Jump to content

Recommended Posts

la noi la munca e pe prostie. avem deja 4 masini plugin, ca ownerul a zis ca se face economie. e o foiala continua la cele 2 incarcatoare. non stop se suna sa isi mute harburile.

ce naiba de economie ca GLC-ul 300e a fost mai scump cu 10% fata de 300 termic. am facut eu un calcul ca sunt 14.500 de euro de recuperat de la investitia initiala prin plugin vs termic pt cele 4 masini. pe ala cu GLC-ul nu il mai intereseaza si nu mai incarca. merge pe termic si cara 300kg in spate aiurea cu motor de 204cp..consuma benzina de il ia dracu. plus investitia initiala in panouri vreo 35.000 euro. sa spunem ca se mai consuma curent din panouri cu alte activitati ale firmei.

la toamna o sa am scandal cu tembelul asta de are firma, ca va trebui sa imi comand si eu un harb si o sa insiste sa iau hibrid. urasc asemenea masina de nu mai pot. si pt ca e grea si pt ca nu are portbagaj si pt ca e mai putin fiabila si pt ca nu face curba.

abia astept sa vina facturile de reparatii la astea si sa ramana si in drum cu ele. sa vezi ce o sa "ma rad".

 

@Ciprian01, a confundat Bala. eu sunt cu cuvintele urate.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, edit said:

 

abia astept sa vina facturile de reparatii la astea si sa ramana si in drum cu ele. sa vezi ce o sa "ma rad".

 

 

pai stai ca aici vine partea cu realitatea when the shit hits the fan, in special la cei cu electricele facute in China si Tesla, unde se vor lovi de lipsa disponibilitatii pieselor sau termenele foarte mari de livrare...Hertz renunta acum la 1/3 din flota de Tesla pentru ca au realizat ca au costuri prea ridicate la reparatii si timpi prea mari de asteptare in care masinile stau pe dreapta pana se repara. Revin la masinile clasice se pare.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mik15 said:

pai stai ca aici vine partea cu realitatea when the shit hits the fan, in special la cei cu electricele facute in China si Tesla, unde se vor lovi de lipsa disponibilitatii pieseleor sau termenele foarte mari de livrare...Hertz renunta acum la 1/3 din flota de Tesla pentru ca au realizat ca au costuri prea ridicate la reparatii si timpi prea mari de asteptare in care masinile stau pe dreapta pana se repara. Revin la masinile clasice se pare.

Asta o fie imediat si la masinile termice, odata ce se egalizeaza taberele o sa fie problema cu aprovizionarea pieselor si la termice, cu cat creste numarul EV-urilor cu atat scade si disponibiltatea pieselor non-ev. Sunt foarte multi prin US cand isi busesc masinile europene stau dupa piese cateva luni, unul a avut timp de asteptare 5 luni pentru o piesa, altii 2-3 luni.

Si eu am stat dupa niste tevi de A/C care veneau din Germania 5 saptamanii

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, edit said:

mergeau dormind din motive lesne.

 

Sa o spunem clar, mergeau pe regenerare sau incarcare si eficienta maxima

 

47 minutes ago, mik15 said:

Iar prin V pe autostrada, tot ce am vazut eu, in proportie de 95% dintre cei cu electrice merg incet, mai mereu pe banda 1 sau 2 cel mult unde exista 3 benzi, in rest sunt pe stilul lent.

Acelasi lucru.

Zic asta ca poate mai intra si altii si nu inteleg de ce..

 

52 minutes ago, Alex3245 said:

Lasa ca vine nio et7 si poti sa mergi 500 de km cu 150 km/h :))), dupa o sa faca astia si o baterie nucleara care o sa aiba autonomie nelimitata

Da, o sa iti ataseze si o cisterna cu apa ca sa racesti miezurile alea.. ca sa nu ajungi la cer, la ingerasi.. inainte de vreme.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, edit said:

la toamna o sa am scandal cu tembelul asta de are firma, ca va trebui sa imi comand si eu un harb si o sa insiste sa iau hibrid. urasc asemenea masina de nu mai pot. si pt ca e grea si pt ca nu are portbagaj si pt ca e mai putin fiabila si pt ca nu face curba.

Eu sunt super happy.

MKBHD tocmai a renuntat la epilator pentru un fosil. Plaid -> 911 Turbo S. Nu mai vrea electrice.

 

giphy.gif

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Romulus said:

MKBHD tocmai a renuntat la epilator pentru un fosil. Plaid -> 911 Turbo S. Nu mai vrea electrice.

Eu zic sa vorbesti frumos si sa te duci sa vorbesti asa cu ghertoii de pe social media! 😄 

Nu m-am putut abtine, hahahah

Edited by Ciprian01
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Romulus said:

Eu sunt super happy.

MKBHD tocmai a renuntat la epilator pentru un fosil. Plaid -> 911 Turbo S. Nu mai vrea electrice.

 

giphy.gif

Si eu mi-as lua unul oricand dar imi cam lipsesc 100k din buget 😄 

48 minutes ago, Romulus said:

 

Aici autobuzul in flacari a facut si o linie de foc sa opreasca putin traficul.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

https://techxplore.com/news/2024-01-high-energy-sodium-ion-battery.amp

"It is important to develop a strategy to make this reaction reversible and stable. In the long term, the results of our research can make mid-range electric vehicles more affordable, as the batteries for them can then be produced more cheaply and with a longer service life."

😱 Ce sa mai vorbim, "music to my ears.. " 👏

..Mie imi lasa senzatia unui peste ce se zbate pe uscat.. (incearca el ceva dar are nevoie de apa) incercarile specilistilor in a crea o relatie electrica reversibila (Dar De Cate Ori Reversibila? Conteaza mai tarziu!?) din combinatia a doua elemente (..din abundenta..) care chimic, structural nu prea sunt compatibile.. dar poate iese si de o baterie.. ieftina.

Mai e si altceva ce nu inteleg, poate mi-a scapat doar mie, iar altii ma pot corecta; sa inteleg clar; care sunt vehicolele long-range, care sunt mid-range si care's short-range? Sa stiu si eu de care imi iau, cand o fi..

Exista asa clasificare undeva la EV? Sau tre' sa ne uitam in ograda fiecarui, sa intrebam fabricantul - ca el le are clasificate !?

Dar eu NU am vazut mare diferenta, decat de, sa zicem, 30-40 km.. Si Asta In Functie De Marimea bateriei, ca de acolo vine si Capacitatea!! Voi ce stiti?

(...Sa vezi ca vine bateria asta noua si imi/ne da toate calculele peste cap: capacitati, curenti si tensiune fara limita.. 🙈)

La ICE e simplu: short-range is alea Americane; alea Europene categoric is mai pe long-range, ca's mai zgarciti si se gandesc si la mediu, continent mic, strazi inguste, smecherie europeana 🤭 - in general../ iar Asiaticele is prea fiabile sa nu fie si economice - sau sa fie(?) ca exista si mid-range.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Alex3245 said:
Quote

"It heats up faster than any gas car I've ever had. It's more reliable," said Tyler Krause, who sits on the board for the Saskatchewan Electric Vehicle Association and founded the Tesla Owners Club of Saskatchewan.

Arunca un truism si dupa aia, spera ca strecoara si una de cacat. Mai reliable? Said who? Ca are componente mai putine, putem trage concluzia ca este mai reliable. Am vazut una de 20 de ani care inca functioneaza? what the fuck.

Quote

"You know, there's no starting of the car. It's always just kind of on, right? It's like a phone, basically, or a computer on wheels."

Asa! Si? Care e avantajul?

Quote

The major downside in winter is the loss of driving range in really frigid temperatures, Krause said. His Tesla Model 3 can generally travel 500 kilometres on a single charge in the summer, but on cold winter days that decreases to around 300 kilometres, he said.

Arunci putin praf in ochi si apoi o spui pe asta, iar ca argument, este "feel confident - because infrastructure". Adica tragem cabluri electrice si prize in Baragan.

giphy.gif

Unde naiba gasiti parodiile astea de jurnalisti-wanna-be?

Quote

"I can leave my vehicle unplugged overnight to –40, fire up the app on my phone, preheat the car, heated steering wheel, heated seats.… Basically I hop in the car, everything is defrosted, toasty warm and away I go."

"Away I go" la la primul incarcatorul care intotdeauna e la 30 km distanta de unde vrei sa ajungi, si unde stai si faci rebus in masina cat se incarca. Yeah baby!

giphy.gif

Quote

But plug-in hybrid vehicles, which are included in the federal government's mandates, are a good option, Krause said. They can be driven like a gas vehicle, but still give drivers some of the benefits of going electric, such as lower fuel costs.

giphy.gif

Astea sunt articole scrise ca sa nu se odihneasca omul. Pierdere de vreme!

Link to comment
Share on other sites

Intre timp in Chicago, SUA:

 

S-o fi schimbat mult datele poluarii cu CO2 ca in 2019 dupa 697.612 kilometri, o masina electrica (bateria ei de 80kw) salva ce a produs, adica CO2.

Bine, luand in considerare si CO2 rezultat din producerea curentului electric foloist; pentru baterie, propulsia masinii..

http://blogs.ulg.ac.be/damien-ernst/electric-697612-km-to-become-green-true-or-false/

 

Edited by bimmer90f30
  • Haha 1
  • Surprised 1
Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ce penibil... Aia au facut ce au facut si s-au dus sa incarce. Si nu mai au unde pleca daca sunt toate defecte. Masina devine un pietroi in statia de incarcare. Unde naiba sa o duci de acolo? Au chemat taxi si au plecat acasa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.