul si merge doar din padele?

Aau tu te referi la placerea de a opera un ambrieaj cu piciorul?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, PzKpfW said:

Ah, situația aia când îți cumperi tractor de 135k € cu motor hibrid ca să consume mai puțin și să nu plătești taxe salvezi planeta și "nu apuci" să-i faci casco. Tragic.

Hai sa nu exageram. E de fapt situatia aia cand vrei o masina cu un anumit motor si nu mai gasesti decat mild hybrid,ca asa e la moda la producatori acum. Dar intr-adevar sa mergi cateva mii de km fara casco la o masina noua..

Ca sa nu mai spun ca avea camere de supraveghere dar n-avea si el un senzor de fum pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.